V pričakovanju 2. irskega NE
2. oktobra bo na Irskem ponovni referendum o Lizbonski pogodbi. Isti, identičen tekst jim je bil vsiljen v ponovitev, saj so pri prvem obkroževali napačen odgovor. Si morete misliti kako močno jih oz. nas imajo za norca politične elite!
To je tudi edina članica EU, ki je sploh imela možnost referenduma o tako pomembni pogodbi, ki v veliki meri nadomešča ali izpodrinja nacionalne ustave. Pričakovanja so velika, tako kot obljube irski o ohranitvi »posebnih« ugodnosti (nevtralnost države, svojega komisarja, davki,…) in pritiski še večji. Na nitki visi »prihodnost in razvoj« EU, od izida je odvisno veliko. Veliko je bilo vloženega truda, lobiranja, propagande in denarja, da se napaka v razumevanju in presoji ter nenazadnje odločitvi Ircev za »Ne« ne ponovi. Mi odkrito držimo pesti, da se tudi v imenu nas, ki nam je bila pravica do izkazovanja volje odvzeta, »Ne« ponovno dogodi.
V igri je veliko, preveč in še več interesov; političnih, finančnih in imperialno-korporativnih, da bi jih lahko kar tako povozila izkazana volja ljudi, peščice državljanov EU, ki so sploh imeli velik »privilegij« biti vprašani. A hoče se pozabiti in zatajiti, da so prav tako tudi Francozi in Nizozemci rekli svoj »Ne« Ustavni pogodbi, ki so jo prav zato okitili z drugim imenom »Lizbonska pogodba«. Praktično vsi, ki so sploh imeli možnost izrekati svojo voljo so rekli »Ne«. In NE pomeni NE!
Tako bi moralo biti, tako bi se moralo razumeti, če bi volja in hotenje ljudi imela sploh kakšno težo, veljavo, spoštovanje. A gre še naprej za vsesplošno sprenevedanje, glede forme in vsebine Lizbonske pogodbe. Prepričati nas hočejo, da je le ta in zgolj takšna pogodba nujna za odpravo demokratičnega deficita institucij EU. Demokratična odločitev se preprosto ignorira, se jo povozi in prikroji tako, da ustreza volji »velikih«, maloštevilnih elit. In to vse v imenu ter v čast prav demokracije z velikim »D«, a le takšne kot jo poljubno koncipirajo in jo za nas interpretirajo Oni. Mi seveda ne razumemo »za kaj« gre in ne vemo kakšna velika vprašanja so v igri. Sploh igre ne poznamo in jo ne znamo igrati, ker ne poznamo osnovnih pravil. Vemo samo, da se od nas pričakuje, da le gledamo, poslušamo in opazujemo; najbolj pomembno, da zaupamo, verjamemo in ubogamo. Postanemo neme figure, katere lahko povsem poljubno premikajo in prestavljajo, njim na ljubo in po potrebi.
Če bi resnično šlo za razvoj in napredek EU institucij, približevanje le-teh državljankam in državljanom EU, povečevanje možnosti vpliva in soodločanja držav članic ter krepitev EU na svetovni sceni, bi se vsebina pogodbe morala nujno oblikovati v sodelovanju z državljani EU in z njihovo privolitvijo. Vse pa se dela za našimi hrbti in z premišljeno strategijo, da se nam odvzame možnost vpliva in pravico do določanja o nas samih, o pomembnih razvojnih vprašanjih, o naši prihodnosti.
Lizbonska pogodba pa je že v svojem temelju nerazumljiva, nepregledna, preeedolga, nejasna in nas napotuje na druge akte, protokole, pogodbe. Zagotovilo njenega uspeha naj bi bila prav namerna nerazumljivost. Manj bomo razumeli, bolj nam bo vseeno, lažje nam bodo vsilili kar se jim zdi. »Do zakonov ne moremo, četudi pred vrati postave stoji le vratar, ki nikomur ne preprečuje vstopa in samo blago opozarja in odvrača. Zakoni pa navkljub svoji oficialni in zavajajoči javni podobi kaj hitro pokažejo drugi obraz samovolje, kaprice in nasilja. Dolga zgodba o evropski ustavi, katere zadnja epizoda je za zdaj irski referendum, nadaljevanje pa še čakamo, ima vse obrise zelo trivializirane različice kafkovske parabole.« Ne odpravlja se ločitve oblasti; izvršilne, zakonodajna, sodna, kar tudi. Prinaša še večjo koncentracijo moči glede zunanje politike in obrambne ter varnostne politike, beri močna militarizacija Evrope. Države članice bo zavezovala, da razvijajo vojaško tehnologijo, postopno izboljšujejo svoje vojaške zmogljivosti in na različne načine spodbuja militarizacijo, namesto demilitarizacije in mirovne politike.
