17. september, 2010 | Jizzah

Fašizem slovenskih estradnikov oziroma 1. slovenski glasbeni kongres v Cankarjevem domu

  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Zahteve najdete tukaj.

Biti priča enopartijskemu, skorajda antisemitskemu, totalitarističnemu in fašističnemu slovenskemu glasbenemu kongresu, meji na brezplodno in skrajno nevarno obliko združevanja množice privilegiranih glasbenikov ter njihovih nerazmišljujočih oprod. Z uporabljanjem sodobnih tehnik propagande in cenzure, vpreženih v navidezno korporativno in ekonomsko organizacijsko shemo, pa svojo antiliberalnost, ideološko avtoritarnost, večvrednost in nedemokratičnost ter skrivanje pod imenom »združenje slovenskih glasbenikov« kažejo eminence slovenske scene.

Prebiranje in enoznačno, sozvočno pisanje domačih medijskih hiš o tem, da se bodo združili vsi slovenskimi glasbeniki, med katerimi so kajpak tudi vse kvazi missice, misice, kameleoni, wanna be pomembneži, analfabeti in ostalo šodrovje, z izjemo večine domačih podzemnih, alternativnih izvajalcev, je seveda obetalo apokalipso neumnih tez domače glasbene struje. Skupaj so jih zaobšli v treh točkah, ki so se dotaknile kvot, glasbenih televizijskih oddaj ter brezkompromisne zaščite avtorskih in sorodnih pravic.

Vse o tem kongresu smo lahko že vnaprej, z nebuloznimi argumenti vred, prebrali na njihovi spletni strani, zato me je k obisku Cankarjevega doma v ponedeljek »zvleklo« pravzaprav samo to, da bi pobaral nekatere posameznike. Poskus dobiti karto je bil lahek, v petih minutah sem namreč prišel kar do treh kart, dve sta mi dala kar slovenska glasbenika, eno pa še pult, nihče pa mi ni – kot na koncu raperju Nikolovskemu - uspel povedati, da noter ne smem, ker nisem podpornik. Zbor je bil namreč namenjen zgolj PODPORNIKOM in NOVINARJEM in ne »zbranim slovenskim glasbenikom«. Seveda, potrebno bo čivkati v en glas in ploskati po diktatu demokratične diktature.

Z natančno polurno zamudo, so delovni slovenski glasbeniki, predstavljeni za voditeljema Hamom Šaleharjem in Severo Gjurin, le pričeli s svojim manifestom, ki pa je v kvazi humorističnem stilu z nekaj malimi dodatki, ponudil le brezplodno branje vnaprej znanega gradiva in nič drugega. V kolikor bi to vedel, me tam sploh ne bi bilo, a dogodek ima vendarle neprecenljivo vrednost. V nič kaj zafušanem slogu so namreč glasbeniki ploskali vsaki svoji zamisli, še več, k temu jih je nenehno bodril sam vrhovni vodja v podobi voditelja Matevža »Hama« Šaleharja. Vsaki stvari je kar sam začel ploskati ali pa vsaj z jasno gestikulacijo dal vedeti, da je čas, da se dlani navzoče, recimo v treh četrtinah polne Linhartove dvorane, množice dotaknejo. Tovrstnemu manifestu smo bili priča do konca približno pol ure trajajoče lekcije branja obeh voditeljev. Kajpak, z vmesnimi postanki, kot so recimo prepevanje in vstajanje ob večglasnem prepevanju slovenske himne, s čimer so neplodno in res neizvirno glasbeniki pokazali od kod prihajajo.

Po polurnem bralnem krožku so nato besedo prepustili novinarjem, ki sicer niso imeli kaj dosti časa, da bi se odločili za vprašanja, nato pa je iz množice vstal raper Nikolovski. Kaj je hotel povedati ne ve nihče, saj sta ga voditelja – ker fant ni novinar – na hitro odpravila, saj razprave tokrat bojda ni bilo na dnevnem redu, mimogrede pa se je nekdo od njiju izmislil še, da je bilo to spisano v sporočilu, ki naj bi ga navzoči prejeli. Zraven sta kajpak dodala mnenje, da je kongres slovenskih glasbenikov, čeprav očitno ni bil, saj je tam sodelovalo le približno 300 do 400 glasbenikov od nebrojnega števila le-teh , ki se s tem strinjajo in so torej PODPORNIKI tega zakona. Aha, torej sem jaz v medijih bral laži, saj naj bi šlo za veliko združe(va)nje slovenskih glasbenikov, ki pa vendarle ne pomeni združevanje vseh, ampak le peščice najbolj profiliranih, vase zagledanih subjektov očitno razmišljujočih le o novcih. Ti ljudje so si drznili govoriti v imenu vseh slovenskih glasbenikov, hkrati pa so zbirali le podpornike? Seveda, saj je večina ostalih verjetno vadila po svojih luknjah, ustvarjala in delala, medtem ko so »ta velike« ribe jadikovale in ne pustile nikakršne diskusije. Zanimivo bi bilo videti, kaj bi fantje storili, če bi se recimo taisti Nikolovski, sicer resda član stranske Zares, ki vodi kulturno ministrstvo, predstavil kot novinar. Ali bi njegov »prc« ponudil kak resen odgovor cvetobera slovenskih glasbenikov? Kaj pa če je fant podpornik povedanega, kar voditelja skoraj do konca odvzemanja besede nista mogla niti vedeti? Mar potem tudi podpornik ne more manifestirati svojih fašističnih frustracij?

In za kaj pravzaprav gre?

V kolikor se ustavimo ob vsaki od treh zahtev ločeno, je nanjo najbolj vezana prva zahteva, saj slovenski glasbeniki zahtevajo 50% slovenske glasbene na radijskih postajah. Slovenija je poleg Francije, kjer gre predvsem za podporo drugačnim glasbenikom in ne pop šodrovju elitisitične in vase zagledane scene, edina država, ki sploh ima predpisane kvote v območju EU-ja in širše v Evropi. Poleg Francije in Slovenije, je določen odstotek glasbe določen le še v enem delu Belgije in PRIPOROČLJIV pri naših sosedih avstrijcih. Pred leti uvedene kvote seveda niso zgolj opustošile slovenske glasbe, z izjemo Radia Študent in morda še koga, temveč so jo tudi ustrezno redefinirale. Borci za uveljavitev kvote očitno sploh ne poslušajo komercialnih radijskih postaj, saj bi sicer ugotovil, da se ŠE NIKOLI NISMO NAPOSLUŠALI tako pocenskega zvočnega enoumja, zavitega v smetenje. Ob kvotah smo poslušalci na eni strani dobili ene in iste izvajalce (Dan D, Siddharta, Jan Plestenjak, Tabu, Neisha, občasno še kako Alyo, priredbe Alenke Godec ter slovenske »evergreene«), na drugi pa muziko gasilskih veselic. Tovrstnega smetenja, večkrat nevrednega imena glasba, pred tem v taki obliki nismo poznali. V zadnjih petih, šestih letih, razen recimo Neishe, Slovenija ni izvrgla niti enega novega, svežega glasbenika znotraj t.i. »mainstreama«. Še več, tudi alternativci nimamo velikih imen, kakršna so bila nekoč 2227, Demolition Group, Buldožer, Borghesia, Laibach, Pankrti in mnogi drugi. Glasba se je torej ustavila na nekem mestu in v nekem času.

Podpovprečneži skriti za kvotami so svoj kruhoborski denar dobivali z vrtenjem domorodne muzike v nočnem terminu, sedaj pa poskušajo braniti čast navidezne iskrenosti, drznosti, drugačnosti in ustvarjalnosti. Male glasbenike, z več jajc in ideje, pa naj gre za metalce, punkerje, hardcorovce, elektroničarje, jazzerje, raperje , celo poperje ali kogarkoli drugega, so IZBRISALI za kvotami štrleči podpovprečni, celo taki brez posluha. Ponoči se namreč nabirajo kvote, po katerih si glasbeniki, ki v dnevni termin ne morejo priti in to iz preprostega razloga – ker jih poslušalci nočejo slišati. Raznorazni Benči, Predini, Lovšini, Zmazki in mnogi nekoč ugledni in uspešni glasbeniki, svoje 20 let in več stare hite lajnajo le še v nočnih terminih, po drugi strani pa je nočni termin, ki ga posluša malokdo, platforma tudi za raznorazne Aleše Klinarje, Matjaža Zupane in ostale, ki jih v dnevnih, poslušanih terminih ni. Komercialni radii seveda niso več naivni in neumni, saj v iskanju poslušalstva delajo ankete in raziskave, na podlagi katerih uvrščajo skladbe v program. Uredniška politika je tako jasna. Komercialni radio je komercialni, bori se na trgu in išče reklame, reklame pridobi s poslušanjem. Kajpak bi večina njih veliko raje vrtela slovensko glasbo, saj bi tako prišli do nastopov glasbenikov za svoje radijske postaje in intervjujev ter zadovoljili publiko. Pametnega razloga proti vsekakor ni drugega, kot da slovenski glasbeniki ne ustvarijo dovolj POP hitov. Glavni problem se skriva v tem, da večina publike tako na koncertih kot na radijih, večine teh izvajalcev noče slišati, navsezadnje jih ona ne uvrsti nikamor, v trenutku, ko se odloči, da jih noče slišati. Uredniško politiko na nek način krojijo poslušalci. Seveda nekaj glasbenikov vendarle pride skozi to kvoto, med njimi gre v prvi vrsti za stare komade Siddharte, kompozicije s prvenca Neisha ter skladbe verjetno, najuspešnejšega slovenskega izvajalca tega trenutka, zasedbe Dan D, ki je recimo za svoj veliki blejski koncert prodala le 120 kart. Temu so krivi radii, ki jih vrtijo non-stop, kajne? Komercialcev v prvi vrsti ne zanima kvaliteta, ampak tisti ljudje in poslušalci, ki jih živijo, in pika. Vse to je jasno kot beli dan. Večina ljudi seveda taiste komercialce posluša in se potem buni, kot da so nesposobni najti tipko »search« in najti nadomestno postajo. Kot so sami glasbeniki zapisali gre za »genocid nad slovensko glasbo«. Seveda gre, saj je Slovenija ena od dveh držav s kvotami, ki izvaja genocid nad slovenskim poslušalstvom. Postavitev kvot je, absurdno, za njih celo veliko bolj ugodna, saj je iz prejšnjih 20% na komercialnih in 40% na nacionalnih postajah skozi celoten dan tokrat Ministrstvo za kulturo predstavilo predlog po katerem bi bilo na vseh nivojih domače glasbe le 15%, a bi se ta MORALA vrteti v času, ko radio posluša neprimerno več poslušalstva, v t.i. »primetimu« med 6.00 in 20.00 uro.

Po vsakršni logiki bodo slovenski glasbeniki bolj slišani, a upor tiči drugod. Skozi nočno predvajanje si te glasbeniki naberejo ogromno denarja iz naslova avtorskih pravic, ki pa bo sedaj avtomatsko upadel, čeprav jih bo slišalo neprimerno več ljudi v drugem, boljšem, dnevnem terminu. Problem je torej v avtorskih pravicah in denarju, ki na naslov SAZASA roma od nočnega predvajanja. Še večja drama je, ker se verjetno čez dan te nočni glasbeniki ne bi niti več vrteli, ampak bi slišali le nekaj komadov več najbolj predvajanih izvajalcev in še večkrat ponavljanje enih in istih hitičev, kot smo bili tega vajeni doslej. Jasno dejstvo, ki ga kažejo ankete, ki jih radii redno opravljajo, je namreč, da ljudje hočejo slišati več tuje in manj domače glasbe, domača produkcija pa se s tujo ne more kosati. Posledično domači radii vrtijo kar ljudje hočejo slišati, sicer jim bo vrag vzel konec. Ker pa so radiji pop, predvajajo popularno glasbo, ki jo pač večina ljudi hoče slišati, pa naj si bo to na kongresu ničkolikokrat omenjena Lady Gaga ali pa kdo drug.

