Politična satira oz. politična cenzura?
Oddaja Hribar buri duhove vodstva RTV Slovenija.V zadnjo oddajo Hribar na RTV Slovenija je vodstvo zopet poseglo s cenzuro. O tem smo se pogovorili s Sašom Hribarjem.
Na Žurnalovih straneh je objavljen posnetek izrezanega dela.
Dnevnik je novico komentiral takole.
Odreagiral je tudi dr. Boris Vezjak, ki izpostavlja da je cenzura “kršitev medijske avtonomije in pravne varnosti posameznika, saj so grožnje izrečene v nasprotju z zahtevami medijske na eni strani in pravne zakonodaje na drugi. Sankcije proti uredniku (ali novinarju) bi pomenile kršitev 20. in 21. člena zakona o medijih, ki pravi, da se novinarju zaradi izražanja mnenj in stališč ne sme poslabšati njegov položaj v uredništvu.” Celoten komentar si poglejte tukaj.
In spomnimo: na Vesti smo februarja 2007 objavili prispevek na takratno cenzuro celotne oddaje Hribar.
Vesna Vravnik
Respect.
Hribar, on sam je čista podoba neke prenažrte , razvaline, ki je še samo primeren za kakšnega zabavljača, pod kakšno ponjavo, njemu podobnim ! TAJKUN BOŠKO GA JE VEDNO VABIL IN DRAGO PLAČEVAL, NE IZ SVOJE DENARNICE !
HRIBAR, KRANJC SO POJEM ZA PONEUMLJANJE TER SPUŠČANJA KULTURNEGA SMOGA V SLOVENSKI PROSTOR !
Hribar je car!! Čestitam za dober intervju!
Se podpišem pod to izjavo.
Oče slovenskega naroda :), Hribarja pač moraš imeti rad, tako kot Eleno, ker razumeta in tako ostaja svet realen, ne pa bedasto kičast od fukanja medijev in politike.
HRIBAR nam ne bi znal nekaj razjasniti ! V ČASU Kocijančiča mu je bilo verjetno naj, naj lepše, ker je vladala anarhija in Hribarja še nobeden vprašati ni smel , kdaj pride ali ne pride , kdaj oddide itd… IN JE BILO FAJN ! TAKRAT smo pa imeli mi , plačniki naročnin, gledalci največ težav, namreč vsakih nekaj mesecev so bila povišanja naročnin in to je pomenbno ! Nekako pet let je na področju naročnin mir, dokler zopet levosučneži s tabo vred ne minirajo vsega ! Ministrica naj poravna zakonske obveznosti do “RTV” HIŠE in jo pusti na miru , ker dobro posljuje in dela ! Ti HRIBAR SI PA LAHKO SAMO DOMIŠLJUJEŠ, DA TE NEGDO IZ KOMERCIALNE TV ŽE ČAKA, KER DOBRO POZNAJO TVOJO OLIKO, KAPRICE IN DOMIŠLIJO ! Ne vem , če bi preživel in bil tako obilno plačan , za malo dela !
Prevelik za Slovenijo, tu le stagnira.
Dajte se načit linke delat, da ni treba copy/paste. Osnove!
a ga niso še zaprl?
če kdo udari po homoseksualcu v Lj, so vsi mediji in policija nad njim (pravilno)
če pa si “kulturni nestrpni rdečuh” in mlatiš po drugače-mislečih pa si opevan in branjen namesto, da bi te mediji in policija lovili
narobe svet
HRIBARJA v zapor!!
Konec, tebe bodo prisilno hospitalizirali, če boš klatil take.
Dobro so ga raspisdili. Se strinjam s povedanim, posebaj z zadnjimi stavki. Tudi sam pogrešam zgodbe o uspehu.
Ampak popolnoma nepomembna novica, ki pa s pravo politično vodeno strokovnostjo lahko v vzgojenih komunajzerjih prepriča, da je na oblasti še vedno JJ…ha. ha, ha, ha, in te ovce bodo vse skupaj veselo meketale na volka (sovražnika, ki ga partija lepo predstavi)…ha, ha, ha, itak drugega ne znajo.
…še “komunajzerji”, niso v njem povzročili tlikšnega razočaranja..oziroma občutka “absurda”…!
….g,partljič se lahko samo smehlja, v kakšnih (drugih) časih je lahko ustvarjal. svojo satiro….. !
in vsi smo se zabavali… ! …. tudi radio “gaga” obstaja…iz tistih časov…!
o to ne bo ostalo neopazno…!”
….j se bo videlo kdo ima “jajca”….!
Hribarja v ZAPOR!!!!!
Hribar vrni se od kod prihajaš.
