17. junij, 2008 | Denis Sarkić

LDS+SD+Zares=???

Predsedniški strankarski trojec levice na Vesti malo drugače.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Danes smo “novinarske hijene” lahko ponovno za isto mizo “mrcvarile” opozicijski trojec, predsednico LDS Katarino Kresal in prvaka strank SD, Boruta Pahorja ter Zares, Gregorja Golobiča. Govorili so v en glas o njihovih stališčih do nedeljskega pokrajinskega referenduma in mi ne bi bili Vest, če jih po novinarski konferenci, ne bi povprašali še o čem drugem. In tudi posneli …

Denis Sarkić

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
84 x komentirano
  • aco je rekel/-la:

    Joj, kok hitro politika ujameš na laži, ko je enkrat beseda o čisto preprostih zadevah, kot je npr. avtomobil. Dragi g. Golobič, Peugeot 806 so zadnjič delali leta 2001. Imate morda model 807?

  • Durruti je rekel/-la:

    LDS+SD+Zares= Prenovljena slovenska desnica, ki bo prevzela oblast na naslednjih volitvah. Zamenjala bo “staro preživeto desnico z domobranskim priokusom”…
    To je pa nova “liberalno dišeča elitna desnica”

    Ja gospoda na levico pa boste počakali še kakšno desetletje…….

  • medek je rekel/-la:

    Tole speljevanje je pa čist avt in pa mahanje v pozdrav.

  • lucko je rekel/-la:

    aco, sej je rekel, da letnika ne ve. Pa ce bi kdo to mene vprasal, bi tudi jaz rekel, da imam starega kakse 5 let, v resnici pa je ze 7… Nimas to tako obcutka…

    Drugace pa si tudi ti narobe tole povedal: http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Peugeot

    Se ga je dalo se 2002 kupiti kar seveda razlike 2 let ne razlozi, ampak razlika pa vrjetno izhaja iz tega ker je moral odgovoriti, kljub temu, da ni vedel letnika…

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Aco, verjamem ti. Očitno je tale moj predsednik slab Slovenec, da si ne more zapomniti niti, koliko je star njegov avto in katere znamke je. Kako to da mu to ni bolj pomembno.

    Ima pa iste barve avto kot jaz. Le da jaz imam takšnega iz prejšnjega tisočletja, ko so še delali trdne in kvalitetne konstrukcije. ;-) (zezam se seveda)

  • Štrigon je rekel/-la:

    @Durruti…

    Ja kdaj boš skužil, da je tvoj “proletariat” samo polnilo med Pahorjevimi vizijami in Glubičevim čutom za socialo.

  • 1tastar je rekel/-la:

    Kvazilevica! Me spominja na t.im. “salonske komuniste”, ki so bili moderni med obema vojnama. Sestavljeni iz sinov bogatih tovarnarjev in trgovcev, ki so filozofirali o pravicah izkoriščanih podložnikov njihovih fotrov!

  • Štrigon je rekel/-la:

    @1tastar

    Kvazilevica? Mene pa spominja na naše stare partijce, ki so ravno tako filozofirali.
    Saj imamo še nekaj živečih primerov npr. Rupel, Jambrek, Janša, Bavčar ……. in podobni

  • aco je rekel/-la:

    @IgorĐ

    Že po prvem odgovoru je bilo jasno, da se bo zaplezal, saj je na vprašanje “Kakšen?” odgovoril “V garaži.” Nakazuje pa to tudi na dejstvo, da so politiki profesionalni lažnivci, ki jim največ težav delajo preprosta vprašanja.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Pošteno, Aco. Torej postavljajmo/postavljajte politikom (tudi meni) samo kratka preprosta vprašanja.

  • konec je rekel/-la:

    Končno bo farse konec (liberlizem po slovensko pač oz. komunisti, ki se čez noč za oblast spremenijo v “liberalce”)
    Vsi komunisti ponovno skupaj.

    Vsaj malo jasnosti.

  • aco je rekel/-la:

    @lucko

    Verjetno samo ti verjameš, da se g. Golobič vozi v 7 let starem avtomobilu. Moraš biti pa res kar malo dementen, če ne veš točno ali je tvoj avto star 3 leta ali pa je 7 let. Peugeot 806 letnik 2002 pa ne obstaja!

  • JB je rekel/-la:

    Mene res fascinira čredni nagon in sindrom malega mesta, ki ga lahko opazim na vsakem koraku. Kako je mogoče, da se ob npr. nekem pomebnem vprašanju o referedomu, s takšnim zagonom in vnemo lotevate dokazovati in odgovarjati na bučke, ki imajo zelo jasen namen. Nihče ne komentira referendum. Očitno ste vsi, ki komentirate Golobičev avto obsedeni s slovensko fascinanco do sosedske fovšiše. Pa koga boli kurac kater avto vozi kdo. Kaj imate vi od tega. Nič. Zakaj se potem s tem ukvarjate.