Skrivanje za kvotami je kajpak smešno in bizarno. Očitno so slovenski POP glasbeniki tako zelo bedni, da morajo s fašističnim zakonom, kakršen je bil tako prejšnji kot sedanji, oba namreč vsebujeta kvote, poslušalce SILITI v poslušanje njihovih zmazkov. Jasno je namreč, da si večina publike njihovih komadov ne želi slišati, saj komercialci zadnja leta mastno dohitevajo celo osrednja nacionalna radijska programa, tako prvi kot drugi program, v določenih starostnih kategorijah mlajših populacij, kjer so izvzveti upokojenci, pa so določeni komercialci, kljub temu, da se jih ne sliši niti čez dve tretjini Slovenije že prehiteli nacionalna programa, ki morata ali pa celo hočeta »forsirati« domačo godbo. Nikogar od njih ne zanima, da njihovih bedarij večina noče poslušati in s tem bodo domačo glasbo poslušalcem še bolj zamerili in si ustvarili še slabši imidž. Seveda so najbolj glasni izvajalci tisti, ki že desetletje ali več niso posneli nič popularnega.

Kvote so same po sebi ena velika nedemokratična žalost. Kmalu bodo filmarji udarili, da hočejo 50% slovenskih filmov, ki jih nihče ne gleda, literati bodo zahtevali 50% slovenskih knjig, ki jih žal berejo redki, avtomobilska industrija pa bo zahtevala 50% slovenskih avtomobilov, ki – ups – ne obstajajo. Ob nadaljnjem brskanju po nedemokratičnih kvotah ugotovimo še nekaj šokantnih podatkov. Nemci so pred leti kvote ukinili in sedaj se na njihovih radijih vrti več nemške glasbe kot v času kvot, tako v komercialni kot v alternativni sferi. Do tega je prišlo iz preprostega razloga, ker so se glasbeniki razdelili na dva pola. Na komercialnega, ki snema komercialno glasbo, sledi sodobnim glasbenim tokovom, napaja airplay hite, ki jih imajo Nemci in bi jih, če bi jih imeli kaj dosti Slovenci, vsekakor rada poslušala tudi velika večina Slovencev ter na alternativno srenjo, ki dela muziko iz srca. Druga vrsta je kar se mene tiče edina resnična, saj izraža ekspresijo in dela to kar si želi, kar bi glasba kot veja umetnosti morala biti. Alter prinaša ekspresijo, voljo in svobodo glasbenega izražanja, seveda pa v večini primerov prinaša tudi dejstvo, da so to glasbeniki, ki zjutraj hodijo v službe, popoldne pa se imajo fino in igrajo. Koncerti, kjer jih publika dojame, nosi po rokah, čeravno gre za malo število ljudi, jim prinašajo potrditev svojega dela in srečo, v kolikor pa jim uspe kaj še zaslužiti pa so toliko bolj veseli. To je bistvo, izraznost in duša glasbenega ustvarjanja, ne pa laganje samemu sebi in iskanje denarnih sredstev ter prilaganj. Nekatere glasbenike v domačiji je celo sram igrati svoje skladbe, Nemci pa so se odločili ali stvar prepustiti dobremu popu, ki ga ljudje hočejo slišati ali pa duši.

Pri nas bi večina rada delala sredinsko muziko na način, da ohrani del sebe in pametuje, kako je to v redu, z drugim delom glave pa razmišljajo komercialno. Z drugimi besedami gre za to, da te isti glasbenik, ki bi rad delal dobro in kakovostno muziko, vpraša, kateri je na lestvici prodaje in se razburja, zakaj ga ni na tem spisku. Še več, slovenski glasbeniki se sploh ne zavedajo, da Slovenci svoje glasbe sploh nimamo, tudi narodnozabavna glasba ni slovenska, temveč malce bolj zahodna kot si mnogi mislijo. Glasbene zvrsti in glasba, ki jo igrajo, so svojo podstat dobile v tujini, tam utemeljile žanr in se razširile po zemeljski obli, odvečno jokanje o avtorskih pravicah in patentih pa bi bilo na tej strani potrebno na novo definirati.

Izgovarjanje na nekakšno slovensko identiteto je smešno, sploh ob pogledu na omenjen nemški primer in ob dejstvu, da večina slovenskih izvajalcev, začne svojo pot s preigravanjem ali celo kopiranjem TUJIH skladb v TUJEM jeziku. Oh, kako slovensko! Mnogi seveda tudi prepevajo v angleščini in s tem slovenski identiteti ne pripomorejo niti pol kurca ali še huje, prirejajo ali kradejo tuje komade, kot slovenske Saše Lendero. Da ne bo kakršnekoli pomote, Saša Lendero »svoje« Ne grem na kolena sprva na radijske postaje ni poslala z navedbo originalnih grških avtorjev, temveč sta bila oba avtorja slovenskega porekla. Popravek so pri založbi Menart naredili šele kasneje, ko je bilo jasno, da gre za čisto kopijo, ampak glej ga zlomka, še vedno je ona avtorica teksta in lastnica denarja, ki ji tako pripada iz kolektivnega SAZASovega uveljavljanja pravic. Ne grem na kolena seveda spada v slovensko kvoto, za katero so tudi dotična gospodična bori, a le nekaj ur za tem na NACIONALNEM radiu lahkotno in »simpatično« pove, kako bo nova plošča v grškem stilu. Slovenska identiteta, moj kurac. Ukradenih komadov je seveda nebroj, še več pa je podpisanih tujih priredb BREZ DOVOLJENJ. Slovenska zakonodaja natančno opredeljuje, da morajo imeti glasbeniki, ki predelujejo, preigravajo ali prirejajo tujo glasbo, vsa dovoljenja originalnih avtorjev in založnikov, da lahko to počnejo. 99% glasbenikov ponedeljkovega zbora je ali posnelo ali igralo ali še igra kako tujo skaldbo BREZ DOVOLJENJ. Joj, te brezmadežni domači glasbeniki. Seveda na to niso imune niti skladbe zlatega obdobja slovenskih popevk, kot so recimo Komaj mi je 16 let, Čez šuštarski most, Moj črni konj, Kam si namenjen, Siva pot, Ostani z nami, Bandiera Rosa ali, če hočete, Rudeči cvet. Slovenske glasbe torej ni, je le glasba ustvarjena s strani slovenskih avtorjev, globalna glasba, ki ne bi smela biti bolj pomembna na najbolj zakotnem delu sveta, v Sloveniji ali v ZDA. Ko nekdo z zemljepisnimi in govornimi deli omejuje umetnost, ta ni več umetnik, temveč le zaščitnik lastnih interesov ali fašistoiden branilec samega sebe v skupinski vpregi.

V slovenskem prostoru gre več ali manj za ljudi, ki nikoli niso videli resne službe, ki pritrjujejo fašistični politiki SAZASa in ki ne delajo nič kreativnega. Taisti SAZAS recimo nakazuje mlademu slovenskemu izvajalcu 29,90€, pri najnižji izplačani kvoti 30€, s tem, da so njegovi podatki prvovrstni nateg, saj recimo v zasedbi, kjer je en avtor 90% stvari, drugi pa le 10%, oba dobita isti, kajpak neizplačljiv znesek. Združijo se le, ko gre za dobiček in s svojimi puhlicami še tistih nekaj prvinskih, pravih glasbenikov skušajo peljati na stranpota – za male pare, kajpak. Ekipne borbe proti SAZASu, skorumpirane politike ali resničnih problemov naše družbe ni. Slovenski glasbeniki igrajo za stranke, ne igrajo pa za izkoriščajoče delavce. Svojo izkoriščevalsko in oportunistično medijsko moč in energijo pa raje uporabljajo za slikanje za rumene medije, ki so, kako paradoksalno, ustvarile vse velike zvezde slovenske estrade. V kolikor se komu zdi to prenagljena trditev, naj mi pove, kateri od desetih najbolj poslušanih slovenskih radiev (z izjemo kakega Veseljaka in Ognjišča), vrti Damjana Murka, pojoče missice, Rebeke Dremelj, Fredije Milerje ali če hočete Marjana Novino, Sašo Lendero, Wernerja in ostale megazvezde slovenske estrade. Poleg omenjenih dveh, morda to počne še Radio Hit, kateremu poslušanost strmo pada. Torej, radio na nikakršen način ne kroji slovenske identitete, glasbene ničle bodo še vedno imele rumenosledne poslušalce, domači organizatorji tovrstnih zbiranj pa na svojih koncertih ne bodo nikoli zbrali toliko ljudi, kot jih z dvema ukradenima megahitoma na svojih plečih vidite na koncertu Saše Lendero in joškatih ruralk in to kljub temu, da teh izvajalcev ne slišite ne na Valu 202, ne na Radiu Center, Radiu Antena, Radiu Ena, Radiu Capris ali Radiu City, pa tudi na Radiu.Si ter mariborskem in koprskem nacionalnem radiu, vsaj kolikor jaz vem, ne. Logika tovrstnih slovenskih zabitežev, med katerimi so tudi izjemni glasbeniki, z manj izjemnimi karierami, je torej povsem napačna. Slovenski glasbeniki v pondeljek govoreči v imenu mnogih drugih, bolj resničnih glasbenikov, ki jih tam ni bilo, se naj prenehajo ukvarjati s politiko in svoje znanje in energije prelevijo v prvinsko glasbeno izraznost. Ljudje si bodo izbrali to, kar bodo hoteli, s tovrstnimi zakoni pa apolegeti samih sebe slabijo le male bende, ki nikakor ne pridejo do poslušalstva.