Višek hinavščine….ampak rdeči balkančki bodo zelo veseli z njim.
SD pajac.
..slabo ga poznaš…
,, ga pa res ne poznaš…še dobro!..!
..če si na ribiški ladji (še) ne pomeni,da si ribč.. kapiraš!
SD-jev pajac.
Kakec se je spet hudo razburil. Da se le ne bo strgal z verige. In brezglavo priletel komu v gojzar. Auč.
SD - jevi pajaci
http://www.youtube.com/watch?v=B6szQHOm3Bo
Če si želite poslušati še SD-jevega pajaca pa kar na youtube….
Ma brez zveze,nepotrebno cenzure,ker ni niti štos,niti smešno,Hribar menda ja zmoreš kaj sočnejšega v teh čudnih časih…
časi so tulk čudni ,da še dobre satire ni več…zmožn skup sparvt..!
Mislim, da bi Hribarjev humor lahko pogrešali, saj jih bo ostalo še dovolj, ki bodo poneumljali ljudstvo!
Zamerim mu, da se spušča na nivo nekdanjega Lutkovnega gledališča!
Mefisto, ti imaš ziher raje tista dva Jožeta iz oddaje Na zdravje?
Ajde teroristek, vem, da z žalostjo gledaš tvoje na oblasti ampak predlagaj tudi kaj, ne samo strankarsko navijati za rdečega pajaca…………….
Hribarja v ZAPOR!
Kakec je po biološki starosti še skorajda otrok, ga pa že daje skleroza. Ali pa misli, da kozlarije niso več kozlarije, če jih desetkrat ponovi.
SD-jev pajac
Dragi Carlos, za razliko od tebe se na ta dva zabavljača še spomnil nisem!
teroristek ne joči, preberi članek v udbodnevniku in bodi vesel…ha, ha, ha, ha, ha.
teroristek seveda je CC (to je bil ko je bil živ, klal in moril je kot pravi teroristi, brez usmiljenja) in ne ti Mefisto.
Pogljete SD-jevega pajaca
http://www.youtube.com/watch?v=WGrPWkhEyIU
Kaki se oglaša iz Mefistove ritke.
Ah ja, Mefisto se sicer povsem in vedno moti, ampak vsaj ne razgraja na primitiven način in povsem brez potrebe. Toliko mu pa moram priznati.
rdečuha ajde, porivajte se med vama dvema.
in konec
hribar vas ima rad……..ha, ha, ha, ha,
Hribarja v ZAPOR!
In konec
Vidim, da Kaki nima samo problemov s seksualno identiteto, pač pa z identiteto nasploh. Še zlasti pa s slovničnimi števili.
Hvala CARLOS!
Priznaj, da ti je tisto “da se Mefisto povsem in vedno moti”, šlo težko z jezika!
Saj vendar nisi kak BRONJO!
A ti že maš diagnozo pa ustrezne kemoterapevtike? Se ti slabša, nared neki zase.
ARCTIC, ti nisi CARLOS CONTRERAS, da bi ti bilo vredno odgovarjati!
Mefisto, svojo skrb sem namenil Koncu in ne tebi (poglej cajte postov, vsi ob 22tih),zate vem, da si le zloben in malce topoglav.
ARCTIC; ker sem neumen in topoglav, se vedno izognem nesporazumu na ta našin, da napišem, komu je namemnjena moja pozornost!
Ma nisem rekel, da si neumen, ča pa to sam trdiš…
arcTIC, ajde, a ima smisel odgovarjati enemu kurcu?
Ne, to pa res, se globoko strinjam, nima smisla.
Hvala Hribar.
Podpišem!
“Osamosvojitelji”, so se v osemdesetih (prejšnjega stoletja), močno obešali na satiro, ki so jo sicer pisali (in se izpostavljali večinoma drugi!), sadove pa so nesramežljivo obrali.
Posebej so radi povedali, kako nedemokratičen je bil “verbalni delikt”! Vic iz tistega časa: “kakšna je razlika med oralnim seksom in verbalnim deliktom?. Je ni, stegneš jezik in si v p…”
Po eksploziji “demokracije”, se mi zdi, smo na istem.
Aja, že takrat je veljalo, če o aktualnih politikih ni vicev, gorje državi!
Morda je to upanje za zdajšnjo vladno koalicijo? Dojemamo jih kot vic! V nasprotju s prejšnjo!
Lepo povedano.
Anton, :)))
Čestitke anton, dvojni obrat z izvrstnim doskokom, chapeau!
Še tri leta smeha… Potem pa nazaj v zgodovino. Brrrr!!!
