Tudi Hitler je gradil
“Tudi Hitler je gradil avtoceste, pa se nihče ne spomni na to, da bi mu zaradi tega podelil kako državno odlikovanje - posmrtno.” Janez Janša ima smisel za udarne izjave. Ertlovo odlikovanje pa je bilo očitno še posebej inspirativno. Janša se ni ustavil samo pri komentiranju, napovedal je tudi novo slovensko pomlad. Z demonstracijami in vsem, kar sodi zraven. Tudi s prevzemom oblasti.
Reakcije so bile pričakovane. Od tega, da Hribarjeva spomni, da je po njenem mnenju Janša nevaren politik, pa do poetičnega izbruha Katarine Kresal o zimski zmrzali. Nič posebnega. Le zakaj Janša in njegovi simpatizerji ne bi smeli demonstrirati? Saj konec koncev nimamo več Ertla, da bi preprečil miting, tako kot ga je, ko so v Slovenijo hoteli priti Miloševićevi privrženci. Hecno, kako se zgodovina včasih ne ponavlja. Slovenija je, kot je poudarila tudi Hribarjeva, demokratična država s svojimi inštitucijami. In v tej demokratični državi so demonstracije dovoljene. Mar ne?
No, Janša je seveda takoj udaril nazaj. Kresalova uporablja enak besednjak kot nekdanji šef Udbe. Predsednik republike pa je menda kar udbovec. Tako nekako je bilo mogoče razumeti Janševa namigovanja. Neposredno si tega vendarle ni upal reči. Ampak obtožbam med vrsticami se pa tudi ni hotel odreči. Konec koncev je prav predsednik republike sprožil val, na katerem zdaj prvak opozicije gradi svojo novo ofenzivo. Tako da smo skorajda mimogrede znova izvedeli, da je za afero Patria kriv kar Drago Kos, ki ves čas usmerja finske kriminaliste. Velik frajer pač.
Vse skupaj ima prav malo opraviti z realnostjo. Primerjave Hitlerja in Ertla ter Kresalove in šefov Udbe. Potuhnjeno obtoževanje predsednika države, da veliko ve o komunistični tajni službi. Skorajda neverjetno zaupanje v Draga Kosa, ki je (po Janševi interpretaciji seveda lažni) borec proti korupciji najvišjega evropskega formata in ga ubogajo kriminalisti vsaj na Finskem, če ne tudi drugje. Domišljija, iznajdljivost in drznost predsednika SDS ne poznajo meja. Vprašanje je sicer, kdo lahko vse to verjame. Ali komu se lahko zdijo primerjave s Hitlerjem primerne. A to niti ni pomembno.
Kot vedo povedati ekonomisti in zgodovinarji, finančnim krizam vedno sledijo socialne. Prihodnje leto bo v Sloveniji težko. In mnogi bodo gotovo želeli protestirati. Tudi če ne bodo prepoznali argumentov, ki motivirajo Zbor za republiko. Razlogov za nezadovoljstvo bo več kot dovolj.
Jani Sever
Res je usekal z vsemi topovi, kmalu še cukra ne bomo upali odpreti, da nam ven ne skoči navihani janšek.Samo poglejte danes v Delo. Lahko bi ga imenovali oglasna deska prvaka J.J. Kraljuje na naslovnici in prvih treh straneh, na kroniki, v pismih bralcev in celo v zadnji rubričici Pa še to, Končno je v vseh medijih prva vest ON, kot si je od nekdaj želel.
PS: sicer pa hvala bogu,Hitler se je med drugim tudi fental…)
Ne vem, ali res kdo bere Delo ?
HITLER JE VEČKRAT TRDIL, DA IZ KOMUNISTA LAHKO NAREDI NACISTA, IZ NEMŠKEGA SOCIALDEMOKTATA PA NIKOLI NACISTA !
Social demokrati, so bili v v nemškem parlamentu leta 1934 edini, ki so glasovali proti namenu HITLERJA, da bi obšel ustavo in vladal z dekreti !
Tako kot HITLER, SO SE TUDI NAŠI KOMUNISTI NAJBOLJ ZNAŠALI NAD SOCIALDEMOKRATI , TO GOVORE PISNI DOKAZI !
Kaktus, iz istega razloga so se tudi naši komunisti po večkratnem preimenovanju,na koncu krstili za SD (socialdemokrate)zaradi vtisa.Po obnašanju so pa bili in so še, čisti profitolačni profitantje.
Brez janše ste nule, zero, nada…
kam pa pridemo brez… domišljija? ;)
Janša je kopiral Obamo :)
In Jelinčič bi rad bil Rambo.
a se že ve kaj bomo na koncu dobili: cesarstvo, kraljevino, grofijo, vojvodstvo … :)
Upam da kneževino, kjer bomo kneza volili neposredno za osem let in potrjen bo tako, da mu bo izvoljeni predstavnik ljudstva prilepil zvenečo klofuto, ki ga bo opominjala, komu je odgovoren. JJ seveda nima šans!
janševino
Mislim da lahko mediji mirne vesti ignorirajo Janšo. Zaradi nespoštljivega odnosa do njih si to zasluži - itak bo v vsakem primeru trobezljal, da so mediji proti njemu. Ter Jelinčiča - zaradi higijene.
Kar se pa tiče Hitlerja in podobnih zgodb, pa vemo kdo svojo famo gradi na disidentstvu in zaporu ter kdo za svoje kastracijske komplekse potrebuje aplavdiranje horde kmetavzov.
seveda mediji naj ignorirajo opozicijo…in naj pišejo le še o čiščenju kopačk, pahorjevih novih anglo frazah in turkovih ceremonialnih zablodah…
S to žaljivo primerjavo s Hitlerjem je pa JJ res mimo pihnil. Tako nizkotnost bi pričakovali kvečejmu od kakega Jelinčiča, al pa Vrtovca, samo Ivan Janez, ti si bil predsedujoči svetu EU, kaj ti je zdaj tega treba? Kje so ostali dnevi kreativnosti o letečih slonih, o tem da ni še nič jedel pred kosilom in podobno? Zdaj pa direktno v to.
Ob dejstvu, da se je poljubljal z hitlerjem Bushem, ki zida v Iraku in Afganistanu Utrdbe za vojne dobičkarje tipa janša.
