13. junij, 2009 | Jani Sever

Golobič post festum

Prvi intervju z Gregorjem Golobičem po odločitvi, da ostane minister.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Intervju z Gregorjem Golobičem po njegovi odločitvi, da ostane na položaju ministra za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo.

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
91 x komentirano
  • koseski je rekel/-la:

    ultralump
    postprodukt rdečih revirjev
    (ultra je iz zagorja)
    kurjekradec marinko je bil zanj amaterčič

  • krucefiks je rekel/-la:

    Tvoj odstop bi jim zaprl usta. Hkrati bi postavil nove standarde za v bodoče. Kratkoročno bi sam izgubil (ministrsko mesto), dolgoročno bi Zares žel sadove te odločitve.

    Zdaj si se odločil drugače. Dolgoročno se bo Zares izpel. Že res, da so Janšisti napadali “kot veliki”, niso bili pa edini v svoji kritiki in tudi niso bili vsi razlogi za kritiko enaki tistim od Janšistov. Ampak tega niste uspeli videt v svoji mržnji proti janšistom.

    Škoda, bila je zamujena odlična priložnost, da se postavijo novi standardi v slo politiki. Nekje je treba začet, žal vi s svojim sloganom Nova politika temu niste kos.

  • ervinator je rekel/-la:

    Soustanovitelj podjetja, stranke in potem vlade.Arogantni kritik nekaterih medijev, zaničevalec političnih tekmecev.

    Skratka, ogromno podobnosti med Golobičem in Janšo, kakor tudi med zaresovci in sdsovci. V artikulaciji je pa res razlika: lažnivi zaresovec je prepričan o svoji “intelektualni poštenosti”. :)

  • krucefiks je rekel/-la:

    Gregor, Gregor. Sm zdle cel intervju poslušal. Vsekakor se z veliko tega strinjam. Ampak, te stvari nimajo veze z osnovno zadevo. Kaj mene boli kurac za Janezo Janša in spremembo ustave v zvezi s pokrajinami, če se pogovarjamo o tvojih grehih.

    Lagal/prikrival si delež v podjetju, zaradi katerega se nad teboj zgrinjajo sumljivi oblaki koruptivnosti, nato pa po 10 dnevnem premisleku poveš, da se nič ne bo spremenilo. Če slučajno kdo misli, da se je vlada s tem okrepila ali obdržala svojo trdnost (kolikor jo je imela), se pošteno moti. Vlada se je s tem oslabila. Pahor se je dokončno izkazal kot lutka. Kje si še videl, da premier da ministru 10 dni, da se odloči po svoji vesti? Premier bi se moral sam odločiti in minister bi se moral z odločitvijo strinjat. Kakršnokoli.

    Lahko si predstavljate očeta, katerega sin naredi napako, nakar si sin vzame 10 dni, da razmisli, kakšna bo njegova kazen in se odloči, da kazni ne bo, ker sinovi drugih očetov delajo iste napake. Oče pa ga v tem podpre. Vglavnem, v marsičem narobe svet.

    Še kako se strinjam z ervinatorjem. Ogromno podobnosti med Golobičem in Janšo. Tudi ogromno podobnosti med Zares in SDS. Zato se pa ti stranki ne moreta.

  • Mimi je rekel/-la:

    Haha, kel primerjava (oče/sin situacija)! :)))
    Sicer pa se podpišem pod oba tvoja komentarja (@ 2, 4), Krucefiks!
    (*nisem pa poslušala/gledala intervjuja; ne da se mi zdajle časa vzet pol ure, itak približno vem, kaj pravi ;))

  • konec je rekel/-la:

    Vse je bilo že zmenjeno 10 dni nazaj, vse ostalo so le LAŽI.

  • JBTPTKŠNKZDRVJ je rekel/-la:

    bravo, krucefiks na hamol !… natanko tako… oboji glih … politika je_ _ _ ; “premier” pa zares en velik cagovc ! _ _ _

  • konec je rekel/-la:

    Stalini se nikoli ne odpovejo oblasti, držijo se je dokler je le mogoče in to na vsak način.
    OGABEN.

  • BOTA je rekel/-la:

    Vedno ko se zgodi kakšna afera, se zgodi z namenom je skrbno načrtovana in profesionalno izpeljana. Umetnost, kako manipulirati z ljudmi je že stara, menjajo se samo prijemi. Asistenca medijev pri tem ni naključna. So del manipulacije same. Eni načrtno, drugi zato ker si ne upajo iz okvirjev javnega mnenja. Podobno je s političnimi analitiki, ki vsi več ali manj govorijo isto, pa naj bodo levi ali desni. V čem je prav zaprav problem??? Težko reči, dejstvo pa je da so se z to afero norme zaostrile in da bo ob prvi naslednji napaki katerega koli politika temu težje. Pa bo res tako?? bomo videli :)

    p.s. Kaj je glavni namen te afere?????????????

  • luka je rekel/-la:

    feg

  • justme je rekel/-la:

    če je lagal enkrat, lahko še drugič!!!nič ni prikrival ali zamolčal resnico, ampak se dobesedno zlagal….moral bi odstopit oz .moral bi biti odstavljen, da bi politiki še imeli neko kredibilnost in se nebi take stvari več ponavljale ,če pa že, bi se pa vedelo in lahko pričakovalo da bo odstranjen s politike in se take stvari več nebi dogajale…če ne druga v poduk drugim, ker na tak način kolikor jaz vem še pri nas ni bila nobenemu laž tako na tak način dokazana…

  • luka je rekel/-la:

    spet laž laž laž—-…pozablja pa se, da ultra ogromno posluje z državo, občinami in državnimi podjetji………….

  • madona je rekel/-la:

    Vse se vrača, vse se plača.Na oblast ste prišli z goljufijo in s klevetami, na oblasti ostajate z lažjo, kako boste z nje sestopili pa sam bog ve, domnevam, da ne prav nežno in tudi ne prav častno.Ste pa tipični nasledniki orto komunajzarjev iz preteklosti.Pritlikavec iz Murgel,ki je tudi režiser pogroma S LOVENIJE, pa bo moral za svoja kriminalna dejanja tudi odgovarjati.Sicer dvomim,da bo to sodišče, narava vsekakor zna biti zelo neprizanesljiva.Sram vas bodi.

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Ojej, Porkamadona, a si po novem Nostradamus ali zgolj Vodiška Johanca?

  • popkatepetl je rekel/-la:

    “Drug drugega varajo, nobeden ne govori resnice. Svoj jezik so navadili na laž, ne naveličajo se delati krivice.”
    (Jeremija 9,14)

  • popkatepetl je rekel/-la:

    Do večera je tehtal odločitev. Kje pa?
    V Murglah.

    Zdaj pa naj gre predavat “Etiko javne besede” na FDV.

    Sramota!!! za Slovenski narod!

  • kaktus je rekel/-la:

    O Vodiški Johanci !
    JOHANCA IZ VODIC DOMA ,
    TRAJLALA, HOPSASA,
    TELEČJO KRI JE ŠVICALA !
    To je bilo še za časa rajnke Austro-Ogrske, zaradi te afere je ” odletelo” kar nekaj ljudi ! Skorašnja žrtev bi bil kmalu moj stric, ki je zaradi pregrešnega branja moral” skoraj” iz realke ! Tako visoki so bili nekoč moralni standardi !
    Minister Gregor pa nič !

  • rukar je rekel/-la:

    Slovensko “politično ” dvorišče je posrano zaradi golobičev !

