29. oktober, 2009 | Jani Sever

Nerodne okoliščine

  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Že kakšno leto poslušamo iz ust vodje SDS, da se je afera Patria rodila v Sloveniji in da gre za mednarodno zaroto, s pomočjo katere so sile iz ozadja lažirale slovenske parlamentarne volitve. Zdaj je jasno, da sta v zvezi s svojo vpletenostjo v afero Patria z Zagožnom nekajkrat govorila neresnico. Le zakaj, če je vse skupaj le spletka evropske levice?

Slovensko pravosodje je na njegovo pobudo zaradi klevet sprožilo pregon finskega novinarja. Nato je Janša zarotništva obtožil še finsko policijo. Drago Kos je itak ves čas predstavljan kot nekakšen avtor afere. Hkrati je Janša, ko je prišel z zaslišanja, mirno trdil, da sploh ne ve, česa naj bi bil osumljen. Zagožen pa je celo pred parlamentarno komisijo trdil, da ne pozna nikogar iz Patrie. Zdaj je jasno, da Janša natančno ve, česa je osumljen. Zagožen pa se je srečeval s predstavniki Patrie, z njimi pa naj bi komuniciral tudi preko elektronske pošte. Za povrh je bil na vsaj enem sestanku med Patrio in Zagožnom, kot poroča Dnevnik, prisoten tudi brigadir Krkovič.

Janša je po zaslišanju vse skupaj predstavil kot čisti konstrukt. Govoril je, da so mu pokazali samo en dokument, v katerem nastopa. Vendar naj bi tudi ta, kot je razlagal, pravzaprav dokazoval njegovo nedolžnost. Ob njegovem imenu je bil namreč zapisan vprašaj. Nasprotno naj bi papir, ki ga je spretno poimenoval za štabnega, karkoli že naj bi to pomenilo, kazal na vpletenost Drnovška in Ropa, ki sta bila na oblasti, preden jo je leta 2004 prevzel Janša. Skratka, finski kriminalisti pravzaprav po pomoti preiskujejo njega, namesto, da bi se lotili pravih osumljencev, Ropa in Drnovška. Janša je svoj protinapad očitno nekoliko improviziral.

In tako zašel v protislovja. Ne le, da je bil posel s Patrio dogovorjen v času njegove in ne Ropove vlade. Tudi argument, ki ga je Janša uporabljal na začetku izbruha afere, ko je izpostavljal, da je bila prejšnja oblast netransparentno dogovorjena za nakup oklepnikov Sistemske tehnike, je ravno nasproten temu, kar govori danes. Če je prej trdil, da je njegova vlada z izbiro Patrie pravzaprav prekrižala koruptivne namene Ropove vlade, je po zaslišanju namigoval, da sta se za nakup Patriinih oklepnikov dogovorila Drnovšek in Rop. Posel je nato samo izpeljalo obrambno ministrstvo. Seveda brez kakršne koli vednosti predsednika vlade Janeza Janše.

Potem so na dan začele prihajati podrobnosti. In tudi Janša se je spomnil, da so mu na zaslišanju, ki kot kaže ne bo zadnje, vendarle povedali, česa je osumljen in tudi pokazali so mu več kot le znameniti štabni dokument Patrie. Nekdanji premier je osumljen sprejemanja daril, podkupnino pa naj bi zahteval kar od Jožeta Zagožna, pomebnega člana njegove stranke, šefa logistike na obrambnem ministrstvu, ko je čez Slovenijo v začetku devetdesetih potekala ilegalna trgovina z orožjem, v kateri so sodelovali tudi ljudje z Janševega in Bavčarjevega ministrstva.

Zdaj je Zagožen med drugim predsednik nadzornega sveta Gorenja, ki naj bi sestavljalo Patrie. V tistem času pa je bil tudi direktor HSE. Ves čas seveda ostaja eden pomembnih članov gospodarskega lobija SDS. In kljub temu, da so finski kriminalisti Janši med drugim pokazali tudi dokument o sestanku pri Zagožnu, na katerem je bilo govora o poslu s Patrio, je Janša novinarjem prostodušno povedal, da ne verjame, da je Zagožen v zadevo vpleten. A zakaj bi Zagožen sploh organiziral sestanek? Kot predstavnik HSE (tam je sestanek bil), kot predstavnik Gorenja, kot predstavnik SDS ali morda kot predstavnik predsednika vlade?

