27. april, 2008 | Nika Autor

Studio Poper

Poper je studio za komuniciranje v javnem prostoru.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Pročelje spomeniško zavarovane Hribarjeve hiše ob Slovenski cesti je obdano z nevsakdanjimi in zanimivimi panoji. Na njih so osebne izpovedi posameznikov, ki jih je Republika Slovenija pred 16 leti nezakonito izbrisala iz registra stalnih prebivalcev.
Njihove zgodbe bodo med obnovo pročelja Hribarjeve hiÅ¡e nagovarjale mimoidoče in tako Å¡irÅ¡o javnost ozaveščale o problematiki izbrisanih. Gre za projekt komunikacijske intervencije v javni prostor “izbrisan16 let.si”, ki je nastalo v sodelovanju med Amnesty International Slovenije, Mirovnega inÅ¡tituta, MOL in Studia Poper.

Iz radovednosti , kdo Studio Poper je, s čim se ukvarja in kakšna je njegova vsebina, smo se odpravili poiskat odgovore. Poper sta nam predstavila Dr. Oliver Vodeb in Maja Hawlina, konceptualna in kreativna direktorja Studia Poper.

Poper je studio za komuniciranje v javnem prostoru, delujejo v različnih sektorjih, komercialnem, kulturnem, in neprofitnem. Poudariti gre, da dela Studia Poper temeljijo na temeljitih, poglobljenih konceptih, ki komunikacijske probleme rešujejo z interdisciplinarnimi pristopi, naročnikom pa ne ponujajo instantnih oglaševalskih rešitev. Javni prostor razumejo kot prostor, ki bi naj bil dostopen in namenjen vsem. Prav tako pa je Studio Poper poseben tudi zato, ker delajo samoinicirane projekte, ki so družbeno odzivni, vloga studia pa je, da se aktivno vključujejo v medijski in komunikacijski prostor, tako da poleg komunikacijske ekspertize vključuje se družbeno odgovornost komuniciranja.
V vsej poplavi visoko proračunskih oglaševalskih sporočil, ki temeljijo na spektaklu, na ravni podobe in hiperprodukcije vam predstavljamo par izbranih del Studia Poper, ki izražajo zanimive, sveže rešitve in ponujajo nov pristop v komunikaciji v javnem prostoru, ki so zagotovo posledica premišljenega in močnega koncepta:
Predsedniška kampanija, Mitja Gaspari, Obrazi Ljubljane - komunikacijska kampanja za promocijo nove stalne razstave Mestnega Muzeja Ljubljana, umetniška komunikacijska intervenca v mesto - Cestna poezija, kampanja Ni miru: So iskanja - 25 let Znanstveno raziskovalnega centra pri SAZU , Kul je premisliti droge!, Silly Antiterminal Coffee Cup Collection.

Nika Autor

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Komenitiranje tega prispevka ni dovoljeno.