  • popkatepetl je rekel/-la:

    …ja to je že pa preveč: “Da so bili ljudje na lažnivčevem ministrstvu v prejšnjem mandatu obravnavani kot SMETI !!”.

    Vse ima svoje meje - tale Golobič je dosegel dno etike in vsakega humanizma.

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    Skoraj neverjetno, da se je nekdo med slovenskimi mediji odločil z Golobičem naredit post festum normalen intervju, v kakršnem lahko normalno odgovori na normalna vprašanja.

    Sicer pa … ervinator … ne glede na to, kakšne vzporednice vlečeš med Janšo in Golobičem, s tem poudariš predvsem razliko! Za stremljenje k idealu, kot bi lahko bila intelektualna poštenost, moraš bit najprej dostojen imena intelektualec in temu primerno premosorazmernemu sledit višjemu nivoju mentalitete. To je tisto, za kar je Janši figo feško mar. Ne samo to. Skozi oblastovanje je celo pokazal, da si utrjuje prestol s sistematičnim spodkopavanjem nivoja mentalitete po pravilih “kruha in iger” drhali, da bom vladal večno … z lažmi ali brez - irelevantno in po potrebi. To so najbolj transparentno pokazali skozi rovarjenje preko nacionalke, ki je postala programsko en navaden cirkus za uboge na duhu in skozi predvolivne brezplačnike. Razumeli smo, kako si predstavljajo ciljno publiko. Golobič v tem oziru zagovarja diametralno nasprotno politiko. Torej je pripravljen na to, da njegova volivna baza premore tudi močno kritiko. Že to je težja pot. S zaslepljenim bimboizmom je pač lažje pometat, še posebej če zraven pojejo orglice in torta frči po zraku, medtem ko …

    Sicer pa … katera naj bi bila že stranka zlatih bodočih časov, ervinator? Misliš, da se bo NSi pobrala, ali zgolj upaš?

  • medek je rekel/-la:

    Revirji so rdeči prav zaradi trgovcev z orožjem in medvedje krvi.

  • kaktus je rekel/-la:

    Za zastavljeno zgradbo “Ultre”, vredno 100.000 evrov, so dobili oddobrenega kredita v vrednosti tridesetkratnika (x30 ). Navaden državljan, brez bančnih zvez, dobi na zastavljeno vrednost le 1/3 , / eno tretino/ znezka ! Še večja svinjarija pa je, če je bila ta premičnina večkrat zastavljena. Toliko smo lahko izvedeli iz “TV” soočenj !
    Notorični lažnjivec GOLOBIČ je lagal novinarjem, a ne JANEZ JANŠA !

  • GOLOBJA KUGA IN TURŠKA MRZLICA je rekel/-la:

    MOTOVILIŠ,STARI!!! ZARES GOLOBESCU DRŽA.

    SE PA JEDUŠČEK KOMAJ KROTI, KO MU OMENIŠ FINANCE!!!

    SKRATKA BENTI LAHKO V SVOJI STALINISTIČNI MANIRI LE ŠE NA ZVESTI.

    TO NAM , DA MISLITI, DA IMAŠ KONTROLO SAMO ŠE NAD VESTJO. GUMPEC LAŽNJIVI.

  • Gregor je rekel/-la:

    juhu, krasno, legenda, juhu

    ne morn verjet, dočakali smo

    po vsem kar se je zgodilo, po vsej milo rečeno pizdariji, v torek dobimo še bonus!

    evo link, povejo čist na koncu:
    http://24ur.com/novice/slovenija/vlada-nima-nic-z-afero-ultra.html

    PRENOS TELEKOMUNIKACIJ IZ LAHOVNIKOVEGA NA GOLOBIČEVO MINISTRSTVO

    evo, kak gre enim fajn:
    afera nastane
    Golobiča dobijo na laži
    Golobič NE odstopi kot minister
    Golobič ostane predsednik stranke
    Golobič ostane minister
    Golobič dobi telekomunikacije v svoje ministrstvo

    tak, za nagrado, za šenk, ker je tak pošten

    kje pa so sankcije za njegovo napako?
    a se samo meni zdi, da ni ne trohice sankcij?
    torej dosegel je svoje - TOREJ CELA AFERA NI IMELA PRAV NOBENEGA VPLIVA NA DOGAJANJE

    svoje bi dosegel v vsakem primeru - NIČ NE MOREMO, ČISTO NIČ

    a je to drugačna, boljša politika?

    po nazoru sem bolj liberalen, samo to ni več levica, to je daleč, daleč vstran od levice…

    če se tovrstne stvari v vladi, v javnosti, vsem na očeh dopuščajo, potem je čisto vseeno, kdo to počne, levica, desnica, srednji, zeleni, črni, beli, rdeči, oranžni, KDORKOLI

    TO ENOSTAVNO NI PRAV!

    RAZPIŽDJEN SEM!!!

  • GOLOBJA KUGA IN TURŠKA MRZLICA je rekel/-la:

    @Gregor pač LAŽOVENIJA!!

  • medek je rekel/-la:

    To, da Janša že par let načrtno uničuje podjetje Ultra vam pa ne pomeni nič.

    A temu se reče spodbujanje gospodarstva? Metanje polen pod noge, medtem pa nas Bajuk scuza ko argentinose, haha. Ni smešno, je tragično kako nizek mentalni domet imajo janšisti. Res dinozavri.

  • Gregor je rekel/-la:

    Glej @medek, ni vsak, ki reče kaj čez tvoje drage že janšist. Kdorkoli bi to naredil - Janša, Kučan, Drnovšek, Peterle, Rop, Bajuk, Kresalova, kdorkoli - ne bi bilo prav v nobenem primeru!

    Si pa strankarsko zaplankan ti, če nočeš videt napake, ki so jo storili pripadniki tebi preljube politične stranke, ki jo skušaš branit… Ne vem zakaj tako braniš? A si član stranke? Če si član stranke, te razumem, ker je pač to tvoja naloga v parlamentarni demokraciji. Širit propagando, OK. Če pa nisi, pa te ne štekam. Jaz nisem član nobene stranke. In potem, če menim, da neka oseba v politiki dela nekaj nepoštenega, sem potem že avtomatsko bedak, dinozaver al kaj ker menim drugače kot bi “moral” po tvoje?! Zresni se…in si ZARES izdelaj mnenje z lastnimi možgani! Če lahko pišeš poste po računalniku, jih očitno imaš, samo razmišljat začni z njimi. Ker če samo ponavljaš in kimaš si navadna kimava ovca…

  • medek je rekel/-la:

    Nisem član nobene stranke in nisem zaplankan, ker če bi bili dosledni potem ne bi imeli niti enega politika več :)

    In Janša bi bil prvi na spisku, Princ Teme, Zlo.

  • medek je rekel/-la:

    Sicer pa: Ali so v Interevropi že sneli sliko maršala Janše iz direktorske pisarne :)

    In iz Lipice, ranča Kemičnega Brejca.

    Prodaja Merkatorja je bila napaka, hjuuuuuuuđđđ napaka ;)

  • medek je rekel/-la:

    Res je skrajni čas, da se Mesar preseli na mesarsko.

  • medek je rekel/-la:

    In prascu množičnemu morilcu Bushu so otroci mahali z zastavicami, po se pa še z Janšo zaliže. Kaj je to? Laž, pohota, prevzetnost, zavist, pohlep, ali le popolno Zlo?

    Razmerja so zanimiva in seveda Zlo spreminja obliko, tudi klavci Rožnika (medveda, ki se ni bal ljudi) so to Zlo.