  • JB je rekel/-la:

    ooooooooooooooo đukanović se je vrnil - šele sedaj opazil. a si bil na počitnicah? al si dobu iz štaba navodilo oz. dekret da zmanjšaj število bjav :)

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Ni to, JB. Užaljen sem, ker sem opazil, da na naši spletni strani desettisoči komentar

    http://www.zares.si/piknik-mestnega-odbora-zares-ljubljana/#comment-10000

    ni moj. Zdaj se pet minut ne grem več. ;-)

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Aco, Lucko.

    Po moje se mu je jezik zapletel, ko je videl, s kakšnim avtom se vozi predsednica LDS. Morda malo nostalgije za staro stranko.

    (Zdaj sem pa že hudoben. Upam, da Gregor ne bere tega.)

  • aco je rekel/-la:

    @JB

    Mene predvsem zanima zakaj se g. Golobič na povsem enostavna in preprosta vprašanja zlaže. Ali mu potem lahko verjamem takrat, ko govori o pomembnejših zadevah?

  • str je rekel/-la:

    1tastar, se mi je zdelo da si iz tistega obdobja… :)

  • vinetu je rekel/-la:

    aco, najbržbi bi ga bilo treba poslat na tečaj resnicoljubnosti k najbolj poštenima prijateljčkoma, Janezu Janši in Zmagu Jelinčiču…;)

  • JB je rekel/-la:

    @aco
    Mene bolj skrbi, ko se politik po tvoje zlaže na relevantna vprašanja, ki mene kot državljana zadevajo in vplivajo na moje življenje. Kakašen avto ima kdo v tej korelaciji je nepomembno.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Kako to, da nihče od bralcev tehle komentarjev, ne ve, kakšen avto vozi Golobič? Kaj smo Slovenci, ali nismo? ;_)

  • Kowak je rekel/-la:

    @Durruti
    GG je pred časom vozil Peugeot 806. Jezikovni spodrsljaj 806/807 označiti za laž je tako (in brez tega) nekaj, kar s samo izjavo ni povezano. Zlo je v pogledu.
    Pa veliko veselja pri samozadovoljevanju, tebi in Acu.

  • 1tastar je rekel/-la:

    Tudi laž ni več isto. Včasih je imela kratke noge, zdaj pa dolge!

  • GregorGolobič je rekel/-la:

    Sem bil opozorjen, da tu poteka neka plehnata kozlovska sodba v Višnji gori, zato se oglašam. Seveda je šlo za lapsus, imam dobra 3 leta star 807. In res sem pred leti vozil tudi 806, vmes pa Espacea. Enoprostorci torej - ker praktično niso daljši od npr. lagune, imajo pa enormno več prostora - to mi je bistveno, poleg (kot hrbteničarju) neprimerno lažjega vstopanja in izstopanja (kot iz ‘pritlehnih’ avtov - vključno z Audiji, IgorĐ…). Tole z lažjo je tako precej z rad-kapo odkotaljeno: le kako bi zagreti laži-lovci kvalificirali, če bi nekdo rekel, da vozi audi A3, imel bi pa R8? Za laž se bo moral sherlock aco torej bolj potruditi. Morda bo nekoč Watsonu celo zastavil vprašanje, kdo od prisotnih je plačal parkirnino…

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    He he, Kowak. Se mi je zdelo, da se samo postavlja pred Kresalovo.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Ups, pardon. Nisem prebral vaš odgovor. In nisem hotel biti žaljiv. Upam, da kot politik sprejemate, če se malo pohecamo na račun vašega avta.

  • Štrigon je rekel/-la:

    Slovenija !

    Golubič ne laže. To je sam dokazal.
    Sicer pa koliko je to pomembno v tej naši prelepi deželici ?
    Samo pomislim, na tone lažnih,izrkivljenih,zamolčanih,ukradenih novic, katere dnevno bruhajo mediji…
    Mi pa se ukvarjamo z nekim Pežojem.

    Naj živi slovenska Levica !

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Štrigon, meni se zdi prav, da smo to razčistili. Ko narediš napako, pa čeprav gre le za lapsus, je prav, da se zanjo opravičiš. Zelo sem vesel, da si je moj predsednik vzel toliko časa. Me pa seveda toliko bolj jezi, ko Janša, ko ga povprašajo po odnosu do Bavčara, odgovori, da je lačen. In zdaj imam še toliko večjo moralno pravico, da sem jezen, ker se je predsednik Zaresa opravičil zaradi napačne navedbe modela.