Ob streznitvi, če bo do te sploh prišlo, bo prepozno tudi za revolucijo. No means no!
Podpiši peticijo v podporo irskim volilcem.
Elena Pečarič
P.S.:
Vse tisto, kar bi morali vedeti in o čemer niste mogli odločati:
O EU-pogodbi
O vlogi nacionalnega parlamenta
O krinki militarizacije
O usodi demokracije
Ljudstvo je reklo NE!
Rešitev irskega problema
Evropski imperij
Nato in EU
Komu služijo profesorji prava?
Mladen Dolar, Europa, daljna in sama, Založba Sanje, Ljubljana 2009, str. 9
Pričakovanja so velika, pri nekaterih piscih vsestransko prevelika.
Elena, popolnoma se strinjam s tvojim zapisom in NE POMENI NE!
Prepričana sem, da je Evropska komisija naredila vse, da jim uspe ta svinjarija. Če bo potrebno bodo prirejali podatke.
http://24ur.com/novice/gospodarstvo/ebrd-zeli-v-boju-zoper-krizo-10-milijard-dodatnega-kapitala.html
EBRD želi v boju zoper krizo 10 milijard dodatnega kapitala
Evropska banka za obnovo in razvoj (EBRD) s sedežem v Londonu želi povečati obseg posojilne dejavnosti in tako prispevati k večjemu obsegu investicij predvsem v državah nekdanjega sovjetskega bloka, poročanje Financial Timesa povzema APF. Prav zato je pozvala k povečanju kapitala za 50 odstotkov oziroma za 10 milijard evrov.
Predsednik EBRD Thomas Mirow je v pismu delničarjem opozoril, da se gospodarstva v regiji sicer počasi stabilizirajo, a je za zdaj še prezgodaj posplošeno govoriti o krepitvi gospodarstev. Mirow je izpostavil dolgoročne posledice, ki jih bo imela kriza.
Do poziva EBRD po dodatnem kapitalu prihaja, potem ko je banka v začetku meseca napovedala, da bo zaradi krize za osem milijard evrov povečala obseg svojih letošnjih investicij v državah, v katerih deluje.
Mirow je pomoč regiji utemeljil z besedami, da ta potrebuje široko podporo, da se bo lahko uspešno vključila v pomoč evropskim integracijam in celotnemu svetovnemu gospodarstvu.
EBRD je bila ustanovljena leta 1991 z namenom, da po razpadu Sovjetske zveze pomaga nekdanjim komunističnim državam preiti v tržna gospodarstva. V lastništvu banke je 61 vlad, pa tudi Evropska komisija in Evropska investicijska banka.
EBRD je zaradi krize v letu 2008 ustvarila rekordno letno izgubo v višini 602 milijona evrov, še poroča APF.
Banke so posrkale denar in s krizo dosegle dodatno financiranje privatizacije držav skozi menižerje (o, le kaj je na meniju). Kriza je bila le mega priložnost za preliv denarja od revnih k bogatim. K super A kategoriji :)
Ej, kako udobno je črpati proračuinski denar in zapravljati čas s praznim pisanjem!
Ej, MEFIESTO, ko bi vsaj blo prazno pisanje. Na veliko žalost je to kruta resnica, če bi vse članice EU imele možnost referenduma bi Lizbonska pogodba že zdavnaj padla. Tako pa smo mi samo lutke velikih.
Mefisto, sklepam, da govoriš zase, torej si zaposlen v državni ali lokalni upravi, upam da ne v zdravstvu, kulturi ali šolstvu? Take delavce kot si ti, bi morali odklopiti od proračuna, pa ne bi imeli krize, ampak bi se nam cedila med in mleko!
jaz si svoj denar zaslučim sama, pisanje kolumn je povsem brezplačno in prostovoljno delo.
Mogoče govoriš o sebi?
Mafisto, zakaj pa nam ne razkriješ, kaj tako pomembnega počneš ti; si plačanec kakšne stranke ali kaj popdobnega?
Bronjo, se ti pridružujem. Glede pisateljice pa boljš ne bi mogla napisat!
Lepo se zahvaljujem za prijazno pozornost.
