19. april, 2010 | Vesna Vravnik

NSi: MOL je izgubila okus in pamet

Nova Slovenija je odločno proti imenovanju Janeza Stanovnika za častnega občana mesta Ljubljane.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Nova Slovenija je odločno proti imenovanju Janeza Stanovnika za častnega občana mesta Ljubljane.

Ljudmila Novak in mestna svetnika Franc Slak in Ignac Polajner (NSi):

Poleg tega ostro nasprotujejo, da bi bila ulica, ki jo bodo poimenovali po Leonu Štuklju, nadaljevanje Titove ulice v Ljubljani:

Vesna Vravnik

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
133 x komentirano
  • Phoenix je rekel/-la:

    Ah, naj se grejo solit, kaj bi radi dali nagrado kakemu domobrancu? Sram jih bodi, naj se spokajo v Argentino.

  • RDEČI je rekel/-la:

    se strinjam z Phoenix-om, nevem kaj se majo domobranci spet za bunit. Stanovnik si še kaj več zasluži, ne le naziva častnega občana.

    • evolucija je rekel/-la:

      Recimo kaj?
      Ko bo cas prinesel resnico bodo dobili svoje tako domobranci kot komunisti, in tisi ki so bili res junaki bodo ostali, vse ostalo pa bo v poduk da nobena skrajnost in nobena vojna in nasilje ne prinese nic dobrega.

  • [...] This post was mentioned on Twitter by Vest. Vest said: NSi: MOL je izgubila okus in pamet: Nova Slovenija je odločno proti imenovanju Janeza Stanovnika za častnega občan… http://bit.ly/90AnKM [...]

  • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

    Titova cesta, Stanovnikovo častno občanstvo, Ertlovo odlikovanje in Kavčičev kip prihajajo v času, ko je levičarska politika doživela popolno blamažo.

    To mi je zelo všeč, saj s tem znižujejo vrednost NOB ter levičarskih foskul, ko jo uporabljajo kot populistično rdečo cunjo za svojo bazo, hkrati pa spravljajo v bes nas ostale, pri katerih imajo rdeči odprt svoj račun. Tako ravnanje s tem zagotavlja, da ne bo nihče od nas pozabil na zgodovinske grehe slovenske levice.

    • / je rekel/-la:

      Množični poboji izdajalskih izmečkov ne štejejo kot greh ampak kot božje delo in pravica (če se v vašem klerofašističnem žargonu izrazim). Še prepoceni jo je golazen odnesla - bolje bi bilo ko bi jih obesli na kole (skupaj z imenom in priimkom) in zapičili ob cesto da vsi vidijo kdo je izdal lasten narod in se kurbal s sovražnikom….

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      “Ko je Pilat videl, da nič ne pomaga, ampak da hrup čedalje bolj narašča, je vzel vodo, si vpričo množice umil roke in rekel: »Nedolžen sem pri krvi tega človeka. Vse ljudstvo je odvrnilo: »Njegova kri na nas in na naše otroke!« (Mt 27,24-26).

    • RDEČI je rekel/-la:

      “Ko so domobranci skupaj z naciji zgubili vojno so spizdili v argentino” hihi

    • mutant je rekel/-la:

      Živel Pilat-adijo pamet!!

  • Ales je rekel/-la:

    Tale Milka je pa res ena Krava leta … :))

  • m je rekel/-la:

    Da bo volk sit in koza cela predlagam, da Titovo cesto preimenujemo v bulevar Janeza Janše, ki se bo nadaljeval v cesto Andreja Bajuka. Da pa bodo zadovoljni tudi “ta redči” letališču Jožeta Pučnika vrnemo prvotno ime Aerodrom Ljubljana.

    • RDEČI je rekel/-la:

      ja, pa najbolše še, da postane Cankarjevo nabrežje - Rupnikovo nabrežje!

    • Peter J. (nekdaj vsemogočni) je rekel/-la:

      Kako je pa zdej s tem Pučnikom? Sej če poslušaš nekatere levičarje so zlo navdušeni nad njim. Nekateri so še clo volil njega pred Janšo. Ker Janša je pa ja konvertit. Pučnik je bil pa čist neki druzga. Načelen, iskren… Če se torej vsi strinjamo s tem da je bila to velika osebnost, pol si pa že zasluži eno letališče njegovo ime.

    • OsamaYouKnowWho je rekel/-la:

      Peter, Pučnik je bil velika osebnost. Tudi sam sem ga volil, kljub temu se mi zdi da naj se po zaslužnem politiku raje poimenuje kakšna ulica kot pa letališče - sploh če imaš kakšnega pionirskega letalca na zalogi ( Rusjan ), sicer pa ne vidim nobene potrebe po preimenovanju letališča, Brnik je zelo simpatičen kraj, naj gre njegovo ime v svet, če že prenaša ves ta čas vsa ta letala. Sploh pa je bila takrat nejevolja nad dekretnim načinom preimenovanja.

