24. junij, 2009 | Denis Sarkić

Prva domina iz SD?

Aurelio Juri zapustil SD zaradi Pahorjeve politike do Hrvaške.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Dosedanji evropski poslanec iz vrst Socialnih demokratov Aurelio Juri je za časopis Dnevnik potrdil, da zapušča stranko SD. O svojem odhodu je predsednika Socialnih demokratov in premiera Boruta Pahorja obvestil včeraj. Razlog za odhod je politika predsednika stranke in vlade do Hrvaške. Hkrati ga je zmotila tudi politika stranke same, “saj predsedniku nihče ne ugovarja”. Meni, da se je s slovensko blokado hrvaških pristopnih pogajanj stvar povsem zapletla, kar je tudi napovedoval.

Aurelio Juri EU poslanec SD

Juri se je sicer januarja zaradi stališč do reševanja vprašanje meje med Slovenijo in Hrvaško odpovedal položaju podpredsednika parlamentarnega odbora EU in Hrvaške. Ni soglašal z zaustavitvijo pogajanj in je bil odločno proti blokadi Hrvaške. Juri je menil, da je Slovenija z blokado odprla Pandorino skrinjico, sprla dva naroda in še bolj zapletla vprašanje o meji, hkrati pa tudi oslabila proevropsko linijo na Hrvaškem, medtem ko v Evropski uniji nima zaveznikov. Sicer se je o Jurijevem izstopu iz stranke govorilo že v času letošnjega kongresa SD v Mariboru. Takrat je Juri dejal, da bo mandat evropskega poslanca opravil do konca, nato pa bo videl, kako se bo postavil do stranke. Da je kritičen do njegove politike je Pahor vedel, saj mu je Juri to povedal tudi na kongresu stranke. Za izstop se takrat ni odločil, saj je menil, da mora ostati neka kritična masa. “Če bi odšli vsi tisti, ki se ne strinjamo s takšno politiko, bi naredili prostor enoumju, kar ni dobro,” je še marca na kongresu trdil Juri.

Ali bo Jurijeva poteza spodbudila še kakšnega drugega vidnejšega člana k izstopu je sicer težko napovedovati, zagotovo pa se bodo govorice o ustanavljanju nove stranke na politični levici, ki naj bi jo zgradil Vlado Dimovski, ponovno prišle v ospredje. Zlobni jeziki znotraj SD pa že napovedujejo, da naj bi Aurelio Juri prestopil v Zares in celo postal nekakšen tihi asistent novoizvoljenega poslanca Iva Vajgla v Bruslju.

Denis Sarkić

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
50 x komentirano
  • Tovariš 88 je rekel/-la:

    IzdajicaaaAAAAA!!!!

  • Štrigon je rekel/-la:

    No sedaj pa hitro na njegovo mesto majorja Pavliho, in gremo na Dragonjo streljat
    s ta pravimi naboji.

  • luka je rekel/-la:

    eh…izstopil zaradi hrvaške…možno, ta je sicer vedno imel neke čudne ideje, da so hrvati naši najbolji prijatelji….logično, če je pa italjanski hrvat……mislim, da je pravi razlog za izstop nekaj drugega….

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Edina pametna odločitev v njegovem življenju!

  • cvek je rekel/-la:

    Kot sem nekje bral izvira družina JURI iz notranjosti Istre in so se nekoč pisali JURIĆ, ko pa to ni bilo več ” nobl” in koristno, so se po- italijančili ! To je neka tržna niša družine JURI, da se gibljejo v trikotniku Hrvat, Slovenec, SD-ejevc, Italijan-manjšinec, skratka po trenutnih potrebah, zato so se obdržali in uspeli v sprenevedavi politiki . Ali ni AURELIO- ZLATKO kandidiral na zadnjih volitvah kot manjšinec, kjer ga je porazil načelen in prilubljeni g. Battelli in to krepko ! Torej ga je majšina zavrnila oz . so ga ” pogruntali ” !

  • kaktus je rekel/-la:

    TOREJ AURELIO je izstopil iz “SD-eja, kdo bo pa sedaj sprejel k sebi ta politični reciklat ! Mislim , da paše k “Zaresu” !

