16. december, 2009 | Jaka Tomc

Janez Janša znova napovedal množična zborovanja

Od nesposobne vlade do predsednika, ki simbolno krši človekove pravice.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Prvak opozicije Janez Janša pravi, da ga odzivi tranzicijske levice na njegovo napoved množičnih zborovanj proti vladi presenečajo, saj naj bi bili podobni tistim pred 20 leti.

Janša je pojasnil, da jim pravico do zbiranja omogoča ustava, odzivi pa naj bi kazali, da jim vladne stranke to pravico odrekajo. Poleg nesposobnosti vlade je med razlogi za poziv k zborovanju tudi predsednikovo odlikovanje Tomaža Ertla.

Janša o zborovanjih, Ertlu in Pahorjevih kamelah:

Janša je množična spomladanska zborovanja proti vladi napovedal na ponedeljkovi javni tribuni Zbora za republiko.

“Tudi Hitler je gradil avtoceste, pa se nihče ne spomni na to, da bi mu zaradi tega podelil kako državno odlikovanje - posmrtno.”

“Kar se tiče nezdružljivosti županske in poslanske funkcije - ta tema ravno toliko vpliva na reševanje gospodarske krize, kot zbiranje kamel predsednika vlade po Afriki.”

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
162 x komentirano
  • Rob je rekel/-la:

    Jaz bi šel takoj protestirat zato, da zrušimo nesposobno levico z vladajočega položaja. Vendar obstaja problem, če zrušimo njih, pride desnica….

  • Revolucionar je rekel/-la:

    Pridem s kamaradi!

  • gfg je rekel/-la:

    Če bi bi bil Janša dober po srcu, ne bi šel v politiko. Njegov cirkus je taka žalitev za ljudi s hujšimi problemi od Ertla, kot Pahorjevo prepevanje. Umazan boj site aristokracije, ki se ji fučka za reveže. Če nimajo za kruh, pa naj jedo potico.

    • luka je rekel/-la:

      ja najhujši so rdeči aristokrati:)

      k une latino-zumbe iz bronxa…k enmu na 10000000 rata na MTV al pa v NBA pridet, pol pa ni da ni…:)
      mal heca…

  • Rogerg je rekel/-la:

    @Rob,kar prvi kometator je dregnil v srž problema slovenske biti.
    Pustimo ob strani osamosvajanje.Po zmedenem prevzemanju oblasti pomladnih strank,je kar hitro prišlo do razdornega delovanja levih strank in prevzema oblasti le-teh.Oblast so držale do leta 2004.Po 14 letnem nategovanju je Roku in cca 70 % večini v tej državi dojadilo in dali so vladanje Janši,ne, ker bi se strinjali s to politiko,pač pa ker so imeli nategancije dovolj.Leta 2008 so z veliko premočjo pokazali,da si želijo nazaj sistem “Problema nema”.Pahorjeva vlada,ki to simblolizira ,je dobila oblast,vendar kot je vidno ne zna vladati.Vladati ni znala že Drnovškova vlada in Ropova,vendar tedaj še ni bilo tako očitne svetovne krize.
    Osnovni problem tega naroda je :naivnost in pričakovanje,da je možno preživeti brez dela in ob tujih kreditih.Janša je imel tudi napake,vendar še malo pa bi postalo očitno,da se da preživeti le od dela in ob redu.Pa se je zgodilo leto 2008,volitve in povratek v totalni nered na vseh frontah.
    Če je Janša nor bo ponovno založil svoj trud za ureditev razmer,kar je v nastali situaciji skoraj nemogoče.In iz te situacije je edino kar se lahko pričakuje-ulica,nered.
    Če bo kdo komentiral,prosim za kulturo in brez zverinskega besa

    • Ars Ignis je rekel/-la:

      Hočemo spremembo. Rupla za precednika druge republike!!1

    • radivoj je rekel/-la:

      ne poveš, zakaj misliš, da bi Janšina garnitura bila sposobnejša od trenutne, če pa zadja po ničemer ni bila?

    • Rogerg je rekel/-la:

      Ker je za take diskusije prostora premalo,bom dal le kratko iztočnico,ki glasi:
      izmed nesreč izberi tisto,ki je manjša
      ali še malo humorja
      Če je posilstvo neizbežno,lezi in uživaj

    • pirančan je rekel/-la:

      Dobro 20 let ene države je zelo malo za razvoj vseh sistemov, da kolikor toliko zadeve normalno tečejo.
      To nam je verjetno jasno. Če ne …..

      Se strinjam, da je verjetno res da še nismo imeli dobre in normalne vlade, toda za zažetek ustvarjanja državnosti nam gre še kar dobro. Sem optimist.

      Seveda imam in gojim svoj svetovni nazor vendar bi sedaj želel biti ideološko neobremenjen in prositi za odgovor na dve vprašanji:

      1.Ali je res mogoče, da je za vse naše politično-gospodarske probleme (vključno z zares teškim strukturnim problemom slovenskega gospodarstva) kriva ta vlada in ji je to uspelo zakriviti v letu dni??
      In stem vzvezi (za tiste,ki se malo spoznajo na to) kaj pomembnega sploh lahko naredi vlada države, ki ima prebivalstva za kvart večjega mesta in še utrjuje osnovne postulate svoje državnosti v taki finančno-gospodarski krizi, ki se je dejansko prelevila v spreminjanje nekaterih osnovnih človeški vrednot.(To tazadnje bomo videli,ko bo začela kriza lesti ponovno navzdol po drugem kraku “W”-ja!!!

      2.Nevem. če je JJ prava oseba za prevzemanje visokih funkcij, kaj šele za kaj drugega.
      Vprašanje: Ali želimo imeti takega predsednika, ki je zraven pri skoraj vsaki policijsko-tožilsko-sodni
      procesiji v Sloveniji in kot izgleda,še kje drugje. Jaz ne. Me ne zanima kako se bo iz tega izvlekel -
      enostavno “preveč se kadi” okoli njega - to naj ostane njegov problem - ni več primeren za funkcije,ki bodo pomagale image-ju Slovenije!

      Seveda on to ve, in zato nakladanje o drugi republiki, kar ni nič drugega kot klicanje izrednih razmer, spremembe ustave itd,itd…

      Ma ja nismo Slovenci tako butasti,da ne bi že enkrat prekinili te “osamosvojitvene” zgodbe (recimo,dajmo jih ob nedeljah dopoldne na “pomnite kameradi”) in izbrali na vodilne položaje nove MLAJŠE in neobremenjene ljudi, ki bodo gledali NAPREJ in ne poskušali večno obujati in obnavljati”junaška”dejanja
      nekaj let nazaj!!!

      Svet gre naprej !!!!

      Vnaprej se zahvaljujem za objektivne in smiselne komentarje/odgovore.