Jani Sever



  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
109 x komentirano
  • REVOLTE je rekel/-la:

    Še eden izmed udbovsko-murgeljskih plačancev in konvertitov.Tovariš sever,kaj se ob pisanju tako izrazito udbovsko naročenih traktatov nikoli ne zamislil,kaj in kdo si v tej politični slovenski kloaki?NA dolgi rok si propadli napol žurnalist in naj se te usmili sam veliki……..!

    • lucko je rekel/-la:

      In kje se je v argumentih zmotil? Dej ne samo jamrat, dokazi, da karkoli kar je napisanega ni res oziroma se ne da potrditi…

    • Mirjana je rekel/-la:

      revolte…s teboj nekaj ne štima že na kratek rok .)

    • Uroš je rekel/-la:

      No, ne vem od kje je Sever potegnil, da je Janša kogarkoli obtožil. Rekel je, da naj bi bila Rop in Drnovšek pokrita. In tu se je Sever zmotil. :)

    • titofido je rekel/-la:

      Ubogi revček brez vesti je povzel štafetno palico obrekovanja in natolcevanja od svojega kolege, dokazanega lažnivca Blaža Zgube in za njim ponavlja shizofrene konstrukte. Obsedenost z janšo je dokaz, da bo imela naša psihiatrija v bodoče veliko dela z zdravljenjem teh duševnih bolniov in patoloških lažnivcev, če bodo le priznali svojo bolezen.

    • lucko je rekel/-la:

      Povzemal je JJ ampak dobro, se pa strinjam, da je povzemal laznivca…

  • propolis je rekel/-la:

    Finski preiskovalci naj ne bi imeli nobenega dokumenta, v katerem se pojavlja črka J, prav tako pa Janez Janša v Sloveniji nima statusa osumljenca.

    Tako poroča novinar TV Slovenija Matej Hlebš, in dodaja, da še vedno ni jasno, kaj piše v “štabnem dokumentu,” o katerem je po zadnjem zaslišanju govoril Janez Janša. Nekatere podrobnosti so objavili tudi v časniku Delo, kjer trdijo, da je besedilo dokumenta precej podobno besedilu, ki ga je v dokumentarcu Resnica o Patrii predstavil finski novinar Magnus Berglund.

    Podobnost namreč odpira vprašanje, ali si je Berglund dokument s črko J samo izmislil, da bi zakril dejstvo, da je bil njegov glavni vir obtožbe Janše ravno štabni dokument. V njem se namreč po navedbah novinarja Dela razberejo dobesedne stavčne zveze, ki jih v dokumentarcu uporabi uporabi Berglund.

    • lucko je rekel/-la:

      Na osnovi cesa to trdis. Severjev sestavek je povsem preverljiv in vecina je itak izjav JJa, katerim pa tudi najvecji verniki nebi smeli uporekati.

      Matej Hlebes pa se je ze nekajkrat na RTVju izkazal kot laznivec in prodana dusa. In to ze dokazano…

    • angie je rekel/-la:

      Matej Hlebš sploh ni novinar, samo zdi se mu, da je, ker Gerič in Možina tako trdita - je mali sdsovski podtaknjenec, ki so ga v zadevo vrnili takrat, ko je bilo treba v Avstrijo k Riedlu, da je slednji lahko vse skupaj demantiral - v nemščini. pred tem nimka nobene novinarske kilometrine/biografije.
      Hlebš, po diplomi zgodovinar, je namreč nekaj časa študiral v Nemčiji in njegova edina kvalifikacija v tistem hipu - razen desne provinenece - je bila, da tipček zna nemško, zarazliko od Veseliča, recimo.

      Toliko o rtv novinarstvu.

    • titofido je rekel/-la:

      Kaj naj rečemo o blažu zgubi, katerega konstrukte ponavlja zgornji kvazinovinar. Zguba je že dokazan lažnivec, ki so ga izgnale celo vse levičarske časopisne hiše. Spomnimo se samo obrekovanja janše v aferi Troha. Žalostno ali pa tudi komično je, da našim notoričnim lažnivcem tipa Zguba in njegovih oponaševalcev, ki jim normalni slovenci ne verjamemo ničesar več, ker so svojo verodostojnost že zdavnaj zaigrali, nasedajo tuji plačanci. S tem pa le dokazujejo, da je človeška neumnost, naivnost in pokvarjenost doma povsod, ne samo v Sloveniji. Dovolj je je tudi na finskem, morda nas v tem celo prekašajo. kot tudi pri pijančevanju. le pomislimo na Nykanena, zapitega nasilneža. Bog ve, če nista tudi oba finska Bja, pisun in kriminalec, kakšna napolpropadla pijančka.

    • ProPolis je rekel/-la:

      Pa kateri kreten spet uporablja moj nadimek in pod njim piše take nemarnosti?