    • Peter J. (nekdaj vsemogočni) je rekel/-la:

      Ja, takrat. Danes pa mislim da le še malokdo ve zaradi česa je bila takrat nejevolja. V javnosti se pa tak oglašajo bolj tisti za katere se zdi, da jim je problematično ime ne pa nek dekret.

  • konec je rekel/-la:

    Ni kaj, rdeče svinje nimajo več meja v severnem balkanistanu.

  • konec je rekel/-la:

    kaki naivneži tile v NSi..ha, ha, ha, ha, mislijo, da je Slovenija kulturno v Evropi pa jim nihče ne pove, da ni tako………po 45 letni ideološki čistki in klanju drugače mislečih, ter 65 letno trajajočem kulturnem boju za balkanizacijo družbe, NSi nima več kaj iskati…..ha, ha, ha, ha,

  • Proofreader je rekel/-la:

    Kdo so že NSi? Tisti, ki so dobili odstotek glasov na volitvah?

    Ali so Bajuka že našli, kam se je skril z denarjem “strateških vlagateljev” v NKBM?

  • konec je rekel/-la:

    Zorangurankovič pa je le ena debela mafijska neumna svinja, ki lahko ima privržence le v glavnem mestu severnega balkanistana…..ha, ha, ha, ha,ha

    Jaz bi poleg titove ulice, uvedel še šimanzovo ulico in dal naziv častnega občana poleg stanovniku tudi makaku…..ha, ha, ha, ha, ha,

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Monkey_eating.jpg

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Cenjeni Konec; mar ne bi bila bila primerna na primer kakšna..hm….Pasja avenija?:-)))))).

      hahahahaha

    • konec je rekel/-la:

      Zorangutankovič nujno potrebuje še Šimpanzovo ulico in Makaka kot častnega meščana…..ha, ha, ha, ha, ha, in opravil je 100% obljubljenega!!

      ha, ha, ha, ha, ha

    • OsamaYouKnowWho je rekel/-la:

      U konec, si kar predlagal svojega očeta za častnega občana. Kar predlagaj v tvoji periferni občini, so po vsej verjetnosti tvoji na oblasti.

    • konec je rekel/-la:

      o naš rdečuhec se je užalil…ha, ha, ha,

      ali tudi opicam resnica boli?

    • OsamaYouKnowWho je rekel/-la:

      Ti povej meni.

    • konec je rekel/-la:

      glede, na tvoje odgovore bi pritrdil….ha, ha, ha, ha, ha,

  • punksnotdead je rekel/-la:

    sedi 2

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Zopet se je potrdils resnica, da medalja in krogla nikoli ne zadeneta pravih prsi.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Celo dno tako imenovanih levih komentatorjev se očitno zaveda napake ljubljanske občine, zato v skladu s svojim bednim intelektualnim nivojem skušajo še enkrat pobiti vse že davno zločinsko pomorjene, da bi v obupu preusmerili pozornost.

    Nič ne pomaga, konja so zamenjali za osla.

    Francija je počastila Borisa Pahorja z enim od svojih najvišjih državnih priznanj.

    Seveda, kaj pa je zapečkarski in zaspani Pariz proti svetovljanski Ljubljani, ki je vse manj glavno mesto Slovenije in vse bolj prestolnica Balkana.

    • angie je rekel/-la:

      Kaj si nepismen? Boris Pahor je sam odklonil čast, ki mu jo je namenila komisija, ki zbira predloge za častne meščane.

      Janković pri tem nima NIČ zraven. Le toliko, da izbranim na koncu čestita.

    • konec je rekel/-la:

      mefisto, kdo pa misliš, da so volivci Zorangutanovića?
      realnost je ta……vprašanje je le, če so kulturni balkanci zares v večini in če se bodo evropski slovenci enkrat odločili (čeprav s težavo) iti na volitve v istih odstotkih kot rdeči priseljeni balkančki

  • Forestina je rekel/-la:

    o, ta Ljudmila ljudem nemila

    Bog je nima rad :)

  • Forestina je rekel/-la:

    In, da ne bo slučajno kak Osamosvojitelj, dobil kakšnega častnega odlikovanja, ko pa vemo da so pobijali iraške in afganistanske ljudi in tako postali moderni hitlerji velike EU in Nato(WestNaci) pakta.

  • Rado je rekel/-la:

    Meni se ne zdi zahteva NSi nič čudna - marginalne stranke pač imajo marginalne ideje!

    - Dr. Janez Stanovnik je bil slovenski predsednik v pomembnem trenutku osamosvajanja.
    - je bil najvišji predstavnik Slovenije v svetovni organizaciji

    Tega NSi pač ne more prerekati

  • simpatikus komunalis je rekel/-la:

    Ta gospa naj gre raje na piramido afne guncat z kahlom,če pa že kaj bluzi jo pa naj skrbi kako bomo izplavali iz tega sranja in začeli boljše živeti.Ne pa,da smo čedalje bolj v fevdalizmu kjer je samo nekaj grofov po hribčkih.
    Novačka ga
    Serje
    itak =NSi.