Janša še najbolj spominja na Karzaija.
.., ki ga je obiskal predsednik Tuerk in bil sprejet z nsjvišjimi Karzajevimi častmi!
Je pa v Venezueli dobil himno Zdravljico v slovenskem jeziku zapeto :)))
Jorg Haider je hvalil zaposlovalno politiko, Janez Ivan prispevek k razvitosti infrastrukture, še malo pa bo cel rehabilitiran.
Seveda, volilno leto čez 15 dni, kajpada.
sever, sem pa mislu, da boš dal več od sebe…:)
če bi na vaši strani ukvarjali z pozicijo pol tolk kot z opozicijo, bi bli vsaj približno verodostojni…copatki…
JJ-ju se samo zelo zelo mudi…Erjavec, Gutman..in vemo da je to šele začetek. Finci grejo naprej…in časa ni več. Sam JJ ve, da ni pravi čas a nima druge izbire. Zanimiva izjava nekdanjega soborca g. Rajka Pirnata, ki se mu napeljevanje JJ-ja zdi neprimerno in brez veze..pa celo Jambrek se ni hotel izjasniti. Poleg Brejca, Viranta , vsesplošno priljubljenega Rupla,…Jerofšeka, Tanka, Grimsa,…kdo mu še ostane?
Mirjana je rekel/-la:
17. december, 2009 ob 12:05
JJ-ju se samo zelo zelo mudi…Erjavec, Gutman..in vemo da je to šele začetek.
seveda veste,veste že 2 leti…. pravzaprav ste vedeli že 15 minut pred začetkom oddaje :)
mogoče bi blo dobro,da bi si nekateri zavrteli dr.Nežmaha v včerajšnjih Odmevih…
Je povedal kaj smiselnega?
Itak, da ne.
kLEČEPLAZNA IN LEPLJIVAseverjevazahvalnica.Ubožček bo od samega klečeplazenja,servilnosti,papagajstva murgeljski drhali in udbovcem ,izpustil ubogo stokrat prodano dušo.Ubožec!
Samo v vedenje: vsi mladi komunistični funkcionarji (tudi IJJ) so bili sodelavci UDBE.Ovajanje, prisluškovanja, špijoniranje in denunciranje je bilo v njihovem opisu del in nalog. Nekateri se niso in se ne bodo iz tega vzorca nikoli izvlekli!
potemkin,… heroj, a se lahko predstaviš?
potem pa lahko oklečeplazenju, servilnosti,….predvsem pa pogumu:)
baje gori en umetniški atelje v klošarskem naselju Metelkova
potemkin……gooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!
pa eno vprašanje, koga bi lahko postavili pred titov kip v velenju in jih bi ….slikali seveda….ha, ha, ha, ha,
kdo v aparatu je najbolj demokratično nevaren in ne spada v evropsko civilizacijo, lahko bi naredili seznam 10 most wanted …ha, ha, ha, …bilo bi zanimivo videti kako skočijo po koncu nestrpni rdečuhi,…..ha, ha, ha,
Mirjana, za svojo predstavitev je Potemkin poskrbel sam. Predstavil se je kot Mojsilovič, celjski računovodja s pokvarjeno tipkovnico.
BRONJO, a res nič svojega ne spraviš skupaj; vse si prepisal od Carlosa, ki mu pa že tudi pohaja sapa!
Mefisto, to je bil copy-paste iz uradne predstavitve nekega računovodje.
Tole moram repostat, iz: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
“… the thread is finished and whoever mentioned the Nazis has automatically “lost” whatever debate was in progress.”
Janša = LOSER
hehe, si me prehitel :D
prav rdečuhi, ki se živeli desetletja od tega, ste sedaj spoznali ta zakon?….ha, ha, ha, res vas mora JJ naučiti vsega…..ha, ha, ha, ha, loserji komunajzerski
radivoj, si srb ali hrvat, please….ker zgledaš v redu…samo, da nisi “balkanac” , kot naši ljubljančani.
konec, povej mi rdečuhu, ki desetletja živim od nacističnih prispodob v svojih debatah, se moram od Janše naučiti česa že?
@konec: ker me tako prijazno in prijateljsko prosiš in nagovarjaš, si bom pa vzel nekaj prostega časa in naredil eno dobro delo za zmerno slepega prijatelja - tebe. Podelil ti bom par zanimivih misli iz mojih možganskih vijug. Ne glede čez koliko carinskih prehodov moraš iti do korenin človeka, univerzalno obstajajo slabi pojavi, ki smo jim vsakodnevno priča v vseh sodobnih jezikovnih skupinah (toliko o moji nacionalnosti). Ti pojavi nastajajo zaradi tiste resnice, ki boli ljudi, kateri so v življenju naredili napačne odločitve ali pa so produkt teh. Naprimer, da so pred soljudmi govorili nekaj, za hrbti pa delali drugo, na koncu pa so se zapletli v lastne laži in intrige ter tako izgubili zaupanje in spoštovanje. Ali pa so se brez pravega razloga povzpenjali čez soljudi in preko skupnih zakonov, da so si (nepošteno) prigrabili materialno korist in (nezaslužen) občutek moči. To pa je tisto, ki nas rado kvari in absolutna moč na oblasti, ki si jo očitno želi JJ, kvari absolutno. Ker se poskušamo civilizacijsko kaj naučiti, je priporočljivo, da so tisti ljudje iz skupnosti, ki so upravičeni do odgovornih pozicij - dostopa do vzvodov v državnem aparatu, imuni za korupcijo/so osebnostno zreli. Reakcije JJ na domnevno lažne obtožbe okoli Patrie, ne kažejo nobene iskrenosti. Če je JJ nedolžen in ga takšna krivica pusti popolnoma hladnega pred lastnimi volivci, potem mu je res vseeno za vse, razen za svojo kmetavsko združbo. Našo družbo naj (po zdravi pameti) vodijo ljudje, ki so vsaj duhovno vpeti v sodobnost, da ne gremo skupaj z njihovo kramo vsi rakovo pot!