Absurdna smešnica pa je drugi del tega kvaziupora slaboumnih glasbenikov, hlastečih za pozornostjo in medijskim slikanjem, sledečih naslednji dan. Namreč, v času odkar večina teh fantov dviguje svoje roke na skupščini SAZASa in v času odkar je bila sprejeta zakonodaja z debilnimi kvotami, domača scena ni ustvarila niti enega resnega velikega pop glasbenika (pustimo Sašo Lendero in ostale lopove) ob strani. Ni ustvarila niti nove velike alter zvezde. Vse to je pomembno tudi za drugo točko govorečo o oddajah na nacionalni televiziji. Dragi moji diktatorji, v Sloveniji so vse vaše naštete glasbene oddaje (Izza odra, Frekvenca, Sobotna noč, Aritmija in vse preostale, ki ste jih uspeli našteti) izgubile mesto ODKAR POZNAMO SISTEM KVOT. Vse! In potem si še drznete pisati o glasbenih oddajah, ki jih ni, kar je kajpak laž. Morda ste sicer pozabili, da ste na svojo tonečo ladjico povabili tudi narodnozabavnjake in stroge »pofl« zabavnjake, ki nam ob nedeljah zjutraj ne dajo miru in jih poslušamo izza sten naših sosedov ali staršev. Na »kulturni« nacionalki sta torej vsaj dve glasbeni oddaji za babice in ostale nekulturneže, ki na zabavi v transu pijanosti, sprijenosti in nekulture vzhičeni nad nikakšnimi besedili plešejo kot nori - legitimno. Z vašimi stupidnimi kvotami ste nam, ljubiteljem danes tako zagovarjajoče raznolikosti , odzveli še tiste oddaje, ki smo jih imeli. Tistih nekaj drugačnih, alternativnih po katerih kar naenkrat hlastate in se za njih borite na fašističnem zboru. Zakaj so izginile? Ker jih nihče ni gledal. Vse glasbene oddaje so izginile tudi z največjih komercialk, ki so jih pred tem zakonom imele, torej s Kanala A, Pop Tv-ja in TV-3. Odvzeli ste nam jih vi in vaš slab pop ali na sredinski alter. Vi, dripci, ki ne znate ustvariti pop hita in se pizdite, zakaj vas nihče ne vrti. Vi, ki dvigujete roke na kradljivskem SAZASU. Komercialne televizije so seveda kmalu uvidele, da interesa publike ni.
Matevž Hamo Šalehar, sicer prvopodpisani pod društvo Glasbeni forum, ki je svoje čase delal na nacionalki in presedlal v oddajo na konkurenčni POP TV, je bil sam poleg, ko so po nekaj oddajah iz ravno te oddaje šefi POP-a izgnali glasbene goste in jih zamenjali za studijski bend drugega protagonista »upora« - Gala Gjurina. On sam verjetno s tem nima nič, a je seveda intrigantno in legitimno razmisliti ali je njegova zahteva v tem primeru sploh legitimna, o morali namreč raje ne bi izgubljal odvečnih besed. Ljudje z možnostjo kaj ustvariti ste skrbeli za svoj žep, danes pa se pod pretzveo združevanj trudite to popraviti. Seveda dopuščam tudi možnost, da ste bili brez moči, ampak potem, za razliko od recimo Hribarja, po vaši sveti hiši niste upali udariti. Kje je bila vaša uporniška žilica takrat? Vas zanima kdaj bo nacionalna televizija dobila dobre in hkrati gledane glasbene oddaje? Ko boste, vi predragi moji pop muzičarji, naredili hite, ko bo zanimanje za vas raslo ali pa ko boste s svojimi fašističnimi zbori izsilili oddaje, ki ne bodo nikogar zanimale in jih bodo vodile random osebe zaposlene na nacionalki. Seveda se strinjam, raznolike glasbene oddaje MOČNO potrebujemo, a vprašajmo se, zakaj so se izgubile, zakaj jih nihče ni gledal ter zakaj se jih danes vsi branijo kot hudiča križ, pred leti pa so bile stalnica programov? Ker ste sceno s svojimi slaboumnimi komadi oz. komadi vaših združenih kolegov uspeli pripeljati na skorajda nično točko – s pomočjo KVOT. V tem času je s pomočjo SAZASa vrata zaprlo kopico mladinskih in alternativnih klubov, kjer danes vi ali vaši bolj ekspresivni zavamci, ne morete nastopati. Vrata ste si zaprli sami, predragi tehniki, programci, alternativci ali pa glasbeni uredniki pa so zaradi vas iz vaše »nescene« izgubili službe.

Višek paradoksa pa so bili večerni Odmevi, kjer je nekakšen kvazi TV voditelj gostil človeka z Ministrstva za kulturo, g. Stoparja ter Gala Gjurina. Vse tri goste bi morala televizija sicer nemudoma ukiniti, a grotesknost situacije je bila vendarle komedija zmešnjav. Gal je ob koncu trdil, da kvote še zdaleč niso problem, da pa hočejo 50%. Le zakaj, če kvote niso problem? G. Stopar je navrgel kakšno bežno o 2 milijonih in pol, ki jih ministrstvo letno namenja slovenskim glasbenikom, seveda tudi tistim redkim dobrim in drugačnim izjemam, ki jih v hramu slovenske kulture na tem sovraštvu do tuje glasbe ni bilo. Poleg SAZASa, za katerega zadnje čase Gal Gjurin na veliko dviguje svoj glas v medijih in prinaša močan dobiček najvidnejšim slovenskim glasbenikom in tudi sebi samemu, torej še en odprt mošnjiček davkoplačevalskega denarja. Da ne bo kakršnihkoli pomot, kar nekaj v tej kampanji vidnih glasbenikov, ki niti ne koncertirajo več ali ne izdajajo, dobijo samo od SAZASa, ene od večih kolektivnih organizacij, na letu več denarja, kot povprečni slovenski delavec, garaško (ne)razpoložen svojih 5, 6 ali celo 7 dni v tednu. Tu so še sicer smešno porazdeljene finančne injekcije Ministrstva, mestnih občin in ostalih državnih donatorjev. Tako ste revni, da se mi kar smilite. No, paradoks je bil, da je Gal na koncu povedal, da si more pokriti izdajo plošče v celoti sam, kar seveda v primeru njegovih zadnjih projektov NI RES in gre za absolutno LAŽ, a bistvo je drugje. Namreč v tem, da bi založbe že imele interese izdajati plošče, če bi bile tako uspešne, saj bi s tem vsi dobili delček pogače. Ali se albumi ne izdajajo zaradi nerealnih pričakovanj glasbenikov ali zaradi slabega dela založnikov je seveda smiselno vprašanje, dejstvo pa je za oboje isto - albumi so se v času interneta začeli prodajati veliko slabše in beležijo vsakoletni upad. Založniki in glasbeniki so si zato deloma krivi sami in vsak mora prevzeti del krivde, s pomembnim dodatkom, in sicer dobrih pop plošč skorajda ni, zato jih le redki kupijo.

Po drugih strani je alter našel svoje udobje v samozaložništvu in prodajanju plošč na lastnih koncertih. Zakaj bi glasbeniki, ki so tako dobri in samozavestni sploh potrebovali založnike, saj greste lahko mirne duše na banko in vzamete kredit, ga vložite v svoj superiorni projekt, na katerega čakata oba milijona Slovencev in mastno zaslužite. Saj ste ja vrhunski! V taistem večernem soočenju je bila navržena še ena zanimivost, in sicer, da 15% slovenske glasbe pravzaprav ni 15%, marveč le 8%, saj čas od 20.01 do 5.59, ne predvideva kvot. Torej se očitno tudi sami zavedate, da vas radii ponoči samoiniciativno ne bodo vrteli, morda le z izjemo nacionalke. Sami ste torej priznali, da vas ponoči nihče noče vrteti. Ob misli, da je vaša glasba tako iskana, iskrena in da ste sami močno samokritični, pa le brž ustanovitve svoj radio, cel dan vrtite le slovensko glasbo in boste super poslušani, reklam se bo trlo, popularizirali boste sami sebe, sledila bo masa koncertov. Saj ste ja kvalitetni in vas ljudje hočejo slišati… in ne niti 0,1% vam ne poberem, zato briljantno idejo.

Na točko o dejstvu, da je ministrstvo iz novega osnutka zakona izbrisalo del starega statusa, ki vsebuje tudi sledečo dikcijo: »Izdajatelj radijskega ali televizijskega programa mora pred začetkom oddajanja priložiti kopije pogodb, sklenjenih s kolektivnimi organizacijami za varstvo avtorske in sorodnih pravic na delih, ki se bodo radiodifuzno izvajala na njegovem programu.”, vam seveda odgovarjam še z enim podatkom. Britanske piratske postaje po poslušanosti in kvantiteti neizmerno rastejo in prehitevajo klasične postaje. Pogodbe s krovno organizacijo nimajo. Pri nas deluje recimo Radio Sami norci (katerega šef je oglašujoči se Nikolovski) pa Radio Nula in še nekateri drugi ilegalni internetni radiji. Mnogim glasbo pošiljajo kar glasbeniki sami v želji, da bi se vrteli. Načeloma bi to seveda pomenilo, da moram jaz, če hočem imeti svoj radio in vrteti samega sebe, pridobiti cel kup papirjev? Te radiji seveda ne plačujejo stroškov SAZASa, Sazasov prihodek pa od vseh radijev v Sloveniji ne presega niti 0,1%, morda celo ne 0,01% kompletnega budgeta. Zato je vaše grebatorstvo, da bi prišli do denarja še toliko bolj vidno, saj se vam očitno ne gre za to, da boste slišani, marveč le za denar iz naslova avtorskih pravic in sorodnih pravi. Seveda vam verjamem, da gre tu v prvi vrsti za glasbo. Tudi klubi naj plačujejo zastonjske špile izvajalcev, kjer nihče nič ne zasluži in kjer se bendi odrekajo vsakršnim pravicam iz nastopa, SAZASu. Naj gredo v franže in še klubov ne bo več. Navijam za to, da le ne boste imeli kje več igrati, ko se bodo klubi zaprli in bodo radiji z vašimi kvotami vred ohromili frekvence. Ni problema, alter se bo že organiziral in vlačil agregate na travnike pa tudi internet bo še predvajal glasbo in blogi bodo ostali, samo vi boste broke, v borbi za svoje kvazi pravice. Kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade.

Identiteta naroda, kot je razvidno iz nemškega primera, ne izvira iz glasbe, nemščina je namreč še vedno uradni nemški jezik pa še več se je sliši po radiu. Majhnost naroda se ne bo spremenila z jezikom v to formulacijo kvazi nacionalne zavesti, me ne boste prepričali. Jezik, kultura in identiteta živita na ulici, v mestih in vaseh. Vaš apartheid nad vsem tujim ali novačenje mladih glasbenikov, da se vam pridružijo, do momenta, ko jih boste kot v SAZAS primeru izvrgli pa je začel presegati mejo kakršnegakoli okusa. Navsezadnje je zakonsko slovenska glasba, tudi glasba, ki jo izdajajo domači založniki pa četudi gre za Michaela Jacksona. Celo glasba ustvarjena v katerekoli jeziku, pri kateri je sodeloval le en Slovenec tudi, če je ta le producent, je slovenska. Plavi orkestar so torej slovenski izvajalci pa se v bran slovenskemu bendu očitno ni postavil nihče, saj je Loša slovenski državljan. Vaš ponedeljkov moto je bil “Brez slovenske pesmi ni slovenske identitete, spoštujmo avtorsko pravico”. Od genijev vaše klasike bi resnično pričakoval kaj boljšega in ne zagovarjanja nečesa, kar obstaja le v Sloveniji, sploh dokler male tuje založbe od predvajanja v Sloveniji ne bodo dobile nič in se bo vaš fašizem le še širil. Tako na primer kompletni katalogi multinacionalk pri SAZASu ne presegajo 10.000€ na leto, medtem ko jih izjemni avtorji in občasni, če ne kar večni plagiatorji tipa Aleš Klinar in Matjaž Zupan, pobereta precej več. V podatke, da bi se recimo vsi komadi spisani izpod peresa Matjaža Zupana zavrteli precej večkrat kot seštevek kompozicij Robbieja Williams, Davida Bowieja, Tine Turner, Beatlesov, Coldplayev, Queenov, Pink Floydov, Deep Purplov, Joa Cockerja, Kylie Minogue in drugih, namreč ne verjamem. SAZAS nekaterim daje in drugim vzame, šikanira pa mlade, nadobudne izvajalce. Ko se je potrebno boriti za pravico vas ni, ko je treba vpiti za nekaj, kar je skoraj samo v Sloveniji pa je treba sklicevati kongres. Glasba naj bi bila umetnost, užitek in ne kvote zaprte za mejami, pri nas pa o vsem govori denar – in kvote. Tudi vi bi se navsezadnje radi slišali preko teh mej, ki jih sedaj omejujete. Sram vas bodi, vas, ki si nadevate tuja imena in skrbite za slovensko identiteto, vas, ki kradete tujo glasbo, pa skrbite za slovensko identiteto in vas, ki namesto muzike kažete joške, saj ima tudi pornografija v Sloveniji predvajanost 50% slovenskih filmov. Zanimivo je, da iz vsega še najbolj ne udrihate skozi nacionalne radije, to si tisti, ki so vas pa res dolžni vrteti pa ne zaradi kvote, temveč zato, ker z njo slovenski davkoplačevalci skrbimo tudi za kulturni del izraza le-tega. Oni so navsezadnje tisti, ki bi morali vrteti kulturno glasbo in skrbeti za izgubljeno raznolikost in pestrtost slovenske in globalne muzike. Še več, nikogar od teh rogoviležev ni bilo zaslediti na konstruktivnem posvetu Ministrstva za kulturo, čeprav je bila objava javna.