    • ProPolis je rekel/-la:

      V dosedanjem razpletanju afere Patria se sicer še ni jasno in neposredno pokazalo, da je Janša skorumpiran, vsekakor pa se je zelo jasno pokazalo, da je lažnivec.

  • hedda je rekel/-la:

    Na sestanek je uletel tudi brigadir Krkovič v uniformi, a bojda ni ničesar razumel, ker ne zna nemško.

    • luna je rekel/-la:

      Krkovič, pa Njavro, pa Crnkovič, pa Zagožen, vsi ex-sodelavci v Janševem ilegalnem trgovanju z orožjem. Vsa ta imena so dokazano prisotna tudi v zadevi Patria. Zato se ni vredno spuščati v polemike z Janševimi privrženci, med katere spadata tudi novinar Matej Hlebš in zagreta Rosvita Pesek. Pustimo času in preiskovalcem čas, da zadevo pripeljejo do konca.

    • Uroš je rekel/-la:

      S tem se pa verjetno vsi strinjajo. Počakajmo, da bo preiskava končana. Upam, da čim hitreje. :)

    • Cvetka je rekel/-la:

      eh, saj rosviti še ni zamerit, saj je odvisna od alimentov :)

  • Bunekr je rekel/-la:

    Da se tistem dokumento pojavljata imeni ROP in DRNOVŠEK je logična samo ena razlaga pisunčki pa to peljete v čisto drugo smer. Za nakup oklepnikov je bil sprejet sklep že v Ropovi vladi.
    In če so Finci vedeli za to je jasno, da so iskali poti do tedanje vlade, in glede nato da je Cekuta do njih imel direkten dostop takrat, samo v tem kontekstu gre razumeti to dejstvo.

    Vse ostalo so samo špekulacije in insinuacije, pustite stroki in pristojnim službam da končajo svoje delo.

  • Aljo je rekel/-la:

    Kako lepo je biti glup, daj Sever ne sekaj drva, rajši postrezi s kakšno “pravo” obveščevalno informacijo, znancev iz te sfere imaš dosti. Res, slovenski novinarji ste vsi po vrst prodane duše…

  • luka je rekel/-la:

    Pobje tole se bo še vleklo, vsaj do naslednjih volitev v DZ:)

    Madoff je bil obsojen v šestih mesecih, pa je bil bogat, prefrigan, izjemno inteligenten posameznik z vrhunskimi vezami….

    JJ pa je kmetuzel iz Grasuplega, pa ga ne morjo v 19 letih sfukat….

    Za koga je ta šov?

    • Aljo je rekel/-la:

      Za oprane, podebiljene, slovenske ovce…

    • Bunekr je rekel/-la:

      madoff je bil obsojen najbrž zato ker je nekaterim še večjim stopil na žulj, spomni se enrona !!! ne bodi naiven luka.

    • luka je rekel/-la:

      misliš, da ni večjega od janše?
      :)

      Gre za primer in ne naivnost…

    • luka je rekel/-la:

      tako kot je keneth lay kmalu po izreku kazni “poginil” oz izginil na neko privatno otočje….tudi madoff ne bo odsedel svoje kazni …
      gre za primer, če se dela šov, se ga naj vsaj dela na nivoju…to kar se grejo naši je čista kmetija…

    • konec je rekel/-la:

      ampak madoff je deloval in živel v ZDA, ki pa ima drugačno zgodovino

      ne morejo morilci in komunajzerski klavci zahtevat nekaj in na način kot so bili navajeni in vzgojeni…..ne več leta 2009 zato naj raje cvilijo in sovražno obtožujejo vsevprek, čeprav so konec koncev ONI ŠE VEDNO NAJVEČJA DRHAL
      (glede finske pa se bo itak na koncu vse izkazalo, ne glede na balkanska podtikanja)

    • Bor je rekel/-la:

      O, ZDA obljubljena dežela :)

      Ali bolje največji trgovci z orožjem, a ne Konec :)

  • Mimi je rekel/-la:

    Bunekr, meni se zdi logično nekaj drugega.
    Ampak saj ni tolk pomembno, kaj se tebi ali meni zdi logično (imava pa pravico o tem glasno razmišljat), pomembnejše je, kaj je dejstvo, torej resnica.
    Ker pa ‘midva’ tu tega ne bova dorekla, je pa res najbolje, da se malo počaka.
    Kot pa sem zasledila en članek (pozabila kje) z naslovom Boj za interpretacijo, se tudi sama strinjam s tem - da gre namreč za boj za interpretacijo.
    Tako bom pač spremljala oz. opazovala -takole iz ‘fotelja’- dalje.
    Me pa kot državljanko Slovenije zelo moti, da je izpuhtelo TOLIKO tudi mojega denarja, poleg tega pa te črne packe tud name letijo - če se vse to v moji državi dogaja. In to mi res ni všeč.