    • ...---... je rekel/-la:

      Ta rudeči spet afne guncajo, še malo in v Litostroju bojo uzdelovali Zastave….
      Pa kaj ima ta slovenka za govorit v ljubljanskem pašalucku

    • Nogavička je rekel/-la:

      Klasična izobrazba je ideal, ampak vsaj osnovna bi ti morala biti motiv.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Sobesedniki le dodajajo argumente v podporo mojemu zadnjemu komentarju.

  • 007 je rekel/-la:

    @mefisto

    napaka in to velika. krogla JE zadela taprave. samo premalo teh je blo zravn.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Pritoži se staremu atu, ki je očitno prepočasi streljal.

    • RDEČI je rekel/-la:

      007 - se popolnoma strinjam! Spucat bi blo treba golazen, ko so meli priložnost!

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Morda jih je bilo res premalo zraven, ali pa so jih prepozno in so zapustili potomce.

      Kaj boste pa sedaj, ko smo tu?

  • Nogavička je rekel/-la:

    Jugoslavija je šla v franže, ker je po Titovi smrti svoj uničujoč pohod začel nacionalizem, in ko enakost ni bila več dovolj dobra, sta začela nastopati namišljena večvrednost ter ekskluzivizem.

    Človek bi pričakoval, da bi se v resnici kaj naučil od tragične izkušnje devetdesetih take prakse. Ampak ne, nič nam ni prihranjeno: na krilih te in one Cerkve smo zapadli v stanje duha, ki je prevladal med 2. vojno. Zaplankanost in krvoločnost se kažeta skozi diskurz, ki pa resnici na ljubo nič drugega kot hladno orožje s katerim zdravijo svoje frustracije tisti, ki se še enkrat več kažejo kot od edinega ta pravega boga poslani vojaki, ki z ognjem in mečem opravljajo dobra dela privatizacije zdaj te zdaj one vere v njegovem imenu.

    Nič čudnega torej, da se je Kristus na zadnji večerji apostolom smejal. Njihovi mentalni nasledniki nam kar poskušajo vladati; če ne zlepa pa zgrda.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Takratni nacionalizmi so bili posledica totalnega gospodarskega zloma nikomur potrebne Jugoslavije in velikosrbkega nacionalizma.

      Tovariši, uničili ste že dve državi; na najboljši poti ste, da spravite na kolena še tretjo.

    • Nogavička je rekel/-la:

      Takratni nacionalizmi so isti kot danes tisti, ki vpijejo Tu je Slovenija in kakor kužki na vogale in semaforje markirajo svoj teritorij.

      Zanimivo: glede skeptikov o Jugoslaviji lahko z enakimi vatli debatiramo o skeptikih EU. Pozitivne vrednote bi morale biti enake pa vendar se v parlament pustijo izvoliti tudi skeptiki. Dobro plačana službica, dokler traja; podarjenemu konju se pač ne gleda v zobe.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Tu je Slovenija in s tem se bodo morali sprijazniti tudi tisti, ki jim to ni všeč.

    • Nogavička je rekel/-la:

      “Tisti ki jim to ni všeč” pa naj bi po tvoje bili tisti, ki ne markirajo prometne signalizacije.

    • konec je rekel/-la:

      Nogavička, titova Juga je imela štete dneve, je bila iluzija, je bila svinjarija, je bilo klanje, je bilo sranje…to je to. In to zato, ker je prvo povezovanje bilo med Srbi, Hrvati in Slovenci…ker je te partija zelo sovražila je moral poveličevati vse ostale, še najbolj ideološke pokvarjence -rdeče balkance -izmišljene jugoslovane …..to je to.

      Če bi po 2. sv. vojni imeli demokratične volitve, bi vsega tega sranja NE BILO in bi ne prišli na oblast razni komunisti tipa Miloševič, Tuđman, Kučan in ostala sodrga.

  • mutant je rekel/-la:

    Črni bi jih pet če bi jih imeli ne samo eno!!! Vatikan največji supermarket na svetu!! Adijo pamet!

  • nemesis je rekel/-la:

    Adijo pamet velja ker za vso Slovenijo.

    • Nogavička je rekel/-la:

      Vse rečemo, da bi Jjevo firmo ponovno ustoličili, zato Adijo pamet! tistim, ki verjamejo …

      … naj bo vsaj Pahorju prizanešeno, saj ne ve kaj dela. Ni ga potrebno že takoj prvi dan po volitvah križat, on Jju vendar na široko odpira vrata v svoje (začasno) domovanje in z roko v roki odrivata morebitne skeptike v Pahorjevih vrstah (heh, vsak mora svoj križ nosit).

    • mutant je rekel/-la:

      Pahor ne ve sam, ali mu je ime Borut,ali Borat?