  • Štrigon je rekel/-la:

    @IgorĐ

    Da se mal pohecam.
    Nova slovenska levica je bila spočeta v Pežoju 308 :-)

  • Štrigon je rekel/-la:

    ops…
    Pežoju 807,…

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Sorry. Tu si me pa dobil. Ne razumem štosa. (Upam, da zato ne bom moral vrniti diplome iz matematike.) :-)

    Zakaj 308? Ker so trije?

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Aha, opravičil si se. Matematiki te sprejemamo kot enakovrednega sogovornika.

  • Štrigon je rekel/-la:

    @IgorĐ

    Običajno je imela levica veliko vlogo pri borbi za pravice delavcev…. (da ne nakladam dalje).
    Mi pa smo (po naše) to zreducirali na en banalen lapsus o nekem ne ravno luksuznem avtu.
    Tisti 308 pa je prišel iz moje podzavesti, ker sem jaz vozil 307 :-)

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    P.S. Štrigon, med vajami iz matematike sem nekaterim skupinam svojih študentov razložil, kako prepoznaš dobrega matematika. Vsi delamo napake; nič hudega ni tudi, če doktor matematike naredi napako v dodiplomskem računu. Tedaj ga je treba na napako opozoriti in vzeti v roke štoperico. Če se opraviči šele čez en teden, je zelo slab matematik. Če se sploh ne opraviči, je butast ergo ni matematik in mu je treba vzeti diplomo.

    Ko bi ta način razmišljanja lahko matematiki izvozili v politiko. Veš, v matematiki so že dodiplomski izračuni dolgi deset vrstic in več. Da ne govorim, koliko sklepov moraš narediti, da dokažeš resen novi izrek. Če narediš napako na začetku dokaza, ti več ni pomoči. Zato smo matematiki celo hvaležni, če nas kdo (četudi grobo) opozori na napako. To je naša kultura, da se takrat pri priči zahvalimo.

    Politika pa je pogosto bližje kriminalu kot matematiki. Če narediš napako, razmišljaš, kako bi uničil tistega, ki bi utegnil pričati proti tebi. In seveda trdiš, da si nedolžen, dokler ti ne dokažaje nasprotno.

  • Štrigon je rekel/-la:

    Ja baje , da je nekdo naredil neko veliiiiko napako leta 1991 in še mal dlje.
    Štoparca pa še kar tiktaka.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Čakaj, Štrigon. Bova z Acotom zastavila bolj enostavno vprašanje Janši. Ali v državnem proračunu pogreša 3,6 miliona evrov? Dovolj enostavno Aco, ne? Me zanima, kaj bo odgovor.

  • Rok je rekel/-la:

    @JB (”…Pa koga boli kurac kater avto vozi kdo.”)

    Hehe, jaz sem tudi pozabil, katere znamke avto imam.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Rok, tudi jaz moram razmisliti, preden rečem da Suzuki Alto. Po kakšnih dodatnih številkah modela, pa me ne sprašuj, ker ne vem. In me ne zanima. Malo ga je pred leti stolkla toča, a še vedno se premika. Razen danes, ko je guma hin. To pa nima nobene zveze z modelom.

  • 4000 je rekel/-la:

    @ aco
    Čestitam acotu za pronicljiv in izjemno konstruktiven prispevek k razvoju avtomobilizma na slovenskem.

  • Rok je rekel/-la:

    Igor, ne še meni lizat. Jaz namreč včasih nisem vedel, ali imam renault 3 ali 4. Garaže pa tudi nisem imel, drugače bi ga skril pred delavci, ki so hodili peš, ker mi je bilo nerodno, saj so bile po tleh drobtine.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    @ 4000

    Meni se ne zdi nič narobe, da se je Aco obregnil ob očitno napačen podatek. Moti me le, da je preuranjeno sklepal, da vse Slovence avti zanimajo tako zelo kot njega in da so zato, če se zmotijo pri modelu avtomatično “profesionalni lažnjivci”.

    P.S. Moram pa priznati, da se tudi jaz boljše spomnim podatkov o svojem najljubšem avtu kot pa o temle, ki ga vozim sedaj.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Rok, katrco še jaz poznam, ki sploh nisem fan avtov. Katrco praktično vsi v Sloveniji, ki so toliko stari kot jaz, poznamo. Za Renault 3 pa še nisem slišal. Prav tako sem vedel, da obstajajo Peugeot 605 in 606, za 608 pa še nisem slišal.

  • Rok je rekel/-la:

    Če boš priden, boš morda enkrat slišal za 808.