Hribarja že vsaj dve leti ne gledam. Tako kot ne Našo malo kliniko in podobno žalost.
Če je za slovenske kulturnikre humor to, da zmaličijo žensko na način, da jo pobebijo, ji vstavijo krive zone, moškega pa najraje naredijo za pijanca ali kurbirja in Hribar pa v svojem baru misli da je naredil politično satiro ko s svojimi primitivizmom žali vse ki mu niso všeč, naj uživajo.
Meni se upira in oddaji Hri-bar niti pod razno ne morem reči politična satira. Sem jih preveč videla na BBS-ju.
Zanimivo bi bilo videti, kako bi ga nekdo kopiral in si ga sposodil na njegov način, a dvomim, HRIBAR je unikaten in se ga ne da kopirat .
V BBS-u delajo feltne za avte, v BBC-ju pa televizijo. To je tam v Angliji.
Anglija, to je glavno mesto ZDA?!
Jokln, je bila to feltna ali politična satira?
Dragica se gleda in popravlja mejkap s feltnami.
…in to je vsaj satira, če ne žaloigra. :-)
ARS IGNIS, in kakšna razlika je med “feltno” in aktualno Hribarjevo politično satiro?
Še dobro, da delam pravopisne napake, ker v vsebino se tak ne upaš spustiti.
DragicaJ, kje pa je vsebina v tvojem pisanju?
Slepemu ni moč videni ničesar, kar ni v njegovi glavi.
Res ti povzroča pravopis hude probleme.:-(
Bi-bi-si, Dragica, je osnovnošilsko znanje angleškega jezika … sej veš tisto ej, bi, si … samo če pa na Krožku slišiš samo besede, brez vsebine, in jih potem vestno hitiš zapisati na Vesti, se človeku kaj rada primeri takale neukost.
… samo da zmoreš soditi ljudi, ki so z diplomo končali študij, in jim takele ej, bi, si, bi-bi-si ne delajo tolikšnih preglavic. To je tvojemu firerju všeč.
100-200 klonov Hrbarja bi rabil, potem bi se stvari lahko počasi spremenile na bolje.
Za razliko 90% Slovencev Hribar upravičuje ime vrste - homo sapiens, misleči človek.
si ziher, da 90%? se mi zdi, da je vrsta homo sapiens v sloveniji vse bolj ogrozena in limitira proti 0. v nasprotju s ‘homo’ ovis ovis consumicus stupidicus maximus, ki pa se mnozi hitreje kot vsak virus navidezne gripe.
Zato pa smo tam kjer smo. V črni luknji. Pa lektorirajte!
SE STRINJAM
kricert je rekel/-la:
14. oktober, 2009 ob 5:57
100-200 klonov Hrbarja bi rabil, potem bi se stvari lahko počasi spremenile na bolje.
Za razliko 90% Slovencev Hribar upravičuje ime vrste - homo sapiens, misleči človek.
ha, ha, ha, ha, ha, ha,
rdečo krdelo je stopilo v bran rdečemu pajacu
zares nič čudnega
partija/pastir ukaže ovce ubogajo
Hribar v oddaji nima kakšne velike zveze s politično satiro. On se ukvarja z intervjuji, s politično satiro pa dela Kranjc.
Satira vključno s Hribarjem je na slovenskem uboga uboga. Veliko veliko zamujenih priložnosti.
Amapak… AMPAK poseg vodstva RTVSLO… je res debilen. Ostalo Hribarjevo nakladanje je nivoju njegove oddaje: VHPC (Variable Humor-Point Rate).
No zdaj smo slišali levega ostržka, ki misli, da je pojedel vso pamet sveta in mu nihče ne sme nič, ker si predstavlja da je nenadomestljiv in popek sveta. Tako, zaradi uravnoteženosti, pa bi lahko dali možnost odgovora še drugi strani.
A jajoglavemu?
To se ne dogaja samo na RTVju, ampk v vseh javnih institucijah, kjer je politicno nastavljeno vodstvo. Na žalost je uspeh in sposobnost ter biti to kar si v Sloveniji zelo nevarno - hitr stopis komu na rep:( Potrebna bo konkretna revolucija, ne pa samo da opazujemo in negativo sprejemamo z normalo.
vest kje je moj komentar?
včer ob ene treh sem ga nalimal…?
Se je nekam skril, ga je sram?
čist nč…
Ne daj se Hribar!
To kar on počne ni nobena politična satira,je navadno plagiranje Butnskale.Sorry ni več hecn. To pluvanje po sodelavcih lastne hiše pa tudi dosti pove o njem.Tist Ga Ga je pa tud ratal en masturbatorski egotrip.