  • Gregor je rekel/-la:

    @medek nima smisla debatirat s tabo, škoda cajta, verjetno tebi debatirat niti ni namen, ampak pač čim več postov napisat in vanje vključit vse od nezrelih marelic, medvedov, Busha in mesarjev, pa še kaj bi se našlo. Konstruktivno, ni kaj;)

    se pa strinjam s tabo, da če bi bili dosledni, ne bi bilo skor več nobenega znanega politika na sceni

    in najboljše bi bilo, da bi bili dosledni - da se navlaka skida, in da pridejo na sceno novi ljudje s sodobnejšo miselnostjo - potrebujemo miselni preskok

    upam, da se čimprej formira takšna stranka, dobi moj glas…

  • Gregor je rekel/-la:

    Alo Sarkić, bodi frajer pa daj na sajt anketo za našega @medek-a. Če je tud Janša onega medveda Rožnika poču, mu odsekal glavo, šape pa ga še živega odrl. Pomoje bo vsaj 40 posta folka ziher, da je bil on :D

  • Mirjana je rekel/-la:

    Gregor…in najboljše bi bilo, da bi bili dosledni - da se navlaka skida, in da pridejo na sceno novi ljudje s sodobnejšo miselnostjo - potrebujemo miselni preskok

    natanko tako, ta miselni preskok potrebujemo mi!!!, in ko se bo zgodil pri nas,..se bo zgodil tudi v politiki..kako enostavno pričakovanje sprememb od zunaj,..mar ne?

  • medek je rekel/-la:

    No, nezrele marelice nam servira Janša, ki je še vedno brez idej, ima pa lepljive prste.

  • medek je rekel/-la:

    Kreativnih idej, ker Mesar misli le v negativo.

  • medek je rekel/-la:

    Somrak medijske avtonomije

    Namen knjige Somrak medijske avtonomije je, da ne bi prehitro pozabili obdobja vladavine Janeza Janše in njegovih “političnih ambicij slovenske medije narediti za svoje sužnje”, je na današnjem posvetu Društva novinarjev Slovenije z naslovom Smo se česa naučili iz političnih pritiskov na medije? povedal avtor knjige Boris Vezjak.
    http://www.dnevnik.si/novice/kultura/1042273789

  • medek je rekel/-la:

    mediji so objavili besedo “laž”, zanimivo pa je, tako Vezjak, da o laži ni nihče govoril takrat, ko je novembra 2006, leto in pol po referendumu, poslanec SDS Branko Grims priznal, da je on sam avtor zakona o RTV, čeprav je prej ves čas zatrjeval, da je zakon pripravila sicer anonimna ekipa. Se je takrat kdo odzval, se je vprašal Vezjak.
    http://www.siol.net/kultura/novice/2009/06/somrak_medijske_avtonomije_o_golobicu.aspx

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona: “To so najbolj transparentno pokazali skozi rovarjenje preko nacionalke, ki je postala programsko en navaden cirkus za uboge na duhu in skozi predvolivne brezplačnike. Razumeli smo, kako si predstavljajo ciljno publiko. Golobič v tem oziru zagovarja diametralno nasprotno politiko.”

    Le v besedah, le v besedah. V dejanjih pa sta si tako podobna, da njunim vernikom ostane le malikovanje malih razlik (ki so skoraj v celoti zaobsežene v piaru). Zaresovski verniki v svoji arogantnosti in prepotentnosti ne zmorejo refleksije, kakšni so bili sedaj kritizirani mediji pred letom 2004 (pri omembi brezplačnikov lahko navedemo tudi Kučanov propagandnik, ki je imel zelo netransparentno financiranje), kateri medijski umori - nad kom in kolikokrat - so se prej izvajali 12 let in še potem, kakšno vlogo so takrat imeli Golobič in drugi v LDS, itd. Ne pomaga jim niti intelektualno-pošteno Pahorjevo priznanje “Dragi Tone”.

    P.s.: Zanima te NSi? Ne kaže jim dobro. Če se kmalu ne združi s SLS, se lahko kar obe poslovita iz aktivne politike.

    P.p.s.: To ne pomeni, da se strinjam z Jankovićevo neumnostjo, češ da je na volitvah EU glasove dobil le Peterle, ne pa stranka.

  • uničevalec rdečuhov je rekel/-la:

    Smrdeči rdeči DREK,poimenovan tudi murgeljski medek, se aktivno vsakodnevno poneumlja v vlogi boljševistične prostitutke z inteligenčnim količnikom rdeče praličinkeOO.

  • medek je rekel/-la:

    Ja in Janša je šel po Delo v Merkator :)

    V Kumrovec pa po kaj? Na romarsko pot.

  • medek je rekel/-la:

    O mariborski podjetniški družini Petek je tako povedal, da “so normalno poslovali z državo v času Drnovškovih in Ropove vlade, njihova klima je bila ves čas v pisarni predsednika vlade”. Prav tako pa “med mandatom Janeza Janše skoraj ni bilo odločitve v gospodarstvu, ki je ni odobril Borut Petek”.
    http://www.delo.si/clanek/82584

  • madona je rekel/-la:

    MEDEK, a ti sanjaš Janšo ali sploh ne spiš, ker te preganja.

  • Hinko_Gnito je rekel/-la:

    G. Golobič, mojster miganja s prstom

    (Se ve, katerim. Zgolj aluzija na njegovo diplomsko nalogo).

  • medek je rekel/-la:

    Ja, kako je to bi najbolje vedel Janševa hunta, ki je lovila Drnovška. Ne ne sanjam Janše, sanjam pa razmesarjene medvede in otroke.

    Tale organiziran desant trgovcev z orožjem pa ne bo ratal. Oži se krog, prav čutiti je Zlo , ki se bliža, toda Medek se ne bo umaknil :)

    Madona in Mosad zmešan z XE imajo pa kmalu koncert :) Seveda ne grem, ker še prehitro potrkajo na vrata.

  • Vprašanje je rekel/-la:

    Dragi komentatorčki , sprašujem vas: Kdo in zakaj se boji G.G.-ja?
    Kdo in zakaj se je bal dr. Drnovška?
    Zakaj nekateri SDS-ovci živijo v takem strahu, zakaj želijo za vsako ceno uničiti Golobiča?

    Golobič je vse to že razumel in zato je edino prav, da ne odstopi!
    Čestitke!

  • medek je rekel/-la:

    Kar se nauči …
    Zdaj je že jasno, da je vlada Janeza Janše pri menjavanju elit, bržčas ne le v gospodarstvu, storila več sistemskih napak. Prvič, na položaje večinoma ni imenovala ljudi iz podjetij ali iz panog. Vajeti utečenih gospodarskih sistemov ni prevzemala na “mehak” način, ampak s šok terapijami, največkrat z radikalnim “čiščenjem” tudi tako imenovanega srednjega menedžmenta. Drugič, nekdanja vlada je novim “fantom”, ki v precejšnjem številu primerov že tako niso bili dorasli čevljem precej bolj izkušenih predhodnikov, a zato toliko bolj poslušni botrom, ki so jih nastavili na položaje, delo še dodatno otežila s kadrovanjem po načelu “en tvoj - en moj”. Članov poslovodstev si tako niso izbirali novonastavljeni direktorji, ampak so jih določale kar stranke vladajoče koalicije oziroma njihovi “lobisti”.