      LP

    • Rob je rekel/-la:

      @ Rogerg, čisto tako, po dolgih letih sem šel leta 2008 na volitve in volil SDS samo zato, ker so mi šle medijske manipulacije levice tako zelo na živce. V mojem prvem komentarju se je bistvo skrivalo v tem, da bi šel jaz osebno na ulico takoj samo v primeru, da zažgemo parlament in vladno palačo, skupaj z vsemi politiki.
      P.S. Z ekonomskega vidika nam je šlo dobro, dokler ni Drnovšek zapustil vlade. Potem pa samo še dol(kljub rasti BDP-ja)

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Rob,jaz sem vrtel jezik še ko to ni bilo priporočljivo.Ob menjavi v 90 sem toliko pričakoval od sprememb,misleč,da je kriv za slovensko nesrečo Beograd.Sedaj, po videnjih stvari take kot so,ne hodim več na volitve,nekje sem že zapisal,da se mi fučka,če je ponovno deklariran enopartijski sistem(kar dejansko tudi že je) in gre ta narod za hlapce.Samo čisto kot opazovalec sranja,menim,da je bila Janševa vlada mnogo bolj kredibilna(z močnimi napakami) kot katerakoli od levih.Če povedano upoštevate,torej mene ne pričakujte na ulici,ker pa vem kaj socialni revolt pomeni,me je strah prihodnosti,pa ne zaradi sebe,pač pa zaradi otrok.Da bi naš voz demokracije krenil naprej,bi moralo ljudstvo intenzivno in predvsem objektivno razmišljati o vseh stvareh,ki se zgode na političnem prizorišču.Pa ne,ampak več nameni pozornosti epizodi na Pop-kmetiji in časopisu Lady.In ob takem stanju stvari še tisti,ki so nekoč kaj razmišljali,obupajo.Ne obupa pa tisti,ki ima od tega korist.Levica kot stranka v borbi za oblast s svojimi trobili,ki kot je očitno opazno iz diskusij na teh straneh niso na kaj dosti visokem mentalnem nivoju.
      Vaša opazka,da bi šli na ulico le, če bi vedeli da bo požgan parlament, ni daleč od utelešenja.Pa ne gre samo za našo kurjo farmo.Toisto se bo kmalu zgodilo tudi v mnogih državah,za katere še trenutno mislimo,da so steber kapitalizma.

  • unexpected je rekel/-la:

    jejsata jejsata… a kar na ulco al kako? jap, v malem kurniku bo vstaja - vsaj tako se namiguje… vse skupaj je ratalo do konca smešno… če problem pogledamo širše, ugotovimo, da bi užaljena sds rada prišla zopet do pogače kar skozi demonstracije… in to zaradi navideznega sovražnika - komunistov… torej 2. dejanje… saga se nadaljuje…

    …kakorkoli obračam je najbolje da se zalije tale december…

  • unexpected je rekel/-la:

    btw: na “množična” zborovanja bi prišli:

    - po 2 kuharici marmelade iz neke vasi pr grasuplm,
    - 3 obrtniki ki izdelujejo novoletna darila za sds,
    - par 12 letnih deklic ki jim je urška pač všeč,
    - trije 16 letni fantiči, ki jim je far tako zaukazal ter
    - 3 najstniki katere so doma uspeli prepričati, da živimo še v jugoslaviji…
    - celotna nomenklatura republiškega zborčka za natolcevanje narodu…
    - kakšen “pritepeni” slovenec z južnoameriškim naglasom…

    skratka, naj vam bo to leto srečno in naslednje še srečnejše…

  • Edi je rekel/-la:

    Ustvarja se neko obsedeno stanje, v resnici pa živimo enako kot smo živeli. Nekaj tisoč ljudi verjetno resno čuti krizo, a to še ni povod da se gremo taka pozivanja k nekim politično motiviranim protestom… ko bodo ljudje samoiniciativno protestirali, takrat bom tudi sam šel na ulico, ko pa bo to pozivala neka organizacija z jasnimi cilji (npr. stranka, zavod…) pa me živega na takih protestih ne vidijo.

    • konec je rekel/-la:

      slovenija je v EU-ju in zato je konec koncev le ena izmed tolikih finančnih ali gospodarskih (ali oboje v tem primeru) kriz…..to je to. lahko pa je dober izgovor za neuspele politike…zanimivo, predvsem levičarske, poglej statistike in kdo vlada v določeni državi in boš opazil tisto, kar je prepovedano pisati po naših “neodvisnih” medijih je pa objavljeno v tujih.

    • Bor je rekel/-la:

      Kriza je megastična inh to je, da potrebujemo v hitrem času zagotoviti še preostali 2/3 samopreskrbe s hrano.

      Odvisno od zornega kota :)

      Ko privatizirajo gibljive dele države - žile za transport informacij, ljudi in surovin - smo tamtam.

      Izbire ni, janša je že za svojega mandata želel zaključiti prihvatizacijo, a mu je zmankalo časa. Pahor bo to prihvatizersko “Partnerstvo za razvoj” verjetno dokončal.

      Vem, da Gaspari pravi, da so kašče prazne in , da če želimo nahraniti ljudi in hkrati skrbeti za tehnološki razvoj in da je zato treba prodajati strateške dele države, kot so energetika, voda, telekomunikacije, avtoceste, železnice, javno upravo(?),…

      Bajuk ekomomist leta xy je kašče izcuzal do fundamenta (po južnoameriškem neoliberalnem modelu).

      Pajac Pahor pa je prodal pol ključnega leta, zato da nas je posiljeval z Ruplom.

      Otročji so in taki politični šmeksi, igra je resna, zato bi bilo dobro čim manj peska v oči.

      In naj se J mašina umiri.

    • konec je rekel/-la:

      v EU-ju so najbolj občutili krizo ZAPATEROVA španija inBROWNova VB, najmanj Berluskonijeva IT, Merklova nem, Sarkozyjeva FR, najbolj absurdno pa je , da je precej konservativna Poljska celo na plusu, ostale levičarske vlade ob baltiku pa na močnem minusu.

    • Bor je rekel/-la:

      http://www.democracynow.org/2009/12/16/if_bush_was_in_kindergarten_obama
      “If Bush Was in Kindergarten, Obama Is in First Grade”– Indian Environmentalist Sunita Narain on US Climate Policy

    • Rob je rekel/-la:

      @konec, si ti bral gospodarski bilten SDS? Nemčija je v nenormalni krizi(zaradi odvisnosti od izvoza), Španija je v nenormalni krizi(zaradi tega, ker je vse tako v razsulu kot pri nas ali v Hrvaški), Poljska pa beleži rast, ZATO KER JE NERAZVITA IN VEČINA NERAZVITIH DRŽAV TIPA POLJSKA BELEŽI RAST BDP-ja KLJUB KRIZI. Nima to veze z vladami, razen za idiote.

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Edi,po desetem mimohodu mimo vašega prispevka,si ne morem kaj,da vas bi vprašal.Ali razmišljate kaj tudi za naslednih par dni ali ste zadovoljni z današnjim dnem?
      Ali upoštevate,da se je v zadnjih cca 30 letih vsa proizvodnja preselila na Vzhod in da Kitajska poseduje nominalno več dolarjev kot jih je bilo v 200 letni ameriški zgodovini natiskanih.In da je vse do včeraj Amerika mislila,da obvlada svetovno gospodarstvo.In nenadoma Azija kupuje surovine brez posredovanja Zahoda v Afriki in Juž.Ameriki.In tako tudi prodaja sedaj svojo robo,brez ameriškega pristavljenega piskra.Zahod pa je abnormalno razvajen,živeč na oblaku.Mi nismo izjema.Ne pozabite,da se je večina tega irealnega življenja zgodilo v zadnjih 20 letih.In v sklop tega sranja so nas s sistemom korenček in palica potegnili v EU.Zahod,predvsem Amerika funkcionira le še z umetnimi finančnimi transakcijami.Dokler jih gledate in jim verjamete so zveličavne (posebno če to tolmačijo razni ekonomisti),ampak ali niste doživeli lanskega leta in ste videli koliko je za verjeti in ekonomistom in finančnim sistemom.

  • Semso je rekel/-la:

    V Litvi imajo svojo filozofijo. Ne glede na vse težke čase nikoli ne brišejo zgodovine. Tudi komunistične ne. Obstajajo vsi kipi. Naš JJ se je koncno malo spocil in sedaj je pripravil novo ofenzivo. Za vse njegove podpornike: Tip je bil svoj cas najbolj zagrizen komunist. Mislim, da ga najbolj boli to, da so ga izkoristili kot žrtveno jagnje. In od takrat udriha v povsem nasprotni smeri. Ce jih takrat ne bi zaprli, se narod ne bi zganil in sel na Roško. Temu se v zgodovinski znanosti reče povod. Povod se zgodi, ko je situacija zrela. Največ o zreli situaciji pa ponavadi vedo obveščevalci, ne pa 4 ljudje. Ce bi jih republika poslala v Beograd, bi potencial naboja izginil. Ja, bil je v zaporu. In ima zvite politične nasprotnike, ampak vse to ni dovolj za njegov zastrupljevalno-razdiralni cinizem. Ze 15 let.
    Ka zelim reci? Nehajmo za vraga biti enoplastni. Ja, Tito je zavoljo oblasti obracunaval zelo ostro na zacetku in manj proti koncu. od 80 do 90 let je bil neke vrste razpust in prostor za novo kulturno revolucijo v Jugi in še posebej v Sloveniji. Iz kmecke zaostale druzbe smo se industrializirali. Delavstno je bilo nosilec samoupravne revolucije in razvoja. Nosilec slabih in dobrih plati.