Ma Hribar bi moral dobiti nobelovo za RTV, ker zdrži med takim buralci kot sta Množina Granata.
HRIBARJU, držijo štango levosučne sile z ministrico vred, ker ne vedo , kako bi se po-lastili “RTV” hiše ! Tudi jaz sem plačnik naročnine, tako kot trdi Hribar, in bi njegove “vrednote”,zajebankcijo , satiro,kulturno ponašanje ali njegovo žrtje pod kakšno “VIP” ponjavo , kot jo razume on, zlahka pogrešal !
Ja valjda, taki kot Hribar ostajajo brez političnih botrov, ker so prebistri za desne in leve (če sploh še obstajajo).
Janša s kijem po RTV, Pahor na je Janšev kij “pozabil”, vendar to ne pomeni, da ga RTV butalci ne uporabljajo.
Ampak, še ni tako hudo, kot je A(anal) kanal, to pa je gnusoba od medija, spooky.
ko je izjavil, da je njegov kolega in vzornik boško šrot….je pri meni izgubil 50 pik….
ko pa vržem stvari malo v kontekst, vidm, da se sašo proda že za 1000 litrov kurilca in trobi po želji naročnika…
eh še ena prodana duša…
Potem pa je že skoraj brez pik.
Največji hec komentarjev je v tem, da polpismeni desničarji nikoli p
… pravzaprav ne poštekajo da smešijo v prvi vrsti sami sebe.
In senilni levičarji rabite čas za premislek znotraj enega stavka.
KRICERT, slaba tolažba!
[...] s cenzuro na tako imenovanem “javnem zavodu”, ki sliši na ime RTV Slovenija, za Vest.si opisal kar sam [...]
še dobro da imamo vest.
na prvi strani zgoraj bi moralo pisati kaj o slovenski nogometni reprezentanci, ne pa to politično sranje. sicer pa vsa čast hri-baru, ki ga tudi sam redno spremljam.
ja tako je čast in slava našim zavednim pokončnim borcem. Hribaj je eden najboljših in žalostno bi bilo v naši deželici, če ga ne bi imeli. On je cvet slovenskih ingtelektualce.
sej je, Gregor, samo je seveda not kup ‘političnega sranja’. :o|
Sama pa Hri-barja ne spremljam več, ker mi ni več smešno, se mi zdi da se je nivo poslabšal in je veliko tega nekako za lase privlečenega, pa tud ti skeči so mi včasih abotni, pa tud imitiranje je slabše… tko da me redko pritegne.
Hribarja pa sicer izjemno cenim, predvsem zato, ker je glavca (in ker ma jajca).
Nekoč me je celo intervjujal in moram reči, da sem se ga precej *bala*. :) No na koncu je izpadel zelo super intervju, sproščen pogovor pa tudi dosti smeha je bilo (kar pri meni doda plus točke, ker maram humor)…
Na nek način je pravzaprav podoben kot Jonas, vendar Jonas je preveč ciničen in bolj hladen (jasno, saj je Vodnar), Hribar pa je bolj topel in zabaven (je Riba).
Se strinjam s komentatorji, da seveda čez Butn skalo je pa ni. :)
SE je kdo obregnil ob predzadnji oddaji in pogovorom z Makarovičko ? Žalitev vernikov je dovoljeno, KARDINALA RODETA osebno tudi, delavcev in delavk na traku tudi ! LJUDJE, KI NE ZNAJO (po M akarivički) drugo, kot tri kretnje na šihtu, je nekako prav, da se jim tako godi, kot se jim, tako je to zvenelo ! Ob 400- 500 evri plače, ali pa še tisto ne, je to cinizem kulturne SPOMENIČARKE, ki ji baje samo Prešernova nagrada doprinese 1000 evrov, k njeni že veliki in priviligirani pokojnini ! PARAZITI SO NEZADOVOLJNI !
W CENZURE ! _ _ _ _ :-(
Tale servis vodstvu RTV je bil odlično merjen. V času, ko se to bori za obstanek in se poskuša v novi politični klimi prezentirat kot apolitično, kooperativno, strokovno, tehnokratsko, kot bi temu rekli včasih, jim Kranjc-Hribar servirata njihovo političnost mimo vsega PR. Ampak šele odziv res direktno razgali, da je njihova strokovnost vzpostavljena z dekretom, pride menda kar z delovnim mestom in hierarhićno nedotakljivostjo, da je nepolitičnost samo skrbno negovana PR zgodba in da se ni tako dosti spremenilo od časov mojega otroštva, oz. gre za spremembe na slabše, v svinčenih časih si je še kdo kaj upal, zato so imeli časovne zakasnitve oddajanja, varnostnika s pištolo in sobice s telefoni, kjer so lahko še pravočasno spremenili tudi oddaje v živo v napis tehnične motnje, danes takih, ki bi si kaj upali, razen Hribarja, ni videt.