Žal pa žveplo in ogenj, s kateriom ste me hoteli opeči, ne spremeni tega, kar sem napisal.
V to me je še najbolj prepričal BRONJO, ki si sicer rad sposodi ali pa ukrade kako misel pri sobesednikih, ki je samo njemu všeč!
MEFISTO, ali imaš janšev sindrom in si lastiš tudi slovenski jezik?
“Who Decides About War” will confront essential questions raised by the U.S. invasions and occupations of Iraq and Afghanistan. These questions are timely, as the process that brought the United States into those wars is widely recognized today as having been flawed at best, dishonest at worst.
This engaging event will bring together activists and academics, public officials and veterans, lawyers and military families. We will use facilitated discussions, panel presentations, and workshops to accomplish two goals. First, to educate ourselves and each other about the issues involved, the state of the law, and alternatives. Second, to develop a statement of common principles leading to a more democratic, comprehensive, and durable national defense policy — one that will honor the Constitution and help keep the United States from entering into unnecessary wars.
http://www.whodecidesaboutwar.org/
Boli njih za ljudi. Važno, da dosežejo svoje in pri tem dobijo še večjo moč in denar.
Vedno bolj je vroče. Komaj čakam rezultate!
http://www.vest.si/2009/09/20/barrosiada-se-nadaljuje/
Če to niso norci. Kako je možno na referendumu napačno odgovoriti? Cel svet je en velik oder. Barroso je pa med glavnimi igralci. Mogoče bo pa dobil oskarja, ker bo nategnil pol sveta.
Francozi (pred njimi pa Berlusconi) že napovedujejo poraz DA-tabora in se pripravljajo na zaobid irskega NE…
Naši mediji in političarji bodo seveda sledili trdnemu vischy-skemu federalnemu jedru “Evrope”.
http://teameurope.info/node/656
Takle mamo!
spet si pamen
Zakaj se je v zadnjem času ponovno oglašala Al-Kaj-Da?
Why does al-Qaeda support the Lisbon Treaty?
http://teameurope.info/node/649
Krasno je, ko se vsi ti evroskeptiki tako vneto družijo in tako plemenito strinjajo. Saj bodo prej naredili federacijo in ustrezno pogodbo/ustavo kot njihovi nasprotniki. One way or another, we are damned with crowdy Happiness.
popravi demokracija bi se moreala upoštevati volja ljudi, ne pa da se nas taktično izigrava.
Drugačna Evropa je možna in mogoča, a na povsem drugačnih temeljih. Ne militirizacije, jasna ločitev oblasti, ne GSO, ne jedrska tehnologija…
http://www.youtube.com/watch?v=IqrBzuOwGqQ
My Girl
@ EP: drugačna EU ni MOŽNA, dokler TE nimamo!! - compreedne?!?
Zaenkrat smo še vednos železarska in premogovniška skupnost v Evropi (iz leta 1959 +/- kakšen dan) !! ne pa EU => ker nimamo temeljnega dokumenta!!
Če bereš te naše komunajzerske pisune in bolnike razumeš zakaj Eu toliko zgublja ko vsakič ko pridejo nove bolj vzhodne države…..
Vzhodne? Irska, Nizozemska in Francija so zahodnoevropske države; ti so bili proti EU pogodbi.
zaradi prihoda vedno bolj vzhodnih držav
Ej model, najprej si preberi našo ustavo in se bori za spoštovanje temeljnih členov v njej.
Kot so 3., na primer, pa 14., 90. in 124., če jih naštejem vsaj nekaj, ki so dandanašnji povoženi.
Potem pa dolgo časa razmišljaj in menda te bo cinizem minil, vsaj tako pravijo.
Očitno spremljaš situacijo, kaj misliš, kakšen bo rezultat?
Vsaj 55 NE : 45 DA…
Trenutno kaže DA še slabše:
Newstalk Lisbon Poll “66 NO : 34 YES” - Victory for NO
http://teameurope.info/node/657
Viol, ne verjemi temu {cenzurirano} Blažu, ki navaja le podatke, ki mu so v prid njegovim tezam!
Dve tretjini kmetov pravi, da bo glasovalo za…
http://www.independent.ie/farming/emphatic-yes-as-69pc-back-lisbon-treaty-1898729.html
pa tudi sicer je globalna kriza Irce preplašila s tem spremenila njihovo mnenje
http://uk.reuters.com/article/idUKTRE58O01D20090925
pa tudi kakšen resen blog pravi drugače kot Blaž:
http://blogs.telegraph.co.uk/news/danielhannan/100011635/why-irish-voters-are-backtracking-on-the-lisbon-treaty/
Premalo si prizemljen :)
Ta rezultat je pa vredno zapit.
