18. december, 2009 | Matjaž Vizjak

Bojmo se Danajcev (in ulice)!

  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

»Mitingaštvo in osvajanje oblasti na ulici spada v predmoderno
dobo. Mi pa živimo v demokraciji, imamo svobodne volitve,
na katerih določimo oblastno strukturo. Jaz sem že
nekajkrat ponovila, da je Janez Janša najbolj nevaren politik.«

Spomenka Hribar za oddajo 24ur popoldne.
Duh je že zdavnaj ušel iz steklenice. Izpustili so ga lokalni ku kluks klanovci, ko so pred tremi leti v Ambrusu ozmerjali in napodili iz kraja rajncega predsednika države Slovenije dr. Janeza Drnovška, ki je prišel v legendarno Suho Krajino branit pravno državo pred vaškimi posebneži in veseljaki, odločenimi obesiti Pravico. In, da ji bo, po njihovo, in vseh pravilih divjega zahoda zadoščeno, so uprizorili tudi sojenje in vložili obtožnico. Po tem vrstnem redu. Janšev policaj Mate pa jim je držal štango.
Takratni predsednik vlade Janez Janša ni nato izpustil nobene priložnosti, da je smešil osebno dr. Janeza Drnovška in hkrati sesuval funkcijo predsednika države. Spomnimo se napovedane (in odpovedane) Drnovškove poti z avtomobilom v Madrid, smešenja tisoč evrov ‘težkega’ prihoda indijskega zdravilca Sardešmukija v Slovenijo in s tem v zvezi pribijanja predsednika države, takrat že hudo bolnega dr. Janeza Drnovška na strankarski pranger, obisk princa Karadjodjevića na Brdo, predsednikov poskus imenovanja (tudi) Mitje Gasparija za guvernerja banke Slovenije itd., ipd.

V luči sedanjih orkestriranih napadov na dr. Danila Türka in napovedovanju skorajšnjega (?) impičmenta, se ‘vprašanje’ dr. Danilu Türku - avgusta letos na rumenem Svetu kanala A (dvojčku ‘resnic’ Demokracije, Reporterja, Lidije Hren in doktorice dnevne Rosvite Pesek na kostkovi TV Slovenija) - “A niste mel dons res nč pametnejšga za delat?” potrjuje kot zlonamerno in v funkciji rušenja države. Sem sodi tudi že večmesečno smešenje sindikatov, vodij sindikatov, zveze društev upokojencev in vseh, ki se trudijo, da bi v okviru pravne države, s poskusi konstruktivnega dogovarjanja z delodajalci in vlado, vrnili državo v njene ustavne socialne okvire.

Demonstracije so v demokratičnih državah, seveda legalne. Doslej so bile zahteve demonstrantov vedno tudi skladne z ustavo in zakoni. Izražali so jih preko legalno izvoljenih predstavnikov sindikatov, interesnih združenj in pa civilne družbe. Janševa SDS je legalna stranka, s strankinim programom in s poslanci v državnem zboru. Zahteve po drugi republiki pa nimajo v programu, o njej v državnem zboru prav tako niso razpravljali njeni poslanci, izražena je bila ad hoc.
Janez Janša po najnovejšem grozi z ulico. Kot je spregovorila ulica, ko je oktobra leta 1922 izvedel Mussolini pohod na Rim. In kot je marca leta 1933 zmagala ulica, ko je s 44 odstotki glasov na večkrat ponovljenih volitvah, v Nemčiji zmagal Hitler. Prav ulica je obema omogočila nenadzorovano vladanje. Vse politične sovražnike sta kmalu aretirala in jih odvedla v koncentracijska taborišča. Tja sta kasneje zapirala tudi homoseksualce, pripadnike verskih sekt, potepuhe, delomrzneže, prostozidarje ter Rome in Jude. Edina nedotaknjena ustanova je bila Cerkev.
Zato: Timeo Danaos et dona ferentes. Bojim se Danajcev, tudi če prinašajo darila.
Matjaž Vizjak

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
56 x komentirano
  • luka je rekel/-la:

    čedalje bolj se smešite….