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Tovariši, če se ne motim, se je na današnji dan rodil sam Adolf Hitler, ki je veljal prii vaših starejših revolucionarnih prednikih, dokler ni napadel Sovjetske zveze in prevaral svoje edine in najboljše prijatelje, za gorečega oznanjevalca Marksovega evangelija.

    • Nogavička je rekel/-la:

      S Hitlerjem sta paktirala Stalin in Rupnik. Stalin je svojo zmoto spoznal, Rupnikova banda pa še ne.

      http://www.vest.si/2010/04/19/sds-na-vrhu/comment-page-1/#comment-507234

    • Forestina je rekel/-la:

      Janša je paktiral z Bushen in Pahor z Obamo. Torej so vsi vojni zločinci.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Pa Komunistična partija Jugoslavije tudi.

      Rupnikovi, kot jim ti praviš, pa so si s tem le reševali gola življenja ped Stalinovimi vojščaki.

    • Nogavička je rekel/-la:

      Ne Rupnikovi, naj ti ne bo nerodno, saj sicer nimaš dlake na jeziku, povej tako kot je bilo: Banda Rupnikova.

      Pred Stalinovo vojsko, tisto pod britansko krono in iz Združenih Držav prav tako; žal pa najprej pred Narodnoosvobodilno. O golosti bi težko razpredal, saj jih je opremil okupator … za boj proti njim samim, baje, in jaz nisem strokovnjak za orožje.

    • konec je rekel/-la:

      Nogavička, titova Juga je imela štete dneve, je bila iluzija, je bila svinjarija, je bilo klanje, je bilo sranje…to je to. In to zato, ker je prvo povezovanje bilo med Srbi, Hrvati in Slovenci…ker je te partija zelo sovražila je moral poveličevati vse ostale, še najbolj ideološke pokvarjence -rdeče balkance -izmišljene jugoslovane …..to je to.

      Če bi po 2. sv. vojni imeli demokratične volitve, bi vsega tega sranja NE BILO in bi ne prišli na oblast razni komunisti tipa Miloševič, Tuđman, Kučan in ostala sodrga.

  • dingdong je rekel/-la:

    Za Bežigradom je na pločniku Peugetov znak z napisom : Tu je Slovenija. Nekdo je zraven pripisal : Tu je pločnik, budalo !!

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Spoimenovanjem podaljška Titove ceste po Leonu Šuklju, želijo postkomunisti pobotati Tita z njim, ki ga je preganjal.

    Leon Štukelj je bil preveč pokončna osebnost, da bi privolil v kaj takega.

    • Nogavička je rekel/-la:

      … pa Pučnik tudi, da je Jjeva firma na koncu vsega, kar je moral pretrpeti še od “svojih”, po njemu poimenovala letališče. On je bil prvi proti spomenikom zaslužnim izrinjenim na obrobje.

  • angie je rekel/-la:

    Dej no, peklenski, kako pa to veš, v kaj bi ali ne bi Leon privolil?

    A ni Leon v nebesih, ti pa V PEKLU?!

  • butalec je rekel/-la:

    Nsl je stranka , ki ima globoke korenine in temelji na sovraštvu do komunizma. Komunizem je že precej časa mrtev, Nsl pa še vedno temelji svoje poslanstvo na sovraštvu do drugače mislečih. Gospa Novakova naj v politiki naredi kaj dobrega in lepega za Slovenijo in ko bo za svojo državo naredila pol toliko dobrega, kot je storil gospod STANOVNIK, bo dobila tudi kakšno priznanje. Dokler pa bo svojo politiko gradila na sovraštvu in degradiranju drugače mislečih bo imela vse manj pristašev, razen redkih bedakov, ki mislijo tako kot ona, da lahko nekaj dosežeš samo če uničiš drugega. Iz sovraštva do komunizma so predhodniki njene stranke enkrat že postali izdajalci svoje ga naroda. S takimi ljudmi, kot je gospa Novakova bi se zgodovina lahko tudi ponovila. Hvala bogu je takih ljudi vse manj, svoje priznanje pa bodo upam dobili v nebesih!

  • NoMercy je rekel/-la:

    le od kod NsI ve za okus in pamet ???
    Tega ni v nobenem brevirju niti molitvi :) — naj počnejo kar znajo: verujejo naj

    • ...---... je rekel/-la:

      To NoMercy, pamet in okus ter še kaj, je rezervirana za garažno dobrodelno združbo.
      Prvi slovenski predsednici vlade bo pa ime Ljudmila!!

    • OsamaYouKnowWho je rekel/-la:

      No Mercy: Sej to je jeba. Ta del gaussove krivulje je dovzeten za verovanje. In po dveh tisočletjih dogmatičnega razmišljanja ni čudno da štancajo takšne intelektualne polizdelke.

      …—… Prvi slovenski predsednici vlade je ime Milka in je svoje že oddelala.