    Govorimo o tistih, ki so bili kriticni in so koncali na golem otoku za nekaj let, ampak bili so tudi kriticni, ki niso koncali na golem otoku.

    Fantje, Ertl je pa, če se ne motim dobil srebrni znak, ki ga dobijo vsi vojaki na misiji. ja, turk se ni zavedal, kako slatni povod za janso je bilo to odlikovanje.ampak mislim, da je cas da malo odrastemo. Se vera govori o tem, da je treba cloveku kdaj tudi odpustiti. Ali to velja samo za naše, ne pa tud za vaše?

    Strinjam se, da ta vlada ni ravno uglašena, a nekateri ministri delajo dobro. Ker smo zelo izvozno naravnano gospodarstvo nas je kriza pricakovano udarila bolj kot tiste velike, ki imajo svoj veliki trg.
    Ce spremljamo po svetu so vse majhne drzave se v tezjem polozaju. Litva, Latvija,…..
    Enostavno smo vezani prevec na evropski trg. To je treba spremeniti.

    Zavedam se, da vsak politični prostor potrebuje mocno levico in desnico. Osebno pa sem ze mocno utrujen od nekega prezivetega nacina, ki ga izvaja gospod Jansa. Kaj misli, da mu bo po vseh teh menjavah kože še kdo verjel? Naj že da prostor komu drugemu.
    Ko bo odpustil sam sebi in tudi drugim, bo morda po dolgem času naredil spet korak naprej.

    • konec je rekel/-la:

      Semso, ne laži!!!!
      nemogoče mar ne?
      v litvi so zelo ponosni na stalina , mar ne?

      Ajde, ne seri tako veliko, ker še rdečuhi ne morejo pojesti vsega…..ha, ha, ha,

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Semso. Strinjam se z vami v točki,da se zgodovine ne sme enostavno brisati in se podajati v nove napake.Iz zgodovine se moraš nekaj naučiti in napak ne ponavljati.
      Dalje,da so bili tudi kritični,ki niso končali na Golem otoku.V 90 letih sem često slišal-ja ni se smelo nič reči.Ja ,če si bil pizda(pardon).Ampak profitantski narod je pripravljen zapreti obe očesi za svoj mini profit.Ali celo zavestno izdajati.In to ni govora o Marsovcih,govora je o Slovencih.In ne o majhnem delu.
      Zgodbe z Ertlom pa ni možno poglihati z sprejemljivimi argumenti.Že tako je bila družba razcepljena in potem Turk prav zavestno izvleče to zadevo.Če spremljate komentarje, tudi pristaši levice soglašajo,da bi moral delovati povezovalno in ne razdiralno.
      Vendar tudi on je samo Slovenec,torej ….
      Tudi sam se strinjam,da je v vsaki družbi potrebna večplastna politična opcija-recimo levica in desnica.Vendar obe opciji morata biti izravnani.V nekem komentarju sem zasledil zagovornika,ki je trdil,da je bila demokarcija vse do 90,potem pa se je za njih (leve) ta demokracija izneverila.Torej dokler je leva stran po svoje tolmačila zgodovino,torej obsojala in sodila je demokarcija bila,sedaj,ko ima tudi desna stran to isto pravico,pa demokracije ni več.Tak odnos,ki je često direktno izražen ali se čuti skozi diskusije je tisto kar vnaša v politični prostor permanentni prepir.
      Kar se pa vlade tiče,se na žalost z vami ne morem strinjati.Da nekateri so še kar znosni,vendar kar od začetka eden za drugim popravljajo vtis,ki ga prejšji zapusti z abotnimi izjavami.Ne, oprostite-država je res mini,ampak vlada pa mora kljub temu vsaj poizkušati biti maksi.Posebej sedaj v teh zelo zapletenih časih.In ne pozabiti,da smo od izvoza v Nemčijo odvisni v veliki meri in Nemčija nas ne gleda ravno s spoštovanjem. In če hočemo razdelati ekonomijo na zahodni polobli,ki nas tangira,je pa problemov,ki nas lahko skrbe,veliko.In diskusije v stilu ,vezano tudi na ta kometar, saj nam gre kar dobro.Ne bom vsakemu posebej odgovarjal,ampak le navedel,da se poizkusite spomniti raznih “študiranih trotlov” (ekonomistov),ki so v začetku tega leta govorili,ne nas pa kriza ne bo obregnila.Nekateri isti sedaj popravljajo vtis z ekstremno nasprotnimi,ekstremnimi izjavami.Mama mia,kam je prišla študirana svojat.Vendar ne velja za vse,da smo si na jasnem.
      In ne moremo biti brez skrbi ne pred ulico,ne pred tem kaj se tam lahko dogaja.

    • konec je rekel/-la:

      turek je partijec, zato ne bo nikoli predsednik v stilu zahodnih držav, kjer levi predsednik pazi bolj na desne volivce in desni bolj na leve….to je to, ampak od takega kulturno nazadnjaškega osebka ni mogoče pričakovati kaj takega, je pa on sam le ogledalo družbe.

    • konec je rekel/-la:

      Rogerg, najbolj eklatanten primer tujega levega (celo bivšega komunista) predsednika, ki zagovarja desna stališča je italjinaski napolitano…saj se spomniš, mar ne?
      ampak taka naj bi bila tradicija v zahodnih državah, turek pa je pač le kulturni komunajzerski balkanec , tudi hinavski in vzvišen odgovor do EPP ne bo obrodil prav NIČ dobrega….za rdečuhe postaja seveda CAR ampak to ni to za leto 2009 v Eu-ju.

      ne vem, če razumeš?

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Konec,da razumem.Vendar ne morem mimo tega,da je takega predsednika izvolilo kar veliko število Slovencev,po par dnevih medijske kampanje,potem,ko je prepričljivo vodil Peterle.(Tudi Peterleta preveč ne cenim)
      Ne cenim naroda,ki mu pripadam,mi je strašno žal.

  • unexpected je rekel/-la:

    »Izgovarjanje da gre za odlikovanje za en izsek - za eno akcijo, je porazno. Tudi Hitler je gradil avtoceste pa se nihče ne spomni da bi mu zaradi tega dodelil kakšno državno odlikovanje.«

    Res je. Na koncu koncev je tudi tisti, ki je ubesedil tole misel, le v enem obdobju deloval za samostojno slovenijo, večino svojega življenja pa posvetil rdeči ideologiji. Le zakaj bi morali ljudje za to »akcijo« (pri kateri so bili nenazadnje udeleženi vsi slovenci) trpeti »neograničenje trajanja mandata jj«? Ni potrebe, vozel je pa tako ali tako že presekan…

    sicer pa ne vem zakaj ertl ne preseka čežane in ne reče da noče odlikovanja - tako bi blo najboljše… in zadevšna bi se končala…

  • butalec je rekel/-la:

    Če je gospod Tomaž Ertl pred 20 leti, ko so po besedah velikega J , vladale podobne razmere uspešno preprečil miting Miloševičeve resnice, bo upam trenutna ministrica Katarina Kresal na podlagi izkušenj iz akcije SEVER uspela ob pomoči slovenskega naroda preprečiti tudi napovedani miting janševe resnice. Če ji bo to uspelo, upam da jo bo predsednik vlade odlikoval, Janša pa bo končal enako kot Miloševič.