    • anton je rekel/-la:

      Luka, nemškemu pesniku se je Hitler tudi zdel… sprejemljiv politik. Končal je v koncentracijskem taborišču, pred smrtjo mu je še uspelo opisati, zakaj?!
      Približno takole: “Ko so prišli po Jude, nisem protestiral, saj nisem Jud, ko so pobrali komuniste, sem bil tiho, saj nisem komunist, tudi, ko so odpeljali katoličane, nisem protestiral, zakaj le?… Ko so prišli pome… ni bilo nikogar več, ki bi lahko protestiral!???

  • Edi je rekel/-la:

    Ne vem zakaj se ljudje tako zelo ukvarjajo s to “ulično” izjavo Janeza Janše… ignorirajmo ga, bo bolje za nas vse… Protesti, organizirani s strani politike pa mislim da ne morejo nikoli uspeti.

    • Nogavička je rekel/-la:

      Ignoriranje je le voda na njegov mlin. Žal se je za pravno državo potrebno boriti, tudi ko pristojni v imenu predalčkanja in razdeljevanja gredic nekritično povzemajo njegove besede in jim lepijo predznak konstruktivne opozicije. Mož pa ima le problem z minulim delom.

    • rovi je rekel/-la:

      Tudi nekatere diktatorje so v začetku ignorirali. Protesti s strani politike pa seveda uspevajo.. spomni se samo “mitingov resnice” iz poznih osemdesetih in kam so pripeljali…in kdo jih je organiziral

  • Aljo je rekel/-la:

    Ulica se bo v bližnji prihodnosti zgodila, pa če je piscu kolumne to všeč ali pa ne. S sedanjo vlado, ki je najbolj nesposobna slovenska vlada do sedaj kaj drugega pač ni pričakovati. Tudi če odmislimo globalne spremembe sistema, ki se nam obetajo se nam ne piše dobro. Drugo leto ob takem času zna biti tudi do 200000 brezposelnih, naš premier se pa vsak dan bolj bebasto smeje in se dela odločnega, a mu nikakor ne ratuje, zato ker je nesposoben delovanja v kriznih časih. Jara gospoda in ostala elita pač ne dojema, da je zmeraj več ljudi na robu eksistence, ne naša elita se gre še naprej bleferski teater, država pa tone. Potrebne se korenite reforme na vseh področjih, predvsem pa v javni upravi, ter na področju davkov. Obeta se nam tuti pok nepremičninskega balona, ko se bo to zgodilo bo veliko ljudi v Slovenije ostalo dokončno brez lahkih špekulantskih dobičkov, poleg tega pa bo veliko mladih ljudi nesposobno odplačevati stanovanjske kredite za stanovanja, ki jim bo padla cena lahko tudi za polovico. Delavska sila je tudi dojela kako so jih “tovariši” menažderji ropali zadnjih 15 let. Da da salonski levičarji ste res ena čudna pasma, ko je treba protestirati je pa to nedopustno in oh in sploh, če pride iz ust osovraženega totalitarca, malega hitlerja, Janeza Janše…

    • Bor je rekel/-la:

      Bajuk prekaša vse.

    • radivoj je rekel/-la:

      Tako nekako, in v ognju roparskega divjanja siromakov in mučenju premožnejših meščanov se bodo spet radostno svetile JJeve žalostne oči! To ne bo podobno komunističnemu prevratu 45, to bo cela revolucija 18!
      Hecno, ane, kakšno trdo komunajzarstvo si privošči JJ.

    • Q_ je rekel/-la:

      @aljo, premise so resnične, vendar so sklepi totalna bedarija. Prav državni sektor je področje, ki lahko stabilizira situacijo v času krize. Če pa imaš v mislih, delež “potrošnje” javnega sektorja glede na efektivo, torej koliko denarja zapravijo za prerazporejanje preostanka, ima prav ta osovraženi. javni sektor enormno prednost pred zasebnim, torej humanitarnostjo. Te zanima razmerje?! Gre +/- za 80:20 proti 20:80. Skratka, v javnem sektorju je ogromno anomalij, tudi tisti na vodilnih položajih v raznih zavodih so absolutno preplačani, samo demontaža tega družbenega in proizvodnega segmenta nas bo pripeljala v tretji svet. Takrat bo dokončno vzpostavljena ločnica med tistimi, ki imajo in tistimi, ki nimajo. V takšnem primeru bo radikalna. Del prebivalstva bo del svetovne elite, vsi ostali hlapci in sužnji.