    Aljo - karkoli bi napisal (Sever), bi reakcije bile popolnoma enake (razen če ne bi eksplicitno izključil Janše, kar pa je pač nemogoče, saj je razvidno do zdaj, da ni govoril resnice).
    Nič ne pravim o podkupovanju [pravzaprav me čudi da bi blo, ne nazadnje ker se mi ne zdi tolk nespameten da bi se pustil takole namočit], govorim pa o (zaenkrat) dejstvih.
    In dejstvo je, da je več kot očitno (vsaj) vedel za to.
    Vendar Erjavec je pogodbo pa podpisal (’z netresočo roko’)…
    Čudno čudneje.

    • Bunekr je rekel/-la:

      Draga Mimi,

      prav je da te skrbi gled enašega denarja, tudi mene. In res je midva tega ne bova rešila pa tut resnica ni nujno da bo prišla na dan, kaj veš kaj se bodo fantje zmenil zadaj. Pri vsem mi pa gre še najbolj na K, ko se eni deljao da so Vest in njim podobni, da se grejo zaRES, obenem so pa vsi isti lopovi in drekpumparji kot tisti katerim očitajo karkoli. Meni ne sedejo ne eni ne drugi, tale portal pa izkoristim za to da se izkašljam in posledčno morda komu odprem oči da ne naseda na zgodbe kako so eni pa zares pravični in pošteni pa vestni vmes pa hodijo na inštrukcije k starim udbašem ali pa ultra kasirajo državni denar do katerega jaz in ti z boljšimi projekti kot jih ponujajo oni ne bova mogla nikoli.

  • konec je rekel/-la:

    A bo kdo rdeči zvezdi SEVERnici povedal, da so na oblasti njegovi rdečuhi?
    Ni članka, kjer ne bi sovražno in hinavsko pisal proti opoziciji.
    Ajde, kakšno sprenevedanje…………..rdečuhi so na OBLASTI ali se o njih ne sme pisati, ker do sedaj niso naredili še nič dobrega (ker o redečuhih pa je treba pisati samo dobro, mar ne?)?

  • NoMercy je rekel/-la:

    JJ je trdil, da se da v SVN kupiti volitve za 2 mil DEM (cca 1mil€) => in ker tega denarja še ni dobil pravočasno je pač izgubil volitve.
    Sedaj bo pa za to kriv Zagožen, ki mora do naslednjih volitev priskrbeti denar.
    Matr jih je en sam Cvikl sesul, ko je začel mahati s papirji o Patriji.

  • Rdeči kmer je rekel/-la:

    No ljudje, lahko pišete o zarotah in ne vem čem še, toda dejstva so jasna. Bi finski preiskovalci zaslišali Janšo, če bi bil brezmadežen, saj gre navsezadnje za nekdanjega premierja?
    Vse bolj se mi dozdeva, da je finski novinar imel dobre informacije. Ob objavi dokumentarca nihče ni vedel za Cekuto, Wolfa, Riedla in druge. Danes pa vse več informacij kaže, da je imel prav.

    Glede vere v JJ-ja?

    Očitno bi njegovi verniki trdili, da ni vzel podkupnine tudi če bi bilo dejanje posneto z video kamero. Bi bil tedaj na delu dvojnik, dubler?

  • Maša Tomažič je rekel/-la:

    Okoliščine so povsem jasne. Le razumeti jih je treba. Enačba je relativno preprosta: Partija + Patria = J. ??? Sklep: rdeča kontinuiteta in Finci so slabi matematiki. Enačba se ne izide.

    • Arctic je rekel/-la:

      Ne, slab matematik si ti.

    • NoMercy je rekel/-la:

      Partija(J) + Patrija(J) = JJ(J)

    • Pris je rekel/-la:

      Maša, če so okoliščine povsem jasne, potem pa na svoji spletni strani napišite kak raziskovalni traktat ali vsaj poglobljeno analizo, namesto da objavljate same tračarije.