    Posledice tovrstne “pijanosti” volilnih zmagovalcev so bile kmalu vidne. Večje družbe (Hit, Petrol, HSE) so hromili spori v upravi, svoj lonček interesov pa so v večini podjetij pridno pristavljali tudi nadzorniki. Če je bilo v obdobju “old boysev” moteče, da so bile uprave precej močnejše od anemičnih nadzornih svetov, je bilo po zamenjavi oblasti leta 2004 ravno obratno: nadzorniki so se bodisi po navodilih z vrha bodisi zaradi osebnih računic pretirano vmešavali tudi v operativno delo uprav. Obenem so isti nadzorni sveti povsem zatajili pri presoji nekaterih velikih poslov, ki so podjetja pahnili v izgube. Prav to je tretja sistemska napaka kadrovanja Janševe vlade: nadzorni sveti so namreč spodbujali agresivno investicijsko politiko družb v tujini, predvsem na jugovzhodu Evrope, zaradi katere so se podjetja pretirano zadolževala. Pri tem je vedno bolj jasno, da se za načelno pametno strategijo širitve teh družb skrivajo tudi slabo premišljene in krepko preplačane naložbe z močno vprašljivo dolgoročno donosnostjo: Intereuropin logistični terminal v Rusiji, Petrolova širitev v Črno goro in na Hrvaško, bolgarska termoelektrarna v lasti HSE, nekateri posli Triglava in Telekoma v nekdanji Jugoslaviji… To skupaj z nekaterimi posredniki sumljivega slovesa lahko napelje tudi k sklepu, da so bili strateški načrti, ki so se v nekaterih družbah nenehno spreminjali, le krinka za bogate provizije pri kupovanju zemljišč.
    http://www.dnevnik.si/debate/komentarji/1042273868

  • Vprašanje je rekel/-la:

    Medek, hvala za poučen odgovor!

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:

    So se dogajali verjetno takšni in drugačni “umori”, tudi medijski, ja … se je izvajala oblika klientelizma, ja. In na vrhuncu samopašnosti je vse obstalo. In potem je Rop padel na beton spoznanja, da kraljevanje ni samo po sebi umevno. Da se je to zgodilo, bom vedno trdila, da je bilo vsaj zdravo, če že ne dobro. Priznam pa, da si kljub pomisleku, da bo davek za nastalo spremembo lahko visok, nisem mislila, da bo tako kruto šaljiv. Janševe “lustracije” so potekale, kot je opisal medek v komentarju 48. Kar sem lahko na lastne oči spoznala na določenih področjih kulture, kako in v imenu česa je kdo kje dobil vajeti v roke, je podobno simptomu, ki ga opisuje medek na področju podjetništva, vendar prej hec v primerjavi z zasoljenim črnim humorjem. Kaj neki ima Grims skupnega s področjem kulture je samo eno izmed premnogih vprašanj enakega tipa. Ko pa Golobič odgovarja na zbadljivko, da se je po klientelistično znašel na listi sodelavcev z Ultro tudi Kopač, je vsaj vprašanje, kaj neki ima Kopač skupnega s področjem podjetja brez potrebe.

    Kar se nacionalke prej tiče, pa najbolje demonstrira situacijo mogoče Rončel. Vsebinsko kakovostna oddaja, profesionalna, ampak plesnivo zastarela. Brez potrebnega vložka v razvoj podobe in pristopa. Prispodoba vsega, kar je bilo narobe. Kako so si osvežitev scene predstavljali sli garniture pod Janšo, smo imeli pa priložnost opazit. Ukinit vse žlahtno, nobenega razvoja in napredka, smo pa dobili veliko nazdravljanja, zamrznjenih vročih stolov in impotentnih strasti. To je žalitev slovenskega naroda! Po tem, kar je nacionalka postala, me težko še kdo vznemirja z raznimi dragi Tone, dragi Borut, pa še dragi Golobič, če hočeš. Naj potelefonirajo, napišejo in še narišejo kaj in naj me vsaj podkupijo s programom, ki vsaj ne bo žalil mojega osnovnega dostojanstva. Dragi Branko naj pa kliče, piše in riše čim manj!

    Zdrušitev NSi s SLS in SMS … pa kdo še? Za NSi bi bilo to priznanje, da se ne zmorejo postavit na lastne noge, za SLS pa enako v tem trenutku, kar je slabo sporočilo ciljnim volivcem, ki se potem raje orientirajo na stabilnejšo stranko s podobno ideologijo, z vizijo in še možnostjo za prevzem oblasti.

    Sicer pa to, da je uspeh na evropskih volitvah prinesel Peterle, ni samo mnenje Jankovića, ampak so istega mišljenja tudi Nežmah, Miheljak in pravzaprav vseh v tem času izpostavljenih komentatorjev. Temu pogledu v prid pričajo tudi preferenčni glasovi.

  • Bount je rekel/-la:

    Časopis Dobro jutro z dne 7.03.2009:
    Lažnivi kljukci slovenske politike:
    na prvem mestu Janez Janša: afera z orožjem, prodaja delnic Mercatorja Pivovarni Laško in Istrabenzu, ukradeni najbolši citat, za katerega je prejel Večerovo nagrdao za izjavo leta.
    2. Dimitrij Rupel
    3. Pavel Rupar
    4.Branko Grims
    5. Janez Podobnik

  • medek je rekel/-la:

    Bount, relavantna lestvica :)

  • medek je rekel/-la:

    Saj ni res pa je …

    Veliko ljudi, ki osebno poznajo gospo Hribar bolje od mene, mi je dejalo, da se z njo ne splača prepirati, saj gre za osebo, ki se s prepiri in sovraštvom hrani. Osebno mislim, da je pravzaprav vseeno, zaleglo zagotovo ne bo nič, mogoče pa bo kak novinar le kdaj zbral pogum in jo povprašal, kdaj bo pometla pred svojim pragom?

    Janez Janša

    http://www.vest.si/2009/06/14/janez-vrnil-spomenki/

  • TADO je rekel/-la:

    tako je torej va naši deželici pod alpami,ko postaneš politik ležeš,kradeš dokler te ne dobijo,če pa te pa se SAM odločaš ali boš odstopil ali ne…kaj hočeš boljšega?pol je res nsjboljš krast,ker potem ko te dobijo si vzameš dopust,greš na morje in tam razmišljaš o tem da ne boš odstopil :))))))

    kam smo prišli:)

    take klince bi trebalo javno menjat,za Prešerna obesit :))

    lp,pa zapomnite si lagat ja treba če hočeš povedat javnosti da ne misliš odstopit:))

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona: “Sicer pa to, da je uspeh na evropskih volitvah prinesel Peterle, ni samo mnenje Jankovića, ampak so istega mišljenja tudi Nežmah, Miheljak in pravzaprav vseh v tem času izpostavljenih komentatorjev. Temu pogledu v prid pričajo tudi preferenčni glasovi.”

    Kar se tiče glede televizije, še vedno trdim, da se obešaš na majhne razlike. Glede ostalega pa … Seveda SMS nima česa zraven početi pri sposobnih desnih strankah. Prej ko SLS to spozna, več možnosti ima za pridobitev ponovnega zaupanja pri volivcih. Prej ko v NSi spoznajo, da zdraharstvo ni krščansko, bolj kredibilno bodo “stali za svojimi besedami”. Nazaj h koreninam.

    Kar se pa tiče citata, očitno Jankovićeve izjave ne poznaš oziroma je nisi razumela - zagotovo pa nisi razumela mojega komentarja (namesto tega se spet spravljaš na svoja strašila).