  • obama je rekel/-la:

    mati moja,kako nekateri razlagajo demokracijo……kakšnega leta smo?

    PS:za smešenje Drnovška je kot vemo,zaslužen človek,ki je v času bolezni v resnici vodil in zlorabil njegov maršalat,iniciator raznih posebnih odposlancev (brez agremaja) in podobnih rabot…
    znan tovariš iz one organizacije na U,”najpriljubljenejši konzul SFRJ” v Klivlendu

    PS2:po gospodarskem zlomu lahko sledi tudi Ruzveltov New Deal,ne samo vam ljubi Adolf

  • Nogavička je rekel/-la:

    Za demokracijo je pripravljen tvegati
    Slovenija, 09.11.2007

    • Nogavička je rekel/-la:

      “Čudna so pota. Zdaj te imajo za Kučanovega agenta, zdaj za Janševega. Prej si bil boljševik, zdaj si janševik.

      Za janševika se je oklical tudi dr. Ludvik Čanžek, podpornik SDS-a, ki je vznemiril slovensko (politično) javnost s samoovadbo, ko je leta 1996 ob predstavitvi Slivnikove knjige Kučanov klan v Mariboru klical policijo in jim povedal, da je v dvorani bomba. Dvorano so izpraznili, kar naj bi bil dokaz, da komunisti še vedno preganjajo vse drugače misleče. Bil je očitno pravi janševik, delal je na ukaz, izpolnjeval naloge, ki so mu jih ukazovali. Le zakaj bi to počel 80-letni človek, ki je tik pred maturo leta 1949, zaradi kritiziranja partijskega vodstva (»Povedal sem jim, da je še celo perzijski šah skromnejši od Tita. Ali je bil to delavski voditelj? V obsodbi je potem pisalo, da sem žalil predstavnike ljudstva in oblasti.«) po 132 dneh samice v celjskegem Starem piskru pretrpel in preživel pol leta Golega otoka? Zakaj bi to počel človek, ki je diplomiran matematik, doktor fizikalnih znanosti ter izjemno uspešen podjetnik, ki je svojo kariero naredil med 30-letnim izseljenstvom v Švico? Zakaj bi to počel človek, ki je izumil dva specialna objektiva za Naso, ki so ju uporabili pri prvem poletu človeka na Luno? V kavarni Union smo se pogovarjali s človekom, ki plačuje dolgove SDS-a in ki je za demokracijo pripravljen tudi tvegati.
      Očitno ste večkrat nasedli. Kakšna osebnost se skriva v vas?
      »Poleg tega, da sem altruist, sem tudi idealist. Večina ljudi je zame poštenih. Ljudem sem vedno zaupal. Sem demokrat in spoštujem vsak svetovni nazor, ne spoštujem pa tistega, ki svoj nazor izrablja za zločine in kriminal.«
      V Slovenijo ste se vrnili, da bi pomagali stranki, ki bi uspela trasirati pot v demokracijo. Kdaj ste se prvič približali stranki SDS?
      »Leta 1993 sem prišel v Slovenijo. Vedel sem le, da sta Kučan in Drnovšek stara komunista. Ker sta bila še zmeraj na oblasti, sem želel nekako pomagati. Sloveniji sem namreč želel, da se prebuja v demokraciji, kakršno sem imel čast uživati v Švici. Leta 1995 me je v SDS povabil Janez Janša, s katerim sva se nekajkrat dobila. Vseskozi sem menil, da je Janša vrinjenec, ki ga je nastavila Udba in dela za stare silnice. O njem sem vedel le to, da je bil strašno zagrizen levičar, vedel sem pa tudi to, da svetovni nazor ni nekaj zacementiranega.«
      Na pogovore z Janezom Janšo ste se bojda zelo skrbno pripravljali …
      »Res sem se temeljito pripravil na pogovore z Janšo. Na vsako moje vprašanje je odgovarjal premišljeno, na zadnje, ali je bila vojna za osamosvojitev res vojna ali pa je bila zgolj operetna, pa je izbruhnil: ‘To je bila prava vojna!’ Kaj pa če sta se Milošević in Kučan takrat dogovorila in obrambni minister ni vedel, da je to pravzaprav dogovor? ‘Ne, to ni mogoče!’
      Pozneje sem spoznal, da je to bila vojna najbrž le zato, da je lahko Kučan vso partijo spravil pod osamosvojitelje, da so se lahko odmaknili od jugoslovanstva in komunizma. To je bilo tako kot OF, ki je bila v bistvu strašna krinka z nazivom PIF, protiimperialistična fronta, imperialisti pa so bili Angleži, Francozi in Američani.«
      Očitno vas je Janša uspel prepričati in navdušiti, da ste ga začeli financirati …
      »Res je! Vstopil sem v stranko. Menil sem, da je demokrat. Stranki sem poklonil 100.000 mark kot davek domovini. Dejal mi je, da ga sicer ne more vzeti, ker mu to zakon ne dovoljuje, predlagal pa je, da bi ustanovili družbo, na čelu katere bi bil jaz zgolj kot slamnat ustanovitelj. Janši sem tudi predlagal, da bi ga na predvolilna zborovanja prevažal z mojim avtomobilom. Ker sem čutil, da sem sposoben še za kaj drugega kot šofiranje, sem se kot 69 let star leta 1996 dokončno preselil v Slovenijo.