  • mutant je rekel/-la:

    Sem upanju že davno slovo dal.Ta planet je vesoljna greznica in odpad- bil in ostane.Sloveniji plava v njej rdeč,črn,zelen,in rjav balkanski drek poln uničujočih parazitov-ki napadajo narodne možgane.

  • Fonzi je rekel/-la:

    Koga briga, kaj misli neka obskurna strančica: NSi - so what?

  • Mimi je rekel/-la:

    Ta stranka se pa samo z raznimi imenovanji ukvarja! :D

    Meni je sicer mimo vse to imenovanje, odlikovanja itd., ne nazadnje ker so provokacija -oz. jaz jih tko vidim-, mi je pa tudi mimo takšno zganjat ob vsakem imenovanju/odlikovanju; namreč ravno govorimo o častnem občanu: ali ni bil tudi Ertl (brez težav in aktiviranj raznih NSi) imenovan kot častni občan? ;D

    Kar nekaj.

    Sicer sem osebno proti, da se karkoli imenuje po politikih (razen morda res zelo izjemoma). Letališča naj bodo po Rusjanih, Križanke pa po Plečnikih, Planice po Bloudkih in tako dalje.

    • krucefiks je rekel/-la:

      Podpis

      Morš pa priznat. Izvenparlamentarne stranke ne uživajo medijske pozornosti. Si jo morajo same ustvarit. To pa gre Novakovi kar dobro od rok. Niso zraven, so pa vedno prisotni.:)

    • MEFISTO je rekel/-la:

      MIMI; kaj pa Titova, lahko ostane?

    • Mimi je rekel/-la:

      Ja, Krucefiks, se strinjam: pač se trudijo po svojih močeh (in v svojem dometu). ;)

      Mefisto, kar se mene tiče, bi mirno lahko ostala prejšnja Titova, samo ni - so jo preimenovali. OK, naj bo zdaj tako. Ponovno imenovanje mi je mimo.
      … ko se takšno zganja okoli IMENA ULICE enega mesta ene države na svetu. :D (sori, men je to smešno).
      … vse otroštvo sem se igrala v parku občine Ajdovščina (Lj - center) in vso mladost vsak dan bila v neposredni bližini in se nisem mogla čist dobr navadit na… kaj že? uzbekistanski park, tasmanijski park, kolumbijski park, brazilski park, perujski park, urugvajski park… al kaj je že… ;)) Zame je vedno bil in bo Leninov park. ;)

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Te pri tem nič ne moti, da Lenin ni bil nikakršen humanist, temveč navaden zločinec, po čigar zaslugi se je začela sedendesetletna komunistična morija, zanikanje temeljnih človekovih pravic, pustošenje in siromaštvo ter vse mogoče apokalipse tega sveta?

      Te tudi nič ne moti, da je Leninov izbranec in vzornik jugoslovanskih komunistov že med obema vojnama
      pobil več ljudi, kot jih je padlo med celo drugo svetovno vojno ?

    • Mimi je rekel/-la:

      Niti najmanj - briga me, če sem iskrena.
      Samo da se ne imenuje Džugašvilijev (k bi blo pretežko za izgovarjat tamalim). ;D
      Kot otroka me s čim takim (hvalabogu!!) niso pumpali in obremenjevali in park se je tako pač imenoval. Big deal!
      Če bi hotli preimenovat vse ulce in objekte in vse, kar se nam V DOLOČENEM TRENUTKU zdi (ne)primerno, bi se lahko ves cajt sam s tem ukvarjali.
      Škoda časa, energije in casha.
      (če pa že, pa naj se imenujejo: rožna ulica, rožmarinova ulica, sivkina ulica, trepetlikina ulica, vrbova ulica, ulica rumenoglavih kraljičkov, sončna ulica, prisojna (saj ta je že, v bližini urgence) itd. itd. Kolk je lepega in dobrega, mi pa po nekih veljakih imenujemo (ki potem kasneje pogosto itak nič več ne veljajo).

      Ali ne pravimo vedno, da naj se rajši s pomembnimi stvarmi ukvarjamo, medtem ko tonemo? ;)

  • majstr je rekel/-la:

    NSi samo drek mesajo
    kot sem ze rekel enkrat izdajalec vedno izdajalec

    Stanovnik je car in Jankovic tudi , pa naj se vsi crnosrajcniki pozrejo od zavisti.
    Stanovnik ni Ljubljane obdal z zico, tile beli so pa to zico pomagali strazit!
    Kaksni rudniki, Begunje , Rab , Gramozna jama in stari piskr ter urh naj si grejo pogledat
    amnezijo imajo vsi po vrsti
    Zanimivo je to da tile eni trije prenapeti v intervjuju so vsi plesasti kot Jansa in vsi priblizno isto stari
    to bi bilo treba raziskat mogoce je bila neka napaka v vrtcih ali solski prehrani in so tile vsi isti bacil dobili??? Mozno?