    • luka je rekel/-la:

      eni ste resno obsedeni…

    • konec je rekel/-la:

      in butalci tudi…kar je isto.

    • Rogerg je rekel/-la:

      Fantiček Butalec,ti resnično misliš,da smo v letu 50 ali kaj.Torej taka aroganca.Nekako pozivaš naj Kresalova prepreči s policijo tako miting (proti čemur sem tudi sam) kot tudi kakršnokoli diskusijo o pravilnosti postopkov v zvezi s podelitvijo tega pleha Ertlu.Pa ljudje, o postopkih v Sloveniji se govori že kar na mnogih mestih izven Slovenije.In pozivaš slovenski narod,da ji bo stal ob strani.Ali se zavedaš,da to lahko pripelje do državljanske vojne .Ne pretiravam,spomnem se samo dogodkov pred parlamentom ob priliki Depale vasi in odstavljanja Janše.In danes je kar nekaj ljudi tudi že lačnih,predvsem pa brez definirane orientacije.Ja, pa si res Butalec

    • simpatikus komunalis je rekel/-la:

      Fantiček ROGERG ja saj Janša hoče državljansko vojno!!!In takšni kot si ti in razni konci boste počakali rezultat te vojne in se priključili zmagovalcem pa kdorkoli bo že to.
      Upam,da bo snežilo takrat in bo tistih nekaj sds-ovih podrebnikov brskalo po kantah za smeti in se drlo HEIL JANSHA.
      fUCK OFF vsi politiki.

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Simpaticus Komunalis- tvoje ime pove,da simpatiziraš s komunalo ali odpadki in očitno tja spadaš sam ali tvoja ideologija,zato kaj več kot to, tebi ne namenjam

    • muci je rekel/-la:

      E butalec, butalec, tvoje izjave so čista utopija…..Kresalova ima na svoji strani samo izbrisane, nas ZAVEDNE SLOVENCE pa ni potrebno sugerirati.
      Katastrofa zate in tvoj IQ…….živ poden, zapreti bi te bilo potrebno, osamosvojitelja JJ primerjaš z morilcem iz juge, halo ?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Tokrat pa ne bodo pomagali strojevodje, ker niso v Semoličevem sindikatu!

  • radivoj je rekel/-la:

    Aja, takim vrstam govorcev se reče DEMAGOG in nagovarjajo ignorantsko drhal!

  • radivoj je rekel/-la:

    Malo za šalo, malo za res: “… the thread is finished and whoever mentioned the Nazis has automatically “lost” whatever debate was in progress.”
    Iz: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
    Janša = LOSER

  • Bor je rekel/-la:

    Janša naj mi razloži:

    V čem so domači komunajzerji grozlivejši od Blaira in Busha?

    In zakaj ju imaš še vedno rajši kot lasten narod?

    • Bor je rekel/-la:

      Ni treba do Hitlerja, koalicija Voljnih je prava mega proizvodnja trupel in mi smo tudi krivi smrti miljonov nedolžnih.

      Treba bo pogledati resnici v obraz in se nehati skrivati za Hitlerjem in Udbo.

      Jaz sem kriv, da nisem preprečil vam na oblasti, da koljete v mojem imenu.

      http://uk.video.yahoo.com/watch/69209/947625

      Ne se skivati, ko sedanjost kriči v obraz in nevarni časi.

    • Bor je rekel/-la:

      In isto velja za sedanjo vlado in Ljubico v Afganistanu.

    • Bor je rekel/-la:

      2003:

      http://uk.video.yahoo.com/watch/69208/947531

      Arundhati Roy - Instant Mix Imperial Democracy

    • konec je rekel/-la:

      naši komunajzerji NA SREČO SVETA nimajo iste moči od blaira in busha…saj si razumel ali ti moram narisati?

      in spomni se, da zloglasni post-45 SZ in kgb ni toliko MORIL , kot so (na tako malem ozemlju in v %) kot so jugoslovanski balkanski KOMUNISTI

    • unexpected je rekel/-la:

      konec, si pa še zelo mlad in neumen, da take kvasiš… poglej si v kakšne dokumente (če ti tega starši ne razložijo - je tud dokumentarc dovolj) o tem koliko je bilo morjenja v jugi in koliko v državah bivše sz… se ti je dokončno sfuzlalo al kaj? kaj si bral da govoriš o % dečko? in o ozemlju? in kdo je moril? - grobišča obstajajo - tista takoj po vojni nastala… likvidacij kot v rusiji pa pri nas ni bilo.. pri nas so imeli drugačne pristope… če si kaj rekel kar naj ne bi bilo po godu - si bil premeščen za nekaj časa na kakšno neodgovorno delo - ponavadi nekaj kar ni nobenemu dišalo… nikoli pa ne primerjaj juge z sz ali ndr… tisti za katere se je vedelo (o katerih je policija vedla) da znajo na kakšnih dogodkih kakšno štalo narest - tiste so že pred demonstracijami zaprl in jih kasneje izpustil - tko da za zihr ni blo problemov… kar seveda morda ni prav - vseeno pa tega ne morš primerjat z komunizmom ki ga pozna bivši sovjetski blok…

      to da si neizobražen ti itak odpustimo… da pa moraš to še kazat pred vesoljnim narodom - to je pa neodpustljivo dejanje… ;)

    • muci je rekel/-la:

      Bor ? ali veš zgodovino Barcelone ? preberi in pobrskaj po spletu in knjigah, pa boš videl, zakaj so komunajzerji hujši od evropejcev…….da ti malce namignem( topovi na obzidju so bili uperjeni proti lastnemu narodu)……vem, da imaš samo znanje iz Kumrovca, pa težko slediš vse drugo.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Ali veste v čem je razlika med Janševo in Pahorjevo vlado?

    V času prejšnje vlade je sleherni dan več dela iskalo delavce, pod Pahorjevimi pa vsak dan več delavcev išče delo!

    • nostradamus je rekel/-la:

      Mefisto, morda je na delu selektiven spomin, ali pa kaj drugega, prepričan pa sem, da je Janša v tem trenutku srečen, ker ni predsednik vlade. Seveda si pa poskuša pripraviti teren, da ko bo kriza počasi minila, prevzame oblast in se spet trka po prsih kot rešitelj.

    • Bor je rekel/-la:

      Ker je Bavčar vse kredite požru, pa so banke prazne.

      Ampak kaj je Janša počel med tem: Medijsko je oznanjal, da ni jedel zajtrka in da komaj čaka na kosilo in, da sje kruh v smeteh.

      Bi rekel , da katastrofalnega tria Janša,Jambrek, Bajuk ne preživimo več.

      Ali kot je rekel Lahovnik ko je Janša postal mandatar in je Bajuka postavil za finančnega ministra:

      Zdaj nam pa samo še Bog lahko pomaga.

      Pa nam ni. Ker bomo plačevali tajkunske zabitke.

    • konec je rekel/-la:

      mefisto, ne upaj, da te bodo razumeli, ideološko lobomotizacijo ni mogoče popraviti

    • MEFISTO je rekel/-la:

      NOSTRADAMUS, seveda je Janša lahko srečen, da v tem mandatu ni premier.

      Čeprav bi Janša v kriznih razmerah veliko bolj uspešno vodil vlado kot sedanji premier, se na Prešernovem trgu ne bi zbralo le med 5.000 in 10.000 dememonstrantov, temveč bi leva opozicija poskrbela, da bi številčnejši demonstranti Ljubljano porušili!

      Smola je v tem, da tisto kar je v tem primeru sreča za Janšo, ni sreča tudi za Slovenijo!

    • radivoj je rekel/-la:

      konec ne zna pravilno sklanjati po slovensko!

    • bronjo je rekel/-la:

      Radivoj, seveda Konec ne zna slovensko. To je odlika velike večine domoljubov.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Ja, BRONJO, je priznana avtoriteta na odročju slovenske slovnice, sintakse pravopisja itd.!