      Jože Zagožen je bil, tik preden sem prišel v Slovenijo, imenovan za direktorja, ne da bi jaz kaj vedel. Janša pa je dal tako Zagožnu kot tudi Milanu Zveru po 4.500 mark. Tako sta lahko postala družbenika v tej firmi, ki je izdajala tednik Demokracijo. Janša je skrbel za vsebino, jaz pa za finance.«
      Kdaj ste prvič spoznali, da ste se z lastnim denarjem znašli v primežu Janševih?
      »Ko sem prišel iz Švice, sem zagledal nov Zagožnov računalnik. ‘Ja, Jože, kje si pa to kupil?’ To so bili namreč predpotopni računalniki, ki so bili večkratno preplačani. Pozneje sem izvedel, da so računalnike kupovali pri Ada Orbiti, kjer je bil Bojan Jovan, zdajšnji direktor Nove Orbite, ki je tudi mož Janševe sestre Anke. Bojan Jovan je vsak mesec za svoje delo zaračunal 450.000 tolarjev. Denar se je pral še na razne druge načine, od mene pa so na prefinjen način od samega začetka naklepno kradli denar. Naše ‘prijateljstvo’ je zaznamoval brezkompromisen grabež.
      Ko pa je bil Zagožen leta 1996 izvoljen za poslanca in ni smel biti več na čelu Vede, je Janša za direktorico Vede določil Vido Kocjan, ki pozna marsikakšen Janšev greh, zaradi česar jo tudi plačuje. Posle je Zagožen tako predal Kocjanovi. Zraven je predložil še ponarejeno bilanco, v kateri so bili zabeleženi sami prihodki in skoraj nobenega izdatka. Medtem je Veda zašla brez moje vednosti v milijonske dolgove. Janšev brat Rajko in Zagožen pa sta skupaj naročila ponarejeno bilanco iz leta 1995. To sem povedal Janezu Janši, ta pa mi je dejal: ‘Saj ste vi lastnik Vede!’ To me je zelo prizadelo. Jaz sem bil namreč slamnat lastnik.«
      Kdo vam je povedal, da je bila bilanca ponarejena?
      »Kocjanova mi je dejala, da sta to naredila Jože Zagožen in Rajko Janša! Potem sem vprašal tudi Zagožna, če kaj ve, kdo je računovodkinji iz Kamnika naročil takšno bilanco, v kateri so manjkali izdatki. Zagožen mi je dejal: ‘Prisežem ti Ludvik, jaz nisem bil pri njej.’ Če je, je bil Rajko, mi je še dejal Zagožen, ki ga je tudi vzel za komercialnega direktorja. Od tistega dne, ko sem Janezu Janši povedal za nastalo situacijo, Rajka ni bilo nikoli več na spregled.
      Tistih 100.000 mark, ki sem jih dal stranki za slovensko demokracijo, je bilo torej ukradenih. Vse skupaj pa ne bi moglo biti bolj zadolženo: od tiskarne, televizije, davkarije, sodišč.«
      Kaj se je potem zgodilo z Vedo?
      »Veda je zdaj brisana. Leta 1998 je šlo že tako daleč, da tednik Demokracija, ki je bil Vedin produkt, ne bi mogel več izhajati. Dolgov je bilo ogromno. Opomini so prihajali na Janšev in Krkovičev naslov. Janši sem dejal, da Demokracija ne bo mogla več izhajati. Dal pa sem mu še eno možnost. Še 100.000 mark, vendar pod določenimi pogoji: pod novo družbo, blagovno znamko Demokracija bi prevzel brez odškodnine, nekaj računalnikov in ostale opreme bi prevzel in plačal z gotovino, direktor bi bil sam in to brezplačno, niti en tolar pa ne bi smel iz podjetja brez moje vednosti. Vrat ne bi nikomur zaprl, nisem pa pustil, da se bodo plačevali računi brez krčmarja. Bil sem za transparentnost. Vse to sem povedal Janši, ki pa mi je že kmalu zatem podtaknil svojega svaka Bojana Jovana, ki naj bi skrbel za pripravo za tisk. Ustanovil sem novo podjetje Nova obzorja, Demokracijo pa sem izdajal dvakrat tedensko. Ko pa sem dobil ponudbo za pripravo za tisk, ki je bila za polovico cenejša od Jovanove, sem mu dejal, da bom dal raje priložnost cenejšemu. Naenkrat so bili vsi ogorčeni. Ugotovil sem, da Janša želi, da njegov svak zasluži. Bil je tudi zelo začuden. Ves čas je zavlačeval. Potem pa sem predlagal Jovanu, da mu plačam za 75 odstotkov dela, 25 odstotkov pa mu je bilo dano zastonj. Nisem vedel, da kradejo.
      Janša je prav tako dal oglas, da tisti, ki živijo na pragu revščine, lahko dobijo zastonj izvod, saj jim ga bo plačal SDS. Teh stroškov je bilo za približno 1.700.000 tolarjev. Ker sem bil zdaj samostojna firma, se poslal prvi račun – plačali so, poslal sem drugega – plačali so čez dva meseca, tretjega niso več plačali. Kako to? Krkovič mi je potem dejal, da tega denarja ne bom nikoli videl, ker je šel že v druge roke, pa tudi te druge roke ga ne bodo nikoli občutile.
      Bil sem strašno v dvomih. V korupcijo dolgo nisem posumil. Bil sem zaslepljen …”