  • ervinator je rekel/-la:

    Errata: namesto “pri sposobnih desnih strankah” beri: “pri spodobnih desnih strankah” :)

  • Mirjana je rekel/-la:

    Errata _ ervinata…no ja smo vsaj priznali da desne stranke niso sposobne…tudi nekaj…za začetek :)

  • sanja je rekel/-la:

    he he Mirjana :)

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Slovenija je rešena, Golobič ni odstopil.

    Glavobol pa ostaja in se bo kmalu razvil v hudo migreno.

    MEDEKU se ne bo treba izseliti iz Slovenije, kar je le kolateralna škoda.

    Boljša prihodnost pa se je za daljši čas končala leta 2008.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Z MEDEKOM gre močno na slabše.

    Celih štirinajst dni se pod se pod svoj genialni komentar ni podpisal s tujim imenom!

  • NoMercy je rekel/-la:

    Hec je, da je GG “obogatel” za časa vlade JJ — in to je ena redkih sploh-in-oh od vladanja JJ :P

  • nobody je rekel/-la:

    lažnivec (GG) se je zlagal največjim manipulatorjem na svetu- novinarjem…big deal…in kateri novinar v teh časih lahko stoji za svojo poštenostjo, kredibilnostjo, predvsem pa nepristranskostjo??
    Kdo pa ne laže in zavaja v časih, ko je denar sveta gospodar in ko so se ljudje zavoljo kapitalnega požeruštva brez premisleka pripravljeni odpovedati idealom in prevsem RESNICI…bolj ko mešaš drek, bolj smrdi…

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Star pregovor pravi: Kdor laže, ta krade.

  • JBTPTKŠNKZDRVJ je rekel/-la:

    US - “na oranžnem papirju z rdečim črnilom” ?_ ne bi vedel, nisem seznanjen !.. ; vem pa za eno drugo Resnico - US - “na sekret papirju s črnim črnilom” ! _ _ _ _ _ _ :-(

    _ _ _ _ _ _ krivosodni izcedek Mozetiča/ izdelek “meter + Gilette” ! _ _ _ _ _ _

    http://www.youtube.com/watch?v=f2gg3jJZjJA&feature=related

  • JBTPTKŠNKZDRVJ je rekel/-la:

    MEFISTO - da ostanem v kontekstu : tudi Mozetič laže ! _ _ _ _ _ _

  • medek je rekel/-la:

    Mefisto, kdo je razmesaril medveda Rožnika, Mesar iz Mesarske?

  • MEFISTO je rekel/-la:

    JBTP…, Mozetiča, tega faliranega bogoslovca ne maram, pa še Peterletov je…

  • MEFISTO je rekel/-la:

    MEDEK, sodeč po ostankih ubogega Rožnika in po krvoločnosti storilca sodim, da se je nad njim spozabil eden vaših,
    .

    Golih in masakriranih je namreš polna tudi Titova jama.

  • Carlos Contreras je rekel/-la:

    Ziher je bil duh Staneta Dolanca.

  • ravja je rekel/-la:

    kakšno nakladanje, sj ne vem kako misl da mu kdo vrjame. Velik govorjenja, nil povedanega. Vsi so krivi, samo on, bogi revček ne. predavaš o etiki???? Jao…..

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:

    “Seveda SMS nima česa zraven početi pri sposobnih desnih strankah. ”

    Hihihi ….

    “Prej ko SLS to spozna, več možnosti ima za pridobitev ponovnega zaupanja pri volivcih. Prej ko v NSi spoznajo, da zdraharstvo ni krščansko, bolj kredibilno bodo “stali za svojimi besedami”. Nazaj h koreninam.”

    (Nazaj h koreninam!) … Hihihi …

    “Kar se pa tiče citata, očitno Jankovićeve izjave ne poznaš oziroma je nisi razumela - zagotovo pa nisi razumela mojega komentarja (namesto tega se spet spravljaš na svoja strašila).”

    Kakšnega citata? Nisi podal kot argument nobenega Jankovičevega specifičnega citata, ampak si izpostavil samo njegovo mnenje, zato pojma nimam, zakaj bi morala razumet nekaj drugače, kot si zapisal. Toliko o ervinatorjevih pregovornih strašilih, pa še mašilih.

  • Partizan! je rekel/-la:

    KUČANA pa nobeden ne vpraša kaj si misli o njegovem prijatelju iz ultre o Golobiču””’

  • anton je rekel/-la:

    Tudi Viranta, ex ministra, nihče ne vpraša, o čem prepeva “zbor za republiko”? In koliko dobi za razmišljanja v kolumnah, ki se jih težko bere? Ker so grdo popackana z neobjektivnostjo in naklonjenostjo enemu bogu! Gospod Virant, postanite vendar tudi uradni vernik, včlanite se v stranko! Enake manire ex ministra za zunanje zadeve, gospoda Dimitrija, smo pa vsi obsojali?!
    Viranta, ministra, sem skoraj začel spoštovati. Zdel, a samo zdel, se je drugačen. Ko ni bil več minister, je pokazal barve… še en kameleon.
    Še vprašanje: Gospod Virant, še prejemate “skromno nadomestilo” osebnega dohodka iz mojega in drugih davkoplačevalcev denarja? Še niste, kljub svojim sposobnostim, našli ustrezne zaposlitve?

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona: “… zato pojma nimam, zakaj bi morala razumet nekaj drugače, kot si zapisal. Toliko o ervinatorjevih pregovornih strašilih, pa še mašilih.”

    Saj ravno v tem je tvoj problem (polpismenosti in ego-manije): nisi zmožna debatirati o zapisanem stališču drugega, ampak prebrano “razumeš” popolnoma mimo, in potem debatiraš o svojem konstruktu (strašilu), kot da je to moje stališče.

    Konkretno: iz tega, da se ne strinjam z Jankovićevo neumnostjo - češ da je na volitvah EU glasove dobil le Peterle, ne pa stranka,
    pač ne sledi nestrinjanje s stališčem - da je uspeh NSi na evropskih volitvah prinesel Peterle.
    Ta napačen sklep je nastal zgolj v okviru tvojih silnih analitskih zmožnosti.

  • Ataturk je rekel/-la:

    Pravkar sem poslušal izjavo ministra in predsednika stranke ZARES Gregorja Golobiča in priznam, da me ni niti presenetil, niti razočaral.Odgovarjal je odkrito na zastavljena vprašanja in intervju ocenjujem kot pošteno odgovarjanje na zastavljena vprašanja, brez izmikanja.Torej ocena odlično.Žal je tega zelo malo na slovenski politični sceni, če sploh!
    Druga plat pa je dejanska in odkrita-brez sramna krvoločnost dela medijev,ki ji je težko najti primerjave v svetu.Nobena pojasnila , razlage, dejstva, dokazane laži, ponaredki(falsifikati) ne pomagajo.Ponavljajo kar naprej eno in isto isto po znanem pravilu, da se bo nekaj že prijelo. Če stalno po nekom zlivaš gnojnico, se bo tudi po intenzivnem pranju nekaj smradu ohranilo! Tudi v preteklosti smo bili temu priča,vendar ne v taki obliki. V mislih imam predvsem nacionalno TV, pa tudi nekatere časopise.Nekaj takega se najde (pa še to težko ) v skrajno rumenem tisku, ali pa v diktaturah. To ne velja seveda za vse novinarje omenjenih medijev,pač pa za omejeni, vendar glasno vpijoči del.Vsak pošten, ali vsaj neodvisen gledalec ali bralec zlahka lahko ugotovi, kdo so ideološki gospodarji hinavskih pritlehnih moralistov, ki celo zgodbo dirigirajo!Sami s svojo moralo nimajo problemov.Želeli pa bi se znebiti motečega Golobiča z medijskim linčem, da bi lahko nadaljevali s svojo politiko rušenja Pahorjeve vlade, ki je podedovala ( pred jesenskimi volitvami prikrito državljanom Slovenije ) slabo ekonomsko stanje države.Ponujeno partnerstvo sedanji vladi je na osnovi dosedanjih izkušenj nekredibilno in hinavsko. Dejstvo je namreč, da so predstavniki opozicije omenjali tudi možnost predčasnih volitev,seveda v upanju, da se zopet povrnejo predčasno na oblast.Zato s takimi ni povezovanja! Vlada in vsi tisti deli civilne družbe, ki jim je do uspešnega reševanja nakopičene problematike pri nas bodo v partnerstvu uspeli le s trdim in poštenim delom ob pravilno zastavljenih konceptih izhoda iz krizne situacije. Tako bodo (pri)dobili zaupanje tistih, ki so jim mandat podelili! Zato je prav , da Golobič ni odstopil,saj se je vedno za tako politiko tudi zavzemal.