Vsekakor genocid nad vašo bedno glasbo PODPIRAM, vaše dvigovanje rok na SAZASu, kjer kradete malim in tujim PREZIRAM, vašo glasbo, ki je sama sebi namen in prazna ter je ne posluša skoraj nihče pa raje zamenjam z boljšo in TUJO. In tako bo dokler na sceni ne bo nove, resnično aktivistične generacije, ki se ne bo borila le za svojo rit, za kvote, temveč za dobrobit kompletne scene iz katere so v času kvot izginili še zadnji glasbeni časopisi, kulturne strani v dnevnikih pa so se zmanjšale za polovico ali več. Dokler ne bo generacije, katere refleksija bo sposobna uvideti svoje napake in kvotne zmote ter se bo pričela ukvarjati z ustvarjenjem glasbe iz srca. Za konec pa vas razveslim še z dvema močnima mislima Gala Gjurina s ponedeljkovih Odmevov. Po tem, ko si je ob vrsti nebuloz in logičnih nesmislov, suvereno izmislil podatke, »jst govorim v imenu glasbenikov«, »jst si recimo financiram vse popolnoma sam« ter »mislim, da si tut poslušalci, glede na ankete to želijo«, saj take ankete, kljub sledenju te problematike v zadnjih 3–4 letih nisem opazil, je navrgel še absurd, da »problem niso kvote«. Jaz pa ne štekam več nič. Amen!

http://polnkurac.blogspot.com/

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
103 x komentirano
  • Anonimni Internetni Strahopetec je rekel/-la:

    Pa ti si pravi slovenski Albini!

    • KAKTUS je rekel/-la:

      KO SEM PRED DNEVI BRAL IN SLIŠAL, DA “BIJELO DUGME” VABIJO NA KONCERT ŽE HRIBOVCI IZ KOZJANSKEGA, //PLANINA / SEVNICI //, ME JE POGRABILA SVETA JEZA ! VČASIH SMO NA DEŽELI HLEPELI PO SLOVENSKI GLAZBI, PRIČAKOVALI ali bo prišel v goste kakšen AVSENIK, BENEŠKI ALI “BIG BAND”, SLOVENSKI OKTET, ko smo na radijski “ČETRTKOV VEČER” komaj čakali, se sedaj vabijo skupine iz BALKANA , tako , da se nikakor ne more pretrgati popkovina z nekdanjo, za večino prekleto, pasjo državo- YUGO !
      PRED časom sem bil na neki veselici, ko me je pobaral tujec, LITOVEC in me opozoril, da je med desetimi zaigranimi skladbami bilo kat sedem // 7 //, južnjaških ! PRI NJIH V LITVI imajo predpis o prepovedi izvajaja tujih, ruskih skladb, pesmi, na javnih prireditvah ! GOSTOVANJE ” belih gumbov,” ( DUGME je Turška beseda, Srbi pa svoje nimajo ), je še en prispevek, med mnogimi, k slovenski ofukjenosti , SLEDNJA SE SELI , KOT VIDIMO , CELO NA PODEŽELJE !

    • Itar Pejo je rekel/-la:

      Koji si ti papak, Idiote!

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Z zadnjo bsedo si se tudi podpisal, bedni PEJO.

    • CVEK je rekel/-la:

      KAKTUS @ , IMA ZELO PRAV, PROPAGIRANJE, NAM TUJERODNE GLASBE (TURŠKO - ARABSKI MELOS ), NAM NI V KORIST IN PONOS, SAJ SE DOMOLJUBJE NAS IN MLAJŠIH ŠE NI PRIJELO, TUDI PO TEH “POHABLJENIH ” ZASLUGAH PRIREDITELJEV , torej prispevki, k slovenski ofukjenosti, kot je zapisal !

  • Fonzi je rekel/-la:

    Verbalna diareja.

  • NoMercy je rekel/-la:

    pri 50% kvoti bi pa jaz zahteval, da mi še kaj plačajo zato, da imam električni priključek :P

  • mujo je rekel/-la:

    Super tekst!

    Slovenske godce bi lahko nagačili in jih zaprli v kak muzej propadle slovenske glasbe…

    Po radiih pa itak praktično nič več ni za poslušat! Le govedarsko sranje…

    Avtorju kapo dol za dejanski oris scene na Butalskem!

  • rukar je rekel/-la:

    MOTOR UPORA, JE VERJETNO PREDIN, KI JE DOVOLJ BOGAT IN BI BREZ POMANJKANJA PREŽIVEL ŽE , ZARADI PRIJATELJEVANJA S KUČANOM, TO ZADOSTUJE !

  • nemej je rekel/-la:

    Podpišem v celoti. Poznam kar nekaj slovenskih glasbenikov, ki jih je sprememba naših nakupnih / življenjskih navad in lažja dostopnost do (od njihove veliko boljše) glasbe močno osiromašila v primerjavi z zlatimi časi. Pa ne govorimo samo o enem žanru - pop glasbi. Zato pa padle eminence zahtevajo kvazi kmetijske kvote za to, da ne bi nič delali oziroma ustvarjali dobro glasbo ali pa vsaj poslušljivo glasbo. Zategadelj je slovenska glasba pravzaprav slovenska kmetija: vsakemu svoj vrtiček, največjega pa kraljem na Betajnovi, ki so bil iprvi pri koritu.

  • KAKTUS je rekel/-la:

    KO SEM PRED DNEVI BRAL IN SLIŠAL, DA “BIJELO DUGME” VABIJO NA KONCERT ŽE HRIBOVCI IZ KOZJANSKEGA, //PLANINA / SEVNICI //, ME JE POGRABILA SVETA JEZA ! VČASIH SMO NA DEŽELI HLEPELI PO SLOVENSKI GLAZBI, PRIČAKOVALI ali bo prišel v goste kakšen AVSENIK, BENEŠKI ALI “BIG BAND”, SLOVENSKI OKTET, ko smo na radijski “ČETRTKOV VEČER” komaj čakali, se sedaj vabijo skupine iz BALKANA , tako , da se nikakor ne more pretrgati popkovina z nekdanjo, za večino prekleto, pasjo državo- YUGO !
    PRED časom sem bil na neki veselici, ko me je pobaral tujec, LITOVEC in me opozoril, da je med desetimi zaigranimi skladbami bilo kat sedem // 7 //, južnjaških ! PRI NJIH V LITVI imajo predpis o prepovedi izvajaja tujih, ruskih skladb, pesmi na javnih prireditvah ! GOSTOVANJE ” belih gumbov,” ( DUGME je Turška beseda, Srbi pa svoje nimajo ), je še en prispevek, med mnogimi, k slovenski ofukjenosti !

  • Forestina je rekel/-la:

    Matjaža Zupana bi prepovedal :)

    Tistega Oblaka pa izselil na siongaga planet :)

  • Forestina je rekel/-la:

    Ni fanka, ni bluza, samo tuc tuc, če pa že mora biti tuc tuc je pa že boljše da je vsaj slovenski.

    Lady Gaga pa naj gaga v Abu Graibu ameriškim mučiteljem oz. žrtvam.

  • Pepo je rekel/-la:

    No, Kaktus, glede na tvoje pisanje si še eden, ki bi lahko “plodno” tulil z volkovi na festivalu. Forestina, khm, khm, glede na tvoje običajno pisanje te je pa tokrat malce zaneslo?!

    Podpišem tale blog. Kjerkoli se delajo monopoli, se skuha samo najslabša juha. Heh, kaj vsega v imenu kvoot potem človek ne posluša na našem rediu….

  • Aljo je rekel/-la:

    Vsaka čast - dober članek, morda še malce premalo kritičen. SAZAS -LOPOVI!!! Ma kakšne kvote, bebci prisesani na državno joško. Ponavljam - SAZAS - LOPOVI!!!

  • konec je rekel/-la:

    bedast komentar in KONEC…………ne da podpiram bedaste glasbenike ampak tole je tipično staro indoktrinirano komunjazerko razmišljanje………ni treba brati tega sranja, saj je itak že vnaprej znano kako bo tale rdeči tip sral…………

    • Tomaž Štih je rekel/-la:

      Socialistično je zagovaranje kvot (to je v bistvu kartelna razelitev trga). Socialistično je zagovarjanje sistema, kjer se kolektivno zaračunava avtorske pravice tujih glasbenikov in denar spravlja v svoj žep. Socialistično je jemati pribitke na prodajo praznih CD-jev, torej obremenjevati s stroški kriminala nedolžne ljudi in jih obravnavati kot potencialne kriminalce. Socialistično je omejevati svobodo govora drugim s tovrstno regulacijo radijskega programa. Kar je napisal avtor pa definitivno ni socialistično. Morda je avtor socialist, ne vem. Toda, če se osredotočim na vsebino, je napisal zalo dober prispevek o svobodi izbire kaj boš poslušal, o svobodi izbire kaj boš ustvarjal, o svobodi izbire kaj boš vrtel na svojem radiju. Z njim in z Leom Oblakom se lahko le 100% strinjam (pri Leu bi me motila edino tržna koncentracija, saj prevelika koncentracija oziroma pomanjkanje konkurence prinaša nezdrave tržne distorzije).

    • konec je rekel/-la:

      to je samo stari boj znotraj partije……in KONEC…internacional-socialisti (komunisti) proti nacional.socialistom….ampak vedno za KULTURNE socialiste gre….zato tega sranja ne berem pregledam in takoj razumem za kaj v resnici gre…..ne eni ne drugi niso za NIČ…samo ideološko sovraštvo, nestrpnost in vedno iste besedne povezave……

    • Raka Jacman je rekel/-la:

      “Socialistično je zagovarjanje sistema, kjer se kolektivno zaračunava avtorske pravice tujih glasbenikov in denar spravlja v svoj žep”

      Ni ne. Kapitalistično je, in predvsem v interesu trgovcev z alkoholom in zabavo. Če tega ne bi počele kolektivne organizacije, bi moral vsak, ki uporablja glasbo posebej vprašat vsakega člana vsakega benda za vsako ploščo in vsak komad posebej, če to reč lahko vrti in koliko to stane.

      Zdaj lahko kapitalist po minimalni ceni, ki jo odreja država v Svetu za avtorsko pravo, kupi katerokoli glasbo na svetu za kolikor časa hoče po enaki ceni od kolektivke.

      Druga možnost je seveda le še skrajnji totalitarizem, brez spoštovanja osnovnih človekovih pravic, ko vsako ustvarjeno delo in izdelek preprosto razglasiš za javno last in lahko vsak dela z njim kar hoče. Potem ustvarjal ne bo nihče, ker želijo biti ljudje za svoje delo plačani. Ko ostane osem banan in devet opic, pa preprosto predlagam, da se med sabo pobijemo.

      Saj imaš plačo, ne? A daš pol, pa bom delal glasbo napol zastonj?

      “Socialistično je jemati pribitke na prodajo praznih CD-jev, torej obremenjevati s stroški kriminala nedolžne ljudi”

      Snemanje piratskih posnetkov je kriminal in zanj nihče ne obračunava pribitkov na prazne cedeje, bučman. Pouči se o pravni osnovi, preden jo komentiraš. Pribitki se obračunavajo za presnemavanje legalno izdanih in prodanih (ali objavljenih) zaščitenih avtorskih del. Piracija ni vključena v ceni in je z dobičkom ne zaračunava nihče razen države, posredno prek SIOLa.

