15. januar, 2008 | Nejc Jemec

“Slovenijo čutim”

Predstavitev krovne znamke Slovenije in londonski primer.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Slogan “I feel Slovenia” oz. “Slovenijo čutim” so predstavili še v nekoliko drugačni luči. Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Ministrstvo za gospodarstvo in agencija Pristop so namreč predstavili krovno znamko Slovenije, ki poleg področja turizma pokriva tudi področje predstavitve Slovenije kot države.

UKOM bo v prihodnje organizirano spodbujal k uporabi znamke in spremljal pravilnost njene uporabe. Državna uprava bo tako pri komuniciranju s tujino redno uporabljala znamko, k uporabi pa bodo povabljeni tudi drugi subjekti, ki jo bodo lahko v promocijske namene uporabljali brezplačno. UKOM namerava poslati priročnik znamke in priročnik celostne grafične podobe organizacijam, ki s svojim delovanjem omogočajo širšo promocijo Slovenije - predvsem na področju športa, kulture, podjetništva itn. Z elementi vsebine ter logotipom želi vladni urad seznaniti čim širši krog prebivalcev Slovenije, kar naj bi spodbudilo poistovetenje z znamko in njeno vsebino.

Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto. Predstavila sta tudi smernice za uporabo znamke. Anže Logar, direktor UKOM-a pa je povedal, da nameravajo izdelati priročnik celostne grafične podobe znamke, gospodinjstvom pa razposlati predstavitveni letak. Po besedah Marjana Hribarja, direktorja Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, je vzpostavitev znamke stala 198.000 EUR, kolikor je prejela agencija Pristop.

(www.vest.si) I Feel Slovenia, London taxi

Po besedah Marjana Hribarja se je 85 takšnih taksijev, od 10. novembra do konca decembra 2007, vozilo po Londonu.

O znamki Slovenije Anže Logar,

Anže Logar: “Celoten projekt v letu 2008, celotna pogača, znese 400.000 evrov.”

Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto.

Andrej Drapal: “Preden začnemo govoriti, kako bomo Slovenijo opisovali z besedami, moramo najprej vedeti, kaj Slovenija je. In to je bila ta naloga …”

Nejc Jemec

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
14 x komentirano