  • Peugeot d.o.o. je rekel/-la:

    Spoštovano slovensko občinstvo.

    Hvala za duhovito reklamo.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Rok, dvomim, da ga bom kdaj potreboval. Moj ideal je življenje v metropoli z razvitim javnim prevozom (vključno s taksiji), kjer sploh ne potrebujem avta.

  • Neja je rekel/-la:

    Igor,
    vidim, da imaš precej časa. Pa mi ti, prosim, odgovori na vprašanje, če mi že Vest ne more. In sicer glede ljubljanskega Botaničnega vrta. Tudi zato, ker je Zares malo naravovarstveno usmerjena. Saj nisem tam zaposlena in nihče me ni prosil, ampak……zelo imam rada “nebogljeno naravo” in ljudi (beri Bavcon), ki se izčrpavajo v boju za obstanek. Mu lahko kaj pomagate?

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Neja, a govoriva o temle problemu

    http://www.botanicni-vrt.si/content/view/78/61/lang,si/

    Bom tudi jaz naredil isto kot vsi ostali vpleteni v zgodbo, ki samo prelagajo odgovornost od enega k drugemu. Na linku piše, da se s problemom že ukvarja poslanec SD Samo Bevk. Jaz tako visoko v svoji stranki ne segam. Prepričan sem, da bo v naši stranki brez težav pritegnil Cveto na svojo stran. Koliko pa bo v tem primeru pomagala podpora opozicije, pa ne morem vedeti.

    Kaj konkretno pričakuješ od mene? Da naštudiram problem do te mere, da sem za svojo intuitivno podporo pripravljen dati roko v ogenj? Da dam zgornji link na katerega od zaresovnih blogov? Da nanj opozorim v našem odboru, ki dopolnjuje predvolilni program za okolje?

  • 1tastar je rekel/-la:

    ZaLSD

  • Neja je rekel/-la:

    Igor,
    hvala za odgovor. Ja, na ta problem mislim. Več je bilo objavljenega na straneh RTV slo in na spletišču Studia 12. Nisem vedela, da se Samo Bevk že ukvarja s tem. Kaj lahko ti narediš? Ne vem. Kakšna širša akcija bi gotovo bila dobrodošla. Mogoče tvoja zadnja dva predloga ne bi bila odveč. Mogoče bi tudi na Vesti lahko potrkali na vest.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Neja, to je bolj problem za izvršno vejo oblasti (tako na lokalnem kot na državnem nivoju). In seveda, pritisk javnosti bi bil dobrodošel. Bom pa skopiral link še na obe mesti k nam na Zares.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    @ d.o.o.

    Kdorkoli je podpisal Peuget (razen če je slučajno res pooblaščena oseba tega podjetja), se naj zaveda, da je to kaznjivo dejanje. (Ne vem, kateri odstavek katerega člena.)

  • Neja je rekel/-la:

    Igor, hvala. Saj, za pritisk gre.

  • Revolucija je rekel/-la:

    Mogoče pa imajo sile iz ozadja vpliv tudi na francoski pego. Mogoče bo Golobič v Slovenijo pripeljal novo tovarno.

  • lucko je rekel/-la:

    Neja, SOU LJ je tudi sprejel neko resolucijo in ce se ne motim bodo imeli sedaj se neko akcijo tam…

    http://www.kiss.si/index.php?module=newssos&newsID=1213773819&newsPage=1

  • GregorGolobič je rekel/-la:

    Stari ljubljanski botanični vrt sem “odkril” pred par leti in se seznanil z njegovo prav imenitno zgodovino. Posebej me je navdušila 200 let stara lipa (ravno cveti), ki jo je ob otvoritvi ustanove zasadil francoski maršal Marmont http://en.wikipedia.org/wiki/Auguste_Fr%C3%A9d%C3%A9ric_Louis_Viesse_de_Marmont
    kot takratni guverner Ilirskih provinc. No, pa smo se vrnili k Francozom, pa ne raznim plehnato plehkim Peugeotom ali Renaultom… Morda se bodo odgovorni akterji v času njihovega predsedovanja nehali delati francoze in našli brun(ijev)o v lastnem očesu… K temu, da pride do rešitve aktualnega problema (za katerega sem zvedel tu) - in se strinjam, da ga je treba rešiti v dogovoru med vlado, mestom in univerzo - bomo z veseljem prispevali.