  • mutant je rekel/-la:

    Carjev že dolgo ni več so samo še Cigajnarji in Cajnarji (beri klošerji)!!

  • radivoj je rekel/-la:

    Zanimivo, da se nis nihče spomnili, da je bil Stanovnikov brat Jože pri Beli Gardi, ideološki matici NSi.
    Niso pa tega pozabili na STA (bebci): http://www.sta.si/en/vest.php?s=a&id=1504271
    Če se bo imenovala Stanovnikova, si jo bodo lahko lastili oboji!

    • ...---... je rekel/-la:

      Se je NSi popravil rejting in glej ga šmenta, iz hlačnic vseh barv, kjer bivakirajo konzervirani partijski kljukci, že fige trosijo.
      Čas je za spremembe, prva predsednica slovenske vlade bo Ljudmila!! Ima srce, razum in vizijo prihodnosti.
      Stari flanceji bodo v letu dveh izpuhteli.

    • krucefiks je rekel/-la:

      Sem bral pred nekaj leti intervju s Stanovnikom, v katerem je razlagal, da gre vsak božič k njemu na obisk. In potem sedita in se gledata. Govorita menda ne.:)

  • Bojevnica je rekel/-la:

    Ljudmila - “gospa” Vrednota, naj počisti pred svojim pragom, v Cerkvi, fuj in fej!!!

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Zanimivo, koliko primitivizma izplava na površje na levici čim je beseda o NSi.

  • konec je rekel/-la:

    Naše RDEČE SVINJE so še enkrat več pokazale KAKO SO STRPNE do drugače mislečih….ha, ha, ha, ha,

  • simpatikus komunalis je rekel/-la:

    Kako se reče,če ženska zlorablja otroke???pedofil? ali pedofilka?živela vatikanlandija.

  • krucefiks je rekel/-la:

    Sam dejansko ženski uspeva, kar sem napisal že zgoraj. Kadarkoli na Vest.si objavijo izjavo Novakove, je deležna več 10 komentarjev. Večina sicer slaboumnih, ker se začne nabijanje o domobrancih in kontra stran ne zna drugače kot nabijati o rdečih svinjah. Deležna pa je pozornosti, to pa je glavni namen za NSi. Da ostanejo do naslednjih parlamentarnih nekje tik pod površjem, ker iz te pozicije še majo šanso, da splavajo. Bomo videli, če bodo res.

    • ...---... je rekel/-la:

      Saj tudi slaboumni morajo živet, komu bi sicer veleumni Krucefiksarji prodajali svojo kumrofško špinačo:))

    • Mimi je rekel/-la:

      Se strinjam, Krucefix (sej si že zgoraj povedal in imaš prav).

      Jp, kumrovška šola, to bo! ;P
      Always! (mit krilcen! :D)

    • Mimi je rekel/-la:

      aja pardon! Krucefiks (ne x)

    • konec je rekel/-la:

      tele cerkvene miši gledajo dolgoročno , nimajo sile, pokopali bodo mene in tebe, pokopali so že cesarje, kraljestva, stoletja, tisočletja, sisteme, revolucije, fašizem, komunizem , bodo še liberalizem in je celo možno, da bodo imeli ponovno 50% volivcev……ha, ha, ha, zato so mi zanimivi in jih rad poslušam, ker KONEC KONCEV imajo precej bolj dolgoročen od ostalih…….pa še bog naj bi bil z njimi……

  • NoMercy je rekel/-la:

    NSi ima najmanj 50% možnosti, da konča v peklu :)

  • angie je rekel/-la:

    krucefiks,
    zgolj zato, ker nam je Milka vsem jako zabavna.
    Njeni volilci pa so v cerkvi, ne za računalnikom.

    • ...---... je rekel/-la:

      Pa je Milka in NSi res jako zabavna; še vedno ji ni kapnilo, kaj “upali” u ljubljanskem pašalucku.
      Naslednje županske volitve v Ljubljani bo dobil kandidat, ki bo volivcem obljubil KOMBANJN ZA BALIRANJE LJUBLJANSKE MEGLE in urejene vrtičke za gojenje kumrovške špinače….

    • mutant je rekel/-la:

      Baliranje megle-jako dobičkonosen posel.Se strinjam!!

  • Novica je rekel/-la:

    Zadnje novice o kupčkovanju glede samostojne občine Ankaran in Mirna
    bralec, 22. 04. 2010 ob 20:46
    Gospodje. In Luka in Franco Juri sta tokrat ostala dosledna prejšnjemu glasovanju. Tisti, ki so prodali svojih 15 ali 18 glasov o SDSovci, so Janševci…In tudi večina SDjevcev je pomagala k temu, da bi se volja Ankarančanov vendarle spoštovala in veto DS zavrnil. Priče znajo povedati, da je šlo za čisti deal med Janšo in Battellijem. Slednji je dal glas proti Kresalovi, v zameno za odsotnost sdsovcev. Kaka svinjarija.