      P.S.: Leon Oblak, Slovenija ima talent ipd., so ponudniki entertainmenta po okusu množic. Boli njih za javni ali nacionalni interes na področju medijev. Ker so frekvence in medijski prostor javna last in bojda ne zgolj omrežja za ustvarjanje dobička, pogoje razpolaganja z njimi, ki naj bi bilo v interesu javnosti ureja država v okviru Zakona o medijih.

      Ker je Evropska komisija odredila televizijske kvote, bo novi zakon o medijih uvedel obvezen delež evropskih vsebin in vsebin neodvisnih producentov. In bomo brez razprave ubogali.

      Ker Evropa ni uvedla obveznih kvot na radijskih programih, bomo o njih razpravljali po domače in referendumsko. Prav.

      Enako upravičeno zahtevam še referendum o potrebnosti državnega zbora, dohodnine, ministrstva za kulturo, števila poslancev v DZ, nagrajevanja managerjev, ipd. Naj sistem razpade. Gremo v jamo igrat na koščeno piščal če bo folku taka muzika všeč in nič prej!

  • jizah je rekel/-la:

    No, sicer sem ta napisal na svoj blog, odprt skorajda ravno za ta namen, ampak ti bom, Konec vseeno odgovoril. Nisem nikakršen komunajzer. Mi gre pa manifestacija fašizma slovenskih glasbenikov v njihovem iskanju kvazi slovenske identitete v Cankarju ekstremno na živce. Ploskanje samih sebi, prepevanje in stanje za slovensko himno, s prituhnjenim Predinom v zadnji vrsti, Saso Lendero na sredini, Lojzetom Slakom ter Siddhartom in Draganom Bulič spredaj, mi je abotno. Naj gredo raje kaj dobre muzike narest, ne pa, da se ne borijo za nič drugega kot za svoje bedaste kvote. Nikoli se ne zberejo, ko potrebujejo ljudje pomoč, ko politika krade, ko gredo firme k vragu… Ne, oni se raje združijo, ko jim nekdo zmanjša fašistične kvote. Super. Preden določuješ -izme komurkoli se raje pozanimaj v kaj.

    • Aljo je rekel/-la:

      Jebi ga vsi s časom postanemo stari prdci … TODA tematike za dobra besedila in uporništvo kolikor hočeš.

    • nemej je rekel/-la:

      Kako pa se slovenska glasbena srenja odziva na našo skupno realnost? Aja, se ne, ker tako kot v primeru sindikalistov ne gre za njihove neposredne koristi. Če bi se (tako kot v pankersko/rockerskih časih), bi glasbeni uredniki podlagali tovrstne prispevke in reportaže o brezposelnih in drugi perečih problemih z njihovo angažirano glasbe, ne pa zgolj z izvrstnim Janijem Kovačičem in njegovo Delam kot zamorc staro skoraj 30 let.

  • Koloradski hrošč je rekel/-la:

    Kaj pa bodo naredili, če ne bodo ugodili njihovim zahtevam - harmonike v kot in kulturni molk do nadaljnjega?

  • / je rekel/-la:

    s čim pa mislijo zafilat tele odstotke? Z raznimi trkaji, sidartami, predini ipd. slovensko brozgo al kaj? Taki si še 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% časa ne zaslužijo.

  • Judita je rekel/-la:

    tltr

  • joško muha je rekel/-la:

    Slovenija je nazadnje itak nardila samo Lačni Franc pa Martin Krpan pa Miladojko, če mene fprašaš…ok, pa tle so še nesmrtni September pa Predmestje in njim podobni pa še cel kup hude muske tja do leta 90, vključno s skoraj kompletno slovensko popevko, ko je bytheway bla še juga in so bli vsi mal bolj prizemljeni in so se moral v morju jugo-kvalitete mal bolj potrudit, da niso izpadl totalni papki in so res stal za tem kar so delal…konkurenca je pač nujna stvar in takrat ni mogel čisto vsak Samo Uk delat kvalitetnega popa. To je bilo rezervirano samo za prvenstveno hude muzičarje in ljudi z veliko mero iskrenega entuzijazma.
    Danes je tale naša Slovenija pač samo še ena dežela kjer ”anything goes” in to žal ne velja samo za muziko, pardon glasbo, g. Kaktus, ki lahko
    mirno popušiš s svojim nacionalističnim sranjem!
    Pasjo državo maš zdej u gatah prej si imel pa vsaj izbiro in ti sploh ni bilo treba Beuga knofa obrajtat!
    Živel Ježek!

    • jizah je rekel/-la:

      No, s tem bi se v veliki meri celo strinjal, ampak vseeno izven medijske slike, ki nam ponuja 20% ali 40% domače produkcije, obstajajo še drugi dobri bend. Kot nesporni fen tako Miladoyke kot Septembra, Predmestja pa tudi Heavy Les Wantedov, Begnagradov, Ježka, gospe Duše Počkaj in še marsikoga iz garde 90-ih in 80-ih tudi danes najdem zanimiva imena skrita predvsem izven živeža mainstreama, ki se tako bori in boji za svoje kvote. Lačni Franz me je v resnici očaral, do odhoda RImeleta, Martin Krpan pa takrat, ko se nehali krast muziko drugih in je zadeve namesto Klinarja prevzel Kreslin. Ampak to niti ni važno, hotel sem le replicirati, da je tudi sedaj kar nekaj ok glasbe, samo jo je težko najti, ker je smetnjak preogromen in nas vsak dan “fila” s svojimi kvotami

  • jizah je rekel/-la:

    No, sicer sem to napisal na svoj blog, odprt skorajda ravno za ta namen, ampak ti bom, dragi moj argumentiran podpisovalec pod imenom “Konec” vseeno odgovoril. Nisem nikakršen komunajzer. Mi gre pa manifestacija fašizma slovenskih glasbenikov v njihovem iskanju kvazi slovenske identitete v Cankarju ekstremno na živce. Ploskanje samih sebi, prepevanje in stanje za slovensko himno, s prituhnjenim Predinom v zadnji vrsti, Saso Lendero na sredini, Lojzetom Slakom ter Siddhartom in Draganom Bulič spredaj, mi je abotno. Naj gredo raje kaj dobre muzike narest, ne pa, da se ne borijo za nič drugega kot za svoje bedaste kvote. Nikoli se ne zberejo, ko potrebujejo ljudje pomoč, ko politika krade, ko gredo firme k vragu… Ne, oni se raje združijo, ko jim nekdo zmanjša fašistične kvote. Super. Preden določuješ -izme komurkoli se raje pozanimaj v kaj.

    • jebiveter je rekel/-la:

      ….kot sam ugotavljaš, tud muska v slo ni več tisto kar je nekoč bila, ko smo poslušali Marjano, Majdo, Beti, Jelko, Eldo……..dobrih pevcev zabavne glasbe pa tako nikoli, razen seveda Otta nismo imeli, kljub temu je politika to zvrst glasbe omejevala na skromnih nekaj minut na dan, da bi pa imeli možnost dvakrat na dan slišati recimo enega izvajalca se pa ni smelo zgoditi, za kar tudi obstoja razlog ( nihče ni smel biti bolj priljubljen od ljubljenega voditelja ), zato smo zvesto poslušali Oe3 ali pa Radio Luksemburg…..
      Danes, ko živimo v takozvanem svobodnem svetu, nam pa skušajo vsiliti neprebavljivo ” glasbo ” predusem takozvanih ” pevcev “, ki so blizu murgelski oligarhiji. Dovolj je če banda zadrogiranih in zapitih zgubidanov vrešči na prešircu ……..BANDERA ROSA EVIVA KOMUNISTA…..pa je že potrebno, da se to sliši na radiu in je treba sprejeti zakon….., da se posluša, kot je slišati najmanj pet ur na dan….
      Ali smo še svobodni, da se vračamo v stare čase je pa na žalost dejstvo…….
      Živela svoboda !!!!!

    • dddd je rekel/-la:

      Jebiveter, me zanima kje si ti žvel? U jugi ziher ne. Al maš pa ene 100 let, kristus, kakšne stresaš.

    • jebiveter je rekel/-la:

      ……..pol si uganil, hvalabogu nisem živel v yugi…….

    • dddd je rekel/-la:

      Kaj pa pol nalagaš pa obujaš izmišljene spomine? Se pravi, da lažeš. Mislm, jebenti kr neki. Ja, pizda je blo hudo v svinčenih časih, ni blo svobode. Benti, si mogu res ornk šinfat, da si mel probleme, dons je pa dost, da greš u gostilno pa cigaret pržgeš.
      Poznam enga tazga, ki je sred osemdesetih jokcal pa stokcal, ker ga niso v partijo sprejel, ker je neki ukradu, pred kratkim sem ga pa slišal, pezdeta lažnivega, kako nalaga o tem, da mu partija ni pustila Božiča praznovat pa jajca barvat. No, v SDS so ga sprejel, majo nižje kriterije. Fak of.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      dddd, bodi natančen, res je, da te v partijo niso sprejeli, če si bil samo kurji tat.

      Moral si biti nekoliko večji tat.

    • dddd je rekel/-la:

      A dej, a si bil v partiji?

    • jebiveter je rekel/-la:

      Mefisto, nima smisla polemizirati z mlečnozobci, ki so prvič v življenju pod vplivom alkoholnih substanc pa bluzijo nekaj v tri krasne…….

    • dddd je rekel/-la:

      A dej, ti pa bluziš pri polni zavesti pa še lažeš.

    • jebiveter je rekel/-la:

      ….a dej…

    • MEFISTO je rekel/-la:

      DDDD, nikoli se nisem tako zaničeval, da bi se bil pripravljen včaniti v partijo.

      Četudi bi izrazil tako željo, me v to mafijo ne bi sprejeli, ker so vedeli, da iz mene ne morejo narediti barabe.

  • Forestina je rekel/-la:

    “Slovenec sem” ali “Allons enfants de la Patrie”?

    http://www.dnevnik.si/objektiv/odprta_stran/1042388701

    G. Oblak in kolegi so torej imeli vsaj desetletje pobudo in prevlado pri oblikovanju okusa poslušalcev in gledalcev, seveda ne s “totalitarnim” vsiljevanjem, ampak s “svobodnim” tržnim nižanjem stroškov in omejevanjem izbire v imenu najvišje resnice - poslušljivosti in raziskav o tem, “kaj ljudje hočejo”. A na oboje so že sami krepko vplivali, vse bolj tudi s pomočjo svojih globalnih partnerjev in lastnikov.

    • Tomaž Štih je rekel/-la:

      Če ste vi tako butasti, da vam radio “oblikuje okus”, potem je to vaš problem, ne kolektivni problem. Če ste tako pametni, da ga vam ne (pa veste, da vsem drugim ga), potem pa vas moram razočarati - niste tako pametni. Ljudje imajo pač drugačen okus, kot bi si vi želeli. Get over it.

    • Forestina je rekel/-la:

      Ne poslušam slo radia, ker bi mi škodovalo :)

  • Forestina je rekel/-la:

    Radio 101 od sosedov lahko reši ušesa :)

  • jup je rekel/-la:

    Precejšna prizatetost odrinjenca veje iz tega bloga. Je pa žal dejstvo, da je 90 procentov uvožene glasbe enakega sranja kot domače, torej tudi s kvotami ni nič narobe. Gre za to, da te nekdo posiljuje v domačem, namesto v tujem jeziku in zato kvote podpiram. V glavnem iz vseh medijev poslušamo ekstremno zvočno in mentalno onesnaževanje. In za to onesnaževanje je potrebno celo plačevati, namesto da bi normalnim ljudem plačali, da jih posiljujejo s tem pop sranjem.

