10. december, 2008 | Vest

OSMA SILA 002 - z Aljošo Bagolo, kreativnim direktorjem Pristopa

Oddaja o slovenski oglaševalski in marketinški sceni.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Katja Buda se je pogovarjala z Aljošo Bagolo, kreativnim direktorjem Pristopa ter Dominikom Bagolo in Dragom Mlakarjem, dvema tretjinama kreativnega tima, ki je na največjem evropskem oglaševalskem festivalu Eurobest zasedel drugo mesto med mladimi kreativci.

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
23 x komentirano
  • L je rekel/-la:

    zelo nevljudno od kamermana, da je snemal gospodiča iz tričetrt profila …

  • Uhur je rekel/-la:

    Jao kakšen blefer, bedaček, pa ni čudno, da imamo take reklame.

  • (*) je rekel/-la:

    Oprosti, ampak Bagola zagotovo ni blefer.

  • Klepar je rekel/-la:

    Ja, če je on odgovoren za slogan Đabest, ga kr kurc gleda za tako posiljeno spakedranko.

  • Onyx je rekel/-la:

    Pristopovci so odgovorni za ta umotvor, ja…Ergo, Bagola kot kreativni direktor himself. Džabestično, res. Fak, kje zdej Toporišič, da sune u rit kosmato?!

  • Zavrlić je rekel/-la:

    In na Vesti obravnavate take veleumne pofuklje…c-c-c-c

  • Marko Bratuš je rekel/-la:

    Uhur, Zavrlić & morebitni drugi - če je vse, kar imate pripomniti zgolj osebna žaljivka, potem prosimo, da se vzdržite komentiranja.
    Dajmo ostat na komunikacijsko spodobnem nivoju.

  • duševni pastir je rekel/-la:

    fantje, vi ste samo nevoščljivi (fauš po “slovensko”). dejstvo je, da Bagola pojebe vse po spisku…pa naj imate/imamo še tako mnenje o njegovih izdelkih na koncu vsi nasedete/nasedemo.
    če bi bil blefer mu ne bi ratalo iz ene vukojebine, bogu iza noge…no bi mu, v kakšni ad hoc provincialni kvazi agenciji

  • Lips je rekel/-la:

    Slovenske reklamarje (samooklicane “kreativce”) pesti kronično pomanjkanje kreativnosti, duhovitosti in inteligentnosti (z redkimi izjemami). Najboljši dokaz za to je (ne)kvaliteta njihovih izdelkov. (Džabest!?? - haha, a temu se reče kreativnost??)

    Definitivno je to v Sloveniji eden izmed najbolj precenjenih poklicev.

  • Matjaž Germ je rekel/-la:

    Aljoša, si ziher, da je treba bit član SOZ-a za tekmovanje na SOF-u??

  • Robert je rekel/-la:

    Džabest je pa čist super sloganček. Not a big deal 4 a fair deal! Celofan je fajn narjen …
    Drgač pa mi je žou, da so Vest zavzel komentatorji negativci, foušisti, brez humorja in izvirnih idej.

  • duševni pastir je rekel/-la:

    po mojem so ti negativci, komentatorji, zaresni slovenski kreativci (samoklicani “reklamarji”).

  • Lips je rekel/-la:

    @ 8.Duševni pastir:
    Nevoščljivi naj bi bili slovenskim reklamarjem? Zakaj že?? Za trapaste slogane in pomanjkanje dobrih idej?? Branje slovarja in premetavanje črk v besedah ni ravno neka blazna umetnost.
    Dragi duševni pastir, žal ni ničesar, zaradi česar bi človek lahko bil nevoščljiv slovenskim “kreativcem”.

  • aua je rekel/-la:

    Saj bi čestital… ampak na Eurobestovem pejđu Pristopa pri najboljši volji ne najdeš med seznami nagrajencev…

  • duševni pastir je rekel/-la:

    @ Lips: mogoče sem se narobe izrazil. let me redifine: “zavistni”. bo kul ? bo, ker se te/vas bere kot odprto knjigo. ali kot bi se Božo Sušec izrazil: “da, da…to se je videlo iz zagrebačkog studija”

  • LukaT je rekel/-la:

    Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je vsaj tričetrt takozvanih kreativcev v Sloveniji zgrešilo posel. Vem za enega glavnega kreativca iz velike oglaševalske agencije, ki krade ideje od animatorjev, jih proglaša za svoje in se nato še par mesecev treplja po ramenih. Pa to ni osamljen primer. Veliko ‘kreativcev’ dobesedno kopira oglase iz manj znanih produkcijskih hiš. Veliko ‘kreativcev’ je sfaliranih fedevejevcev, ki imajo veze in dober kouk. Veliko ‘kreativcev’ se pusti nategovat naročnikom, namesto da bi vztrajali na svoji, originalni ideji.
    In zato oglaševanje v Sloveniji smrdi.

  • keterin je rekel/-la:

    Slabo, Buda, slabo. Nepripravljena popolnoma, bere iz lista in ne morem si pomagati ampak nikakor se ne morem znebiti občutka, da je izpraševanec veliko bolj razgledan od izpraševalca:-) Zelo očitno, nekajkrat jo je celo v zadrego spravil,..
    Da o vprašanjih niti ne razglabljam - a so lahko bolj bedasta? ; kako izgleda vaš dan? Jst si ne predstavljam” Ja, Katja, to ti pa verjamem, da si ne.

  • Bill Hicks je rekel/-la:

    Bill Hicks razloži kako je s to zadevo… oglaševanje, marketing in to

    http://www.youtube.com/watch?v=gDW_Hj2K0wo

  • MoneyDžer je rekel/-la:

    Duda je da duba keterin. dinamika je cisto kul. komentira se. job done!

    MoneyDžer

  • MoneyDžer je rekel/-la:

    sorry to bi se moglo brat: buda je da buda :-(

  • luka je rekel/-la:

    važn da je katja sexy

  • peer je rekel/-la:

    ojej, novinarka pojma nima, bagola se pa ma zelo rad. saj je pameten, ampak,… hmmm metroseksualec, ki si je namesto svoje podobe v davek svoji nečimernosti izbral recimo frizuro. Pa kolk mora delat na tem? A ja, sej štekam, nos je treba skrit! Ej, trust yourself!

  • matevž korošec je rekel/-la:

    Jao kakšen blefer, bleferček…..Đabest ni slogan.

    DEBILČEK BREZ PRIMERE….