    • radivoj je rekel/-la:

      konec je domoljub, zagotovo, očitna pa tudi primitivec in nevednež!

    • Delta je rekel/-la:

      Rad bi samo odgovor na naslednja vprašanja:

      Zakaj prejšnja vlada ni zmanjšala minimalne plače. To bi ja bilo enostavno ob velikanski gospodarski rasti in splošnem gospodarskem vponu.

      Katera velika podjetja so leto 2008 končala z dobičkom. (Leta 2008 po zagotavljnaju prejšnje vlade ni bilo krize, in je verjetno tudi ne bo).

      Čakam odgovore.

    • Delta je rekel/-la:

      Pardon se oproščam za napako.

      Vprašanje se glasi:

      Zakaj prejšnja vlada ni povečala minimalne plače. To bi ja bilo enostavno ob velikanski gospodarski rasti in splošnem gospodarskem vponu.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Bodite brez skrbi!

    Janši ne bo treba prav nič ukreniti!

    Do pomladi se bodo razmere tako poslabšale, da bodo ljudje spontano napolnili ulice in trge!

  • nostradamus je rekel/-la:

    In kaj bi se zgodilo, če bi ljudje prišli na ulice? Nič, čisto nič, čez čas bi spoznali, da jim pacient1 ne bo dal službe niti plače, spoznali bi celo , da so morda pacientu1 pomagali spet na oblast. In pacient1 bi slejkoprej moral priznati, da ne more storiti česa bolj pomembnega kot pacient2 , ki je sedaj na oblasti. Na primeru Mure smo lahko videli, da kdor čaka, lahko dočaka tudi propad. 10 let se je zadeva vlekla in šla v maloro. Delavci so jokali v kamere in mikrofone čakali, da pacienti kaj storijo zanje. Pacienti delajo samo zase in za tiste, ki jih finacirajo. To je vse.

    Torej prvemu pacientu v Blatnem dolu je potrebno pomagati, poskusimo ga razumeti, saj se večino svojega časa niti ne zaveda kaj blebeče. Predlagam, da smo vsaj v teh predbožičnih časih usmiljeni, saj nimajo vsi sreče v življenju.

    Pa srečno novo leto in veliko pirhov…

    • radivoj je rekel/-la:

      Bolj kot oblast, ki definira pravila igre, predvsem pa deli davčni kolač, so za propadanje gospodarstva krivi nesposobni managerji, ki so namesto, da bi poskušali najti prostor v novem globalnem redu ali se mu prilagoditi, raje potopili barke in prodali ostanke, da jim do konca življenja ni več potrebno migniti s prstom. Narod bo veliko bolj vesel, če bo konkretnim pravicam zadoščeno, ko bodo resnični grobarji podjetij odgovarjali za svoje napake, nesposobnost ali krajo. Vse ostalo je samo ihtava borba za položaj, zaradi položaja samega, ne zaradi vizije in znanja!

  • TineB je rekel/-la:

    JJ-ju se je spujsalo.

    Bo organiziral “spontane” proteste somišljenikov. Za rojstvo druge republike.

    A bo rojena na ulici kot brezdomka?

    JJ, GO HOME ( v Grasuplje)!

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Na tvojem komentarju se pozna, da si večji strokovnjak za vprašanja gejev.

    • TineB je rekel/-la:

      Mefisto, ti si pa očitno specialist za vse teme. Kot tvoj Ljubljeni vodja.

      In očitno si od naju ti tisti, ki je bil večkrat v riti koga.

      A JJ uživa, ko mu lezeš not in ven?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      TineB, komentar, ki se ga zaradi poduhovljenosti in lucidnosti ne bi sramoval absolvent otroškega vrtca!

    • TineB je rekel/-la:

      Jah, to je edina raven komunikacije, ki si jo ti sposoben doumeti. Se je pač treba nivoju naslovnika prilagajat, če hočeš, da sporočilo dojame.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      TineB, očitno moram še tebi povedat, če se me že lotiš, me zajebaj inteligentno!

      Od vseh ljudi sovražim namreč edino le bedake!

  • ŠAMPINJONI je rekel/-la:

    TONE POŽEN!! MI SMO PRPRAVLEN!!! :)

    • aha je rekel/-la:

      Geburt Einer Nation:
      “…Wir brauchen ein leitbild…” - si predstavljate to sliko: vlaki iz Bruslja pripeljejo na Miting resnice v Ljubljani, in iz njih izstopijo postave - v opankah. Ha ha, “Hočemo gusle!!!!”

  • KEOPS je rekel/-la:

    Miting ! … CK SDS vabi v Grosuplje na ulični miting !
    Palice prinesite s seboj !

  • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

    Cenjeni skomentatorji (in lucko)

    menim, da je resnost teme dopušča odstop do medsebojnega pljuvanja (predvsem s strani levice) in trenutek za dostojno argumentiranje.

    Praktično nihče od nas nima zaupanja do pahorjevine. Levičarji tukaj niti ne poskušate braniti trenutne “vlade” temveč slikate izjavo gospoda Janše kot poziv iz münchenske pivnice.
    Vsi vemo, da tako ne gre. Trenutna garnitura dela slabo. Postavljanje spomenikov Kavčiču, titova cesta in odlikovanje Ertla pomeni rehabilitacijo komunizma. To vemo. Vsi.

    Sedaj pa vas vprašam eno stvar: Res vidite Janšo kot pučista? Kot avtoritarnega diktatorja? Nevarnost za demokracijo?

    Vsi vemo, da ni tako.

    Njegov slog vodenja je avtoritaren. To je res. Ni pa fašist.

    In dobro vemo (vsi) da njegovi privrženci ne bodo izpeljali revolta. Tega bodo kvečjemu izpeljali besni ljudje. Proletarci s 600 EUR plače. Mladi izobraženci, ki ne dobijo službe. Prezadolženi reveži, ki so že davno prešli rob obupa.

    Priznajmo si, da je večina državljanov besnih. In bo podprlo tistega človeka, ki bo njihovo nezadovoljstvo akrtikuliral. Torej človek, ki ga bodo dojeli kot kazen za sedanje stanje.

    Moje vprašanje levičarjem je naslednje:

    Če ne Janša, kdo pa?

    Še tri leta tega?

    • luka je rekel/-la:

      eni bi radi videli še štiridest let tega…:)

    • bronjo je rekel/-la:

      DPZL, če se kdo gre pljuvanje, ste to domoljubno usmerjeni komentatorji, zato si lahko svoj traktat natisneš in si z njim obrišeš zadnjico. Če pa že vprašaš, raje 40 let take vlade kot jo imamo, kot pa še tri leta JJ.

    • unexpected je rekel/-la:

      Licenčni pisar

      “Njegov slog vodenja je avtoritaren. To je res. Ni pa fašist.”

      tole je pa bore slabo opravičilo za (ne)dejanja v 4 letih vladavine pod sds… :) :) :) :) :) če je to tisto kar te prepriča - pa naj bo… :) :) :) :) :)

      “Če ne Janša, kdo pa?”

      Priznam da ne vem…. glede na to da sem pa že za več različnih volil, pa lahko rečem: “le janše ne!”

    • TineB je rekel/-la:

      Če ne Janša, kdo drug?

      Dobro vprašanje. Odgovor je pa zelo zaskrbljujoč: druge alternative kot JJ žal ni.

      Obtičali smo z ex-komunisti in tem paranojikom.

      Sicer si pa naiven, če misliš, da bo JJ kaj bolj kaj naredil. Saj je bil 4 leta na oblasti - pa razen visokih besed o reformah nismo doživeli prav nič konkretnega. Razen nižje davke za kapitalske dobičke - zato se v SLO bolj splača živeti od preprodaje delnic kot pa od lastnega dela. Ker je kapitalski dobiček 20%, dohodnina je pa precej višja, če dobro zaslužiš.