  • krucefiks je rekel/-la:

    @Ataturk:
    Golobič se je na zadnjih volitvah zavzemal za Novo politiko. Zdaj je imel priložnost, da z besed preide na dejanja, pa tega ni storil. Bolj ali manj se je izkazalo, da se zavzema samo za lastne interese (premoženjska korist). In ni mi jasno, kako lahko govoriš o Golobiču in poštenju.

    Kot prvo se je zlagal, za kar se je sicer opravičil, ampak ga to ne naredi poštenega, temveč samo skesanega. Pošteno dejanje bi bil,o če bi medijem sam povedal, da je septembra javnosti zamolčal bistvene podatke, ki določajo njegovo javno podobo.

    Kot drugo pa se je izkazalo, da ima bivši politični funkcionar z 4 letno avanturo v gospodarstvu premoženje vredno milijon ali več. Ki ga je seveda zaslužil na pošten način. Normalno, z 2000€ plače je vse mogoče. Pa saj to verjetno marsikdo tukaj ve.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Golobič je pokvarjen, njegovi zagovorniki pa bedaki!

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:
    Ta retorično politikantski princip pripisovanja lastnih kretenizmov drugemu, da bi se mutivodič prikril, ni najbolj antipatičen zgolj zaradi prozornosti, ampak še precej bolj zaradi nediskutabilnega dolgcajta.

    Za nadaljnje polpismeno prekopicevanje o Peterletu velja popolnoma enako. Očitno ti nisi razumel Jankovičevega sporočila. Da vsaka stranka preko neke svoje ikone tudi dobi glasove, v kolikor ikona ne prebegne v drugo stranko, je tvoje totalno post festum brezvezno verbalno balinčkanje, ki nima veze s sporočilom, niti ni vredno v tem kontekstu posebnega poudarjanja, ker gre za logiko stvari že po defoltu kreiranja kandidatne liste. WTF!

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona, glede pripisovanja lastnih kretenizmov drugemu si ti daleč najbolj zavzet praktik. Na enak način kot v primeru Vlačiča (ko njegovih izjav nisi poznala, pa si vseeno bedačila s svojo kretensko logiko), tako tukaj bedačiš glede Jankovićeve izjave. To samo po sebi ni niti zanimivo niti zabavno, je pa rebolj-idiotsko, ker mi na tej podlagi pripisuješ stališča, ki niso moja. Pač, to je tvoj način prepucavanja s svojimi lastnimi strašili (nelogičnimi konstrukti), tudi sicer značilen za ego-manijake.

  • konec je rekel/-la:

    balkanizem se širi in siri, ali bol Lj okužila tudi ostale predele…..
    zares pa je veliko nazadnjaških bedakov, ki na vse načine brani podalpskega stalinčka……ne glede na vse svinjarije, ki jih dela…ampak le tako lahko nestrpneži pravijo:
    Ataturk pravi: “Tako bodo (pri)dobili zaupanje tistih, ki so jim mandat podelili! Zato je prav , da Golobič ni odstopil,saj se je vedno za tako politiko tudi zavzemal”

    in balkanizem se širi in širi…..

  • ervinator je rekel/-la:

    Ha, ha, oboževalci veličastnega carja so spet v škripcih (WTF). Potihnil je tudi predsednik države, zdaj ko je Golobič zagonil še “drugo priložnost”. Novo napako je naredil z laganjem/zavajanjem, da lahko vsak kmet poceni pride do takšnega posestva, kakršnega si je na Obali pridobil ta “ultra-sposobni”:
    http://www.finance.si/250344/Odkrivamo_%B9e_eno_Golobi%E8evo_napako

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:
    Nič ni bilo narobe z mojim dojemanjem izjav v primeru Vlačiča in zadeve so se odvijale točno tako, kot sem opisovala … Probleme si imel predvsem ti, ker si hotel na vsak način interpretirat določene izjave Vlačiča tako, da bi zadeva sovpadla s sporočilnostjo tvojega podporništva vinjetam po Janševo (alias Žerjavovo), za kar si se po odzivu EU “malček” kesal. Preboli že enkrat. Čeprav si ego-manijak. Zdaj ponavljaš demonstracijo enakega simptoma pač. Nobeni prividi o rebolj-idiotizmih ne morejo bit krivi za ervinator-kretenizme. Samo posledica je, dragi.

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona,

    “nič ni narobe s tvojim dojemanjem izjav”, če seveda izvzameš, da ne razumeš in da nasprotuješ le lastnim konstruktom (strašilom). Glede Vlačiča si na primer napisala naslednje: “Osebno pa tudi nisem zasledila, da Vlačič potrjuje ohranitev sistema in prepire z Brusljem.”

    Pa si vseeno debatirala, kot da Vlačičeve izjave poznaš, tako kot v tej debati glede Jankovićevih izjav. Najbolj idiotsko je pa to, da lastne konsistentosti niti po dodatnem pojasnilu nisi zmožna dojeti (pa če se še tako hudo trudiš za “sovpadanje sporočilnosti” LOL). Nobenega ervinator-kretenizma ni in nobenega podporništva vinjet po Janševo. Vsi opisani simptomi in podtikanje stališč so zgolj tebi tebi lastna ego-manična nezmožnost razumevanja.

  • secko je rekel/-la:

    Vse kar morate vedeti o slovenski politiki
    http://friends.s5.net/mazzini/slonadom/dom45.htm

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:

    Marsikatero izjavo v zvezi z Vlačičem sem zapisala takrat. In ta, ena izmed njih, je takrat držala kot fakt (osebno sem povezave na njegove izjave servirala, ki so bile kontra tvojemu predstavljanju poante, ti nasprotujočih dokazal nisi). Danes ne drži več, ampak iz predrugačenih razlogov znotraj podedovanih problemov, kar ga pa seveda ne rešuje kritik, da mutivodi in blodi na razkrižju interesa javnosti in podhranjene blagajne. Vlačič bo v paketu z drugimi betinskimi orgijami kmalu ovenčan kot še eden izmed politikov, ki je bolj zvezda po slovensko kot politik. Nekateri z orglicami, drugi s kitaro v roki. Nekateri v Na zdravje, drugi v As ti tud not padu in pri Hribarju. Še bolj tragikomično je, ko pop star tipa muhe enodnevnice prevzame krmilo stranke. Tako je “bepopovec” Žerjav zaslovel samo zaradi predvolivne vinjetne podkupnine. Ker je bil pač na tistem mestu ob tistem času. In SLS ima zdaj mistra anemičnosti na krmilu … hihi … Bojan Šrot verjetno poka od veselja. Zdaj ga bo kdo lahko celo pogrešal.