    • jizah je rekel/-la:

      Nisem v ničemer odrinjen. Obe ponudbi komercialnih medijev sem zavrnil. Nimam biti s čem odrinjen, na kurac mi grejo pa enoznačne (komunistične, fašistične in ostale) parada nesmislov in podpihovanja, kakršna je bila pondeljkova. Glasbeniki se naj nehajo ukvarjat s politiko in raje špilajo. Glede tega, koliko kakšnega sranje je na radijskih sprejemnikih pa samo to. Če nek slovenski glasbenik ne zna sklanjat, uporabljat slovenscine in se cesa, ne naredi nič za slovensko kulturo, samo z njegovim rolanjem si trebuh ready, ker ga bodo s kvoto nujno rolal (velja ze te, ki jih rolajo). Za vseh ostalih, ki štrlijo izven tega pol procenta je pa to vseeno, ker jih nikoli ne bo nihče, vsaj ne od teh komercialcev ZAROLAL. S kvotami ali brez. Narobe je pa to, da je s kvotami prišla k nam tudi slabša tuja glasba (oz. najstrožje mainstreamovska), ki pušča vrata zaprta celo tako sredinskim bendom kot so recimo Blur, Nirvana, Beatles, Jimi Hendrix ali AC/DC. Tudi tega ni več moč slišati. Pred kvoto je bilo tega dovolj. Torej sprasšujem zakaj kvote?

    • Forestina je rekel/-la:

      Oblak je vrhovni poveljnik ?

  • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

    Sramota je, da Vest (medij, sofinanciran z javnim denarjem) omogoča objavljanje izjemno žaljivega anonimnega pisma v obliki kolumne.

    Kako nizko se bodo le še spustili?

    Se pa strinjam, da iz pisanja veje razočaranje, občutek odrinjenosti in sovraštvo. Predstavljati si poskušam, kako sfrustriran mora biti avtor in moram reči, da me njegov nemočni bes izjemno zabava ter veseli:-).

    • / je rekel/-la:

      Kaj je pa narobe s kolumno? Ajaaaaa sej res, SDSovi retardirani pudlji ste vajeni samo bevskanja v en glas in verjetno tvoji osiromašeni možgani ne dojemajo koncepta nasprotovanja nečemu.
      Kaj pa veš, morbit se bojo teli šalabajzerji, ki so bili na sestanku v CD poslužili metode alfa opičnjaka Janše in hitro spisali tožbno zoper avtorja. Bog ne daj kaj proti komu povedat in izražat svoje mnenje, jejhata, kojci tri zravmarije in klečat na koruzo (ter večernji ass-raping od lokalnega farmojštra)…

      sej bo jutri na maši župnik podprl kvote, vsaj 90% vrtenja plehnate govedine po radijih, da bo retardirano “hojladri” SDSovsko ljudstvo imelo kaj za poslušat. Ostalih 10% pa naj bo razdeljeno med alfa opičnjaka Janšo in med kristjanarske fekalije…

    • Nogavička je rekel/-la:

      Še vedno ti ostane radio Ognjišče. Tam imajo merila kaj je dobra in kaj slaba glasba povsem razdelane in iz tega znajo narest nekaj ur programa.

      http://www.vest.si/2010/08/14/josip-broz-tito-je-bil-predsednik-sfrj-ker-je-mrtev/comment-page-1/#comment-527367

      “pred Bogom nikakor nismo vsi enaki. To je pritlehna, sekularistična laž, uvožena v versko dogmo iz gnilih egalitarističnih gibanj od francoske revolucije sem. Kako bi vendar lahko bili pred Bogom enaki, ko pa je celo Jezus jasno govoril o žitu, ki ga je treba spoštljivo požeti in o ljulki, ki bo šla v večno zakurjeno razbeljeno peč?” je zapisal in se pohvalil Majorju.

    • Nogavička je rekel/-la:

      “Kaj bi vendar mogel povedati o sebi? Govorim vendar zgolj in samo o teologiji, ne o ideologiji ali celo o ostalih pojmih tostranstva. Vsebina Svetega pisma pa je menda jasna, mar ne?;-).”

      http://www.vest.si/2010/08/14/josip-broz-tito-je-bil-predsednik-sfrj-ker-je-mrtev/comment-page-1/#comment-527650

  • jizah je rekel/-la:

    Dvorni pisar,

    anonimen si ti. Kaj objavlja Vest je njegova stvar. Mene so vprašali, če lahko to objavijo, pa sem rekel lahko. Gre se mi za sporočilo, plačan nisem nič, da ne bo še kakih nepotrebnih kolobocij. Stvar je prebrala tudi Kulturna ministrica in še kdo. Medijsko se pač desetletje in več pojavljam pod tem imenom, zato sem to ime uporabil. Ne boš verjel, ampak tudi po svetu so še ljudje, ki izdajajo svoja dela pod nadimki, tako kiparji, slikarji, kot glasbeniki in drugi.

    Do koga je pa žaljiv. Do fašističnega zbora slovenskih glasbenikov, ki na raport nadrejenega ploskajo sami sebi? Do koga osebno? Prosim, najdi mi žalitev? Potemtakem lahko jaz tudi tvoje komentiranje, o mojem sovraštvu označim kot tako. Večino teh ljudi poznam in ne sovražim. Na živce mi gredo pa njihove hinavske, obirajoče-politične face, ko se borijo zase in ne za vse svoje kolege, s tem, ko veliki glasbeniki sami sebi postavljajo cenzuse preko SAZASa, kvote preko ministrstva in skrbijo vsak le za svoj lastni žep, ki ga polni peščica Zupanov, Predinov in ostalih priliznjencev. Sem nemočno besen ja, zato me že tri dni kličejo slovenski muzičarji. Namesto, da bi jim bilo za zapis nemočno besnegavseeno, ker itak kar nekaj v tjavendan trosi. Če te pa moti, da ima kdo jajca, je pa to tvoj problem.

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Ne vem, če si tako…. hm, recimo temu nerazumen, če ti moram jaz povedati, kaj v tvojem besedilu je žaljivo.

      Samo če se zadržim pri tvoji označbi ” fašistični slovenski glasbeni kongres” menda res ne rabimo iskati dalje. Seveda sem tudi jaz anonimen, toda s to razliko, da jaz pišem komentarje pod tvoj izliv duševne stiske, tebi pa javno sofinanciran medij objavlja žaljiv in nepodpisan tekst. Morda se ne zavedajo, da so odgovorni za vsebino kolumne toda še bolj verjetno je, da si prav želijo medijsko odmevne tožbe, ki bi jim malo dvignila gledanost.

      Glede na dejstvo, da se že nisi podpisal “Jizzah” bi bilo pošteno, da bi povedal kaj o svojem poznavanju glasbene scene. Si morda glasbenik?

      Ali pa nemara še neodkrit glasbeni genij, ki mu scena in širša javnost s fašistično zlobo nočeta priznati ustreznega statusa?:-))))))))))))).

      hehehe

    • MEFISTO je rekel/-la:

      DVORNI, pravzaprav je bil JIZAH še blagorečen, ko jih je ozmerjal s fašističnim zborom slovenskih glsbenikov.

      Si sploh moreš predstavljati, za kako žaljivko bi šlo. če bi jim prilepil komunistično etiketo.

    • Nogavička je rekel/-la:

      “pred Bogom nikakor nismo vsi enaki. To je pritlehna, sekularistična laž, uvožena v versko dogmo iz gnilih egalitarističnih gibanj od francoske revolucije sem. Kako bi vendar lahko bili pred Bogom enaki”

      http://www.vest.si/2010/08/14/josip-broz-tito-je-bil-predsednik-sfrj-ker-je-mrtev/comment-page-1/#comment-527633

      “hkrati pa se je v Sloveniji razvil odnos do sezonskih delavcev, ki očitno predstavlja množično kršenje človekovih pravic”

      Prosim naj mi nekdo pojasni, katera človekova pravica pa je bila tem tujcem z odnosom do njih kršena. In na kakšen način?

      http://www.vest.si/2010/08/17/vegradova-sramota/comment-page-1/#comment-527638

      Ah, kaj bi to …

    • Gordrap je rekel/-la:

      Jizah, odličen tekst, komplimenti!!

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Seveda, za otroke in za zaostale v političnem razvoju so pravljice.

      Drugi posegamo po zahtevnejših tekstih z zrnom soli.

    • Q_ je rekel/-la:

      Mefisto, sol v večjih količinah ni prav zdrava zadeva. Pazi!

  • “”"Whenever I talk to a band who are about to sign with a major label, I always end up thinking of them in a particular context. I imagine a trench, about four feet wide and five feet deep, maybe sixty yards long, filled with runny, decaying shit.”"”

  • jizah je rekel/-la:

    Dvorni pisar licenco. To je bil manifest FAŠIZMA! Ko govorec in pisec besedila vstavi svojo besedo in začne samemu sebi ploskati, drugim pa ne pusti do besede, vmes poziva k stanju ob domači himni (v napačni uporabi le-te) in nenehno telesno gastikulira svoja dejanja z govorom, ki ga sam, sicer med prijatelji opredeli kot političnega je to fašizem. Ne marati drugih in zahtevati nekaj zase v enoumnem in enostranskem manifestu. Očitno ti pojem uporaba besede fašizem v ožjem in širšem smislu ni znana. Avtoritarnost

  • jizah je rekel/-la:

    Dvorni pisar licenco. To je bil manifest FAŠIZMA! Ko govorec in pisec besedila vstavi svojo besedo in začne samemu sebi ploskati, drugim pa ne pusti do besede, vmes poziva k stanju ob domači himni (v napačni uporabi le-te) in nenehno telesno gastikulira svoja dejanja z govorom, ki ga sam, sicer med prijatelji opredeli kot političnega je to fašizem. Ne marati drugih in zahtevati nekaj zase v enoumnem in enostranskem manifestu. Očitno ti pojem uporaba besede fašizem v ožjem in širšem smislu ni znana. Avtoritarnost, nedemokratičnost in nesmisel za komunikacijo, s totalitarno težnjo je kajpak FAŠIZEM. Naj me toži Hamo Šalehar, če sem ga užalil. Prepričam sem, da to tožbo dobim.

    Kaj objavlja javno sofinanciran medij mene niti ne zanima kaj dosti, vem, da je objavil to, kaj pa sicer objavlja in kako je financiran me ne zanima, vem samo, da zato ni zapravil NIČ DENARJA. In ko nekdo ne zapravi za nekaj nič je prav vseeno ali je javno financiran ali pa ni, nikakršnega denarja iz javnih financ ni porabil v ta namen. Od tega nimam denarno nič, oni so to objavili, jaz pa tega za njih nisem pisal. Pisal sem za svoj blog, s katerega so to prepisali, gospodična pa me je kontaktirala, če lahko to objavijo še na vesti. Podpisala me je kot Jizzah, jaz se sicer podpisujem z Jizah, to je njena napaka, ampak je v bistvu brezvezna. Če te zanima kaj več pa uporabi google in na njem boš verjetno (ne spremljam svojega nadimka v googlu, ker nimam teh teženj) našel vse potrebne podatke… Če bi bil glasbenik bi bil verjetno bolj jezen, sploh, v kolikor bi bil mali glasbeniki, ki bi mu veliki tako kradli kot so to dogaja v deželi kranjski. Sedaj pa googlaj. Pogooglaj še hujskaštvo in kaj drugega ali pa si v miru preberi še eno kolumno o tej temi - http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042388748.

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Jizah, veš težava je v tem, da sem te res pogooglal, ampak nisem našel čisto nobenega oprijemljivega podatka o tebi kot ustvarjalcu.