konec, si malo zabaven s svojo norčavostjo, ampak si tudi izjemno moteč, ker s svojim neumnim ihtavim stilom zaviraš zdravo in konstruktivno debato. Pa še to, da smo navadni ljudje, ki sedemo in tjavendan zapišemo neko premišljevanje o naravi pojavov, izid javnega šolanja in ne kateheze. Zakaj o tem? Zato, ker ti priporočam, da priponke rdečuh ipd. hraniš za debate, ki se tičejo RKC in njenih privilegijev ter vpliva na vsakdanjik. Na družbeno ekonomskem področju delujejo že popolnoma bedasto.
radivoje, razočaral si me….čeprav sem vedel že vnaprej…ampak upanje zadnje umre.
imej se lepo……vsi bi radi leteli, nekateri ti to obljubljajo…jaz jim nisem nikoli verjel…..ti pa jim kar verjemi, padec za padcem ampak še vedno ne bo dovolj…… idealisti ste mi bili vedno zelo všeč, čeprav moteči zaradi vaše naivnosti……
imej se lepo in uživaj…… taki kot si ti, so dobri ljudje, ki pa jih je partija vedno izrabljala…škoda, ampak nič hudega..ti nisi kriv.ne moreš biti kriv.
resnično upam, da ti je v real life vse OK.
eh, kar gre, od in z lastnimi močmi. Le kaj bi pa tebi ostalo, ko bi iz svojih enačb odmaknil partijo in komunizem? Saj si kot zadnji partijec, samo predznak si zamenjal! Kako to, da se tebi JJeva metoda boja za oblast in vodenja ne kažeta kot partijska, to me čudi. Verjetno bi te tak pogled na realnost pretresel v temelje.
Za razliko od normalnih evropskih državnikov se gre JJ kult osebnosti, kot naprimer H in M ali pa S in T ali pa F, kar pa ni zdravo, veš …
vem, da mi ne boš verjel, ampak za JJ me boli kurac, NI PA DRUGEGA na obzorju, ki bi premagal to udbomafijsko balkansko drhal….to je to.
rade, lustracija je manjkala, vseh komunistov , kot v ostalih vzhodno evropskih državah (tam je “kultura” deloval PROTI komuistom z razliko od JUGE…in zato je bil propad TOLIKO bolj boleč). vidiš, če bi v slo (in da ne govorimo v srb ali hr ) do temeljne lustracije KOMUNISTOV iz političnega sistema in državnih služb, bi zletel tudi JJ (takrat), kučan, golobič, pahor, miloševič, tuđman, itd. itd. itd….. prepričan sem, da bi bilo propad komunizma precej manj travmatičen in tako težko izvedljiv …srb s tadićem in hr s kosorjevo postajajo precej bolj napredni in evropski državi.
Za razliko od normalnih evropskih državnikov…praviš…med normalnimi evr. državniki NI ENEGA KOMUNISTA ali BIVŠEGA PREPRIČANEGA KOMUNISTA …v slo pa je prav obratno.
rade, lustracija je manjkala, vseh komunistov , kot v ostalih vzhodno evropskih državah (tam je “kultura” deloval PROTI komunistom z razliko od JUGE…in zato je bil propad TOLIKO bolj boleč). vidiš, če bi v slo (in da ne govorimo v srb ali hr )prišlo do temeljne lustracije KOMUNISTOV iz političnega sistema in državnih služb, bi zletel tudi JJ (takrat), kučan, golobič, pahor, miloševič, tuđman, itd. itd. itd….. prepričan sem, da bi bil propad komunizma precej manj travmatičen in tako težko izvedljiv …srb s tadićem in hr s kosorjevo postajajo precej bolj napredni in evropski državi.
Za razliko od normalnih evropskih državnikov…praviš…med normalnimi evr. državniki NI ENEGA KOMUNISTA ali BIVŠEGA PREPRIČANEGA KOMUNISTA …v slo pa je prav obratno.
Ljudje iz srbohrvaških govornih območij s svojim kulturnozgodovinkim momentom, so pač del slovenske realnosti. Get over it. Lustracija se ni zgodila,ker je bil režim relativno blag in naklonjen človeku (povprečnemu jugoslovanu, heh), hkrati pa je bil tudi eden od nosilcev prehoda v novo ureditev. Mislim, da so ti. prepričani komunisti tvoja blodnja. Takih na aktivnih položajih ni že četrt stoletja.
Te pa vsaj razumem, zakaj simpatiziraš z JJ, zaradi istega razloga, kot ga jaz ne maram. Ker je revanšist, kar pa je povsem neproduktivno in skrajno družbeno škodljivo, pa tudi zelo komunajzarsko in nima veze z ekonomijo …
KONEC, z RADIVJEM izgubljaš čas!
Ko bo RADIVOJ kaj razumel, bodo že krave valile pišćeta in kure telile teleta!
Pa to na tako imenovani levici, se razume, ne velja le za RADIVOJA!
mefisto je končev nadrejeni komunikator.
radivoj, ti si živ dokaz , zakaj je moral bit propad “socialistične” Jugoslavije tako boleč, divji in KRVAV.
pa KONEC , mefisto ima prav, nima smisla, zgubljati besed!
marjanca,kaj si mankala na vajeniški,ko so jemali naprej o življenju v carski Roosiji?Vse kaže, da je tako!Tam je bil POTEMKIN kar najbolj predstavljen!!!
Ne nakladaj miško, maš jajca al pa ne…torej,..se bomo kaj podpisali?
mirjana udbašica, živiš v letu 2009….ha, ha, ha, ha…če si starejša od 45 let mi je žal…..ha, ha, ha, …tvoj svet se ti je podrl ampak uporabljaš iste metode kot naši stari komunajzerji….vprašaj njih oni ti bodo povedeali vse, tudi tisto, kar bi radi naredili a ker je Slo v EU ne morejo…..ha, ha, ha, .
NOGAVIČKA, pozabil sem posebej zapisati, da tisto, kar sem dejal za RADIVOJA, velja v celoti tudi za tebe!
Se opravičujem!
Primerjava Dolfeta in Tomaža je vsaj na kakšnih točkah razumna — če pa JJ_a primerjam z amebo, mi zna pa ameba zameriti :)
:))
Kdor misli da je to odraz strpnega in racionalnega voditelja, ki je sposoben voditi k blaginji se moti, s takimi na oblasti imam občutek, da smo stalno napadani od neke pete kolone, ki jo vidijo samo izbranci .