Počakajmo do petka :)
ma opice ste, zanič službe pa preveč časa mate in tle po netu bluzite. jaz sem prebral, pa sem bolj razumel to lizbonsko pogodbo kot pa naše ustave in zakone.
kaj pa če eni hočmo jest GSO in nočemo več brezveznih organov in institucij?
provokator
kdo te plačuje?
irska bo potrdila z večino kdo gre stavit?
tud jazt se bojim, da se bojo uklonili
Samo Irci nas lahko še rešjo!
Saj ljudje generalno ne nasprotujejo povezovanju.
Nasprotujejo pa politiki izvršenih dejstev in povezovanju, ki je v glavnem v prid prostemu pretoku blaga in kapitala¸ politične odločitve se sprejemajo daleč stran, brez njihovega vpliva in celo vednosti. Rekel bi, da so to glavni razlogi, zakaj ljudje nasprotujejo takšni EU.
emmm .. Elena a nisi bila pred kratkim v EP in si bila vsa navdušena in vzhičena ???
No, brez ali te ali druge / drugačne pogodbe bo šel lahko tudi EP v maloro.
Bolje je nek slabši dokument, pa po tem dokumentu delati popravke kot pa NOBEN dokument, ki bi države EU_ja povezoval, zavezoval … formaliziral.
Dokler ni takšnega dokumenta se TI nimaš kaj sklicevati na to, kako je TUDI tvoj problem rešen kjerkoli v EU!!!
——————
Le zakaj Irci ne gredo na referendum za izstop iz EU !!!
navdušena, da kaj spremenim…
http://www.handyworld-si.com/slo/
se vidi, da ne razumeš,, stari
ti pa res znaš razmišljati..
bednik
Nekaterim je pa res žal za Beogradom in nekdanjimi svinjskimi trgovci!
Motiš se! Morda Beograd šteje, ampak potem so vmes ribje župce, ne pa svinina.
boš še videl, dragi kolega
drugo pakovanje isto SRANJE
Lizbonska pogodba mora pogoreti!
Na konc vse enkrat pogasimo.
Skeptike se boste cvrli v peklu med rasisti in pedofili!!!
ti si že tam kot je videti
Pri svoji obilni pameti bi pa že lahko razlikoval med EU-kritiki in EU-skeptiki…
Mislim, da bomo prej v družbi zagovornikov pravice do življenja, če ti slednje še kaj pomeni.
Former MEP and leading pro-life advocate, Dana Rosemary Scallon, has said that people should not be afraid to vote No to Lisbon.
http://teameurope.info/node/661
Prvi NE je bil predvsem posledica ustrahovanja Ircev s tem, da bo dovoljen splav in da bodo izgubili vojaško nevtralnost, s čimer pogodba nima nobene zveze. Je res, da bi bilo lahko sprejemanje pogodbe bolj demokratično (recimo vseevropski referendum), ma to zlivanje gnojnice na lizbonsko pogodbo kar takole malo počez tud nima nobenega smisla.
Ena analiza na brzaka :)
Prvi NE je bil posledica tega, da so ljudje pričeli odprto razglabljati o VSEBINI Lizbonske pogodbe.
Med drugim omogoča uvedbo SMRTNE KAZNI in preko “EU listine o človekovih pravicah” lahko povozi vsako nacionalno zakonodajo - seveda preko Evropskega sodišča (ECJ). Tako države nimajo več nobene varovalke, da bi obranile svoje interese na tem področju. Bruselj jim bi lahko vsilil LE EN “PRAVILNI” POGLED na človekove pravice. Litvancem so pred kratkim onemogočili uzakonitev prepovedi propagande o homoseksualnosti v osnovnih šolah, če sem prav seznanjen. Ne gre za vsebino, gre za sistematičen način uničevanja različnosti, torej pravo nasprotje tiste “diversity”, ki so jo prodajali preko plakatov.
Je pa EU listina o človekovih pravicah globoko POD STANDARDI Univerzalne deklaracije o človekovih pravicah.
Gnojnica (zakaj je vsaka upravičena kritika že gnojnica?) se ne zliva na papir, na katerem je napisana pogodba, ampak na ljudi, politike (in z njimi številne servilne “novinarje”), ki ljudi zavajajo in jim ponujajo lepo zapakirane smrdeče paketke.