      Moram reči, da me to niti ne preseneča, čeprav me hkrati fascinira, kako se lahko človek vendar desetletje in več kot umetnik pojavlja pod nadimkom, pa ga ni mogoče najti s pomočjo googla:-).

      Zakaj le, dragi anonimni kolumnist? Si morda ustvarjal v tajnosti, pa zato tvoje umetnine niso poznane?

      Kar se pa fašizma tiče se seveda motiš. Fašizem v Sloveniji definiramo kot nezadovoljstvo nad lažjo ministra Golobiča o tem, da nima poslovnih deležev v gospodarskih družbah.

  • ocean je rekel/-la:

    pacient

  • ocean je rekel/-la:

    Jizzah - pacient,
    očitno še en tak “novinar” kot elena, s podobnim besednjakom… in mislimi, ki jih ne more nikomur poturiti razen Vesti ali pa pijanim prijateljem…

    • Tomaž Štih je rekel/-la:

      Vaše mnenje je med razumnimi ljudmi v manjšini, dragi kolega.

    • Egon Alter je rekel/-la:

      Spuščanje na osebno raven pritiče pritlehnikom in ljudem brez argumentov.

      Kdor Jizaha ne pozna, ne pozna slovenske scene. Nevednost ni izgovor, je zgolj pomanjkljivost, ki se jo lahko odpravi. Namenskega samoomejevanja in ignorance pač ne.

  • jizah je rekel/-la:

    @Ocean: ce ti Vest ni všeč ti je ni treba niti brati. Sori, ampak jaz res ne berem Slovenskih novic pa Jane in se potem pizdim čez njih. Še enkrat za vse nepismene. Te misli nisem jaz turil nikomur drugem kot lastnemu blogu. Vest.si je to le prepisal in objavil. Kdo je Elena ne vem, s tem imenom poznam le Eleno Pečarič. Ja, te misli je v dveh dneh in pol na blogu, torej brez vest.si bralo več kot 8.000 ljudi, kličejo me slovenski glasbeniki, nekateri se strinjajo, drugi na pol grozijo, tretji pa celo anonimno grozijo. Namesto, da bi podal kak argument, si raje odkril skrivnost, da imam 8000 pijanih prijateljev…

  • Rock je rekel/-la:

    Jizah ti si kul, zelo resnično napisano in emotivno napisano. Sem en tak ‘alter’ avtor. ;-))

    Ne smejo te škodoželjni komentatorji spravljati iz tira. Namesto, da bi debatirali o zadevi, podjebavajo. Z njimi ne moreš priti na kraj, namenoma te lovijo za neke detajle v obširnem tekstu in te provocirajo in jezijo. To so dežurni internetni podjebatorji, ki uživajo v tem, da jebejo iskren folk. To so izrodki, ne da se jim dopovedati nič, zato jih pusti.

    Vse kar si napisal enostavno popolnoma drži. Pazi zdej pridejo globoke zadeve ..;-))…Razumeš veliko, ampak lajfa se ne da razumeti. Dlje živiš, več ga je, … več je izkušenj, težje procesiraš, pol se pa vse na glavo obrne in tako v nedogled, to je lajf ..:-)…. da se ti zmeša. Posebi, če preveč razmišljaš.

    Mogoče Prdin to že ve, zato skrbi samo še zase in svoj bližnje, da bo za jest in lepo podobo. Glasba, sploh v nekem nacionalnem smislu in podobne družbene teme, zadeve, politike so v bistvu blodnje nekih intelektualcev, voditeljev in egotripašev. Ne vem, v bistvu tukaj vmes nekje tudi tebe vidim. Nočem biti krut, ampak mogoče bi bilo bolje predvsem zate, da se bolj posvetiš privat življenju kot, da živiš za neobvladljive družbene pojave. Svobodnjaštvo je na koncu tudi ječa. V glavnem,…. uh sedaj se tudi sam zapletam ;-)),.. naredi otročička, če ga nimaš in ga pelji nabirat kostanj, daj mu za jest ali pa glej kako mu žena da za jest in mu je dobro. To je prava scena, stari.. Če te pa to živciranje o slovenski glasbi, ki je tako v bistvu nepomembna zadeva, ki obstaja samo v medijih, veseli in zadovoljuje, potem pa uživaj na veke vekomaj. Veliko sreče in zadovoljstva.

    Tole kar sem napisal je lahko čist prav ali pa čist mimo, odvisno kako vzameš. Kakor vzameš recimo tvoj komentar ali katerikoli komentar na tvoj komentar. Resnic in zablod je nešteto, nahajajo se ena poleg druge in ena v drugi, v neskončnost. da se ti zmeša. ;-).

    Zdej grem pa nabirat kostanj s ta malim, smo videli, da že pada iz dreves. ;-)

  • Tomaž Štih je rekel/-la:

    “Sram vas bodi, vas, ki si nadevate tuja imena in skrbite za slovensko identiteto, vas, ki kradete tujo glasbo, pa skrbite za slovensko identiteto in vas, ki namesto muzike kažete joške.”

    Priceless. :) Nimam nič proti dobrim joškam, ampak saj njihova kritika ni bistvo tega sporočila. Sporočilo je - delajte dobro glasbo in ljudje jo bodo poslušali. Robbie Williams, David Bowie, Tina Turner, The Beatles, Queen, Pink Floy, Deep Purple, Joe Cocker niso uspeli zaradi kvot ali subvencij.

    Kaj je slovenska glasba, je dobro vprašanje? Ali obstaja slovenska klasična instrumentalna glasba? Kaj pa, če jo izvaja orkester RTV? Je slovenski zbor, ki odlično poje rusko narečno popevko slovenska ali ruska glasba? Kaj pa glasba založnika, katerega delnice imajo slovenski državljani? Kaj je s Slovenian Folk Music, iz ZDA? Je to slovenska glasba?

  • jizah je rekel/-la:

    Dvorni pisar…

    … stvari si, tako kot glasbeniki pripeljal na političen nivo. Si enostranski. Ukvarjaš se z ministrom. Pa ti naj odgovorim še politično. Nikolovski je član stranke Zares, ki jo vodi Golobič. Ministrstvo za kulturo vodi članica stranke ZARES. Ali jo vodi dobro ali slabo jaz ne bom ocenjeval, to je širok resor. Ti si se očitno pač opredelil desno, jaz se pa nisem nikamor. ZARES pač hoče še višje kvote pa je verjetno v spopadu s samo ministrico iz iste stranke. Bitka med Predinom in LDS in ekipo iz ZARESa, ki rezultira v kvotah, mi je pa brezvezna. In ta bodo nehali en drugega drkat, naj ukinejo kvote pa ne bo ne po LDSovsko ne ZARESovsko in bo vse lepo in prav. Skratka, obe strani sta za kvote ena za več njih druga za manj. Pojem fašizem pa menjaš z lažjo in politika je laž, leva, desna in srednja, kakor jo vzameš

    Nisem umetnik, nikoli nisem rekel, da sem umetnik. Od kje ti ta LAŽ. Podpisujem se kot Jizah. Sem že kaj spisal za raznorazne medije, od neprijavljenega medija urbanega medija Kontejner, do Žurnala, sicer pišem recenzije za Radio Študent, pri nekaterih projektih sem sodeloval z nacionalnim radijem, na nacionalki in POP Tv-ju se pa res ne pojavljam preveč rad. Sem del te “glasbene industrije”, piar nekaterih bendov in predvsem organizator koncertov, povečini manj znanih slovenskih izvajalcev in še marsikaj drugega. Ampak vsega pa res ne rabiš vedeti, nepodpisan Sherlock, ki v fašizmu vidi eno laž, ne pa vseh ostalih parlamentarnih laži. Vsi lažejo ti pa očitno slepo verjameš le enim. Tvoj problem

  • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

    Anonimni človek Jizah;

    sklepal sem, da se imaš za umetnika, ker si omenil, da se desetletje in več pojavljaš pod imenom, ki je bilo meni do sedaj povsem neznano, sedaj pa mi je izjemno zabavno:-). Torej mea culpa, da sem te označil za nekaj, kar gotovo nisi - torej umetnik.

    Stvari nikakor nisem pripeljal na političen nivo, temveč sem le povzel moderno definicijo fašizma, kot je bila definirana z izjavo gospoda ministra. S tem ti hočem dopovedati, da avtoritarnosti nikakor ne smemo enačiti s fašizmom (ne nazadnje so potem takem fašistični vsi pedagogi, šefi, direktorji, oficirji, policaji) temveč, da je blizu definicije fašizma lahko politična kritika gospoda ministra, vezana na njegovo izjavo o imetništvu družbenih deležev, kar je mogoče razumeti iz njegove, dokaj znane izjave.

    Mene osebno pa zanima nekaj, anonimni Jizah; se morda preživljaš s svojim, desetletje in več trajajočim medijskim pojavljanjem pod tem imenom?

    • jizah je rekel/-la:

      Čas je, da nehaš sklepat, ampak podaš nek argument, odvzemanje besede drugače mislečim, avtoritarnost, nesprejemanje tuje (v tem primeru) glasbe, spakovanje iz Lady Gage, ko je v dvorani Werner in prisiljeno ploskanje samih seb, s tem, da potem vse NEPODPORNIKE označijo kot ljudi, ki jih tam ne bi smelo biti, ker je to le ZBOR PODPORNIKOV, čeprav so ga poimenoval Glasbeni forum in se borijo za boljše pravice. Torej, ne smeš se ne strinjat, ne smeš se oglašat, ne smeš bit tam notri, moraš pa stat od napačnih intrepretaciji slovenske himne, ki se kot v italijanskem parlamentu v musolinijevih časih (namerno z malo) prepeva na zboru, kjer je potreba po ploskanju branje neke izjave vseprisotna, besede pa razen obeh govorcev nima NIHČE VEČ v dvorani. Res forum. In ja, to je fašizem, za Golobiča mi je pa vseeno, je politik, slab kot vsi ostali.

      In ne, ne preživljam se s tem, pade pa ob kakem rolanju kak cekin. Še kaj?

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      O čem le govoriš, anonimni Jizah?:-).

      Dogajal se je slovenski GLASBENi kongres. Na njem so torej, po naravi stvari govorili GLASBENiki. To je nekaj, kar ti nisi. Zakaj na svetu bi ti le dali besedo, če nimaš kaj pametnega za povedat? Roko na srce moraš priznati, da je bi bilo na nek način enako, če bi prišel na posvet makroekonomistov ali kvantnih fizikov ter želel navzočim naznaniti nekaj o njihovi stroki. Razen seveda, če si hotel povedati kaj v imenu kakšnega poklicnega združenja ali organizacije.

      Ne vidim pa razloga, zakaj bi ti kot Jizah lahko prišel na glasbeni kongres in - namesto da bi bil zadovoljen že s tem, da si sploh lahko prisoten - zahteval zase, v svojstvu svoje lastne osebe, kar besedo in pravico, nagovoriti navzoče glasbenike.

    • dddd je rekel/-la:

      Pa dobr, no, Dvorni, a si mentalno izzvan? Govorili so lahko le enakomisleči PODPORNIKI in ne le glasbeniki. Ker že daješ primerjavo, bi bilo enako, če bi recimo prišel na posvet makroekonomistov, govorili bi pa lahko le tisti, ki se strinjajo, da je recimo potrebno želenice prvatizirat, ostali pa ne. Kaj ti ni jasno? Marsikaj, verjetno, zastojn je klerofašistu razlagat, kaj je fašizem.

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Četverni d, si bil tudi ti prisoten na kongresu?

    • dddd je rekel/-la:

      Ne. Si bil mogoče ti?