  • Štrigon je rekel/-la:

    cvek…..
    To kar si napisal so čiste bedarije, Juriji ne izvirajo iz Istre ampak iz Furlanije.
    To so bili še časi, ko so se nekateri Italijani (komunisti) po osvoboditvi preselili k nam.
    Oni se niso poitalijančili , ker so ITALIJANI.
    Se pa je kar nekaj Slovencev žal v zadnjih letih podomobrančilo.

  • konec je rekel/-la:

    Ima naslednika, sedaj bo molzel sin…..
    Imel bo več še časa za zabavo.
    Še eden od tolikih , ki je desetletja in desetletja (namesto, da bi ležal v celici) živel od očetovih “ideološko krvavih SADOV” .

  • konec je rekel/-la:

    Štrigon pravi:
    24. junij, 2009 ob 10:17

    cvek…..
    To kar si napisal so čiste bedarije, Juriji ne izvirajo iz Istre ampak iz Furlanije.
    To so bili še časi, ko so se nekateri Italijani (komunisti) po osvoboditvi preselili k nam.
    Oni se niso poitalijančili , ker so ITALIJANI.
    Se pa je kar nekaj Slovencev žal v zadnjih letih podomobrančilo.

    Ni res, oče je Italijan, kipa je zbežal iz Italije potem ko so ga obsodili, ker je klal liberalne in katoliške partizane, mati pa je ideološka balkanka (ni ne hrvatica ne slovenka)……..ne bi se čudil, če je (bila) ena od izbrisanih, ker je vedno sovražila Hrvate, Srbe in Slovence.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Aurelio bo imel končno dovolj časa za svingeraj, pa še med rjuhe mu ne bomo smeli gledati, ker ne bo nikoli več javna oseba.

  • konec je rekel/-la:

    Štrigon, ampak te podatke je partija znala vedno zelo dobro skrivat, ker pač vedo kaj potrebujejo ovčke…..

  • Piero je rekel/-la:

    No, no, sedaj pa se bojo tukaj razpisali vsi naši ljubi slovenceljni-čistokrvni-domobranci.
    Kar na bruhanje gre, ko spoznamo kakšno nacionalistično-pokvarjeno-fašistično-golazen
    so v Jugi zastonj šolali.

  • konec je rekel/-la:

    cvek , Italijani niso tako neumni kot Slovenci………

  • konec je rekel/-la:

    # Piero pravi:
    24. junij, 2009 ob 10:28

    No, no, sedaj pa se bojo tukaj razpisali vsi naši ljubi slovenceljni-čistokrvni-domobranci.
    Kar na bruhanje gre, ko spoznamo kakšno nacionalistično-pokvarjeno-fašistično-golazen
    so v Jugi zastonj šolali.

    recimo, kaj je ki te žuli…….jaz sem nanizal samo podatke, ker pa ne ližem ritko tvojim komunajzerjem se obvezno …………………golazen?

  • konec je rekel/-la:

    # Piero pravi:
    24. junij, 2009 ob 10:28

    No, no, sedaj pa se bojo tukaj razpisali vsi naši ljubi slovenceljni-čistokrvni-domobranci.
    Kar na bruhanje gre, ko spoznamo kakšno nacionalistično-pokvarjeno-fašistično-golazen
    so v Jugi zastonj šolali.

    recimo, kaj je ki te žuli…….jaz sem nanizal samo podatke, ker pa ne ližem ritko tvojim komunajzerjem sem obvezno …………………golazen?

  • Piero je rekel/-la:

    konec,konec..
    Kje pa si se ti videl v mojem zapisu ? Saj tvojega imena nisem omenil…

  • EgonAlter je rekel/-la:

    Ne daj se Aurelio!

  • Gregmud Golobinedžad je rekel/-la:

    Bruno! Jurčke se ne sme brcat! Njih se lahko samo odreže. En mutibarić manj.Aleluja!

  • Partizan! je rekel/-la:

    ZAČELO SE JE!!!!!!

    RAZPAD SISTEMA!!

    Ne levi in ne desni ne znajo in so pokazali kako so vodili državo ,ko so dobili oblast!

    KAJ JE PAHORJU, GOLOBIČU, ERJAVCU, KRESALOVI IN JANŠI na DESNI STRANI ALTERNATIVA?????

  • MEFISTO je rekel/-la:

    No, no, PARTIZAN, Janša še, še, Pahor, GOLOBIČ in consortes pa ne!

  • MEFISTO je rekel/-la:

    PIERO je svoje gornje komentarje očitno črpal iz diplomske naloge na FDV.