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Bronjo, s svojim, žal sila nedostojnim komentarjem, si povedal bistvo.

      Iz iddeoloških razlogov si pripravljen podpirati politiko, ki je neučinkovita. Si prepričan, da jje sedanje stanje vzdržno? Pa ne zate osebno. Ocenjuješ, da domovina (kot domoljubu;-), mi je ta izraz pač blizu) prenese še tri leta tega?

      Še vedno me pa zanima odgovor na vprašanje: “Kdo pa, če ne Janša?”

      Kaj pa, če ne neoliberalizem?

      Misliš, da je sedanja usmeritev pravilna in vladajoča elita prava izbira za naprej?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      BRONJO je osvojil še eno besedo: “traktat”, ki je ni pobral pri Carlosu!

      Ubogi traktat, kako ga bo mučil in zlorablčjal!

  • unexpected je rekel/-la:

    “Njegov slog vodenja je avtoritaren. To je res. Ni pa fašist.”

    tole je pa bore slabo opravičilo za (ne)dejanja v 4 letih vladavine pod sds… :) :) :) :) :) če je to tisto kar te prepriča - pa naj bo… :) :) :) :) :)

    “Če ne Janša, kdo pa?”

    Priznam da ne vem…. glede na to da sem pa že za več različnih volil, pa lahko rečem: “le janše ne!”

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      “Ni pa fašist” ni opravičilo.

      Komentiram nerazsodno paniko in slikanje aktualne izjave kot poziv na puč.

      Čakam konstruktiven predlog, tudi tvoj.

    • unexpected je rekel/-la:

      Licenčni pisar - tvoje cvetje…

      “Postavljanje spomenikov Kavčiču, titova cesta in odlikovanje Ertla pomeni rehabilitacijo komunizma. To vemo. Vsi.”

      …ne vem kdo vsi… komunizem je že zdavnaj mrtev, o tem da pomeni ime Titova cesta rehabilitacijo komunizma - o tem pa je bolje da si sam odgovoriš - seveda po tehtnem premisleku.

      “Res vidite Janšo kot pučista? Kot avtoritarnega diktatorja? Nevarnost za demokracijo? Vsi vemo, da ni tako.”

      - ne vem kaj tebi ni jasno in zakaj sam sebi odgovarjaš z imeni vseh…? komentiraš kot kakšen miloševič v svojih govorih - ko je moral povedati še odgovor ljudstvu - z namenom da mu ljudstvo na demonstracijah le pritrdi - da ne “tumbajo glavom”…

      - in ja, dragi pisar, vidim ga kot nevarnost demokraciji kot jo hočem! zakaj? ker nočem da imamo turbo kapitalistično demokracijo ki dovoljuje jj-ju in prijateljem penetracijo v medije - npr. časopisno hišo delo, ter odstavljanje urednikov, novinarjev, brskanje po računalnikih novinarjev, prepoved objave člankov… matr, tud “čausesku” je mel bolj normalne korake - pa se ve keri strani je pripadal…!!!

      “Praktično nihče od nas nima zaupanja do pahorjevine. Vsi vemo, da tako ne gre.”

      Zopet odgovarjaš namesto nas vseh… ne vem kaj te je obsedlo.. ;) pa vendar imam zaupanje, saj sem se odločil leta 2008 za spremembe (btw, tudi leta 2004 sem se odločil za spremembe). In hočem da se po 4 letih vidi kako in kaj… to kar se sedaj dogaja ob umetnem pompu plavorumene združbice - to je umetna paša za neizobražene…

      Dragi moj, po 4 letih bomo videli - in če takrat ne bo alternative - bo alternativa zopet v tem: “le janše ne”… žalostno a vendarle resnično!!!

      Srečno btw!!! ;) in na zdravje!

  • TineB je rekel/-la:

    JJ je zamudil priložnost. Po porazu SDS na volitvah 2008, bi moral odstopiti kot predsednik SDS, mesto pa prepustiti bodisi Zveru ali Virantu.

    SDS je zadnje čase kot ameriški republikanci - namesto pro-biznis stranka so postali ideološka desna stranka. Pro-biznis je pri njih le v besedah, v dejanjih ga pa v letih od 2004 - 2008 nisem nič opazil. Razen Virantovih poenostavitev na področju javne uprave.

  • punksnotdead je rekel/-la:

    janša
    pazi da se ti ne zmanša

  • diktator Janša je rekel/-la:

    Janša na pomlad napoveduje “ulico”, ta naj bi odvrnila pozornost z začetka sojenja na Finskem glede njegovih korupcijskh packarij v vezi s patrijami. Že videna taktika, ko se mu nekdo preveč nevarno približa, začne preusmerjati pozornost na neko X zadevo.

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Juhuhu, obeta se jogurtna revolucija! Le Ljubljanske mlekarne bodo morale znižati ceno jogurta. Če ga ne bo SDS uvozila od kod drugod … recimo s Finske.

  • steppenwolf je rekel/-la:

    Obupni poskusi za preživetje. Patrija mu že diha za ovratnik. Pa naj gre kar vse v maloro. Bolano.

  • dr.Mockba je rekel/-la:

    to kar so danes za imperij No.1 teroristi, ki ogrožajo njihov peace, so bili v času hladne vojne komunisti- odličen instrument s katerim manipulirajo množice in na tak način odvračajo pozornost od domačega gnoja..
    Meni osebno za politiko milo rečeno dol visi, ostali pa boste že vedeli- jim je ratalo oprati vaše možgane ali ne.
    sklep- nehajte se repenčiti čez rdeče, ker so že zdavnaj iz mode. zdaj so “in” teroristi.
    Janez je pa bil in bo ostal licemer.

  • nemesis je rekel/-la:

    Janševa izjava ni nič posebnega,tudi t.i. Zbor za novo republiko ima lahko protestni shod,zakaj ne?Ne razumem paničnega odziva Kresalove in Zalarja.Bo pa potrebno v državi urediti pravni sistem,da bo deloval in končno začeti resne postopke proti ljudem,ki so si s krajo pridobili skupno premoženje.Če se vlada ne bo začela resno ukvarjati z gospodarstvom,bo ulica neizbežna,za to ne bo potreben Janša.Kaj vse so delali v Franciji in Grčiji,kjer se ljudje pač ne dajo.

    • diktator Janša je rekel/-la:

      Hahahaha… Na pregon katerih ljudi? Tistih, ki jim je “pokončni” Janez omogočil tajkunsko bogatenje? Narod dokaze hrani, v primeru npr. tajkuna Šrota in Janše, ki mu je omogočil lastninjenje, pa jih dolgoletna članica $D$ Andrijana Starina Kosem. Hehehehe… In kaj so delali s pravnim sistemom počeli janševiki za časa svojega mandata (razen tega, da so ignorirali odločbe USRS)? In človekovimi pravicami? Primerjava z Grčijo in Francijo? Eeee, spet zgrešena primerjava, namreč tam so na ulicah demonstrirale antikapitalistične in ti. anti-globalizacijske skupine, ne pa desnakarske skupine, kot je $D$, ki je takoj, ko je prišla na oblast začela s katastrofalno ekonomsko prociklično politiko, ki jo je spremljala liberalizacija, privatizacija (= tajkunizacija), deregulacija, nižanje davkov na dobičke in na visoke plače. Od tod rekordno zadolževanje (tajkunski krediti všteti), lopovske privatizacije, kljub ekonomski konjunkturi revščina med delavci (leta 2007 je skoraj četrt milijona zaposlenih prejemalo plačo nižjo od 600€!), rekordna inflacija itd.

    • aha je rekel/-la:

      V Grčiji protestirajo levičarji in ne mimetični fašisti. Ste bili na sindikalnem shodu, vi janševiki ki točite krokodilje solze nad socilano situacijo - sindikati so sila za izboljšanje socialnih razmer, in ne Janša. Ertl je lepo povedal: samo žepe jim je treba obrniti, pa se bo pokazalo, kdo se je okoristil s slovensko osamosvojitvijo. Če komu, bom sledil Ertlovemu nasvetu, ne Janševemu.