  • Neja je rekel/-la:

    lucko, Gregor, hvala.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Kolikor jaz razumem številke pri Peugeotu 800 pomeni velik, 8 pa modern avto. Peugeot 808 je torej za slovenske razmere nadpovprečno velik in modern avto. Glede na to, da pravite, da ste veliko v avtu (140.000 km v treh letih se najbrž ne naredi z zasebnimi vožnjami do trgovine), se mi zdi normalno, da potrebujete dober avto. (Tako kot večina hackerjev potrebuje dober računalnik.) Bi pa bilo hudo sporno, če bi se novinarjem namenoma zlagali, ker volivci levih strank ne cenijo bogatašev. Drži pa tudi, da ste v stari stranki bili na vplivnejšem položaju kot Bavčar in bi, če bi vas zanimal denar, sedaj gotovo vozili v Peugeotu 909. Ko človek da vse karte na mizo, ni razloga, da bi bil v zadregi.

  • birdman13 je rekel/-la:

    GG, strinjam se, da je ohranitev botaničnega vrta v Ljubljani eno od najbolj pomembnih političnih vprašanj, usodno povezano z eksistenco slovenskih politik(ant)ov.

    Slovenski politiki (vključno s tabo) nimate nobene volje ne ideje za zagotovitev temeljnih ustavnih pravic (pravna varnost, zdravstvena varnost), transparentnost delovanja države, kar bi morala biti vaša primarna naloga, čemur bi morala biti podrejena tudi redistribucija davkov, za katero mislite, da je glavna naloga politikov. Ne, to je samo najbolj sladka naloga. Ker pa ste kratkoročni in kratkovidni, se raje kregate o rezanju kolača, kot o tem, kako kuharjem zagotoviti take pogoje, da lahko spečejo večji kolač.

    Moja izkušnja je, da samo vegetirate na davkoplačevalskemu denarju, pa še fotosintezo ne obvladate. Torej najbolje, da se preselite v botanični vrt in tam poženete korenine,

    LP

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Birdman, botanični vrt res ni največji problem v tej državi, je pa zelo tipičen. Prikazuje, kako volja do moči sedanjo oblast žene, da hodi preko teh trupelc, samo, da bi dosegla svoje nedomišljene cilje. Ne, nobenega ni potrebno pohoditi, zato da bi postali svetilnik.

    P.S. Isti brezobzirni vzorec se pojavlja povsod po državi pri majhnih in velikih rečeh.

  • GregorGolobič je rekel/-la:

    @IgorĐ
    Takole matematika zavedejo številke: (btw, 808 še ne obstaja, pazi, da te nadobudni Aco ne razglasi za vojnega zločinca…). Peugeot ima načeloma trimestne številčne oznake vozil z ničlo na sredi (izjema je najmanjši 1007), pri čemer prva številka praviloma pomeni velikostni razred: 106, 206, 306…, zadnja pa raste z novostjo modela 306/307, 406/407… Prav tako 80x ne pomeni največjega vozila ali vozila (naj)višjega razreda (to so modeli s šestico spredaj, npr. 608), ampak označuje razred enoprostorcev… (
    Upam, da sem vam pomagal in spotoma še sebi prislužil kak popust pri modrem levu ;-)) Sicer pa ne vem, od kje ideja o kakšni zadregi v zvezi s to ali podobnimi zadevami - jaz nimam prav nikakršne.
    @birdman 13
    Prazno zmerjanje odlično obvladate, predlagam pa, da se posvetite še uporabi rodilnika, sicer ne boste nikoli razumeli fotosinteze…

  • Neja je rekel/-la:

    Pa še uporabi mestnika tudi.

  • Neja je rekel/-la:

    Birdman,
    oprosti, jaz sem sprožila debato o Botaničnem vrtu, ker ne morem verjeti, da oblast ne more rešiti tako majhnih problemov, tega in podobnih. Ljudje trpijo, se borijo, ruši se zaupanje in vera in vse vodi v občutek popolne nemoči. Istočasno pa nekdo s klavrnim, filmskim nasmeškom predava na zloženki in povsod drugod, kako nam je lepo, da še nikoli tako. Ne vem, kdo čuti sproščeno, uspešno Slovenijo? Mogoče ti.?

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Hvala za pojasnila!

    P.S. Že pošiljam link na tole stran prijatelju, ki je član SDS-a. Računam, da bo pozelenel od fovšije, ko vidi, da je tudi v Sloveniji možna nova politika, ko lahko s predsednikom svoje stranke (ki se ne skriva za z nedostopnostjo poudarjeno veličino) navidezno kočljive situacije predebatiraš kar javno - na blogih.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Ups, Neja. Prosim ne slovnično analizirati mojih besedil. (Ko uporabim tožilnik namesto rodilnika, ponavadi kmalu opazim, a nikoli nisem povsem prepričan.) Če pa kje opaziš, da se obnašam primitivno (in npr. komu razlagam, kako naj, če je lačen, fotosinetetizira hrano), pa prosim udari zelo naglas.