Dragi, kje vidite razne komunajzerje in ne vem še kaj, kdo vas ogroža, kaj vas ogroža, ogroža vas lastna nesposobnost za to pa krivite vse povprek. Zakaj se nekateri tako radi vračate v obdobje izpred več deset let če se vam je slabo godilo, pa venomer pogrevate te zadeve, kaj samo to znate in poznate. So se vam godile krivice, poznate krivce, dokažite jih zdaj smo v pravni državi, če ne zaupate našemu pravnemu redu, potem na evropskih sodiščih, kao da prejšnja vlada vseh teh “znanih” zadev ni procesuirala. Seveda ker jih ni samo lepo pa je nažigat tako brez argumentov nekaj se sigurno prime.
Tale dezorientirani bivši prebivalec Grosuplja bi naredil čisto vse, da bi bil spet na oblasti, če pa že ravno ni na oblasti, pa vsaj da je na prvi strani, če pa že ni na prvi strani, pa da vsaj ne bi bil osumljenec v eni zadevi… Naj stane kar hoče. Magari, če se vsakemu udeležencu teh pomladnih demonstracij kupi še kak jogurt, da se bodo ljudje okrepčali. Ker tale nesrečna persona itak ne razume nobene zgodovinske reminiscence. Ne razume niti tega, da časi, ko smo protestirali za spremembe političnega sistema, da so ti časi mimo. Že zdavnaj.
Ker se mi vedno bolj dozdeva, da tudi tistih stvari pred dvajsetimi leti ni čisto štekal. Ne takrat in ne kasneje. Če vse stvari na svetu vidiš kot “jaz sem na oblasti in sem na oblasti tudi kadar sem v opoziciji in sovražim vse, ki se s tem ne strinjajajo”, potem je tvoj zorni kot sila zmeden.
Me pa zanima, kdaj bo esdees obredno izobčil tiste svoje partajgenoseje z Jesenic (kjer so na občinski oblasti), ki so odlikovali občana Tomaža Ertla z občinskim priznanjem. Pa tudi me zanima, kdaj bo esdees obredno izobčil tiste svoje partajgenoseje, ki so tale jeseniški kiks prezrli.
Poleg tega me zanima, če bo ta obred objavljen na Vesti.
Priznam, žlethnoba ven udarja.
ne vem zakaj se potem sploh obremenujete z Janšo in njegovimi demonstracijami,če so ti časi že zdavnaj mimo…
zakaj taka panika? a se nam državni udar bliža? koga se bojite,sej smo vendar po 21.9.2008 v nirvani,minila je strahovlada pa strahotna revščina,kruh v kantah,nesvoboda medijev…
Pajaco šumadijski bo protitankovske vire postavu..Proti komu,butli,če pa gospodarstvo prosperira,Kurčanovo Prekmurje raste s koeficientom 30%,plače so 1000,penzije takisto..
Dejte kopačke pucat pa Pampersu pomagat pri teoretiziranju,…
sine: odpuščam jim, res ne vedo kaj delajo :)
To da je 90 odstotkov Janševih zagovornikov žaljivih primitivcev, pa tudi nekaj pove, a ne, obama, konec in podobni …
@ bralka kapo dol …. dobro. kratko,jasno vse… si navedla,kar je bistvo,
janševih “večnih”,negativnih izbruhov….mejdun ,da sem upala ,da skozi” izkušnje” postaja modrjši,vendar slutim,da je pri njrmu in “njegovih” “uzaludno” pričakovati…..kdo so ti,ki sovražijo.,željo po harmonji (harmonija….. odpušanje ljubezen..”konsenz”…itd …itd..!
..@ obama
..malora, kdo se obremenjuje? …samo komentiamo sestavek…če se kdo ….si ti prvi ..anede?
radivoj hvala, vedno sem priznal, da je moj slog primitiven ampak samo zato, da vi rdečuhi balkanski nimate več monopola , tudi pisani primitivizem potrebuje PLURALIZACIJO…..če lahko pišejo tipi kot so kurbe, zgage, ali udbodvevniški psihopat ali proptotnik in vsi ostali rdeči PRIMITIVCI, ne vem, zakaj bi morala biti samo njihova LASTNOST.
In vseeno smo boljši, ker se tega vsaj zavedamo, z razliko od raznih rdečih zvezd….ha, ha, ha, ha,
Bralka, kje se da dobit resnico o Jesenicah in ne murglejske verzije resnice?
konec je rekel/-la:
17. december, 2009 ob 14:44
radivoj hvala, vedno sem priznal, da je moj slog primitiven ampak samo zato, da vi rdečuhi balkanski nimate več monopola , tudi pisani primitivizem potrebuje PLURALIZACIJO…
Naš Kaki priznava, da je primitivec, pisani primitivec, ki je tu, da pluralizira. To pa je prvovrstna zabava.
bronjo, zato se tako dobro ujameva….ha, ha, ha, ha,
Kaki, moram te razočarati, nisem homoseksualec in se niti najmanj ne ujemam s tabo .
in če sem ženska?
tvoje pisanje pa je zelo primitivno, precej bolj kakor moje………….samo na drugi strani, precej bolj slepo, ker totalno verjameš v to kar pišeš.
BRONJO; torej niti peder nisi?
TOLE MI JE PA VŠEČ
Stisni kolena. Ali pa bolje, zapri usta…Janšek te čaka v senci podhoda, brrrrr…
kaj češ, so tudi takšni, ki jim preje rata prdnit in stisnit istočasno kot pa biti tiho pravočasno :)
Berem druge novice pa vidim,da obdolžilni predlog zoper erjavca in gutmana očitno dregnil v pravo rano sedaj se branijo vsi kot hudič križa. Sama patrija povsod in razna tolmačenja, kdo je vse kriv in mi nismo nič vedeli, mi nismo odločali, finci so dokazali, da je bila zadeva plačana iz finske, kje za boga pa je potem ta denar. Zdej vem zakaj je bilo treba ukinit kosa, zakaj sovo razvalit.
Ej ljubi ljudje vsega lušnega je enkrat konec.
rdečega kosa ni mogoče ukiniti, kučanova udbomafija je preveč močna , da ima kdo lahko tako moč.