    • bronjo je rekel/-la:

      Naša Maša se pa zelo ceni…

    • vem je rekel/-la:

      popolnoma se izide: PARTIJA (SDS)+PATRIA=VELIKI VODJA (JJ)

    • konec je rekel/-la:

      ne morejo morilci in komunajzerski klavci zahtevat nekaj in na način kot so bili navajeni in vzgojeni…..ne več leta 2009 zato naj raje cvilijo in sovražno obtožujejo vsevprek, čeprav so konec koncev ONI ŠE VEDNO NAJVEČJA DRHAL
      (glede finske pa se bo itak na koncu vse izkazalo, ne glede na balkanska podtikanja)

    • bronjo je rekel/-la:

      Kaki, si ejakukiral, ko si vklopil Caps Lock?

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      Dasiravno domnevam, da gre sicer za negodno dete, se mi včasih zdi, da Kakca že sedaj obiskuje teta Roza, zato pa ponavlja ene in iste stavke, vključno s pravopisnimi napakami. Ali pa s tem zgolj zdravi manjvrednostne komplekse.

  • G je rekel/-la:

    Finci so nasploh znani kot povrsni, naivni (zato ni cudno, da so nasedli Kosu), skorumpirani, poleg tega pa imajo dolgo tradicijo vmesavanja v notranjepoliticne spletke drugih drzav.

    Mislim, da je najbolje, ce tole rdecuharsko-finsko neumnost pozabimo. Pravzaprav ne razumem, zakaj se sploh s tem kdo ubada. Saj nam je Jansa povedal, da je vse v redu. Se ne zavedate kako zaljivo je to do nasega Vodje? Ze vnaprej se gospodu Jansi opravicujem za besede svojih sodrzavljanov. Ljubezen z Vami Gospod!

    • NoMercy je rekel/-la:

      Amen.
      Gospod z vami.
      Pojdite v miru.
      (pa na vse strani malo pokaditi in poškropiti)
      ———————-
      tako se končujejo maše

    • konec je rekel/-la:

      Ne vem od kot ta bedast mit o Finski?
      A bi res kdo šel živeti na Finsko (10 let)? Samo za zelo dobro plačo.
      A kdo ve, da so finci kulturno izrazito azijski narod?
      Da tako imenovan mit o Skandinavskih državah se nanaša na germanski Švedski , Norveški……
      Da so finci prišli zelo, zelo pozno v EU…..
      Da niso v NATU (tudi zaradi njihove dvoumnosti in nezaupanja ZDA do finske)
      In še marsikaj………….
      In vedite ko gredo preiskovalci z roko v roki z NOVINARJI je smisel preiskave čisto nekje drugje………..

    • G.M. je rekel/-la:

      Od kod mit o Finski? Od povsod. Od mednarodnih primerjav, ce jim gre zaupat. Sam sem vedno bolj pristas lokalnih meril. Vem, da tisto kar je zunaj, ni nujno boljse od nasega. Pravzaprav bi rekel, da je verjetno pri nas vse najboljse. Definitivno so pa nasi politiki, najpametnejsi ljudje na svetu. Ne samo to, po moje, da je med njimi celo Mesija, ce ne dva.

      Sicer je pa tole vse skupaj res zalostno. Pa kaksni komentarji se pisejo na strani, ki jo verjetno prebira inteligentnejse slovensko bralstvo? Sej lepo, da imajo ljudje razlicne poglede in da razlicne stranke volijo, ampak dokler so se skoraj vsi “inteligentnejsi drzavljani” pripravljeni popljuvat in poklat zaradi par po definiciji skorumpiranih ljudi (ne govorim samo o Jansi), res nismo razumeli za kaj v demokraticni republiki gre.

      Pocakajmo na rezultate zaslisanj. Ce je Jansa kriv, naj gre v arest in naj se konca ta nedotakljivost vsakega vaskega politika. Prosimo Fince in ostale, da nase konstantno kontrolirajo. Sami do zdaj nismo uspeli spraviti za zapahe so nobenega.

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      Mit o Finski? Baje so Finke silno poskočne in radodarne narave. Kdo bi potem želel - celo moral - živeti na Finskem? I, naš Kakec, kdo pa drug!

  • tomi je rekel/-la:

    DARK LORD strikes again…vsi so mislili da je pošten narodnjak- a je pretental vse in deloval preko drugih iz ozadja! Zato tudi nonstop ponavlja, da nimajo dokazov proti njemu - nikoli pa ne zanika kakršnekoli vpletenosti…Seveda jih bodo težko dobili, ko pa si je JJ opral roke s tem, ko je preko ‘’slamnatih” tovarišev iz časov orožarske tranzicije pomagal nekomu dobiti ta velikopotezni biznis !!! Če samo izhajamo iz negovih dejanj v preteklosti, ne moremo sklepati drugega kot to, da so lobiji odlično opravili svoje delo in Ropu speljali posel pred nosom - JJ pa je bil tokrat bolj previden/pretkan!!! …očitno je da JJ ali katerikoli vodilni politik ni Robin Hood - pač pa sami LOPOVI. Ljudstvo pa životari iz dneva v dan.