    • Nogavička je rekel/-la:

      O resničnih junakih.

    • obama je rekel/-la:

      je to kakšen stric od Kosa da že 10 let osvešča javnost,zgodi pa se nič?

    • konec je rekel/-la:

      balkanski komunajzereji ne trudite se razumeti DEMOKRACIJE, ZARES NIMA SMISLA

    • luka je rekel/-la:

      hehe zakaj ne gre stric na policijo?
      in; Dal pa sem mu še eno možnost. Še 100.000 mark….

      je ta stric malo prizadet?:)

  • aha je rekel/-la:

    Dobro napisano g. Vizjak. V imenu človekovih pravic janševizem sesuva državo, kot da bi človekove pravice lahko imeli brez države. Že pri policajih sem opazil, kako dejansko nimajo oblasti - in s tem država nima oblasti: ljudstvo se zmeni med sabo in si sporoči, kje je radar kontrola, policaj je tu povsem nemočen, raja ima dejansko oblast nad policajem(državo). Pri nesramnem poniževanju samega predsednika Drnovška, ko je prišel pozimi v Ambrus, se ta oblast sodrge nad državo pokaže še toliko bolj.

    • obama je rekel/-la:

      vsak kar ni levo je očitno sodrga…revež

    • aha je rekel/-la:

      Revež slabo bereš oz. sprevračaš besede.
      Sodrga so ti, ki bentijo čez državo, pa imajo dejansko sami oblast, lahko so levi in desni. Je pa res, da se meni vsak napredek civilizacije kaže kot lev in ne desen. Nekdo, ki popljuva predsednika, ko ta pride v Ambrus pomagat Strojanovim, pa čeprav so tudi Strojanovi barabe, tak pljuvač pa je lahko samo od sodrge. Kapiš, revež?