    Kar se tiče tvoje prozorne retorike o poznati to ali ono izjavo … Vedno komuniciram na podlagi izjav, ki jih poznam. Izmišljujem si jih že ne. In ne vidim nobene potrebe, da se kdor koli sklicuje na neke hipotetične izjave, ki naj jih sogovornik ne bi poznal, kot to počneš ti. Predstavi jih!!! Sicer se sogovorniki sklicujemo na tisto, kar je podano v komentarju kot izjava. Tako je bilo tudi v tem Jankovićevem primeru. Replik ne dajem na izjave, ki niso omenjene v komentarju. Tudi fukat mi ne uspeva z vetrom, niti se ne trudim. Te “prakse” so očitno tvoj hobi.

    Sicer ti pa priporočam na to temo, da prebereš zadnjo kolumno Boruta Mehleta v Dnevniku. Lepo predstavi Jelinčičev kafanski diskurz, ki seveda ni nič izjemnega v pojavu. Lahko rečemo le, da je ervinatorjev enak pristop na internetu bolj sprejemljiv, ker na internetu pač “ima svašta”. Čeprav nam je lahko že dolgo jasno, da gre za eno in isto sranje pri merjenju razsežnosti simptomov in pojavov. Na internetu, pločniku ali političnem parketu. Žal.

    Mi je kar nerodno, da sem se spet spustila v jalovo bockanje s tabo, pa še prvič ni, drugič tudi ne. Zdaj ne bom mogla nikoli več zanikat, da se mi ne ljubi bit tudi pretirano otročja. Obstaja pisni dokaz. Jebi ga.

  • ervinator je rekel/-la:

    Simona,

    ti si res primer ekstremne ego-manije. V debati o Vlačičevi izjavi (tukaj: http://www.vest.si/2008/10/30/vinjetna-diskriminacija/), za katero si sama priznala, da je ne poznaš,

    - si o prav tej isti izjavi (po tvoje hipotetični - ker je pač nisi poznala) na dolgo in široko bedačila o tem, kakšna da bi lahko kvečjemu bila ROTFL!
    - Glede “hipotetične izjave”, ki je nisi poznala (in je še vedno ne poznaš), si bedačila, da je v nasprotju z Vlačičevimi preteklimi izjavami. To si razglasila kar za dejstvo ROTFL!
    - Na podlagi mojega povzetka Vlačičeve izjave, ki je nisi poznala (in priznala, da je ne poznaš), si trdo zagovarjala, da je Vlačič spremenil svoje mnenje - ker jo je prej pač kritiziral (seveda jo je, in jo še vedno), ampak ti iz tega takoj narediš “brezprizivno podpiranje zakuhane situacije” ROTFL!
    - Na podlagi Vlačičeve izjave, ki je nisi poznala, si Vlačiču pripisala streljanje kozlov ROTFL!
    - In kot pravi ego-manijak še danes ne dojameš, da se takratna Vlačičeva izjava, ki je takrat nisi poznala in je seveda še danes ne poznaš (poznaš morda katero novejšo, ki prav tako ni v nasprotju z njegovimi preteklimi), nič ni spremenila - prilagodilo se je le sovpadanje tvojih sedanjih s tvojimi preteklimi idiotizmi.

    Kar se pa tiče tvojih novih nebuloz zgoraj glede Žerjava, Šrota, Jankovića, Mehleta, Jelinčiča ter tvojega ne-kafanskega, ampak primitivnega in polpismenega “diskurza”: ha, ha!

    Popolnoma ustrezaš Mazzinijevemu opisu otročjega v politiki.

  • ervinator je rekel/-la:

    P.s.: Kakšno zvezo ima debata o Vlačiču z debato o Jankoviću? Gre za isti vzorec preobračanja neke izjave, ki je ne poznaš, ampak si si jo pri izgubi stika z realnostjo skonstruirala in debatiraš le z lastnim strašilom - mimo realnosti, mimo stališč sogovornikov, ki jih naslavljaš.

    P.p.s.: Ta proces je še toliko bolj prignan do skrajnosti, ko se pod tnalom znajde tvoj “veličastni car”.

  • Simona Rebolj je rekel/-la:

    @ervinator:

    Raje izpadeš bimboidni demagog, kot da bi se odpovedal prozornemu retoričnemu blefu in se osredotočil na poanto vsebine, kjer se vulgarno onegavljaš z meglo, ves zadovoljen, da megla morda dovolj zakriva tvojo viharno pornoprakso, da bi lahko izigraval moralista. Razumem. Nič posebnega.

    Pri takratni izjavi, da ne poznam določene izjave Vlačiča, ni poanta v priznanju, ampak v tem, da ni v skladu z izjavami, ki sem jih poznala in jih znala tudi podkrepit z dokazi, da so bile izjavljene, medtem ko s tvoje strani o bojda obstoječi neki meni nepoznani izjavi teh podkrepitev ni bilo. Od tod tudi po logiki stvari moje sklepanje, kaj neki bi kvečjemu v kakšni izjavi lahko bilo glede na … Sklepanja bi bila popolnoma odveč, če bi svoje trditve o določenih izjavah lahko preprosto serviral in v kolikor te ne bi pestile težave z vsebinskimi argumenti in bi mencanje okrog nekih hipotetičnih izjav tudi z veseljem prekinil. In v tem je povezava na tukajšnji Jankovićev primer, kjer si prav tako sam podal za primer njegovo izjavo, ko pa ti ni šla v prid moja replika, si pač začel bluzit o obstoječnosti nekih izjav, ki jih bojda ne poznam (še vedno ne duha ne sluha o kakšnem citatu, linku … kaj neki naj bi to bilo). In ta tvoja prozorna retorična “praksa” se zelo lepo povezuje s prispevkom Mehleta, kjer opisuje določeno srečanje z Jelinčičem, ki pač določen diskurz, ko izgublja na argumentaciji, onesnaži sebi v prid s stavkom, da je pač treba prebrat določene knjige (aha, katere pa? … kje in kaj kje piše?), da bi razumel njegove trditve … hehe … Taisti stavek je uporabil ne samo enkrat tudi v televizijskih soočenjih.