    • nemesis je rekel/-la:

      Govorim o vseh tranzicijskih prevzemih,ne samo o razlastninenem Šrotu in Bavčarju,ne glede na to,pod katero vlado se je to dogajalo.Tajkunski prevzemi trajajo že od osamosvojitve naprej,v Sloveniji bi bilo dovolj vsega za vse,zdaj pa imamo peščico tranzicijskih bogatašev,ki diktira življenje vsem,obvladuje tudi vlado in medije.

  • radivoj je rekel/-la:

    Na njegovo zborovanje bo zagotovo, poleg malointeligentnih firbcev, prišlo dosti zapite sodrge na žur in vso krdelo podrepnikov, tako da se bo točno videlo, čigav Janša v resnici je! Ustvarjalnega razreda na primer ne bo …
    Odkar se mu pa Urška podi sama naokoli, se pa JJ tudi očitno stara!

  • J je rekel/-la:

    pa naj majo svoja zborovanja, da se ljudem trosijo obljube…DEJANJA SO POTREBNA DEJANJA…sve kar se sedaj očita tej vladi zakaj se ni izvedlo teh reform prej, vsedli so se za polno mizo pustil pa prazno..prej so vsi v en ror zatrjevali da krize ni, čeprav je že bila v vseh evropskih državah, kako sprenevedanje…zakaj, ker niso znali pooskati pravih rešitev..
    zakaj se očita dogovor s hrvaško je slab…zakaj se ga prej ni izvedlo..če je tako sposobna politika bila na oblasti…ZAKAJ, zaradi interesov države, ma dejte ne kakšen interes ima država, da je s sosedo 18 let v sporu in trpi gospodarstvo in dobrososedski odnosi, samo nekaj je treba imet za futrat folk…s takimi dejanji izgublja država in ljudje pridobiva pa politična elita samo to je to..

  • ferdo je rekel/-la:

    Nekaj me zanima kaka kriza je to, če brezposelnim delavcem enega izmed podjetij v stečaju Nemško podjetje ponudi delo za 150 zaposlitev za plačo 550 evrov (osnovno šolska izobrazba) in jo gladko zavrnejo, sprejme jo samo peščica 20 ljudi.Seveda se jim ponudi tudi prevoz na delo ina malica. Vsi so raje doma saj dobijo nekaj manjšo podporo, pa naj še kdo reče da nismo socialna država.
    lp

  • Jack je rekel/-la:

    A kdo ve, kje prodajajo repliko milanske katedrale? Mislim, da si veliki vodja tudi zasluži eno - direkt v čelo!

  • Haložan je rekel/-la:

    Spoštovani gospod Janez Janša !
    Postajaš oblasten in s tem izdajaš, da še nikoli nisi pošteno razmišljal.
    Ljudje imamo brez tebe veliko težav in nekateri so v neskončnih stiskah, in vendar se jim ne more primeriti nič hujšega, kot tvoje ustrahovanje in želja po oblasti s silo.
    Dr.Hribarjeva pravi, da si najbolj nevaren politik v R Sloveniji, jaz celo trdim, da si eden največjih Revanšistov zadnjih dvajsetih let, spominjaš me na Fašistoidnega Berlusconija.
    Samo tam, kjer se živahno in boleče prepletata najbolj zasebno in družbeno, je lahko človek politično produktiven , Spoštovani gospod Janez Janša.
    Pozdravljena Slovenija

  • FRELANDER je rekel/-la:

    Go Go Johny Go, sam eni slovenčki sete pa taki idijoti, nekako bi se množičnih protestov in zborovanj morali ponovno privaditi, tega nam je v zadnjih 20 letih še kako manjkalo in poglejte kam nas je pripeljalo, obdavčeni smo do vratu, pa še bi nas, tako da dobesedno delamo za to gnilo državo, izven slovenije se stvari cenijo, pri nas se vse draži, nagrajuje se nedelo, medtem, ko je delo popolnoma razvrednoteno, po celi državi sama korupcija in klientalizem, zaradi razlike 10-15mio€ pri cestnem sistemu nam bodo vsilili še satelitski sistem nadzora in eni jim boste zato se ploskali in jih hvalili, bravo!!!
    Na ceste, na ceste pa vničit to partijsko mafijo!!!! Smrt samovolji elit, svobodo narodu!!!!!!!

  • krucefiks je rekel/-la:

    Tale umetno oživljena delitev na leve in desne se je izpela. Lustracija vseh političnih akterjev po osamosvojitvi. Samo tako se jih bomo znebili.

    • krucefiks je rekel/-la:

      Pa unih prejšnjih tud, da se ne bo komu zataknalo.:)

      Potrebujemo povsem nove ljudi.

    • aha je rekel/-la:

      Politični koncept levice in desnice je ravno bistven za politko, brez tega nimaš več politike, ampak predmoderno, apolitično, moralno družbo, “totalitarizem” praskupnosti. V to antipolitično naravno praskupnost drvimo danes in prav je, da je predsednik Turk ta trend malo zaustavil in ljudi znova politiziral. To je edina pot svobode. Z odlikovajnem Ertlu je dal ljudstvu lekcijo, da je za dosego dobrega, dobre države, političnih pravic, nujna uporaba slabega, sile. S tem je ustavil trend moraliziranja in antipolitike, ki obsoja vsako nasilje in si domišlja, da pravice rastejo kar v naravi, da je treba obsoditi vsak sistem, ki za dosego dobrega(političinh pravic in socialne varnosti) uporablja silo.

    • Rogerg je rekel/-la:

      @aha,aha,sedaj smo pa podučeni.Bravo govornik,govornika na mizo.Mizo pa ven čez vrata.

  • angie je rekel/-la:

    Semso, se zelo strinjam s tem, kar praviš! “Zavedam se, da vsak politični prostor potrebuje mocno levico in desnico. Osebno pa sem ze mocno utrujen od nekega prezivetega nacina, ki ga izvaja gospod Jansa. Kaj misli, da mu bo po vseh teh menjavah kože še kdo verjel? Naj že da prostor komu drugemu.
    Ko bo odpustil sam sebi in tudi drugim, bo morda po dolgem času naredil spet korak naprej.”

  • edmund je rekel/-la:

    @Rogerg…a sedaj naj bo konec debate……pa tako zabavno je bilo.

  • NoMercy je rekel/-la:

    hehe … če se gremo kopi-pejst izpred 20 let bo JJ v čuzi :P

  • edmund je rekel/-la:

    prevod prosim

  • Barbiefob je rekel/-la:

    Pridem na proteste, ker nas trenutna vlada vodi v revščino, kakršna je bila pred razpadom komunizma!

    • aha je rekel/-la:

      Pridem na miting resnice, KER nam vlada prikriva, da so se Marsovci že izkrcali pri Roswellu.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    A bomo res morali čakati na zbiranje na ulicah in trgih do pomladi?

    Glede na komentarje strumnih brezdelnih tako imenovanih levičarjev utegne biti vsak dan odlašanja nepopravljivo usoden!

  • butalec je rekel/-la:

    Janša poziva lačne, brezdelne ljudi na ulice in trge zato, da se najedo belega kruha ki je ostal v smetnjakih še iz časov njegove vlade, in ne zaradi česa drugega kot mislimo mi butalci.

    • Rogerg je rekel/-la:

      Pretiravaš Butales s komplimenti na račun Janše.Tako dober pa ni bil,DA BI OSTAJAL IZ NJEGOVEGA ČASA BEL KRUH v smetnjakih.

  • 007 je rekel/-la:

    Ode Mesija u zgodovino kot največji švercar z orožjem, bivši komunajzar, vodja mladinske delegacije Putevima Avnoja, nesojeni sekretar ZSMS.