  • Piero je rekel/-la:

    mefisto…
    trudim se “dvigniti” nivo debate na vašega. ni še ta pravo a bo, še en mau pa bo.
    ne žal nisem bil na fdv-ju kot pretežni del pomladne Slovenije.
    sem diplomiral na strojnem faksu, ufff kua pa češ , proletarske zadevščine tile stroji, a ne ?

  • Igor je rekel/-la:

    Dolgo smo čakali na klic k razumu. Od naci(onalkinih) novinarjev tega tako ni pričakovati, če imajo glavno besedo Žerjav, Barovič in Janša. Od g. Jurija pričakujem, da se sedaj ne bo umaknil, ampak naj mogoče organiziria kakšno spletno peticijo za končanje brezizhodne politike in blokiranja Hrvaške.

  • obama je rekel/-la:

    kratek dodatek h kurikulumu:

    Aurelio je med drugim sin Iuri Vittoriota,1953 v Italiji obsojenega zaradi zločina nad plavimi partizani aprila 45 v Porčinju (Porzus) na dosmrtno ječo,pred sodbo pobegnil skupaj z Mariom Toffaninom-Giacco vJugoslavijo,kjer je dobil zatočišče.Mario tudi spomenico.
    Tudi po pomilostitvi leta 75 s strani italijanskega predsednika Pertinija ni več šel v Italijo.Kdo ve,zakaj…

  • bronjo je rekel/-la:

    obama, plavi paritizani so tisti, ki so bili kakšen mesec pred zločinom še črni?

  • medek je rekel/-la:

    Je pa res, da je Pahor tajkuniziral SD.

    Grdo je videti. Mene so razočarali, da po toliko letih priprav nimajo nič za pokazat.

  • obama je rekel/-la:

    bronjo pravi:

    24. junij, 2009 ob 13:14
    obama, plavi paritizani so tisti, ki so bili kakšen mesec pred zločinom še črni?

    v italiji so imeli med vojno na protifašistični strani krščanske in komunistične partizane…kot vidiš,so bili krščanski leta 45 tudi tam sovražniki revolucije.

    aja,rdeči partizani,ki so zagrešili zločin so bili v sestavi slavnega IX.korpusa NOVJ

  • kriptoproletarec je rekel/-la:

    Hm, torej se krivda za zločine prenašajo z očeta na sina. Nekaterim se res že blede od poneumljanja s pravljico o izvirnem grehu.

  • obama je rekel/-la:

    kriptoproletarec pravi:

    24. junij, 2009 ob 13:45
    Hm, torej se krivda za zločine prenašajo z očeta na sina. Nekaterim se res že blede od poneumljanja s pravljico o izvirnem grehu.

    hehe,kako je že lani celo leto blodil Cvikl….”gre za vzorce obnašanja” –

  • bronjo je rekel/-la:

    obama, to nakladaj komu drugemu…

  • konec je rekel/-la:

    # kriptoproletarec pravi:
    24. junij, 2009 ob 13:45

    Hm, torej se krivda za zločine prenašajo z očeta na sina. Nekaterim se res že blede od poneumljanja s pravljico o izvirnem grehu.

    SE bojiš, MAR NE?

  • konec je rekel/-la:

    KOLIKO JIH JE TVOJ?

  • MEFISTO je rekel/-la:

    MEDEK, 26., odkod pa nenadoma tebi taka modrost?

  • nejc je rekel/-la:

    1)Aurelio, masturbator, ki je želel biti swinger
    ok,
    2)prosil bi določene črnuharje tule, da se vzdržijo komentarjev v stilu:”Italijani niso tako neumni kot Slovenci………” če se že maš za nacija, ne bodi hlapčevska, tujcem vritlezoča gnida, ki žali svoj narod. domobranc izdajalski.

  • konec je rekel/-la:

    # cvek pravi:
    24. junij, 2009 ob 10:09
    Ali ni AURELIO- ZLATKO kandidiral na zadnjih volitvah kot manjšinec, kjer ga je porazil načelen in prilubljeni g. Battelli in to krepko ! Torej ga je majšina zavrnila oz . so ga ” pogruntali ” !

    nejc ????? in torej???
    kar so italijani odvrnili kot ogabno, je za slovenca okusno?

    ha, ha, ha,

    pomisli, preden pišeš……

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Kakec ima silne probleme z lastno identiteto, probleme, ki jih nato projecira na vse ostale. Sicer zelo žalostno, ker pa nisem psihoterapevt in ker sem žleht, se jim zgolj smejim.