    Kar se Vlačiča tiče … je seveda v tistih kontekstih spreminjal mnenje in tudi streljal kozle. Še vedno jih strelja. A ne kar tako. Vlačič je okrog vinjet najprej nastopil zadržano v kritikah na potezo pod Janševo vlado. To je bilo logično zaradi še vedno trajajočega veselja domačih uporabnikov. Seveda si ni hotel že takoj z nastopom kot minister metat dreka v faco, da bi jasno kritiziral nekaj, kar velja za priljubljeno in zaradi česar edino je postal priljubljen Žerjav. Ko so se kritike in črne analize okrepile, on že relativno ustoličil kot simpatičen minister, je zelo jasno udaril in podprl kritike iz Bruslja, da gre za diskriminatoren sistem. Napovedat je moral predrugačenje zavoljo izogiba izstradani blagajni, ki pa seveda ne more bit več tako ugodna za domače uporabnike. Ko je predstavil nov cenik in variante, je bilo vsakemu cepcu lahko jasno, da s strani EU še vedno ne bo zadovoljstva, saj je tedenska vinjeta nesramno draga, mesečna pa sploh, kot da gre za polletno. S tem je seveda nekako ohranil mir pri tistih, ki jim gre v prid ugodna letna vinjeta, ostalo, na čemer temelji spor z EU je pa še slabše kot prej. Zato je opozicija tudi dobila pogum, da se je spravila na Vlačiča, kot borci za boljši sistem, čeprav so sami sprožilci greznice, v kateri se zdaj kopa Vlačič. Janša je zlahka nastopil z retoriko, češ, poglejte, ta tip uprizarja še večje komedije in EU ga še bolj napada, kar naj bi njih opralo očitkov krivde. Zdaj Vlačič kar naenkrat tudi ne razume več, kje so meje diskriminacije in kaj neki EU hoče. Kje pa je meja, ko je določena vinjeta dovolj poceni??? Hehehe … Ja, to je spreminjanje mnenj, seveda na taktizerski način in je streljanje kozlov!!! In seveda ne gre za streljanje kozlov, ki se jih streljač ne bi zavedal, ampak preprosto ne ve, kaj naj naredi v tej situaciji, ki jo je pač podedoval, da bi se na eni strani izognil uporu predvolivno podkupljenih (ugodna cena letne vinjete) in na drugi strani ustrezno etično ravnal po pričakovanjih članic EU.

    Ob predstavi, kako neki bi lahko potekal pogovor o čemer koli med vama z Mazzinijem, se lahko kvečjemu smehljam. Pogovor bi bil možen izključno, v kolikor bi se ti iz spoštovanja in ponižnosti pač pridušal in predvsem kimal in naklonjeno povzemal Mazzinijeva razpredanja, sicer bi te naveličan tebi podobnih prekopicevalcev po hitrem postopku odrezal. Osebno sem pa z njim imela priložnost sodelovat v zelo zanimivih debatah. Je lucidna osebnost in kvaliteten pisec, kar pomeni, da je pojem strinjanja ali nestrinjanja z njim precej irelevanten. Mnogo bolj zanimiva so vprašanja o poteh razlogov za strinjanje ali nestrinjanje. Medtem ko nekateri ravno ob Mazziniju zlahka povesijo surlo in postanejo egocentrično sovražni, ker se njemu pač ne da parirat zlahka, osebno lahko rečem, da sem na več načinov od njega imela veliko. Še mnogo več v primerih inspirativnega momenta zavoljo kakšnega nestrinjanja kot v primerih nasmihanja ob skupnih spoznanjih. To je pa vsekakor redkost v tem od intelektualnih ali trivialnih pamfletov razžrtem prostoru.

    Zdaj te moja egomanija, ki se je spet znašla tukaj pod tnalom mojega veličastnega carja, spet zapušča in spet ti bo do nadaljnjega brezmejno dolgčas. No, če odštejem, da mi na blogu neumorno smetiš že od aprila in ne kažeš znakov naveličanosti.

  • ervinator je rekel/-la:

    Egomanična Simona,

    Vlačič je seveda izrekal različne izjave, niso pa bile njegove izjave v medsebojnem nasprotju, ampak nadgradnja njegove kritike in želja po konstruktivni rešitvi. Nekaj, česar tvoj “analitski veleum” pač ni zmožen dojeti. Ta “Vlačičeva nasprotja” so zato nastala le v tvojih zblojenih konstruktih njegovih izjav, ki jih sploh nisi poznala - pa vendar o njih kot hipotetičnih na dolgo in široko budalila. Nalašč ti ne podam neposredne povezave, ker bi ti s tem dal le dodatno hrano za tovje skisane možgane - pa se mi že resnično precej smiliš. Če kaj pomaga tvojii politični in digitalni nepismenosti, ti lahko postrežem z referenco na način, kot si sama navedla svojo: tako Vlačičeva kot Jankovićeva izjava sta bili objavljeni v Večeru in Dnevniku.

    Enak scenarij rebolj-idiotizma se torej pojavlja tudi v tej debati glede Jankovićeve izjave, ki je prav tako ne poznaš, pa mi kljub temu na tej podlagi spet podtikaš neka stališča, ki so zgolj plod tvoje patološko primitivne domišljavosti.

    V tvojem blogu pa sem do sedaj sodeloval zgolj in natanko v ENI DEBATI, in sicer sem se vključil izključno zaradi tega, ker si me kot vodja drhali skupaj s tropom svojih čebeličarskih občudovalcev obtoževala množice neverjetno debilnih neumnosti (povezava). Vstopil sem zgolj z namenom, da vse tiste rebolj-idiotizme zanikam (reklama za ta tvoj butalski blog in v njem to edino debato, kjer “smetim”: http://simonarebolj.blog.siol.net/2009/05/04/aprilske-politicne-burke/).

    P.s.: Budalaštine o ponižnosti in s tem v zvezi povezano narcistično podtikanje zgolj potrjujejo, kako hud egomanični pacient si.

  • ervinator je rekel/-la:

    Egomanična Simona,

    Vlačič je seveda izrekal različne izjave, niso pa bile njegove izjave v medsebojnem nasprotju, ampak nadgradnja njegove kritike in želja po konstruktivni rešitvi. Nekaj, česar tvoj “analitski veleum” pač ni zmožen dojeti. Ta “Vlačičeva nasprotja” so zato nastala le v tvojih zblojenih konstruktih njegovih izjav, ki jih sploh nisi poznala - pa vendar o njih kot hipotetičnih na dolgo in široko budalila. Nalašč ti ne podam neposredne povezave, ker bi ti s tem dal le dodatno hrano za tovje skisane možgane - pa se mi že resnično precej smiliš. Če kaj pomaga tvojii politični in digitalni nepismenosti, ti lahko postrežem z referenco na način, kot si sama navedla svojo: tako Vlačičeva kot Jankovićeva izjava sta bili objavljeni v Večeru in Dnevniku.

    Enak scenarij rebolj-idiotizma se torej pojavlja tudi v tej debati glede Jankovićeve izjave, ki je prav tako ne poznaš, pa mi kljub temu na tej podlagi spet podtikaš neka stališča, ki so zgolj plod tvoje patološko primitivne domišljavosti.

    V tvojem blogu pa sem do sedaj sodeloval zgolj in natanko v ENI DEBATI, in sicer sem se vključil izključno zaradi tega, ker si me kot vodja drhali skupaj s tropom svojih čebeličarskih občudovalcev obtoževala množice neverjetno debilnih neumnosti (povezava). Vstopil sem, da vse tiste rebolj-idiotizme zanikam (reklama za ta tvoj butalski blog in v njem to edino debato, kjer “smetim”: http://simonarebolj.blog.siol.net/2009/05/04/aprilske-politicne-burke/).

    P.s.: Budalaštine o ponižnosti in s tem v zvezi povezano narcistično podtikanje zgolj potrjujejo, kako hud egomanični pacient si.

  • nemesis je rekel/-la:

    Joj.joj,kaka bedna razlaga nekoga,ki misli,da je žrtev.Ali ne vidi,da so njegovi dali informacije o nabiralnikih,ne Janša,pa kako naj bi ta imel vse medije v državi v oblasti,da so ga napadli Gregor išči krivce med svojimi,ne pri opoziciji,nasprotna stran teh podatkov ni mogla dobiti.Sploh pa,če si kao ščitil Ultro,zaščiti zdaj vlado,ki si jo v drek stopil,pa odstopi in delaj biznis v Ultri,zdaj ko si spet pri koritu,