Edini dnar je prejel znanec iz nakupov v izraelu slikar Drnovškov Ćekuta,ki je zadnje dni izginil iz poročanja neodvisnih Praprotnikov Zgag in Kurb
Obama, nisem slišal, da bi Hlebš kaj poročal o Cekuti zadnje čase.
o Ćekuti je bilo s strani Hlebša vse relevantno povedano,da je kasiral dnar,imel pogodbo,sestavil plan..
če si še par linkov iz 90tih poiskal je več ali manj jasno,čigav je bil…
Sicer včeraj slišim Žutokljunega eksplicitno izjaviti,da on o Janši žal besede ni rekel niti ga obtožil…
To pač znate v nulo…lagati v fris in si ob temu sami sebi ploskati
Obama, dr.Nežmaha si zavrti sam. Salte glede na svoje prepričanje ni naredil, kaj si o Janševi pobudi misli pa je pokazal s tem, ko je pravico do demonstracij “zvalil” na sindikate, poklice.
Da je Janša povsem iz sebe kaže prav ta poziv. Če se ne bi tako mudilo, Finci grizejo, bi lahko kot pobudnike demonstracij uporabil “svoje” sindikate, “ajzenponarje”-potem pa se neha.
Ne pomnim, koliko let je minilo od zadnje nasilne spremembe oblasti v kateri od držav Latinske Amerike-še tam so se navadili na volitve. Državne udare se gredo le še v Afriki. In naš takorekoč EDINI OSAMOSVOJITELJ, veliki “borec za demokracijo” bi sredi Evrope, v članici EU “zganjal Afriko”.
Čimprej zgradimo otok pred Izolo, ga razglasimo za kneževino, našega “narodnega heroja” pa za dosmrtnega kneza (nekaj takega, mislim “kneza”,ne otoka- smo v teh krajih kakšnih 30 let nazaj že imeli in očitno pri nekem nekdaj zvestem podaniku tega “kneza” zgledi vlečejo
vrni se na balkan ali v azijo kamor spadaš in ne govori o evropi, ker Eu in ne sme postati isto kot SZ
kakopak,v evropi ni blo demonstracij že 50let..kje ste še to vidli..to v kebenhavnu te dni je virtualno
da Finci grizejo KOSove pokovke že dve leti vemo,le ko je po napaki scenarista nemesto Janše skočil ven Ćekuta je zadeva zašla…
malo Janša poropota,pa KGB drimtim z ogromno 30% podporo lačnega naroda že laja o državnem udaru..
jej jej
Od zadnjega prevrata v J. Ameriki je minilo manj kot pol leta.
Na žalost je pač tako, da je Janša trenutno edina alternativa vladajoči oligarhistični hunti, ki skrbi le za svojo lastno rit, se brezglavo zadolžuje za kupovanje socialnega miru, nima idej, nima poguma, niti želje in ambicij, da bi vsaj poskušala ustaviti kolaps slovenskega gospodarstva. Da o rehabilitaciji zločinskih komunistov udbomafijcev sploh ne govorimo.
Novo vlado rabimo takoj, pa čeprav z Janšo na čelu!
zmagali bomo z VELIKO RAZLIKO ….ha ha ha ha
…kakor koli..to janši ne daje pravice ,zganjati po medijih… “negativizem” najnižje sorte…!
..saj je (že) zafrustriranosti preveč,…s tem zgublja še zadnje(realne) možnosti …
..ena sama “TEMČNOST” se zadržuje, okoli janše in &co.. ali res, drugega ne premorejo..?
..na žalost se ne zaveda/JO ,da si ljudje v svojem osnovnem bistvu želijo LE harmonije in “svetlobe” ….!
.
od rdeče zvezde SEVERNICE ni mogoče pričakovati nič drugega kot tak tekst
o povezavi med kučanovovo udbomafijo, njim in ertlom, rdečim kosom in ostalo rdečo drhaljo pa še veno (in zavedno) NIČ….ampak od je “neodvisen”…..ha, ha, ha, ha,
kdo jim sploh še verjame…..razen komunajzerskih nestrpnežev in rdečih svinj?
@ KONEC
zloba in oholost JE NEKAJ ,KAR RAZŽIRa,,počasi ,vendar sigurno..!
In tudi pri ženskah ne vžge. Potem se pa takšni karakterji čudijo, da jih nobena dvakrat ne pogleda. Oholost bi še šla, če bi osebek imel za kaj biti ohol. Pa še pismen ni.
@CARLOS C …
dejstvo je ,da se “nekateri” hranijo” z negativizmo m”(vzorci)..ali morda “karakter?!
..nekateri iz izkušenj,”znanja”…”spoznaj”…..!
tako je ..!
..vsak ima, svoj “cilj”..”smisel”…!
..eni pač, KAR TAKO..!
..vprašanje je kje je “resničnost”….!
…odgovor je “humorju…to dela človeka velikega..se strinjaš..?
..ker je, ena sama “komedija”…!
od rdeče zvezde SEVERNICE ni mogoče pričakovati nič drugega kot tak tekst
o povezavi med kučanovovo udbomafijo, njim in ertlom, rdečim kosom in ostalo rdečo drhaljo pa še veno (in zavedno) NIČ….ampak on je “neodvisen ” …..ha, ha, ha, ha,
kdo jim sploh še verjame…..razen komunajzerskih nestrpnežev in rdečih svinj?
He he, saj vam bo jasno ko bo cca 200000 brezposelnih in ne bo potrebe po pozivih za zborovanja. Janša in Kresalova pa oba izvajata jezikovne akrobacije…pa kakšen Erjavec tudi še pride na vrsto s svojimi nebulozami, Pahor je pa tako in tako vsak dan bolj podoben kakšnemu propadlemu igralcu potujočega gledališča. Adijo pamet stara kurba…
2/3 samopreskrbe s hrano nam manjka in obdelovalne zemlje na prebivalca za ne vem za 1 500 m2 na prebivalca.
ZDA naj bi imele 17. 5 % brezposelnost in pa: http://www.youtube.com/watch?v=P-Ef79KcH0Y
Se strinjam…
In zmagali bomo. In zmagali bomo. Z VELIKO RAZLIKO V SPROŠČENI DEŽELI je izrekel Mesija s Kaščakovga hriba. Pa je šlo vse v kurac, tko kot gre sigurno ampak vztrajno tudi božji namestnik v Sloveniji. Mefisto in Konec pa po njegovi nalogi v vsesplošen napad na komunajzarje. Saj kaj jima pa druzga ostane kot to. Škoda je le, da pri tem nikoli ne omenta njunega Velikega Vodjo alias Mesijo s Kaščakovga hriba, pa ministra Trupla in podobne, ravno tako stalne in večkrat vržene ven, člane partije.