  • tomi je rekel/-la:

    G…očitno je, da zaradi psiholoških travm iz preteklosti ne zmoreš spregledati in dojemati pojma ljubezni…takšna interpretacija ljubezni te lahko kaj hitro popelje do spoznanja, da si v riti!!!

  • Simon je rekel/-la:

    Ne vem zakaj je potrebno brisati določene komentarje, očitno sporočajo preveč resnice.

  • 007 je rekel/-la:

    Samo trije komentarji Konca. Ne morem verjet. A je muca popalala jezička al pa je Mesija dal prepoved blebetanja, da nebi še kdo kaj zlajal.

    • NoMercy je rekel/-la:

      da ni od konca ostal samo kon

    • angie je rekel/-la:

      007, Konec in ostali dežurni podmladek sds, nsi ipd. je šel k maši zadušnici, pa po rože in plastične sveče - tri dni harali po britofih, kjer so v zadnjih letih postavili domobrancem velike plošče, in vseh drugih grobiščih….

  • obama je rekel/-la:

    Nerodne okoliščine

    ,res..nerodne….10 dni nazaj….takrat je veljalo ,da si je Janša štabni dokument izmislil,tudi Drnovška in Ropa na njem

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Severjeva obtožnica je za poltično rabo sestavljena iz samih naivnih domnev!

    Komentatorji pa so seveda isti, komentarji pa enako topoglavi!

    • Neja je rekel/-la:

      Mefisto, ali tako slabo slediš dogajanju ali slabo bereš ali se delaš neumnega ali te veličina JJ tako slepi? Kje vidiš kakšne domneve? Sever je navajal samo dejstva, ki jih lahko potrdi vsak, ki ga je afera zanimala.

    • bronjo je rekel/-la:

      Neja, če in ko bo Janša obtožen na Finskem, bo Mefisto kričal: “Ne priznajem taj sud!”

    • MEFISTO je rekel/-la:

      BRONJO;kot ponavadi, si spet udaril mimo.

      Nikoli in res nikoli se ne bi izražal v srbohrvaščini, še manj pa bi ponavljal domnevne Titove besede, kar mi lahko verjame vsak kolikor tolko prišteven človek.

      Drugačna sitacija je seveda pri tebi. Opažamo, da si rad sposodiš kako besedo, pojem, prilastek ali frazo pri velikem CARLU CONTRERASU.

      In prav je , da se zgleduješ po pametnejših od sebe!

    • bronjo je rekel/-la:

      Mefisto, to so Miloševičeve in Šešljeve besede, ne ga srat. Boš videl, da boš piskal tudi po finsko.

    • Bralka je rekel/-la:

      Nekaj izleta v zgodovino dvajsetega stoletja.
      “Ja ne priznajem ovaj sud!” so famozne besede Josipa Broza leta 1928 na bombaškem procesu v Zagrebu.
      Kontekst je bil pa tak: Od leta 1921 dalje je bilo prepovedano delovanje KP (ostale stranke so lahko delovale vse do 1929, ko so to prepovedali s šestojanuarsko diktaturo). Kar pomeni, da je zadoščalo že to, da so nekoga aretirali pod sumom, da je član KP. No, Josipa Broza so aretirali in potem so ob aretaciji našli v stanovanju tudi bombe (tega, ali so jih našli, ali so jih žandarji prinesli s sabo, seveda ne bomo nikoli izvedeli). In potem je prišlo tudi sojenje in JB je, za razliko od prejšnjih praks, ko so ljudje zanikali članstvo v KP (ker so jih nemudoma obsodili na dolgoletni zapor) naredil silni preboj in na sodišču rekel stavke, ki so v originalu izvrstni, v kopijah pa patetični. Priznal je, da je član KP, da pa ne priznava tega sodišča, ker da je odgovoren samo svoji KP. In potem je dobil nekih pet let zapora, odvedli so ga v Lepoglavo, kjer je spoznal Moša Pijadeja in sta potem grenila življenje upravnikom zapora z zahtevami za pravice zapornikov.

      Ampak, original je original. Nekaj, kar je bilo leta 1928 nenavadno in drzno, je šestdeset, sedemdeset, osemdeset let kasneje anahronično in patetično.

      Janša je pa svojih pet minut za “ja ne priznajem ovaj sud” izkoristil že leta 1988.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      No vidiš, BRONJO, povozila te je kar tvoja nekoliko pametnejša ideološka sestra!