    • obama je rekel/-la:

      kdo je svetoval Drnovšku da se gre bockat z Ambrušani in osmešiti funkcijo predsednika vprašaj takrat poslovodečega (oz.predsednika ad-interim) Vajgla

    • konec je rekel/-la:

      ha, to velja tudi zate
      balkanski komunajzereji ne trudite se razumeti DEMOKRACIJE, ZARES NIMA SMISLA

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Če je pa tole dobro, kar je spacal skupaj Matjaž Vizjak, potem si pa res ljubitelj šund literature!

      Nadaljevanka s slavnimi s Kmetije je zate že prezahtevna!

  • Andrej je rekel/-la:

    No Luka - prikritež- boš kaj komentiral nogavičko

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Le komu vse je skušal Matjaž Vizjak zlesti v anus, po domače rit.

    A ne bi bilo bolje, da ne bi gradil svojega pamfleta na pokojnem Janezu Drnovšku in da s tem ne bi obujal spomine na njegovo, milo rečeno, čudaško predsedovanje državi!

    Kritika aktualnega predsednika ni rušenje države, temveč legitimno prizadevanje , da se ne bi vračali v obdobje, katerega žrtev še do danes nismo pokopali!

    Vsakokratnemu predsedniku smo dolžni izkazovati le toliko spoštovanja, kolikor si ga objektivno zasluži.

    Za Titom in Kučanom imamo za vse večne čase dovolj nezmotljivih predsednikov!

    • radivoj je rekel/-la:

      “Kritika aktualnega predsednika ni rušenje države, temveč legitimno prizadevanje , da se ne bi vračali v obdobje, katerega žrtev še do danes nismo pokopali!”

      Kako da ne dojameš, da nas tja vleče prav JJ, ki je iz pravega diktatorskega testa! Še dobro, da je takih, v svoj narobe prepričanih idiotov, relativno malo …

    • ŠAMPINJONI je rekel/-la:

      Mefisto!! 10 ni kaj dodat!!

    • dado je rekel/-la:

      Odlično, Mefisto!

      Ne morem si kaj, da ne bi tudi Matjažu, kot prej že Janiju povedal:

      Ko Semolič trebušaste pivo-pivce po ulicah podi,
      se nihče ne oglasi,
      ko Janša to napove,
      se vsem črevo zapre!

    • MEFISTO je rekel/-la:

      RADIVOJ; tebe bodo kmalu postavili ob bok Ediju Kardelju, faliranemu učiteljiščniku in velikanu marksistične misli!

  • konec je rekel/-la:

    Ko KOMUNAJZERJi nimajo argumentov strašijo s fašisti in nacisti, če pa JJ omeni naciste v povezavi z ertlom pa je to populistično……….ha, ha, ha,
    rdeča drhal ostane drhal nikamš kaj

    • MEFISTO je rekel/-la:

      KONEC, nič hudega, če strašijo s fašisti in nacisti, sa vsi vemo, da so najhujši komunisti!

    • Bor je rekel/-la:

      Vi vsi :)

    • anton je rekel/-la:

      Mefisto, prav imate! Najhujši so komunisti!
      Teh, zadrtih, je največ v Janševem krogu! Poglejte fotografije zadnjega Zbora za republiko. Ali pa seznam največje opozicijske stranke. Mrgoli od bivših partijskih sekretarjev, “perspektivnih partijskih kadrov”, pa tudi “kulturnikov”, ki so sesali vimena komunistične, zdaj, “demokratične” oblasti. Da o tem, kaj je bil JJ, v svinčenem režimu”, ne govorim!
      Janičarji so bili, ste kdaj brali, najhujši. Bolj papeški od papeža.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Sv. ANTON, papagajček!

    • anton je rekel/-la:

      Mefisto, morda res? Nisem pa odvisen od “piče”, ki bi mi jo kdo natrosil.

  • potemkin je rekel/-la:

    Matjažek,poznaš parola inženirjev človeških duš!Le kdo je to izjavil??

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      Glej si ga no, skromni celjski računovodja spet paradira kot nekakšen intelektualec.