Čas, kljub temu, da je ukvarjanje s samim sabo navadno prej znak kreativne krize, da dobi v Hribarju novo vlogo satirično dogajanje na neki “fiktivni” TV, recimo dobijo Bučke še ozadje.
bp, danes takih, ki bi si kaj upali, razen hribarja, ni videti zato, ker se medijski atenšn hori bolj bojijo tožb kot pa počitnic na golem otoku.
..ja tko je ,v ..republiki..!
še bo veselo..!
a misliš? (da bo veselo)
Fajn bi blo (sicer pa dvomim). ;)
OJOJ! KOLIKO ROPOTANJA IN VISOKIH TONOV ZARADI PARIH CENZURIRANIH STAVKOV!! Hribarja pozivam, da mi odgvori na naslednje vprašanje:Ali se zavedaš, da v istem času, ko ti delaš paniko zaradi ene izbrisane izjave v taisti državi v nekaterih vodilnih medijih ljudje, ki mislijo krtitično ali pa samo “drugače”, nimajo pravice niti do popravka čiste laži in grde politične diskreditacije če je izrečena iz “pravih političnih ust”? Tvoja kritika je enostranska, Je tipični primerek cmerave razvajene kulturniške elite, ki zaradi ene besede dviguje tone prahu in preprosto obrne glavo, kadar je javno in po krivici z gnojnico polivan kdo, ki ga določijo za nasprotni tabor, ker bi se ga enostavno radi znebili kot konkurenco. Hribar, prav imaš, ko praviš, da je nevzdržno, kar se na TV S dogaja, vendar beri to v kontekstu politčnih represalij na drugače mislečimi, ki so se dogajale dolga desetletja. Imaš službo, dobil si honorar, zdaj boš celo junak, ker si se upal norce brit iz direktorja, pa se ob tem kdaj spomniš koga, ki je letel iz službe in so od njega odvračali glave, samo zato ,ekr so mu tvoji prijatelji pripeli rumeno zvezdo?
Mišek, kateri ljudje pa so tisti ubožčki, ki “mislijo kritično”, pa nimajo pravice “do popravka”? Daj nas no informiraj. Pa ja ne gre za ostarele polpismene klamfače “pisem bralcev”, ki vsak teden objavijo svoj zmazek v Demokraciji, Reporterju in Družini hkrati, obenem pa pripišejo ihtav pristavek: “Tega pisma mi X medij ni hotel objaviti”?
CONTRERAS, PRISEGAŠ, DA V DELU, VEČERU, NEDELJCU , DNEVNIKU NI ZMAZKOV ! Slabo bereš, pomniš, vidiš, tudi ta komentar ni vreden ” tvoje veličine ” !
CC: “… ihtav pristavek: “Tega pisma mi X medij ni hotel objaviti”?…”
:D
… (*priporočam* knjigo Lepo se nam godi, avtorja Finna Soeborga)..
Rukar, pisma bralcev berem zgolj z namenom preučevanja patologije vsakdanjega življenja, ne pa zato, da bi se iz njih kaj naučil. A si ti že kdaj kakšno napisal?
:-))))))
intermezzo:
Ali je to že Sarkičevo maslo, ali smo le zelo sproščeni :)
Borut Pahor bo odpotoval v San Marino: Če se našim uspe uvrstiti na SP, jim bom zloščil kopačke
(penzijane pa poslal v vojno :))
http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042307011
Carlos, jaz ne poznam nobenega ki piše v Družino, Demokracijo ali Reporter hkrati, ampak me tako kot tej ne zanimajo niti oni drugi, ki naenkrat naričijo noviranja Mladine, TV S (kultura) in Dnevnika, da pripravijo teren za politično diskreditacijo nekoga, ki jim je preprosto napoti. Pri tem sploh ne gre za idejnega nasprotnika, pač pa gre za to, da ga kot takega prikažejo, ker je ponavadi ovira pri realiziaciji nekih interesov. Politična pripadnost je v medijskih represalij samo nalepka. O takih revčkih govorim, ki vztrajajo pri nekih blesavih načelih in so potem zaradi tega kaznovani. Čist prav jim je, a ne, kaj so pa naivni in verjamejo predvolilnim obljubam o strokovnem kadrovanju ipd. puhlicam. A zdaj razumeš, da se v principu strinjam s Hribarjem, samo da mora ta princip vlejati za vse, ne glede na to, kakšne barve zvezdo so mu prišili.