  • unexpected je rekel/-la:

    jejsata jejsata, sem ravno prebral sporazum objavljen na hrvaški strani: tule je link:

    http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_ttnewstt_news=51905&tx_ttnewsbackPid=38&cHash=e5633e1bba

    Mi lahko nekdo razloži kaj zaboga na koncu sporazuma pomeni: IZJAVA O NEPREJUDICIRANJU?

    Hvala!

    IZJAVA O NEPREJUDICIRANJU

    Ništa u ovom Sporazumu o arbitraži neće se smatratikao pristanak Hrvatske na zahtjev Slovenije za teritorijalnim kontaktom s otvorenim morem.

    • Mimi je rekel/-la:

      Dobesedni prevod: Nič v tem sporazumu o arbitraži se ne bo upoštevalo kot pristanek Hrvaške na slovensko zahtevo po teritorijalnem stiku z odprtim morjem.

  • Neja je rekel/-la:

    Zame to pomeni, da nimajo prav tisti, ki Pahorja razumejo, da bo arbiter samo določil dostop, ampak si ga bo potrebno najprej, če sploh, izboriti. Seveda lahko Pahor hudo zavaja.

  • Rak je rekel/-la:

    Kako pokvarjena je že slovenska družba, kaže že to, da je vsak sum za levico že dejstvo, protiargument ne velja nič, preiskave pa usmerjajo novinarski pizduni, ne pa policijski profesionalci. Če jih sploh premoremo. Če je nekdo Katrci všeč, to še ne pomeni neodvisnosti in profesionalnosti.
    Le kdaj se bomo zresnili?

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Za pregon morebitnih kaznjivih dejanj prejemanja ali dajanja podkupnin v zvezi s poslom “Patria” so pristojni tudi naša policija, naša tožilstva in naša sodišča.

    Če razpolagajo s toliko trdnih dokazov, zakaj policija ne poda ovadbe pri tožilstvu, zakaj tožilstvo ne vloži obtožnice pri sodipšu in zakaj sodišče najstrožjem po zakonu ne obsodi pokvarjenih grešnikov.

    • Mirjana je rekel/-la:

      MEFISTO…Če razpolagajo s toliko trdnih dokazov, zakaj policija ne poda ovadbe pri tožilstvu, zakaj tožilstvo ne vloži obtožnice pri sodipšu in zakaj sodišče najstrožjem po zakonu ne obsodi pokvarjenih grešnikov.

      hehehe MEF. ….to je pa dolga zgodbica nekega dne jo povem,…:))

  • krucefiks je rekel/-la:

    SErvili in klečeplazni naročeni tekst.Uživaj v svoji majhnosti,jecljajoči sever.

    • konec je rekel/-la:

      najboljši komentar
      5!!!!!!!!!!
      zadel si bistvo vsega

    • krucefiks je rekel/-la:

      Upam, da je razvidno iz načina pisanja (izmenjava velikih in malih črk, brez presledkov za stavčnimi ločili in seveda vsebina), da zgornjega komentarja nisem jaz napisal.

    • Mimi je rekel/-la:

      Zame je bilo (jasno), Krucefiks (sej sem tudi pri propolisu opazila).
      (nisem se želela vtikati, konec koncev ne morem videti v glave komentatorjev oz. ne morem sklepat, kaj bi nekdo utegnil napisat oz. da bi kaj drugega od napisanega bilo ‘prav’ - sem pa računala da se bosta sama oglasila)

  • nesesekirat je rekel/-la:

    Ne vem, ali kdo od Janševcev sploh gleda TV informativne oddaje (pa ne Hlebša) ali le prebirajo portal SDS. Vwendar Sever v tem komentarju le povzema izjave “aferašev” z JJ na čelu. Je pa treba upoštevati, da JJ občasno le zapusti spomin, Golobič pa se, ker je le nekaj let mlajši od Janše, ne more izgovarjati na spomin in je prisiljen priznati, da laže.

    • obama je rekel/-la:

      narod gleda vrste pred Rdečim križem in Karitasom in se čudi..jeli to ob najboljši vladi moguće?

  • nesesekirat je rekel/-la:

    Mefisto, a tudi tožilstvo imamo pri nas. Sem mislil da gre le za Urad za zaščito lika in dela tovariša Janeza Ivana Janše. Direktor-ica urada BB (ni Brigitte Bardot).

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Zakaj pa potem vsaj policija ne poda ovadbe, ki je pa vendar podrejena največji pravičnici in zagovornici vladavine prava vseh časov, Katarini Kresal?