Kje si pobral to Mesijo s Kaščakovga hriba - zveniš kot kakšen anemičen, napol fosiliziran bumbar, pa še non-stop ponavljaš isto. Ali si mogoče policaj ali kaj? Po IQ-u tvojih postov bi rekel da ja…
Ker je za iztočnico služil sam Adolf Hitler, je treba spomniti publiko, da je veljal ta hudi mož pri naših starih komunistih in revolucionarjih za utelešenega marksista in so bili preko njegovega še bolj krvavega pobratima, velikega Stalina, tudi njegovi zavezniki.
Ej, Mefisto, kje si pa tole snel, Hitler pa marksist?!! Bolno. Nehaj poslušati Dežmana, ker ti že škodi.
A ne veš, da je takoj po prihodu na oblast leta 1933 najprej spucal vse nemške komuniste, šele potem se je lotil Židov?! Takoj je dal postaviti Dachau, da bi tam ‘prevzgajal’ komuniste. Po številu žrtev (usmrčenih in ujetih) v tem taborišču so Nemci na prvem mestu! pred Poljaki,Rusi in Židi…
..kakšnia “bolana” umovanja..!
..se sprašujem,kako imajo ljudje ,ki najmanj “preverijo ”
( samo eno opcijo resnice) največ povedati in …
ANGIE in ŠIFRA, sram vaju naj bo, da tako slabo poznata zgodovino delavskega gibanja pod vodstvom starih slovenskih revolucionarjev in komunistov!
ANGIE, saj nisem zapisal, da je bil Hitler komunist, temveč marksist; tako so nekoč učili naši revolucionarni komunisti, menda kar do 20. junija 1941, ko je Hitler nehvaležno prevaral Stalina!
Če je Hitler najprej začel pobijati komuniste, je bilo pa od njega res zelo nehvaležno, saj se je v svoji obrti vendar izpopolnil pri Stalinu!
Pravzaprav pa to ni nič čudnega, saj je tudi Stalin že veliko pred Hitlerjem najprej obračunal s komunisti.
Nekaj nasvetov o tem, kdo ni vreden svojega življenja, mu je dal celo Tito, ki se je tako na Stalinov in Hitlerjev način znebil svojih političnih tekmecev!
…matr, Mefisto, ti nisi samo zaveden, ti si dobesedno neumen. Sori, ampak tko to je.
Q, si upaš na glas trditi, da vse, kar sem napisal, ne drži do zadnje pike!
..samo “simbolizem”,ki ga je ..uporabljal, poglej ,boš takoj vedu…!
.res ne vem ,zakaj naj me bo sram..?
morda res. me je lahko..!.vendar zaradi tega,da padem v komentiranje s tabo..!
pa tulk “dobrega” potenciala imaš za tuzemno “pozitivno”krativnost…
JJ vsaj še tri leta ne bo na oblasti. Se pa zna zgoditi, da bo vmes nekaj časa v kehi.
juh, to ne bi bilo slabo!
Manitou, ne kličite nesreče. Bogega čuftejedca še enkrat v zapor? Že prvič je prineslo… nesrečo! In še koga bi potunkal. Kot prvič!
Mirjana, če si preslišala: Janša je že izjavil, da so bili jeseniški sdsovski svetniki kot mlajši ljudje zlonamerno zavedeni in zapeljani. Jih torej ne bo odpustil, ker jih še nuca.
Zdaj počakajmo, kaj bosta o tem izmodrovala še exjeseničanka in specialna častna komentatorka med domačijskimi starimi tetami Marija Vodišek v Demokraciji in mladi up Nove Slovenije, ki nsskakuje Bruselj, Jernej Vrtovec v Družini!
Kakšna primitivnost Janševikov
vsak, k se z njim ne strinja je takoj etikiran kot rdečuh
Obstajajo tudi ljudje k s svojo glavo mislijo
LP
lepo bi bilo vedeti koga podpiraš, koga voliš……ha, ha, ha, ha,
sploh ne volim, ker so zami bizgeci v politiki
vso to staro gardo je treba zamenjat
ha, ha, ha
se strinjam
imena?
…………………
Pogačnik: Zaradi grafičnih enot rabe zemljišč nam grozijo sankcije
“Lahko se zgodi, da bo ponekod prišlo do vračila sredstev, tudi za pet let nazaj, to so lahko zelo resne zgodbe,” je opozoril minister in dodal, da želijo zmanjšati učinek tega z dejavnim odpravljanjem napak, s čimer bi si lahko prislužili “odpustke”. “Zelo pomembno je, ali bodo ugotovljene namerne ali nenamerne kršitve,” je še dodal.
http://www.siol.net/eu/novice/2009/12/pogacnik_gorzijo_nam_sankcije.aspx
..slovenija bo. morda postala en sam “narodni park” kjer bo treba vsak korak(in še vse drugo) pošteno plačati…!
http://www.siol.net/gospodarstvo/2009/12/telekom_postal_lastnik.aspx
Telekom Slovenije 93,11-odstotni lastnik Ipka
Kaj bi dalal Hitler s to tehnologijo.
Vse gre v p…do odkar Janša ni več premier!
Katarinca pa bluzi o prihajajoči ledeni dobi demokracije - ja fak, sej jo že imamo… Minus faking petnajst!
…bučman, cel svet je skoraj kolapsnil. Za to ni kriv ne ĐĐ ne Barbika. Bilo bi pa dobro, če bi državo in paradržavo malce manj zadolžil, ta tvoj idol.
O krivdi tvoje BARBIKE bi se dalo še debatirati!
…tale razlaga je simpatična:
http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Politiki, ki manipulirajo s čustvi ljudi ter netijo sovraštvo in maščevalnost, so nevarni, neodgovorni , prav tako ljudje, ki jim ploskajo.
To pomeni, da se je treba Kučana, Tuerka, Pahorja in še drugih ter njihovih občudovalcev kar resno bati!