Hribar, a tistega razvpitega Vasleta, ki pravi, da je Vezjak lažnivec, pa ne pove hkrati, zakaj naj bi bil, in je še vedno tvoj direktor, ki ti dela satiriastično konkurenco vsak teden v Reporterju,kjer se zajebava iz vlade, pa ne upaš nikoli potegniti za jezik?
Bejž vedet KAM bi ga potegnil…
rdečo krdelo je stopilo v bran rdečemu pajacu
zares nič čudnega
partija/pastir ukaže ovce ubogajo
SD-jevega pajaca v ZAPOR!!
Konec dober, vse dobro!
Kot plačnik RTV prispevka imam pravico zahtevati, da se državna televizija neha norčevati iz gledalcev. Oddaja Hribar je namenjena nekemu ozkemu krogu zafrustriranih samoimenovanih intelektualcev, ki zapravljajo davkoplačevalski denar. Hribar se je izpel in naj nemudoma odstopi prostor novim inovativnim in kreativnim sodelavcem.
Na trgu bi ta oddaja že davno propadla.
Oddaja Hribar pa res ni namenjena intelektualcem, četudi je na precej višjem nivoju, kot nekatere (Nazdravje, Mario…), ki so včasih že na meji popolne bebavosti in dejansko predvidevajo, da smo Slovenci trop nerazgledanih ignorantskih idiotov. Sicer nisem ravno ljubitelj Hribar-ja, oddaja se mi zdi preveč statična, prastari štosi s spakovnjem ala Butnskala so dolgočasni, občasno jo pa vendarle pogledam- Bučke so prav v redu, overall pa gre za povsem spodobno politično satiro.
Zanimivo, kako gre v nos predvsem desno usmerjenim, Hribar se, objektivno gledano, v enaki meri norčuje iz levih in desnih, popizdevate pa le tisti, ki percipirate nekatere politike kot nekakšne polbogove in odrešitelje.
borac in arctic, verjetno bi bilo ravno obratno, če bi hribar nastopal po predvolilnih shodih esdeesa in ne esdeja.
v bistvu je hribar sam sebe zajebal, ko je svoje kvalitetne satirične nastope v času volilne kampanje prodal eni od političnih opcij. s tem se je pobarval.
sicer podpiram njegovo delo, mi gre pa v nos njegovo predvolilno novačenje volivcev za eno od političnih strank. kdor se ukvarja s politično satiro, bi moral dobro vedeti, da se s tem ne gre igrati. v javnosti bi si moral nadeti nepolitično masko, sneti pa jo zgolj na volišču. tudi če bi katera od struj pred njim mahala z mastnim honorarjem, bi moral ostati zvest medijski politični neopredeljenosti.
pa da me ne boste levičarji (ker pljuvam po vmešavanju politike v satiro) in desničarji (ker hvalim hri-bar) jemali za svojega, vas lepo pozdravljam in vam kažem sredinec!
Se strinjam, Gregor.
Gregor, dokler je bil Pučnik živ, je nastopal tudi na shodih SDS. Človek pač nastopa, kjer ga povabijo. Spomnim se, kako je Sašo v nekem intervjuju pripovedoval, kako je nastopal na shodu SDS in se predstavljal kot Janša, Ivana pa je imel za svojega klona. Pučnik se je zelo zabaval, Janša pa je ostal smrtno resen.
Lahko da, pa vendar mislim, da ne povsem “obratno”. Prav Hribar je nekje rekel,se ne spomnim dobesedno, ampak v smislu, da majo desničarji dva boga, eden od njiju je Janša, levičarji pa enega, Kučana; se mi zdi malce na silo, mislim, da “levičarji” Kučanu ne pripisujejo ravno nekih božjih atributov- prej bi rekel, da gre pri tej izjavi za nek imperativ uravnoteženosti, ki gre meni osebno že malce na bruhanje- kao, oboji so isti, aneda, jaz pa sem pa vmes. Ne absolutno, načeloma pa, je za desnico značilno apeliranje na čustva, medtem, ko levica apelira na razum- zato je desnica vendarle precej bolj občutljiva na norčevanje iz svojih malikov.
gregor, ti je pa res fajn, ker si lepo konformistično neopredeljen in lahko kažeš sredinec obojim.
Vidiš, Hribar, čeprav dovolj inteligenten, da se je zavedal posledic, pa se je leta 2004 žrtvoval in na volitvah podprl levico iz povsem razumljivih razlogov- avtoritarni Janša je šel predaleč. Janša bi bil verjetno še danes na oblasti, če ne bi šel z macolo na RTV in druge medije. Hribar je takrat naredil, kar je bilo treba.