    • Tomaž Štih je rekel/-la:

      “Dogajal se je slovenski GLASBENi kongres. Na njem so torej, po naravi stvari govorili GLASBENiki. To je nekaj, kar ti nisi. Zakaj na svetu bi ti le dali besedo, če nimaš kaj pametnega za povedat?”

      Zato, ker niso govorili o glasbi, ampak 1) o regulaciji radijskega programa, 2) o tem kako mora država posameznike prisiliti, da najmanj 50% kupujejo pri njih in 3) o programu državne RTV Slovenija.

      Če govorite o teh zadevah imajo svoje pravico povedati vsaj vaše žrtve - prisiljenci, oškodovani in vsi, ki plačujejo RTV naročnino.

      Jasno?

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Štih, dajte no.

      Vsi funkcionalno pismeni ljudje vemo, da se pravice in obveznosti določajo s pravnimi akti, ki jih v skladu z našim političnim sistemom sprejema parlament. Rečemo jim zakoni. Izvedbeni predpisi pa se sprejemajo s strani Vlade in ministrov, ne pa na glasbenih kongresih.

      Za primer:

      Če jaz s skupino prijateljev na pikniku razpravljam o tem, kako naj država prisili Jizaha, da bo hodil z rdečo škratovsko čepico po ulici in Štiha, da bo nosil izključno zelene pajkice, je to z vidika vajine ogroženosti nepomembno. Zato vama na našem pikniku tudi slučajno ne rabimo dati besede.

      Svoje pravice morata zavarovati v postopku eventuelnega sprejemanja predpisa, ki bi vama naložil to tlako, bodisi v zakonodajnem postopku, ali pa preko ustreznega sodišča.

      Jasno?

  • ... je rekel/-la:

    Berem tele komentarje in se sam smejim kako vas imajo eni in drugi za bedake.Vi se nekaj tu pregovarjate bit je pa čisto drugje.Zakaj je pri vsem tem eden glavnih Predin?? Očitno vam ni jasno! Odgovor: Predin(forum21) in velikih 30 pri SAZASU so postali še bolj požrešni in si poskušajo na star socialistični način zagotoviti nekritičen monopolni položaj, seveda predvsem zase in svojo kliko(cca30-40 mandljcev).Briga njih za slovenski jezik, samobitnost in podobne floskulobravure, ki jih uporabljajo mandeljci v zagovarjanju kvot. Vsi ti bi se v svojem bistvu morali zamisliti nad seboj in svojimi neodgovornimi početji v preteklosti, ko so svojo dušo za “sitne pare” prodali raznim Menartom, Lisicam itd. Podobnih v boju za preživetje, nerazsodnih muzičarskih dejanj bi se našlo še nebroj. Dost. Škoda besed. Slovenski muzičar je ena čudna vrsta.

  • Tomaž Štih je rekel/-la:

    “Če jaz s skupino prijateljev na pikniku razpravljam o tem, kako naj država prisili Jizaha, da bo hodil z rdečo škratovsko čepico po ulici in Štiha, da bo nosil izključno zelene pajkice, je to z vidika vajine ogroženosti nepomembno. Zato vama na našem pikniku tudi slučajno ne rabimo dati besede.”

    Res je, imate pravico razpravljati v zaprti družbi. Moj komentar je bil povezan z očitki zgoraj, zakaj na Vesti dovolijo replike? Na to vašo pikniško razpravo lahko drugi odgovorijo v kateremkoli mediju, ki jim to omogoči. Ali celo na vašem pikniku, če je na javnem mestu.

    Bi pa opozoril še na eno zadevo. Nestrpnost ni dobra in dostikrat v praksi pripelje do kršenja pravic nestrpnim, ki ga ne zagovarjam. Hočem reči - bolj, kot se nekdo pogovarja o omejevanju svoboščin drugega, večja je možnost, da bo ta drugi prišel do njega in si kljub vsemu vzel besedo. Ker tudi za tega velja, da mora svoje pravice zavarovati v zakonodajnem postopku ali pa preko ustreznega sodišča in sodišča pač tam ne bo, sam pa v tako neradikalnih in nedolžnih okoliščinah tudi ne sme vzeti pravice v svoje roke.

  • jizah je rekel/-la:

    Dvorni pisar… Resnično ti odgovarjam zadnjič…

    a.) Glasbeniki so med drugim pošiljali tudi vabila ljudem, ki niso glasbeniki + medije. Seveda vse za številčnost. Jaz, med drugim naredim kakšno stvar za glasbeno redakcijo Radia Študent. Sem član glasbene redakcije, ki vrti glasbo teh ljudi, napišem kaj za medije, torej sem del VABLJENIH medijev, ki jim Predin hoče pristriči krila. Torej govorijo o tem kar naj jaz počnem. Da ti bo pa pri srcu lažje, tja sem prišel brez vabila, ker je obtičal na domači mizi in so mi vseeno dali karto, ne eno tri, me popisali kdo in kaj sem in me spustili notri. Le zakaj, če je samo za glasbenike.

    b.) O tem, da ljudje ne smejo govorit o nečem, kar niso, pa vsplošnem ne bi izgubljal besed. Damjan Murko je torej glasbenik in lahko govori o glasbi, nekdo drug pa ne sme, ker to pač ni. To je smešno. Pojdi v restavracijo in pojej krvav, plesniv, zanič zrezek, ga plačaj in pojdi. Saj vendar ti nisi kuhar in ne vem zakaj bi njemu karkoli rekel. Ali, da ti direktno obelodanim tvoj primer. Govoriš o Golobiču kot ministru, pa nisi ne politik, ne minister. Potemtakem, nihče ne sme povedati nič o Pahorju, ker je trenutno le on predsednik vlade, par let nazaj ni mogel nihče povedal nič o Janši, ker je le on bil taisti predsednik. Naslednjič, ko se ti bo blagajničarka na pultu zmotila in ti računala 100€ preveč se pa le ne razburjaj, ker je vendar ona blagajničarka ti pa ne…

    c.) Nisem prišel tja govorit, so pa povabili novinarje z vprašanji, čeprav novinarskega mesta tam ni bilo določenega, torej pressa, vprašali ali ima kdo za povedat in to je to… Od kod ti ideja, da sem jaz sploh kaj hotel povedat. Prišel sem poslušat razpravo, ki pa je ni bilo, ampak sem dobil zato Predina in Gjurina, pa besede Gjurinove sestre in Hamota Šaleharja.

    d.) Še zakonsko. O zakonu poteka razprava. Preden ga bo kdo sprejel in ne, bo minilo še nekaj časa. Posveti in pogovori so že potekali in TEH glasbenikov vsaj na posvetu preden je prišel ven predlog zakona, tam ni bilo,ampak jim je važno, da so se na fašističnem manifestu poslikali… Seveda pa bo koalicija svoj predlog že sprejela tudi v parlamentu. O tem skorajda ne gre dvomiti. In ne vidim razloga zakaj ne bi zainteresirana javnost o tem pisala, govorila in razpravljala in tako sem videli tudi ta kongres do katerega sem bil skeptičen. Ko sem doživel fašistični manifest pa mi to seveda ni bilo všeč. In to je to. Če ne razumeš si pač kreten.

    Do takrat pa ustrezno šuti, sploh, če nimaš za podat nobenega argumenta, ampak samo flančas in neke svoje neresnice in sfaljena predvidevanja enega za drugim trosiš naokrog. Ko nimaš kaj za povedat, obrneš temo in si glavni… Ti puščam zadnjo besedo, da boš šel lahko srečen spat, pa še enega Werneja iz slovenskih kvot si zavrti

  • nik je rekel/-la:

    @jizah:

    Nima smisla odgovarjati “komentatorjem” z vzdevki Kaktus, Dvorni pisar, Konec itd…, mislim da so ušli iz kakšne umobolnice ali pa imajo pisanje po vesti predpisano kot terapijo (ali pa so plačani???). Sicer bi pa lahko vedel po prvi karakterizaciji z “komunajzarjem”. Razprava z idioti nima prav nobenega smisla.

  • Forestina je rekel/-la:

    Kalamare? Ocvrte, na žaru?

    • Dvorni pisar z licenco je rekel/-la:

      Nadevane, Medek. Take s slanino:-).

      hahahahaaha:-)))).

    • Forestina je rekel/-la:

      Sindikat vojakov: Vlada nas v Afganistan pošilja nezakonito
      Predsednik Sindikata vojakov Slovenije Gvido Novak predsednika republike Danila Türka pisno poziva, naj v okviru svojih pristojnosti zaščiti pripadnike Slovenske vojske pred izvajanjem nalog v Afganistanu, na katere jih po mnenju sindikata “protiustavno in nezakonito” pošilja vlada.

      http://www.delo.si/clanek/122138

      I love you :)

  • Von Flick je rekel/-la:

    Forestina a zato ker morajo tam arapsko muziko poslušat namesto Predina?

  • Dvorni Norček z Licenco je rekel/-la:

    Dvorni pisar, Kralja naprosim, da ukine ti licenco. Na dvoru rabimo ljudi s presežkom, ne pisarjev samovšečnih. A če umetnik si, pokaži….ne besed, tu glasba šteje…tvoja…je ni? ..In Jizah, ti ni blizu? Samo drugače preberi….

    cin…cin…cin

  • mare je rekel/-la:

    Neke vrste nadaljevanje prvega bloga z dodatki - http://polnkurac.blogspot.com/2010/09/hipokrizija-slovenskih-glasbenikov.html

  • CVEK je rekel/-la:

    KAKTUS @ , IMA ZELO PRAV, PROPAGIRANJE, NAM TUJERODNE GLASBE (TURŠKO-ARABSKI MELOS ), NAM NI V KORIST IN PONOS, SAJ SE DOMOLJUBJE NAS IN MLAJŠIH ŠE NI PRIJELO, TUDI PO TEH “POHABLJENIH ” ZASLUGAH VABITELJEV , PRIREDITELJEV !

  • CVEK je rekel/-la:

    KAKTUS @ , IMA ZELO PRAV, PROPAGIRANJE, NAM TUJERODNE GLASBE (TURŠKO - ARABSKI MELOS ), NAM NI V KORIST IN PONOS, SAJ SE DOMOLJUBJE NAS IN MLAJŠIH ŠE NI PRIJELO, TUDI PO TEH “POHABLJENIH ” ZASLUGAH PRIREDITELJEV !

  • MEFISTO je rekel/-la:

    JA, ampak čez režimskega uvoženega Predina ga pa ni.

    Pri Mercatorju ga imajo s klovnovskim noskom pri vsaki blagajni za odganjanje kupcev.

  • Gospa Carol Ann Hewitt je rekel/-la:

    V vednost:

    S tem vas obveščamo, da gospa Carol POSOJILA FUNDACIJA trenutno navajate posojil za posameznike, podjetja in sodelovanje organov, po ugodni obrestni meri.

    Ali si vznemirjen ali finančno določijo? Ali vam je obrnjen navzdol banke ali žrtve s teh spletnih hoodlums ali želi rešiti svoje dolgove enkrat za vselej, tukaj prihaja veliko priložnost, lahko zgradite svoje sanje, samostojnost zaposlenih in lastnih osebnih poslovnih postal podjetnik.

    Za več informacij obiščite nas na Carol FUNDACIJA POSOJILA prek e-pošte carolloanholding2@hotmail.com ali nam pišite z zgoraj navedenimi podatki. Zagotavljamo vam, so pregledne in učinkovite storitve.

    Posojilojemalci Podatki spodaj.
    Ime ……..
    Priimek ……….
    Poklic ……….
    Sex ……..
    Država ………
    Država ………
    Mesečni dohodek ………
    Zneska, potrebnega ……….
    Trajanje ……….
    Telefonska številka ……….

    Hvala
    Gospa Carol Ann Hewitt