  • Rok je rekel/-la:

    Igor Đukanović pravi: “Ups, pardon. Nisem prebral vaš odgovor. …”

    Igor, žal, ampak kot vidiš obstajata vsaj dva razloga, zaradi katerih najbrž ne boš slišal za 808 :-(

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Ne razumem, Rok. Katera dva razloga? Enega morda razumem. Namiguješ, da nisem dovolj ponižen. Mislim, da Slovenija ni tako zelo katoliška država, da bi zaradi tega imel probleme. Še posebej v svoji stranki, če na to namiguješ.

    In kaj naj bi bil drugi razlog?

  • Rok je rekel/-la:

    Ker je bil zaradi tebe in Acota tale članek preuvrščen v rubriko ZABAVA, npr., čeprav naj bi šlo predvsem za manifestativno razglasitev enačbe z eno neznanko. Ker pa si po drugi strani pomagal odriniti Pahorja in Kresalovo čisto ob rob, čeprav vesta za znamki svojih avtomobilov, se ti pol odpusti. Tako da sva lahko še vedno prijatelja.

  • Pežo' d.o.o. je rekel/-la:

    Spoštovani kupci.
    V volilnem obdobju bomo imeli izredne popuste za volilce levice.
    Lahko dvignete pristopno izjavo na vseh naših poslovalnicah.

    Kupuj Pežo’ ker brez levice ne bo šlo !

  • Revolucija je rekel/-la:

    “Mislim, da Slovenija ni tako zelo katoliška država, da bi zaradi tega imel probleme. Še posebej v svoji stranki, če na to namiguješ”

    To imaš prav, da Slovenija ni pretirano katoliška država. Leta 2002se je na popisu za katolike deklariralo 57,8 % ljudi, še 10 let prej pa 71, 6 %. Očitno katoliške cerkve ni zmogel zlomiti komunizem, šibka pa je proti kapitalizmu. Mislim pa, da bo katolikov po desetih letih spet manj. Na primer v naši družini smo se za katolike opredili vsi čeprav ne obiskuje cerkve (mogoče trikrat na leto).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_European_Union
    Sicer pa smo v EU glede religije res bolj na dnu.

  • Neja je rekel/-la:

    Ja, Igor, je tisto o sklonih namenjeno samo meni……? Se strinjam. Pomembna je misel, vsebina. Slovnične napake delamo vsi. Morda bi pa novinarji, pedagogi, ….(?) morali bolj paziti na jezik.

  • Neja je rekel/-la:

    Kar se veroizpovedi tiče, poznam kar veliko ljudi (zaradi narave svojega dela), ki so ateisti ali imajo čisto svojo vero, a so obkrožili, da so katoliki. Starši so jih pač dali krstiti. Marsikdo bi se tudi izpisal, če ne bi farji (nekateri?) to precej otežili.

    @Rok, a misliš, da je Igor dobil nalogo odvračanja pozornosti od Kresalove in Pahorja?

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Neja, poznam problem iz druge roke. Če se hočeš izpisati iz RKC, traja leta. Župnik (tam, kjer si krščen) mora sprožiti postopek in sklicati sestanek in sebe povabiti nanj itd. To traja in se ponavadi nahitro razplete mesec pred volitvami. Takrat so mehki, ko kuhani raki.

  • Igor Đukanović je rekel/-la:

    Rok, saj me občasno vtrga, da bi rad več zaslužil. Saj se da. Diagonalno poglej naprimer tole:

    Message: 1
    Date: Thu, 12 Jun 2008 12:45:31 -0700
    From: fabian chudak
    Subject: [DMANET] Open position at D-Wave in Vancouver
    To: dmanet@zpr.uni-koeln.de
    Message-ID:
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed

    *ALGORITHMS DEVELOPER/RESEARCHER*

    D-Wave Systems Inc. is seeking a researcher to develop and prototype
    optimization algorithms for image recognition and other problems. The
    successful applicant will join a multidisciplinary team of developers
    and researchers who are jointly responsible for designing
    state-of-the-art algorithms to leverage D-Wave’s new high performance
    superconducting processor technology.

    Required Qualifications:

    *

    Strong experience implementing algorithms in C/C++, Matlab, Java, etc

    *

    A Ph.D. in computer science, operations research or equivalent
    experience

    *

    Experience in optimization methods for both continuous and
    discrete problems

    *

    Solid mathematical foundations

    Desired Qualifications:

    *

    Experience with each of the following:

    *

    Combinatorial optimization and integer programming

    *

    Large scale optimization

    *

    Experience solving real-world problems is highly desired

    *

    Up-to-date understanding of the latest approaches in heuristic and
    complete methods for discrete optimization

    Interested applicants should send a resume including references to
    _opt2008@dwavesys.com _.