Kje je v pogodbi omenjena smrtna kazen? Kolikor vem, je EU deklarativno proti in država, ki dovoljuje smrtno kazen, ne more biti članica EU. In kolikor mi je znano, so Litvanci na koncu uzakonili prepoved homoseksualne propagande. Tu bi mogoče prav prišel člen: “Unija si prizadeva zagotoviti visoko raven varnosti z ukrepi za preprečevanje kriminala, rasizma in ksenofobije in za boj proti njim…” saj homofobija po mojem spada v isto kategorijo.
1. Smrtna kazen in Lizbonska pogodba
http://www.teameurope.info/node/605
2. Litva - novico sem pobral tukaj:
http://www.youtube.com/watch?v=HUfV3xALkow
Če so ohranili nacionalno suverenost, toliko bolje… sicer pa če bo Bruselj ponujal en standard za vse, je res bolje, da se nacionalne parlamente lepo zapre.
V kolikor želijo starši vzgajati svoje otroke po svojih prepričanjih, seveda lahko pride do tesnega stika med “nasprotovanjem homoseksualni propagandi” in označevanjem s “homofobijo”.
Tisti, ki nasprotujejo sistemski(!) širitvi homoseksualnih vsebin med otroci so po tvoje že homofobi? Kako strpno od tebe.
EU je polna besed o demokraciji. Pod obleko te demorkacije pa se žal skriva navadni totalitarizem. Da se referendum, ki ni povšeči bruseljskim birokratom ponavlja v nedogled je absurd in sramota, ravno tako, kot je sramota, da v vseh ostalih članicah referenduma sploh niso dovolili, čeprav je bila večina ljudi porti in bi pogodba pogorela, tako kot je pogorela predhodnica evropska ustava. In če tudi bo očitno zdaj referendum uspel, Lizboanska pogodba ne bo legitmna! Sramotno je tudi obnašanje praktično vseh levosrediskih in skroaj vseh desnosredisnkih strnak po Evropi, ki so pogodbo podprle, čeprav vedo, da je napisana samo vprid velekapitalu in, da poskuša narediti temelje za “združene države evrope po vzoru ZDA. Levica ve, da pogodba vodi v še manj socialno Evropo in desnica ve, da vodi v izgubo suveronosti, identitete, vsiljenega multikuturalizam itd.. In potem se vsi čudijo zakaj da raste podpora skrajno desnim in skrajno levim strankam. Ja očitno so malo manj hinavske do sovjih volilcev?!
Zakaj pa, če je res vsebiknsko tako dobra in napredna, nam ni bilo dano glasovati o njej.
Že forma sprejemanja le te nam bi moerala biti opozorilo, da nekaj ni vredu.
http://www.teameurope.info/node/661
No, no. Še nekaj let, pa boste takšni imeli pravico do izobraževanja v Euro kampih, kjer boste revidirali svoja euroskeptična stališča.
EUROPE AWAKE
Europe what have they got to do to make you come alive?
What has happened to the heritage that once was yours and mine?
The antiglobalists and the eurosceptics roam the streets.
Old people aren’t safe outside, what solution do we seek?
Europe awake, for the Union’s sake!
Europe awake, before it’s too late!
Europe awake now!
We’ve got to wake up pretty soon, and take our Europe back.
The antiglobalists and the eurosceptic
politicians should be sacked.
You can’t connect on the net because you know what you’re gonna see,
either moaning eurosceptic, or the lying
antiglobalists.
We’ve got to get together soon, and win our Europe’s fight.
If we don’t act quickly, we’re gonna face the endless nights.
We’ve got to take our Europe back, from all the traitorous scum,
you’d better believe it, our day will soon have come.
tebi so očitno že zelo dobro sprali glavo na kakšenm kampu
prav takšnih se bojimo, fanatikov in idelogov
Ne gre za evroskeptična stališča, ker nihče, ki tukaj komentira ni proti EU, pač pa za nedemokratično delovanje političnih elit. Seveda se tistim, ki imajo radi diktatorski način vodenja države (po vzoru RKC, kjer ni dovoljena nobena kritika) ne zdi to ničkaj sporno.