    • Volitve je rekel/-la:

      Volitve, 23. 04. 2010 ob 08:17
      Sedaj postaja vedno bolj jasno katere stranke in člane bomo volili: Voljo ljudstva in demokracijo sO podprli: nekateri člani stranke SD( vključno Breda Pečan), stranka SLS, člani LDS , več ali manj vsi člani stranke Zares, razen Vitomirja… Napravili so zahrbtno kupčkanje z glasovi proti volji ljudstva: vsi člani SDS , Battelli ( preds. italjjanske manjšine- le zakaj ima tako rdeč nos?, mogoče preveč alkohola?), Luka Juri, Marjan Križman, Brulc ( zelo nenavadno za Brulca, saj je v redu možakar , le kaj se tukaj skriva?)

    • ...---... je rekel/-la:

      Kdaj bo prišel v parlament spet kakšen zeleni JURIJ? Ob reformirani NSi bi bila to bila to dobrodošla poživitev in obogatitev zatohlega slovenskega političnega prostora, čeprav bo to nekaterim pasje odveč:)

  • RASTA je rekel/-la:

    Svojo resnico pripoveduj mirno in jasno in prisluhni drugim, tudi neumnim, saj ima vsak svojo zgodbo. Izogibaj se bučnih, napadalnih ljudi, ker so breme povsod. Ne primerjaj se z drugimi, da ne postaneš zagrenjen ali oholo kresnjen, kajti vedno bodo večji in manjši od tebe.
    Veseli se svojega dela, veseli se svojih načrtov. Ohrani navdušenje za svoje delo, saj je pravi zaklad v teh spremenljivih časih.

    • Rogerg je rekel/-la:

      @Rasta, povedal(a) si zelo dobro in veliko življensko resnico. Sedaj samo še čakam, da vidim tvoje komentarje na kakšno temo.

  • Novica je rekel/-la:

    Oljka: poslanci poteptali pravico ankarančanov do lokalne samouprave

    “Lokalnih volitev za občino Ankaran letos ne bo. Državni zbor RS (DZ RS) prejšnji teden ni zbral zadostnega števila glasov, s katerimi bi potrdil novelo zakona o ustanovitvi občin ter določitvi njihovih območij, s katero bi določili ustanovitev občin Ankaran in Mirna.

    Da je zmanjkal le glas od 46 potrebnih, je slaba tolažba, saj ta podatek in spremljanje potekanja zavrnitve zakona s katerim bi se ustanovila občina Ankaran, kažeta, da je v Sloveniji politika le podaljšana roka kapitalskih in drugih interesov, ki z voljo ljudstva nimajo ničesar.

    Koprski župan Boris Popovič je ob razglasitvi izida glasovanja v DZ RS slavil, saj si je vseskozi prizadeval za nespoštovanje referendumsko izražene volje Ankarančank in Ankarančanov. Sprva preko neizprosnega lobiranja v Državnem svetu (DS), ki je izglasoval veto na že sprejeti zakon o ustanovitvi občine Ankaran, nato preko lobiranja pri največji opozicijski stranki, Slovenski demokratski stranki (SDS) Janeza Janše, ki je včeraj zagotovila zadostno število odstotnih poslank in poslancev, da bi zakon ne bil sprejet. Po vsej verjetnosti gre za vračilo uslug za minulo »dobro sodelovanje« med Popovičem in nekdanjim predsednikom uprave Luke Koper Robertom Časarjem iz vrst SDS. Da so pred referendumsko izraženo voljo do lokalne samouprave prevladali gospodarski interesi Luke Koper, priča tudi neumestna izjava, ki jo je pred meseci podal Gregor Veselko, predsednik uprave te družbe, ki je javnosti - v slogu politika in ne gospodarstvenika - posredoval povsem neutemeljeno bojazen do ogrožanja poslovanja Luke Koper v primeru ustanovitve občine Ankaran. Take izjave smo lahko poslušali še do včeraj, vendar nimajo nikakršne dejanske utemeljitve, saj bi se Luka Koper lahko enakopravno dogovarjala tudi z dvema in ne več samo eno občino.

    Oljka - stranka slovenske Istre ostro obsoja tudi ravnanja vladnih strank, ki so ob prevzemu oblasti obljubljale nove paradigme in vrednote, še vedno pa privilegirajo stranko kapitala. Mnogi poslanci iz vrst vladajoče stranke Socialnih demokratov (SD) so v drugem glasovanju sicer z razumom sprejeli stališča predsednika vlade Boruta Pahorja, ki je dejal, da ustanovitev občine Ankaran ne bi bila sporna ali problematična. Grenak priokus pa ostaja prav ob razmišljanju na en manjkajoč glas, ki bi lahko bil glas koprskega poslanca, ki je sprva obljubil spoštovanje izražene referendumske volje in si je nato premislil. Poudarjamo, da gre za legitimno pravico poslanca, ki pa je vsaj neetična in vzbuja vrsto upravičenih dvomov.