Hm, glede na to, kolikrat so Janšo komentarji v “resnem” tisku primerjali s fašistom, diktatorjem in kar je še tega, je zanimivo, da je zdaj ta isti štos, kar naenkrat neprimeren in nič več “resen”. In zanimivo, kako je oznaka sovražno nastrojenega govora pri nas zmerom rezervirana za eno stran.
Jani, tvoj prejšnji komentar je bil dober. Ta pa te je stal treh od petih pridobljenih pik. Dve ostaneta, ker je, kot si zapisal, na koncu to nepomembno. Na koncu velikim gospodarskim pretresom v preteklosti niso sledile samo socialne krize ampak praviloma tudi morije - druga svetovna, pogromi nad židi v Ukrajini, prva svetovna vojna in tako nazaj skozi stoletja.
Bratje Romi naš skupni nastop prihaja .
Pomlad!
Mitinge bomo imeli …kure bomo brez kazni kradli …
Auf biks !
Pred vee kot dvesto leti, nam ?torija govori,
da stra?no so nervozni bli na?i nonoti.
Ee kej jim je sfalilo, ee kej jim ni blo prou,
so grofa tko ku prasca nataknli na kol.
An vse so mu pobrali, kar vrednga je blo,
po?rli v grajski kleti vse vino vse meso.
Jen poli so groficu, ma ben tisto pustmo stat,
da vidli pot domov bi, so ?e za?gali grad.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
Zdej pravjo, da ne dela vee takih se reei,
k zdej baje ?ivimo v civilizaciji,
kjer treba ti ni delat, ee dob’r zna? gobcat,
ma ee gara? ku ?ivina, pej mora? gob’c zdr?at.
Jz sm, ku zdej se reee, nekvalificiran kmet.
jn ku vsak kmet znou zmerom sm dosti potrpet.
Nervozen zdej ratavam, pomagat si ne znam,
ma sej nisem kriv, ee take jz prednike imam.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
V meni zdej prebuja spet puntarski se duh,
marskteru vidim monu, k ?re zastonj me kruh.
Jn nikdar ne ne dela, k’ samo iz kruha drek,
aaa, eakte eakte, pr?u bo zlati srednji vek.
An takrat ku spet pride tisti zlati cajt,
ne skrbte, znou orodje si bom pravu najt’.
Sem se moderniziral, sekirce nimam vee,
ma tudi sz motorku bi padla glava pree.
Iztok Mlakar
Pred več kot dvesto leti, nam štorija govori,
da strašno so nervozni bli naši nonoti.
Če kej jim je sfalilo, če kej jim ni blo prou,
so grofa tko ku prasca nataknli na kol.
An vse so mu pobrali, kar vrednga je blo,
požrli v grajski kleti vse vino vse meso.
Jen poli so groficu, ma ben tisto pustmo stat,
da vidli pot domov bi, so še zažgali grad.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
Zdej pravjo, da ne dela več takih se reči,
k zdej baje živimo v civilizaciji,
kjer treba ti ni delat, če dob’r znaš gobcat,
ma ee garaš ku živina, pej moraš gob’c zdržat.
Jz sm, ku zdej se reče, nekvalificiran kmet.
jn ku vsak kmet znou zmerom sm dosti potrpet.
Nervozen zdej ratavam, pomagat si ne znam,
ma sej nisem kriv, če take jz prednike imam.
Lalala lalala lalala lala la la lalalala
V meni zdej prebuja spet puntarski se duh,
marskteru vidim monu, k žre zastonj me kruh.
Jn nikdar nč ne dela, k’ samo iz kruha drek,
aaa, čakte čakte, pršu bo zlati srednji vek.
An takrat ku spet pride tisti zlati cajt,
ne skrbte, znou orodje si bom pravu najt’.
Sem se moderniziral, sekirce nimam več,
ma tudi sz motorku bi padla glava preč.
Iztok Mlakar
Nekdo od vaju sedi na ušesih, ko se delijo naloge.
Je ni teme, kjer se ne bi levi in desni med seboj zmerjali, ampak ta je kot nalasc inscinirala tole debato. Zdaj pa se tisti, ki nimajo pojma, najbolj oglasajo ter zalijo druge.
Dejstvo pa je, da se za nazaj ne de spreminjat zgodovine in tudi JJ v stirih letih to ni uspelo, je bil pa na dobri poti. Vse kar je prejsnjemu rezimu zameril je hotel poplacati v enem mandatu. Kradel je na vsakem koraku, razbohotil cerkveno oblast, ustvarjal tajkune, bogatil premozne (davcna reforma pa to), razjebal vecino drzavnih firm, da so zdaj ko je recesija vse pokleknile, da ne govorimo o medijskih podvrzenostih, patrijah, NLBju ki bo vsak cas pocepnil ravno zaradi JJevih prijateljev, Sanaderju in ostalih klincih.
Med drugim, kar pa vas je vecina verjetno ze pozabila, je tudi to da je zajebal povojno generacijo (1991) otrok, ki so se vpisovali v srednje sole. Takrat so ukinili eksterce kot edino objektivno merilo znanja. Tako je bilo kar naenkrat 30% boljse povprecje zakljucnih ocen v celi Sloveniji in ce si ta pravega poznal, si dobil kaksno oceno vec. V dodatnem ocenjevanju pa je na koncu vec stelo da si hodil na verouk, kot pa celotno osnovno solo v glasbeno solo. Tisti, ki so bili pri koritu so seveda vse to dobili. Na ta nacin je z lepo gesto prvi slovenski mladi generaciji zarinil krc v usta.
Da ne omenjam opevane visoke gospodarske rasti, ki smo jo nato takoj kasirali kot bumerang. V povprecju se je morda zivelo bolje, vendar vsi vemo kako se povprecje izracuna. Tisti, ki ze ima veliko ima pac parkrat vec, zato pa za vse ostale veliko manj ostane. Jansevci ne boste verjeli, vendar zdaj v recesiji bolje zivim kot za casa JJ. In zakaj? Kot sem ze omenil, J je najprej nafutral svoje svinje, za ostale pa je pustil drobtinice. Za kar sem se trudil 20 let je bilo v hipu pozabljeno. V drzavnih firmah se je takrat se bolj gledalo kot sedaj kako vse skupaj oklestiti na minimum in dobicke ven furat. Zato pa sedaj ni nobene rezerve, je pa bila takrat velika gospodarska rast, fajn.