Hm, Arctic, imaš pa tudi ti prav….
Oz. tudi Bronjo in kdor še meni tako, da je tudi novinar človek (in kot tak nikoli ne povsem izključen iz doživljanja in čutenja) in ima pravico, da se zavzema za tisto, kar mu narekuje njegova bit.
Tudi sama nisem volilka leve opcije, sem pa se vseeno *zavzemala* za to, da na volitvah zmaga levica, kot se tudi *veselila*, ko je zmagala.
Pa sem prav tako (vsaj strankarsko) neuvrščena.
Po 2. strani pa tudi ko je 2004 zmagala SDS z Janšo, se mi ni zdelo tko napak oz. sem si rekla no pa da vidmo, zakaj pa ne, morda bo pa kej boljš?
Pač, izbira med brezveznimi opcijami oz. izbira neJanše (kot je Sever napisal v kolumni za Obamo - da je pač neBush), za nas, ki nam ni všeč ne politika, ki jo Janša fura, kot tudi ne politični stil, ki ga fura.
Ja, se opravičujem leta 2008, zajebal. In se strinjam. Leta 2004 je tudi Janša zmagal zaradi arogance LDSa, itak je bil čas , da se opcija zamenja. Ajde, jaz sem sicer levičar, saj v tem smislu, da verjamem v socialno državo, enakopravnost, solidarnost, sekularizacijo, človekove pravice itd, ampak kar je počel Janša, je pač tumač, če politična opcija na oblasti podpihuje ksenofobijo, homofobijo, povečuje moč cerkve, nastavlja svoje ljudi v medije, poveličuje nekakšne že davno presežene tradicionalistično kmetavzarske vrednote, ja jebemti, to se mora človeku upirat, ne glede na politično usmeritev.
Ah ne, da se razumemo, tudi sama sem zgolj po opredelitvi bolj levičarka kot ne (ok, imam se res za bolj sredinsko levičarko), prav zaradi vrednot, ki jih omenjaš.
Tu ko sem pisala, sem imela v mislih predvsem strankarsko bero. Po slednji pač nisem levičarka. ;o)
Skratka, meni takole če bi imela izbiro, bi bil najbližje skandinavski model (pa kljub temu, da se je tudi ta sfižil, saj smo vsi povezani, tako da nihče ne more bit povsem imun na svetovno dogajanje).
Skratka, sem za pravno in socialno državo, samo ne na način molže oz. kot si mi Slovenci predstavljamo kapitalizem (ki mu pač nismo [bili] dorasli in če ne prej, se to vidi zdaj, v krizi).
Kdorkoli si vzame čas (ukrade čas) in si upa pogledat pod pokrove v smrdljivo podzemlje spletnih komentarjev, ugotovi, da so samo še komunajzerji in domobranci. In tam je zelo neprijetno. Mnogim pa ni neprijetno, ampak ustvarjajo bogate besedne bravure in vsi ti so, to sporočam z največjim veseljem, samozavestjo in gorečnostjo, male kretenske ovčke ali bolje: strupeni radioaktivni voluharji. Kje živim, pesda?! Groza me spreleti, ko se zavem, da se na prekrasen jesenski dan v Ljubljani sprehodim mimo tolikih enodimenzionalnih pajacev. Kaj je to?! Kaj je to komunajzar, jebemumast!? Pa klerikalec?! Dva lonca postanih in plesnivih vampov. In kako to smrdi. Smrdi pa vsakemu normalnemu človeku, mnogi pa prav radi stegujejo vrat in namakajo nos. Aja, kaj je normalen človek? Ne vem, kaj je normalen človek, priznam, jebatga. Vem pa, kaj je neprijetno in vi ste neprijetni in prosim, da se odselite, fakerji in mi ne zasmrajate teh lepih jesenskih dni - ja, na žalost smrdi že na ulice.
Mislim da jih boš moral še velik naštepat, če boš kotel kakšen učinek, pa še to je vprašanje. ;)
Res je fantastična jesen, že po zimi nekoliko diši, torej jaz pa ne voham samo smradu. :)
*hotel… (in ne k…)
Hribar je sporna osebnost - on misli daje prav to kar on misli da je prav - kako si on predstavlja svet en primer - nekoč na neki prireditvi mu je nek oče pristopil in prosil da bi mu predtsavil ženo in hčerki, očitno jim je bil kot javna oseba zanimiv in so ga želele spoznati nakar Hribar njemu, zakaj mu ni samo žene pripeljal,da bi njaprej ženo ampak če že tako hoče bo pa on pof … kar vse tri skratka tako se vrti svet v glavi Hribarja. Vsak komentar odveč.
Hirbarja v ZAPOR!