    Ankarančanom ostaja še majhno upanje, saj se mora o ustanovitvi občine izreči še Ustavno sodišče. Pri tem poudarjamo, da Oljka - stranka slovenske Istre načelno nasprotuje drobitvi Mestne občine Koper. Ankaran pa je posebna zgodba v vladanju župana Popoviča, ki že skoraj osem let sistematično zanemarja in zapostavlja razvoj koprskega zaledja. Pričetek referendumskih opravil je bil za Ankarančane beg pred divjo pozidavo obale, pred kupčkanjem in trgovanjem z zemljišči, pred nenadnim spreminjanjem območij krajevne skupnosti in pred nasilnimi načrti, kot so gradnja vil na območju pokopališča, ki ga čakajo že več kot 15 let.

    Žalosti nas, da je ob takih dejstvih v parlamentu prevladala plehka retorika nacionalnih interesov, saj je DZ RS, s pomočjo in usmerjanjem Popoviča, poteptal temeljne ustavne pravice do lokalne samouprave in do spoštovanja referendumsko izražene volje.”

    Oljka, stranka slovenske Istre

  • ...---... je rekel/-la:

    Nikogar ne moremo in ne smemo pustiti samega, poiskati moramo rešitve, ki bodo pravične do ljudi v današnjem času in vsem koristne.

  • maj 1980 je rekel/-la:

    “Z veliko bridkostjo sem sprejela novico o smrti predsednika Tita. V moji deželi ga že dolgo občudujemo kot velikega domoljuba in človeka izrednega poguma in trdnosti. V svojem imenu in v imenu britanskega ljudstva želim vam in jugoslovanskim narodom izraziti naše najgloblje sožalje ob veliki izgubi”, je maja 1980 sporočila kraljica Elizabeta II.

  • Zmigajmo se je rekel/-la:

    Razkorak med levico in volilno bazo je že privedel do nekaterih nepričakovanih učinkov.
    Morda smo se od zadnje finančne krize, ki je izbruhnila jeseni leta 2008, premalo naučili, medijsko linčanje bančnih ustanov in ogorčenje zaradi “kramarskih” finančnih poslov, je po začetnemu zagonu kmalu zamrlo…Sprejeli smo dejstvo, da si korenitega preustroja sistema nihče ne želi, žal, niti takrat, ko je dan za dnem občutiti večanje brezposelnosti in nižanje krivulje produktivne dejavnosti podjetij in razkroj morale pri “podjetnikih”.
    In NSi?

    • ...---... je rekel/-la:

      Kaj je narobe in kaj prav?
      Se dobro počutite v Ljubljani?

      Zadnjih nekaj let ne!

  • Karel je rekel/-la:

    Sposobnosti je treba pridobiti in delno na svet prinesti. Spretnosti je treba priučiti in usmeriti v splošno dobro in ne samo v dobro kriminala in nerganja.

    • ...---... je rekel/-la:

      Ljubljana – Љубљана- Lubiana – Laibach – Ljubljana

  • Karel je rekel/-la:

    Zakaj sta del družbe in politike tako popadljiva do vrednot in močnih osebnosti, ki jih razglašata NSi in SLS in prihajajo iz njunih vrst?

    • ...---... je rekel/-la:

      Upor proti komunizmu ne opravičuje prisege okupatorju, upor proti okupatorju ne opravičuje povojnega klanja in grobosti.

    • Karel je rekel/-la:

      …. in nič ne opravičuje početja SDS v poskusu interpelacije proti predsedniku Turku, ko so tako mimogrede poskušali dikreditirati vidne predstavnike iz katoliško usmerjene organizacije Koroških Slovencev - Narodni svet Koroških Slovencev….
      Dejanje vredno temeljitega premisleka.

    • re:Karel je rekel/-la:

      V teh razburkanih časih, bi zaradi velikih finančnih težav, raznih drugih nesreč okolja, mnogoštevilnih atentatov, lahko rekli s Prešernom: “Kako strašna je slepota človeka”.

  • Zmigajmo se je rekel/-la:

    Vse več otrok in družin je revnih ter socialno izključenih.
    Rojevajo se že brezdomni otroci…
    Slovenija moja, kam te vodijo?????????

  • ...---... je rekel/-la:

    Boris Kidrič je moj predhodnik, nisem pa jaz njegov naslednik.

    LOJZE PETERLE

    • Ura zamujena, ne vrne se... je rekel/-la:

      Na slovenski politični sceni pogrešam stranko podobno bavarski CSU. Preobrazba NSi je zelo počasna, a bi to lahko bila.

    • Inko je rekel/-la:

      V oči upanja, v glavo modrosti.

    • Berlak je rekel/-la:

      Resnico govorimo tako, da ne uničuje in, ko je umestno.

Komentiraj