Stiri leta se je intenzivno kmetovalo, pozabili pa so kolobariti. Zdaj pa imamo podhranjeno zemljo in kislo travo. Se dobro da smo konji in nam je kisla trava vsec, NOT!
Vsak se najbolj zahojen ekonomist ve, da ne more iti vedno navzgor in da slej ko prej sledi padec. Se vsaka mamca je nekaj malega na stran dajala za slabe case. Kako to da nasi veleumi tega niso vedeli se cudim? Aja, saj res, ker jih ni brigalo, samo da so oni pokasirali pa je bilo. Ne recem, da se prej ni kradlo, saj je vsaka oblast do neke mire skorumpirana, samo pod JJjem se je pa to delalo z veliko lopato in kdor je bil prej malo na slabsem je dobil povrnejeno za 50 let nazaj.
Barbika resda sicer deluje nesposobno, vendar pa katerakoli njegova poteza ni bila unicevalna. JJ pa je z vsakim korakom bolj in bolj uniceval, zato pa smo kjer smo.
Jao, ti pa si glupson, imaš kar pravo ime.
poglejmo kaj je sever povedal v tem članku: zbor za republiko bo izkoristil neugodne socialne razmere in nezadovoljstvo ljudi za to, da bodo šli protestirati z njimi in tako desnico privedel na oblast. ampak zbor za republiko ima slabe namene.
Vsekakor dobre namene za sebe in svoje podrepnike. Predvsem me zanima tisti del med “protestirati” in “privedel na oblast”. Pa kar naj poskusijo, samo besede demokracija naj potem ne izustijo nikoli več!
Zaradi takih kot si ti Aljo, uporabljam MESIJO. Mi je kr všeč, pa zarad tebe, s tem ne bom prenehal. Takoj pa postanete živčni črnuhi, ko preberete kaj na to temo.
lp Mesija s Kaščakovga hriba
Živčen postanem samo zaradi tega, ker je tvoj slog pisanja katastrofa. Pa nismo vsi, ki volimo Janšo črnuhi ali pa “ta beli”. Ko bo pa kakšna prava liberalna ali še bolje zelena opcija bom pa volil njih…do takrat pa niti najmanj ne mislim voliti takoimenovanih levih lopovskih strank, ki zavirajo razvoj naše države. Na tem portalu se prav vidi kdo ima osebne koristi od opcije, ki vlada že skoraj 60 let na našem koščku zemlje. Pač živim v dokaj bogatem kraju in vidim kdo in kako so ljudje prišli do tega kar imajo, z delom in inovativnostjo sigurno da ne, vsaj večina njih. Slovenija je raj za špekulante in ostale vampirje, ki so prisesani na državno korito in največ teh ima “veze” v tvoji levi-lopovski opciji, poleg tega pa je večina njih polpismena in nesposobna delovanja v skupno dobro. Pomemben je samo njihov hedonistični slog, ljudje, ki delajo za njih so pa reveži na 500 - 600 EUR-ih.
J z vsakim krogom postaja bolj nebogljen. Bi reku, da je bil rezultat predsedniških volitev res slab rezultat, saj se je takrat začela njegova pot proti lučki na koncu. En dober politični triler holivudskih razsežnosti bi lahko iz vsega tega naredil, ko bi se spet smelo dvomiti v svetilnik, če bi kukavičji jajček Peterle zaedel prostore na Erjavčevi.
Včasih mamo malce več sreče kot pameti, saj je v prvem krogu dobil Jelinčič kar 20 %, tj. eno petino, tj. vsak peti je bil prepričan, da je prav Plemeniti primeren kandidat, da bi nas predstavljal navzven … in doma. Prav daleč od ogledala nismo bili.
No, vsaj v evropskem parlamentu imamo prave ljudi, kako bi sicer zmogli vse te silne resolucije o nekaterih totalitarizmih.
Nagradno vprašanje: največja totalna institucija zahodne civilizacije je … ne, nič nima opraviti z vero? Se splača, nagrada je glasbena želja ;)
Ko Semolič trebušaste pivo-pivce po ulicah podi,
se nihče ne oglasi,
ko Janša to napove,
se vsem črevo zapre!
@dado
potrebuješ eno d0bro ogledalo..vendar se sprašjem..mora ti niti ne koristi…!
gledaš,vendar, NE VIDIŠ..!
smiliš se mi iz dna duše,ki je iz istega “centra”..!
Šifrca, šifrca ti,
napakice pri pisanju delaš ti,
meni se pa zdi,
da polna gneva si ti!
Kos je navaden lulek….. Ertl pa udbovska svinja….
Evo so že stekle priprave na pomladno veselico …
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8419948.stm
@aljo
z vsem se s tabo strinjam, samo ratal si tud ti živčen. se pa ne spomnim, da bi jest kjerkoli napisal, da so MOJE t. i. leve stranke. Ne me jebat. Banda skorumpirana so. A si zdej zadovoljen. Samo ne mi rečt kej pol dobrga od Mesija in njegovih podrepnikov alal MEFISTO ali KONEC.
Za JJ me boli KURAC. toliko v vednost. Nikoli ga nisem še volil. Problem je KULTUREN.
OK-korekten odgovor…
HITLER JE GRADIL, KOMUNISTI, BOLJŠEVIKI PA SAMO RUŠILI. TISTO, KAR SO PA ZGRADILI, SE JE PA SAMO OD SEBE PORUŠILO !
NA PRSA SI NAJ OBEŠAJO, ZOBE LJUDI, KI SO JIH MASAKRIRALI !
Se popolnoma strinjam !
Leta 1988-1991 so bila krvava do kolen dokler nas ni osvobodil naš Janez.
Pred letom 1991 ni bilo ničesar, dokler naš Janez ni zgradil Krko, Gorenje, Luko Koper,Mercator, Petrol, Revoz, Iskro, nuklearko in še vse ostalo.
Prej smo tudi živeli v kolibah, nato pa je prišel Janez, in zrasle so hiše, ki so danes vredne milijone.
Lahko noč otroci.
:-)
intermezzo
http://www.eface.in/denmark-is-a-big-shame-to-whole-world/
Genocidne razsežnosti
http://www.dnevnik.si/debate/kolumne/1042324558
Samo ne razumem, zakaj mu gre Amy Goodman na KKKK.