    D-Wave Systems Inc. 100 — 4401 Still Creek Drive

    Burnaby, BC Canada V5C 6G9

    Telephone (604) 630-1428 Facsimile (604) 630-1434

    email: _info@dwavesys.com _ web:
    _www.dwavesys.com _

    Kako že rečejo: “Saj te prime, pa te mine; fantje ne ga …”.

  • Maat je rekel/-la:

    O.K. Igor, zdaj pa spat.

  • utegaeshi je rekel/-la:

    Torej, sociološko-psihološko-semantična hevristika je očitno za marskiaj koristna.

    Ko, mi je ASK z dvema pravnima klavzula povsem pojasnila svoje moralno stališče politike (še ob prvem obisku energičnih Rusov v vladi RS), sem moral kontrirati po svoje. Če bi Rupel, vrgu neki
    10k€ bi lahko že zdavnaj začel promovirati novo evropsko - azijsko politiko, gledajoč levo čez lužo.

    Namreč, ta dream team Vancuvra, se torej formira. Lokacija recimo metrološke produkcije v EU,
    bi SND podprla za 5G$. Dve ranga 50G firmi iz ZDA, se prav tako utapljata v likvidnosti. Da se bomo
    globalneje obnašali, se moramo razumeti, pogovarjati, strinjati. Kot sem enkrat 1990 želel imeti tak
    Koncern, ki se ne bi zanašal na to, kar sem videl na telly. Od kar raketa ni eksplodirala pa je še slabše. Ker gre ekonomija z roko v roki s politiko, bi bilo zelo primerno prenehati se obkladati z
    zastarelimi ideološkimi delitvami, ki bazirajo na premajhni strpnosti ali zgolj pomanjkanju info.

    Politično, bi lahko brezrezervno povabili SND v NATO, pač v smislu sodelovanja, če OZN, da ne zataji.

    Da pa se ravnovesje zaupanja izravna, je potrebno tudi ponuditi, da povabijo Kitajsko v PfP, le ti Indijo,
    ti pa Iran; Savdijska Arabija, Egipt, Libija.. Maroko! Ter seveda države Južne in latinske Amerike.

    Ameriški predsednik bi to lahko speljal, seveda če bi naš mnister si kaj upal misliti.

    Best Regards!

  • utegaeshi je rekel/-la:

    Dobrodošla domišljija..

  • I FEEL sLOWenia je rekel/-la:

    Spoštovani kolega,

    Na voljo so finančne spodbude za vlagatelje. Zaradi gospodarske rasti in uspešnega gospodarstva imajo brezposelni danes več možnosti, da najdejo delo.

    Gladina slovenskega morja se je v istem obdobju dvignila za več kakor desetodstotni delež revnih predstavlja v številu več kakor deset milijonov evrov. Edina stalnica je razvoj Slovenija je v letu 2007 izročil v uporabo 1,5-krat več stanovanj kakor v letu 2007 je stal delodajalca 2478 evrov in jih že izvajamo.

    Ujeti moramo korak s tistimi okolji, ki so se skozi stoletja trdo borili za preživetje in svobodo na slovenski zemlji, da bi doživeli ta čas.

    Posamezniki, davčni zavezanci, glede na leto 2004 višji za 840 evrov. Pod okriljem Gospodarske zbornice Slovenije in s sofmanciranjem vlade deluje 24 platform, v katerih si bo vsak zdrav posameznik lahko sam pomagal, pridobil ustrezno izobrazbo in delo ter na tej podlagi dobro plačo in možnosti za življenje je zelo pomemben enakomeren regionalni razvoj.

    Zaenkrat toliko.

  • matto je rekel/-la:

    Mene trenutna politika spominja na televizijske limonade. Svoj program že tako in tako imajo. Režiser bi moral pred vsako sejo malo zmiksati kadre iz prejšnjih sej v napetem stilu,pa bi bilo vse skupaj še bolj zanimivo.

    Najprej se kragajo potem se ljubijo. Jaz mene ti tebe, po koncu seje pa kot igralci pijejo skupaj kot prijatelji a na odru pa strašna igra. Naši mediji pa jim grejo pri tej limonadi vedno bolj na roko.

    To je bilo že nekaj časa znano, kam pelje vlak.

    Po volitvah se jim bo pridružil še Jelinčič pa imamo lep paket. LDS + ZARES + SD + SNS nova vlada.
    Pred volitvami pa samo čakam še kdaj bo Rupsi pristopil na “pravo stran”, da se legenda nadaljuje.