  • Martin B. je rekel/-la:

    Pridem ako bude sendviććća i struuuuuje. Ole!

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Jaz do pomladi ne morem čakat!

    Kar jutri zjutraj se bom podal na ljubljanske ulice in trge!

    Prav nič ne bom presenečen, če bom tam srečal tudi 007, ki je kot partizanski vnuk vedno na strani ponižanih in razžaljenih, BUTALCA, ki nam bo zaradi tenkočutne politološke misli sestavil politični program za sesutje te oblastne koalicije, BRONJA, priznanega borca za lepši jezik, ki se je izpopolnjeval pri samem CARLOSU CONTRERASU, NOGAVIČKA; ki zna Kardeljeva zbrana dela na izust in ki ki bo pomagal Butalcu, ANGIE, ki ga ne bomo obremenjevali, ker mora še kaj prebrati iz zgodovine delavskega revolucionarnega gibanja in druge sotrudnike izmed salonskih levičarjev, ki na tem portalu izgorevajo za boljšo prihodnost vsem ljube nam Slovenije.

    • bronjo je rekel/-la:

      Hohoho, veliki Mefisto pometa vse pred sabo. NOT! Mogoče se ti bo pridružil KaktusRukarCvek, pa bosta oddala prošnjo za posvojitev prvega homoseksualnega otroka.

    • Mimi je rekel/-la:

      “Jaz do pomladi ne morem čakat!”
      ja, verjamem, tudi mene čudi, če je tolk nadnujno da je za na ulice, kaj za vraga je treba čakat?
      Rab bit bolj toplo?
      Al se bo še mal *situacij* splasiral??

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Bronjo, če se me že lotiš, se me loti inteligento, ne pa kot okoren vol!

      Od vseh ljudi ne glede na njihovo spolno, politično, versko ali kakršnokoli drugo usmerjenost sovražim edino le bedake!

    • Rogerg je rekel/-la:

      Mefistu se bom z veseljem pridružil tudi sam.Ne iz revolucionarnih nagibov,pač pa,da se bom imel s kom pogovarjati na nivoju,ker takih abotnih diskusij kot jih tukaj terate zgoraj navedeni ,pa v živo res ne bi prenesel .Kar se pa posvojitve otrok tiče,bomo posvojili tebe Bronjo in te dali v dobro šolo,da ti bodo malo dvignili nivo “de la connaissance”

  • Mimi je rekel/-la:

    Kaj misli Janša kruh talat na demonstracijah?
    al kaj bo tam?
    za *KAJ* (itak da za koga) se ‘bomo boril’??
    Svašta! Sej ne moreš verjet!
    V demokratični državi, leta 2010, PO TEM, ko je že izkoristil možnosti demokracije (na demokratilnah volitvah je najprej zmagal, potem pa izgubil… aja, hoče seveda reči, da ko je zmagal, so volitve bile demokratične, nedemokratične pa so bile, ko jih je izgubil). :o)))
    Kar se mene tiče torej: MORDA na ulce, a NIKOL VEČ za Janšo.
    Komunajzarjev sem sita! ;o)))

    • MEFISTO je rekel/-la:

      MIMI, če bo šlo tako naprej in če spremljaš poteze predsednika republike, leta 2010 pri nas ne bo več demokracije.

      Če smem biti v kaj prepričan, sem prepričan, da ti nikoli nisi šla na ulice za Janšo.

      Za kaj takega je bilo treba takrat biti iz drugačnega testa!

    • Bor je rekel/-la:

      Parna pekarna JJ

    • Mimi je rekel/-la:

      Potem pa ti predlagam, da *preizprašaš* svoja prepričanja. ;)

      Omenjaš odlikovanje?
      Bom skušala bit kratka in jedrnata: strinjam se, da si ne sme nobena opcija zmonopolirat osamosvojitve in marsikatera odlikovanja so že bila, so what! :)
      Mi je pa to popolnoma nekonstruktivno, otročje, izzivalno… Zakaj ne bit boljši? Zakaj ne bit naprednejši?
      Siti smo teh starih jeter in jajc!
      Hočemo normalno živet!
      Nihče ne da boljšega bivanja, boljših pogojev, od (nespretnega) jezika jaz nom sita.

      Obsojam skratka demagogijo obeh strani (ne me j*! pa čvekarit o mojih pravicah, lol! :D) in čeprav preziram leporečje samo, pa moram vendarle priznat, da le sodim v neko *staro šolo*, kjer imam, če me že jeb*, vseeno rajši, če mi zraven pojčkajo, kot če v sila prvinskem afektu dobim še katero na gobec.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      MIMI, če si se že oglasila, kot ti temu praviš kratko in jedrnato, bi lahko že vendar po pravici povedala, da v resnici nisi bila nikoli iz takega testa, da bi leta 1988 želela ali upala na ulice v podporo Janeza Janše!

    • Mimi je rekel/-la:

      Mah Mefisto, misli si kar želiš.
      Kot da je to pomembno (kaj ti misliš o sestavi mojega testa).
      Jaz vedno govorim po pravici, ampak pač iz svojega zornega kota (tako kot ti iz svojega).
      Resnica je včasih zelo ohlapne sorte in ‘njej’ je vseeno, kako si jo kdo interpretira. :)
      In ne ti ne jaz ne bova kaj prida spremenila zadev, potem pa oba samo malo čivkava. :)

      Menim da bi lahko adventni čas posvetili drugim temam, da bi si prizadevali za drug(ačn)e energije, za ’skupaj stopit’ in ne za večno delitev. Saj smo vsi (večina, se pravi vsi razen elite) v istem zosu.
      No ja, očitno je to največ, kar zmoremo.
      Sej bo boljš! ;)

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Prihodnjič pa ne govori o rečeh, ki jih nisi počela!

  • radivoj je rekel/-la:

    O Marija pomagaj, kako je Janša posran! Zakaj?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Zakaj, RADIVOJ?

      Ker vsakdo, ki ni po prrežgani župi priplaval, dobi drisko, ko se ti oglasiš!

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Mefisto.Po teh straneh se šetati ne bi imelo smisla,
      če ne bi vedel,da srečal bom na vsake čase genija,
      ki tipom kurjeglavim zadane muke,da dolgo še strme-
      kaj, al’ tak smo vas učili mi, ki smo poklicani za eksorcista?

      Eksorcisti=komunisti

    • Rogerg je rekel/-la:

      Mefisto,še nekrat “bravo” na odprti sceni

  • nemesis je rekel/-la:

    Jej,jej,Janša napove možnost zborovanja,pa se trese koalicija in opozicija,koga je strah in česa?Nč bat,je Borči povedal,da v enem letu ni mogel vse pošlihtat,ker bi postal brezposelen.Prosti pad gospodarstva je bil zato,da bo zdaj 3 leta garal kot nor,Janša je zdaj pomirjen,Borči bo delal,zborovanj ne bo.

  • edmund je rekel/-la:

    Ko se Rogerg oglasi se eksorcisti vsaj dve uri ne oglasijo in postane dolg čas.

  • Tenzen je rekel/-la:

    …po 2012 bo vse bolš, nč sekirat

  • pevec ljudstva je rekel/-la:

    Moderni inkvizitorji
    uslužbenci tajne policije
    v smokingih, belih srajcah, kravatah
    po TV trosijo laži, tožarijo policiji
    poštene ljudi,
    vsi ti teptajo človekove pravice,
    to je ogabno, več kot ogabno.
    Ne delijo delavcem kruha, pogače
    ogabni pogačarji še naprej ponižujejo ljudi
    s konstrukti z izmišljotinami,
    z nevidnimi sabljami sekajo glave
    proletarcem, pridnim rokodelcem,
    celo upokojencem…
    v imenu nekakšnih svetilnikov
    princev teme
    tem nikoli ni bilo mar za delavce.
    Proletarci Slovenije združite se,
    naženite pogačarje z biči in biriči.