  • samo je rekel/-la:

    dajte, vest, naredite intervju s tem pisunom - koncem - in objavite. prosim.
    da vidimo, kdo je to….

  • nemesis je rekel/-la:

    Ja,podgane zapuščajo potapljajočo se barko.Golobič serje po Pahorju,bjonda se gre policijsko državo,javnost je nezadovoljna,premie se pa smeje,kot da pozira za manekena.

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Samo, se strinjam!

  • MEFISTO je rekel/-la:

    SAMO, ni potrebno, da bi preko intervjuja videl, kdo in kaj je KONEC.

    Dober je, saj zaradi njega ne moreš spati, močiš posteljo in si greniš življenje.

    Mene pa bolj zanima, s katerega planeta si ti padel in še nekateri, da imate tako naivno prestavo o tehnologiji dela te oblasti.

  • Tona je rekel/-la:

    Konec je dragi moji sin vaškega župnika-seve nezakonski,Ampak je vpeljan v vse skrivnosti cerkve od ritopika,laganja ljudem o jezusu in brez madežnem spočetju,frčanju marije v nebo.

  • konec je rekel/-la:

    Tona , še en udbaš , ki je razumel, kako se dela. Vse si zadel…odlično….ha, ha, ha, ha, ha.
    oproščam se in se pokoravam rdečuhom…kaj naj storim, moj dragi tovariš, da se odrešim…
    ha, ha, ha, ha,
    Živel tito

    ha, ha, ha,

  • Tona je rekel/-la:

    @konec- domobrančki si še zdaj ne priznate,da ne bi prišlo do pobijanj,če ne bi bilo fašizma in nacizma ter koloboracije z temi dvema.Komunizem je samo posledica tega.
    KAr se pa Jurija tiče pa bi že zdavnaj moral iti.V njem je še vedno lakomnost Italjanov po Istri.
    Odrešil pa te tudi tvoj jejzus ne bo,ker je osebnost,ki sloni na lažeh in prevarah,pekla pa tudi ni,ker če bi bil bi Vatikan zdavnaj bil v plamenih.
    Ne živel drug TITO,ampak živela prihodnost brez religij.

  • asd je rekel/-la:

    tukaj se strinjam z jurijem. jaz tudi ne podpiram blokade. samo sovrašvo med narodoma bo prinesla in škodo obema državama.

    PS. vidim da so ti debilni levičarji spet offtopic in spet govorijo o domobrancih….

  • nemesis je rekel/-la:

    Meja bi morala biti že zdavnaj rešena,če je po celi bivši Jugi tako kot je bilo,ko je ta razpadla,ne vem,kaj se tako bojimo.Če bi imeli uspešne diplomate,kar ti niso,bi sprejeli tudi Rehnov predlog,saj enkrat se mora to rešit in če je pravica na naši strani,nimajo Hrvatje kaj s svojimi prirejenimi zemljevidi,že tako izgubljamo v Evropi ugled,pa še oni nas opozarjajo,da se vlada ne posveča gospodarski krizi,pa vse te Golobiče tudi Hrvatje gledajo,pa še Turk govori,da politiki naši vsi lažejo,ni čudno,da nam nihče več ne zaupa,Mesić o svojih nikoli tako ne govori.

  • kaktus je rekel/-la:

    Štrigon @7, konec 9 in 35 1 Neskončno sem vama hvaležen za vajine informacije, da bi vedeli kdo je kdo ! Ugotovitev je po moje le ena, da jabolko ne pade daleč od drevesa ! Vnukec LUKEC, KI JE SODELOVAL V RADIKALNI “RDEČA PEST-i” , nekaj izvodov hranim, je dobra podrast radikalizmu te družine! To ni težko ugotoviti !

  • konec je rekel/-la:

    kaktus, prosim….resnica prej ali potem pride vedno na dan…..ne glede koliko let jo je komunistična partija skrivala in skriva…….

  • konec je rekel/-la:

    Ta stari je toliko poklal, da bo dovolj še za vnuke lukca……..

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Ko bi le Kakčev dedek toliko poflodral, da bi bilo dovolj še za malega fukfehtarja …

  • Farad je rekel/-la:

    A gre k ZARES? Tam je zelo veliko načelnih ljudi?

Komentiraj