    • obama je rekel/-la:

      ne more. in nima časa …voha tangice

    • bronjo je rekel/-la:

      Mefisto, zakaj ne skočiš v globok prepad in se posnameš. Boš zvezda na TiCevi.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      BRONJO, če ne prepisuješ od velikega CARLOSA, so pa tvoji komentarji re brez soli!

  • nemesis je rekel/-la:

    Premalo se tu govori o Erjavcu in o njegovi ekipi,ki se je odločala za nakup.Samo kdo naj bi pri komu lobiral,kdo naj bi komu kaj ponujal,začeti je potrebno pri Erjavcu in ekipi,ki se je odločala in odločila.Menda ni Janša Erjavca podkupil…

  • krucefiks je rekel/-la:

    Drhal na čelu z cerebralno gnijočembronjom-aliasmedek doživlja iz dneva v dan rdečekrižne-karitasove izlive ,in vprašanje dni je ,kdaj bo z VODILNIM KRUCEFIKSOM šlo v nepovratno maloro.In vrste ubožnih in slepo prebukiranih sodržavljanov segajo že kilometre in kilometre.Na pomoč in v bran KRUCEFIKSOV je poslan sam pritlikavi murenček in vrste rdečekrižne-karitasove bodo še daljše.

  • Bralka je rekel/-la:

    Čakam, da bodo esdesovci lansirali še verzijo, po kateri je Drago Kos najprej na finto vrgle Fince, da so se sploh prijavili in potem na finto vrgel druge Fince, da so šli preiskovati prve Fince za to, da bi se na koncu izkazalo, da Finci sploh niso mislili preiskovati Fincev, temveč so v štartu nameravali zašiti Janšo.
    Aja, pa Kos se tega nikoli ne bi spomnil sam, če ne bi šel malo na čaj v Murgle…..

    • obama je rekel/-la:

      afera Patrija že daje sadove…samo ne je prekinit.kar nabijajte dalje

      Pahorju teče voda v grlo, Janša z naskokom

      vsi članki avtorja
      Finance 211/2009
      30.10.09 00:01

      Oktobra največja razlika letos med SDS in SD, tudi nasprotnikov vlade vse več

      Delež anketirancev, ki ne podpirajo vlade Boruta Pahorja, je bil oktobra največji sploh in je dosegel že 47 odstotkov vprašanih. Med strankami se je Janševa SDS s kar 29-odstotno podporo (drugo najvišjo v letu in pol) zavihtela na prvo mesto.

    • Bralka je rekel/-la:

      Obama, ti imaš pa ponavljajoče se težave s povezovanjem vzrokov in posledic in iskanjem logičnih povezav med posameznimi fenomeni.

    • obama je rekel/-la:

      očitno jih ima poleg mene še mnogo,mnogo slovencev

    • Fin for teh Win je rekel/-la:

      Spet napovedujemo prihodnost, obama?

      ribič je rekel/-la:
      3. september, 2008 ob 8:28

      …neznansko hvala kamarilja zgagarska, tale predvolilni bumerang ste dobili v šupak in to direktno..
      21tga boste dubili še končnu šus

      PS : Magnusu kupte par dudk,da otroče ne bo jokalo v kamero.

      Odlično ti gre, samo tako naprej…

  • Šefket Ramadani je rekel/-la:

    Mene pa ena stvar bega: Ti sestanki naj bi se dogajali v času Janševe vlade, ko je bil minister Dragutin Mate. Ta je poznal kaznivo dejanje “prepovedanega sestajanja dveh oseb”. Zakaj udeleženci niso bilo spektakularno aretirani in olisičeni?

    • Bor je rekel/-la:

      Vse je v improvizualizaciji :))

    • Bor je rekel/-la:

      Koliko butalcev je šlo poslušat norega Billa?

      Fascinantno in še plačajo , da jim nič ne pove.

      O.K. morje lahko naraste ?

      Pahor je pa kurbirček prvovrstni, podpira Blaira množičnega morilca.

      Vsi rehabilitirani, vsi s kešom podmazani, meni pa gre ta EU na bruhanje.

      Še Juga ni bila tak ološ, vsaj po širnem svetu nismo pobijali nedolžnih ljudi. Zdaj pa imamo krila od Pakistana do Konga.

      Prava B mašina. Pizda se ne vda.

    • konec je rekel/-la:

      bor, jaz (in vsak normalen človek) bi bil veliko rajši tako nor kot clinton (100.000 v 1 uri) kot pa tam pametnjakovič kot si ti (100.000 v celem življenju)

    • Bor je rekel/-la:

      Ja, vidiš, jaz pa tako pokvarjen ne znam biti :)

Komentiraj