Zaprite SD-jevega PAJACA.
Hja, če pred časom ne bi ukinili 133. člena, bi to enostavno izpeljali.
A ni zakona , ki kaznuje ščuvanje , širjenje nestrpnosti in sovraštva ter hujskanje?
Menda se ja ne bojiš zakona???
Kaki, je pa tudi zakon, ki te spravi v zapor, če se prejmeš podkupnino. Danes so J zaslišali kot osumljenca pri Patriji. Ne boš pisal: “Tega SDS pajaca v zapor !!! ha ha ha ha ha ha”?
sanja rdeča svinja kukuruz……enkrat ste ga že, pa smo videli kako je končalo z Jugo, upajmo, da ga boste še enkrat, in bomo videli kako končate vi zdaj……………..
A lahko nekdo tega pišočega papagaja z imenom “konec” blokira kot komentatorja oz. cenzurira. Glede na to, da kot pokvarjen gramofon zagovarja cenzuro, se bo s tem ukrepom verjetno z veseljem strinjal. Hvala!
Tale mister PUERTO WILLIAMS je sicer zagrizen levičar, vendar ima resne vzroke, da se jezi na leve in na desne komentatorje.
Na leve koomentatorje se jezi, ker s svojimi naivnimi, fundamentalistični in vse prej kot z levičarsko spodobnimi komentarji dobesedno izzivajo in prisiljujejo desničarje, da jim nalijemo čistega vina, kar seveda škoduje časti in dobremu imenu nesposobne ter pokvarjene oblastne koalicije, kar je sicer že jasno mistru WILLIAMSU ter vsem levičarjem, le pred naivnim in pohlevnim ljudstvom je to treba še čim bolj skrivati.
Na desničarje pa je jezen, ker nimamo nikakršnega sočutja do duševnih stisk razočaranih levičarjev, ki morajo kljub temu, da jim je intimno jasno, da je bila Janševa vlada z mnogokratnikom boljša od te združbe, ki naj bi bila Pahorjeva vlada, pred svetom z vsemi sredstvi braniti ta zavoženi projekt.
Ker mister WILLIAMS še ne more utišati desnice, je pripravljen na žrtev, da za tako dober namen utihne še levica.
Mefisto TI SI CAR!!!!
Preplašena rdeča svojat-konec je vedno bljižje!.
Konec je ne le blizu, skorajda je že končal, le na mefista ga še ožame.
ARCTIC, upam, da si toliko pismen, da bi bil lahko v svojih komentatorskih bravurah tudi razumljiv!
mefisto, arcTIC že ime pove vse. A ima smisel odgovarjati kurcu?
Aja, malce težje dojemate?
konec
15. oktober, 2009 ob 20:50
Mefisto TI SI CAR!!!!
lovec na rdeče
15. oktober, 2009 ob 20:57
Preplašena rdeča svojat-konec je vedno bljižje!.
Arctic
15. oktober, 2009 ob 21:01
Konec je ne le blizu, skorajda je že končal, le na mefista ga še ožame.
Paranomazija na besedo konec, aneda, šala, spontana asociacija, prezapleteno?
Mefisto jebi se ti janšit zafukan zdrpam te pa prebijem do krvi da bojo sam še ocufki visel s kosti.
Ne sej se zajebavam, aveš to je situacijski humor na dogajanje v Rogu ipd.
Ne vem, kam bi te dal?
Če si slučajno tranzicijski poskumunistični anarhistični levičar, potem si se imel od koga naučiti, kako se dela z ljudmi!
TV 3 (Ognjišče, ke ne de) in vse frustracije okoli njenega zatona se zdaj manifestirajo v zadnjih izdihljajih najuspešnejšega medijskega projekta točno določene stranke nekega vsemogočnega, od boga poslanega, avtoritarnega svetilnika in njegovih zvestih častilcev.
jao je ta hribar antipatičen. kar nekaj naklada in nori. njegova oddaja je pa ena žalost in drek. naj neha požirati naš denar in naj dajo priložnost raje kakšnemu mlajšemu in bolj sposobnemu. če je bila cenzura nepomebna kot je sam rekel, zakaj zaboga se tako pizdi? logika vidim da mu ne dela, kar je značilno za komuniste.
Okoli in glede Hribarja:
Brez težav bo dobil drugi medij, njegova največja težava pa je s av glavnem ne piše tekstov sam, ima pa zato tekstopisce, je odličen imitator in oponašalec politikov in znanih ljudi. Je tudi zelo len.
Nima se kaj pritoževati, ker mu služba na tv nacionale ostaja.
Zakaj pa ne bi vest.tv predvajala Hribarja