Ne verjamem, da bo ena pesmica (EUROPE AWAKE) spremenila mnenje, ki je posledica nekajmesečnega iskanja informacij, prebiranja člankov in delov Lisbonske pogodbe. Eurokampi in himne (koračnice?) spominjajo na hitlerjansko Nemčijo in Goebelsovo propagando, ali pa na JNA…
Jaz sem proti EU, torej sem v mili obliki “EU-kritik”. EU-skeptik je lansirana beseda obkoritnikov in njihovih hlapcev, ki s ssssikanjem vnašajo negativna čustva v vsakršno nasprotovanje EU.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/6231932/William-Hague-on-the-Lisbon-Treaty-the-EU-question-that-goes-unanswered.html
http://euobserver.com/7/28743
LDS in ZARES sta članici ALDE
———————————————————-
This phenomenon is particularly apparent when it comes to the EU’s so-called liberal parties, which in the European Parliament sit in the ALDE group (Alliance of Liberals and Democrats for Europe). All over Europe, these have always championed their firm belief in democracy and opponents will say that they have often been ahead of other parties when it comes to advocating initiatives such as citizens’ petitions or referendums. The fact that they are often not the dominant political force probably plays a role in that.
However, it is striking how often these parties’ attitudes to direct democracy don’t make it on to the plane when their MEPs head to Brussels or when they are forced to confront EU issues.
The ALDE Group itself, while defending the idea of direct democracy and referendums, is at the same time the group that has been viciously fighting all attempts to respect the outcome of the referendums in France, the Netherlands and Ireland. Reacting on its website to the No votes in 2005, ALDE is proud that the group “played a substantial role in the careful analysis of the possible reasons for these negative results”, setting out how “a period of reflection must re-launch the constitutional project”.
Many liberals will be familiar with monetarist economist Friedrich von Hayek, who said: “Whoever betrays his principles, will go to hell”. They’d better take his advice.
————————————————————-
Kje si Jelko? Kje si Ivo? Nekam sta se skrila?
jst ne razumem
Saj je namerno nerazumljivo!
Lizbonska pogodba obsega 478 strani. Druge ustave za primerjavo: ZDA 15 strani, Francija 20 strani, temeljni zakonik Nemčije 70 strani…
Edini po obsegu primerljiv dokument je ustava Sovjetske Zveze iz leta 1936. Lepa popotnica za EU, ni kaj.
Daj daj malo morgen s temi primerjavami o straneh. Eno je način kako je pisana ustava, drugo njena dejanska vsebina, tretje pa je pravni red države in druge okoliščine (dodatki, amandmaji etc.). Število strani sploh ni nujno v korelaciji s kvaliteto, zato je strašenje s Sovjetsko zvezo v tem primeru malo deplasirano.
I am referrring to structures, to certain ideologies being instilled, to the plans, the direction, the inevitable expansion, the obliteration of nations, which was the purpose of the Soviet Union. Most people do not understand this. They do not know it, but we do because we were raised in the Soviet Union where we had to study the Soviet ideology in school and at university. The ultimate purpose of the Soviet Union was to create a new historic entity, the Soviet people, all around the globe. The same is true in the EU today. They are trying to create a new people. They call this people “Europeans”, whatever that means.
http://www.brusselsjournal.com/node/865
http://www.youtube.com/watch?v=bM2Ql3wOGcU
pomahite mi!
bo še zelo zanimivo in razburljivo
http://blogs.euobserver.com/mahony/
http://blogs.euobserver.com/mahony/2009/09/24/waiting-for-klaus/
Slabi ste vi tukaj. Ircem je zmanjkal denarja. Nepremičnine so tam kot povsod padle v poden. Ne gradi se več. Kot je splošno znano. Mutenje v tej smeri je bilo še v letu gospodovem 2006 dobro. Potem pa fiasko. Ameriška firma prenosnikov je v Črnem potoku zaprla fabriko in jo preselila na Poljsko. Izvisel je 8000 delavcev. Irska pa je v drugo podprla Lizbonsko pogodbo. 60 odstotno. Na žalost partzanske kliantele tukaj.
Lehinan interview on RTE this morning in a counting centre. Presenter asked him “Was it the promise of jobs that swung the vote to a Yes”.
Lenihan “We never promised jobs as a result of a Yes vote”
http://teameurope.info/node/677
Tisto propagandno oddajo o Irski sem gledal tudi jaz.
bine bone - ti torej verjameš, da sedaj po irskem DA, se bo gradilo toliko kot prej in po istih cenah? In irski DA bo “ameriško firmo prenosnikov” (gre za Dell) prepričal, da bo zapustila Poljsko in preselila tovarno zopet na Irsko? Potemtakem, si zelo slabo razumel zadevo in sploh ne veš za kaj se pri Lisbonski pogodbi gre…