Studio Poper
Poper je studio za komuniciranje v javnem prostoru.ProÄelje spomeniÅ¡ko zavarovane Hribarjeve hiÅ¡e ob Slovenski cesti je obdano z nevsakdanjimi in zanimivimi panoji. Na njih so osebne izpovedi posameznikov, ki jih je Republika Slovenija pred 16 leti nezakonito izbrisala iz registra stalnih prebivalcev.
Njihove zgodbe bodo med obnovo proÄelja Hribarjeve hiÅ¡e nagovarjale mimoidoÄe in tako Å¡irÅ¡o javnost ozaveÅ¡Äale o problematiki izbrisanih. Gre za projekt komunikacijske intervencije v javni prostor “izbrisan16 let.si”, ki je nastalo v sodelovanju med Amnesty International Slovenije, Mirovnega inÅ¡tituta, MOL in Studia Poper.
Iz radovednosti , kdo Studio Poper je, s Äim se ukvarja in kakÅ¡na je njegova vsebina, smo se odpravili poiskat odgovore. Poper sta nam predstavila Dr. Oliver Vodeb in Maja Hawlina, konceptualna in kreativna direktorja Studia Poper.
Poper je studio za komuniciranje v javnem prostoru, delujejo v razliÄnih sektorjih, komercialnem, kulturnem, in neprofitnem. Poudariti gre, da dela Studia Poper temeljijo na temeljitih, poglobljenih konceptih, ki komunikacijske probleme reÅ¡ujejo z interdisciplinarnimi pristopi, naroÄnikom pa ne ponujajo instantnih oglaÅ¡evalskih reÅ¡itev. Javni prostor razumejo kot prostor, ki bi naj bil dostopen in namenjen vsem. Prav tako pa je Studio Poper poseben tudi zato, ker delajo samoinicirane projekte, ki so družbeno odzivni, vloga studia pa je, da se aktivno vkljuÄujejo v medijski in komunikacijski prostor, tako da poleg komunikacijske ekspertize vkljuÄuje se družbeno odgovornost komuniciranja.
V vsej poplavi visoko proraÄunskih oglaÅ¡evalskih sporoÄil, ki temeljijo na spektaklu, na ravni podobe in hiperprodukcije vam predstavljamo par izbranih del Studia Poper, ki izražajo zanimive, sveže reÅ¡itve in ponujajo nov pristop v komunikaciji v javnem prostoru, ki so zagotovo posledica premiÅ¡ljenega in moÄnega koncepta:
Predsedniška kampanija, Mitja Gaspari, Obrazi Ljubljane - komunikacijska kampanja za promocijo nove stalne razstave Mestnega Muzeja Ljubljana, umetniška komunikacijska intervenca v mesto - Cestna poezija, kampanja Ni miru: So iskanja - 25 let Znanstveno raziskovalnega centra pri SAZU , Kul je premisliti droge!, Silly Antiterminal Coffee Cup Collection.
Nika Autor