    Volitve NE HVALA, dokler mi ne dajo možnosti obkrožit nekaj pametnega, ne pa politike kateri delujejo, kot plačani nogometaši. Za boljši denar v drugi klub.

    Mi pa kot narod smo jih izvolili. Koga sem izvolil? Jaz? Pa saj te ni bilo na mojem volilnem listu ;)

    Dokler mi ne dajo možnosti obkrožit X in to pomeni, da ta X šteje kot glas nezaupanja, ne kot neveljavno glasovnico ne grem na volitve. Žal nam kažejo, da se vsi vozijo z istim avtobusem in krojijo Slovenijo. Saj to spominja že malo na partijo, očitno se še niso rešili korenin.

    Podpirajo pa tudi RKC, katera zaradi slabega obiska išče svoje pripadnike kar že preko državnih ustanov.

    Na nabiralnik sem nalepil nalepko “brez reklam” pa sem vseeno dobil volilni listek?
    Za Jorasovo glasovnico so verjetno brez problema plačali carino.

    Šalo na stran.

    A se iz tega arhiva lahko državljan izpiše? A to je moja pravica? Kakšna? Da pač nekaj obkrožim, kar so mi oni dali na izbiro? To že ni volja ljudstva, če so vsi enaki.

    PROSIM VAS POLITIKI BODITE DRUGAČNI. Boljše samo dve stranki, pa vsaj vem katera dolgoročno kam pelje, ne pa neke potuhnjence, ki ščijejo vedno tako, kot piha veter.

    Prej ali slej bodo vsi dobili zaušnico, saj ljudje nismo neumni. Eno je že dobil univerzalni predsedniški kandidat Peterle, ostale pa še čaka.

  • ajigawarui je rekel/-la:

    Confidentially.

    As all this assumptions on victims and payouts had been due, as foreseeable to any involved
    within social interdynamics. While there had a new revision been implied via Ernest&Young addjointly
    Coopers Lybrand - while to an ordinary bizz. pro. would look a waste, it is as much more neccessary
    to overcome bad bizz. practices last - recent decade. So, you may look at it as a matter of neccessary precaution against schmucks who would bark upon any tree drawn by.

    When goverrnment doesnt’t know at first even what they think it is known, emerging are times for
    balance sheets overdue. What could a state do in case when a co. could not produce a balance
    sheet despite having huge profits, is just anybodies doubt. Imagine funding revision just to fix
    assurrance in justified income what the balance sheets are to come up with.

    The solucion presentiert..

  • I FEEL sLOWenia je rekel/-la:

    Your kung-fu is weak, old man. Boten Anna will hunt you down. ;)

    Janez Šušteršič se bilo treba zavedati, da je profesor, zaposlen na peticijo proti oranžno-zeleni mafiji; bitke so sedele samo najbolj neodgovornim. Stavka »oprostitev davka od Urbanega blebetala ni – ter eden od Urbanega blebetala ni nujno, da je pripravljen in SDS. Je pa je nekoč skozi Ljubljano tekla Slovenska družba ni komentiral, tako da mi je napeto.

    Državo je kasneje povedal, da se več nihče ne zdi prav nič narobe, če ne zdi prav nič narobe, če gre za dezinformiranje. Za primer: Bernarda Jeklin je Golobič in dosegel popolno socialno enakost, kar sem zapisala, da se s sanjskim odvetnikom? Upam, da je sijajna stimulacija za zaničevanje.

  • Observator je rekel/-la:

    Enkrat med vzpostavljanjem slovenske demokracije in države, mi je en reku, da so Japonci,
    14 dni lapal kje bi jo postavl. Pol pa da so šli na Madžarsko.
    Rezultat: Porabski Slovenci.

    Torej če je politika zaslepljena od moči, da ne vidi lastnih mravelj koristi..

    Smo v drugi fazi druge hladne vojne.
    Če je WWII :=> OZN,
    1. hladna :=> PfP
    Solucija :=> PfP na miroljuben način vzpostavi zavezo miroljubne komunikacije, ter
    omogoči novo poslovnanje beri: racioniranje virov.
    Zakaj že?

  • ZzZ je rekel/-la:

    uf, se vam pa da….12387324 komentarjev :P

  • Napreden je rekel/-la:

    “# Štrigon pravi:
    18. junij, 2008 ob 14:20

    @IgorĐ

    Da se mal pohecam.
    Nova slovenska levica je bila spočeta v Pežoju 308 :-)”

    Tole pa žal ni hec, ampak kruta resnica. Nova levica bo šele nastala, kot tudi nov Peguet 808. Naši otroci bodo (verjetno) doživeli ta veličasten trenutek.

    To seveda ni nobena skrivnost niti za GG.