  • nesesekirat je rekel/-la:

    Bom za osnovo pripombe uporabil včerajšnjo izjavo g. pl. Jelinčiča.
    Mussolini in Hitler sta prišla na oblast s pomočjo “ulice” - in kapitala, ki je “zavohal” silne dobičke (kapitalistu je čisto vseeno ali prodaja “Hrošče” ali “Tigre”-profit je profit). In če se bo zgodba ulice enako nadaljevala, kot se je pri zgoraj omenjenih neplemenitih “gospodih”, potem “spomladanska ulica” za Slovenijo sploh ni slaba rešitev. Poglejte, kakšni cvetoči državi sta bili (do krize, pa le ne oni) Italija in Nemčija.

  • jurc je rekel/-la:

    Janševo “politiko na ulici” je treba videti v kontextu sojenja v korupcijske posle vpletenim poslovnežem Patrie na Finskem. Spomladi naj bi se začelo sojenje omenjenim, obremenilni dokazi, ki tako ali drugače curljajo v javnost, pa dajo slutiti, da imajo finski preiskovalci močne adute v rokah. Tj. zelo verjetno bojo finski organi pregona in sodišča spravili za rešetke nekaj vodilnih Patrie, in sicer zaradi izplačanih podkupnin v RS, ki so omogočile sklenitev posla med Mors in Rotis. Janša ve, da, če se bo zgodila takšna obtožba (in še zlasti, če bojo celo obsojeni priznali, da so njemu ali $D$ izplačevali podkupnine), se bojo morale aretacije in sojenja zgoditi tudi v RS. On je prva tarča. Njegova obrambna taktika pa je svoje lopovsko početje spolitizirati, tj. postaviti zadevo v kontext političnega napada nanj, češ da je preiskava ali celo sojenje proti njem politični obračun trenutne oblastne garniture in da je njegova skorumpiranost (politična) laž. Vso zgodbo pa bo navezal še na dogodke izpred dveh desetletji, ko je bil zaprt zaradi posedovanja vojaških dokumentov. Skratka, Janša poskuša z reminiscenco na Roško izpred dveh desetletji ponovno mobilizirati “ulico”. Pri tej mobilizaciji pa mu nehote “pomaga” tudi Turk, ki je z državnim odlikovanjem (zaradi operacije “Sever”) nagradil tedanjega “prvega policaja” Ertla, ki je odgovoren za Janševo aretacijo.

    Janševo poenostavljanje je prozorno: Etrl je “totalitarnež” - Turk mu je dal priznanje - tudi Turk je “totalitarnež” ali vsaj del sil kontinuitete - zdajšnja politična garnitura (Turk in Pahor) so nevarne sile kontinuitete, ostanki “nedemokratičnega totalitarnega sistema” - te hočejo ponovno za zapahe spraviti “demokrata” Janšo (ne zato, ker bi bil vpleten v korupcijski posel s Patrio, to je itak laž, kne, pač pa zato, da bojo vzpostavili “totalitaren” sistem) - tako kot pred desetletji se bo zgodila “demokratična ulica”. To je na kratko Janšev scenarij, Janševa projekcija dogodkov. Ob tem ne gre pozabiti, da je Janša zagrozil z “ulico” skoraj istočasno z vloženima ovadbama zoper nesposobneža Erjavca in dženerala Gutmana, ki ju v vezi z nakupom patrij tožilstvo (tako rekoč zadnji dan zastaranja) bremeni “greha” malomarnosti, nesposobnosti. Janša očitno sluti, da se je igra, čeprav mu “krije hrbet” strankarsko-kompatibilna generalna tožilka Brezigar, raz-odkrivanja barabij v vezi z omenjenim poslom začela “igrati zares”. Vloženi sta bili ovadbi. Ker računa, da bo ovadba vložena tudi proti njem, verjetno še ne takoj, pač pa nekoliko kasneje, pač skladno z dinamiko sojenja na Finskem, Janša pripravlja “ulico”, nekakšno “drugo Roško”, za pomlad.

    • obama je rekel/-la:

      zelo verjetno,bojda,verjetno spomladi…
      katerega leta se še ne ve…

      dokaze ste oznanjali že 15 minut pred začetkom telefilma,nekdanji obrambni minister in predsednik vlade bo sprejel odkupnino v poslu,ki je pokrit s 100 raznimi obveščevalnimi službami….res,imađinacjone vam je izredna

      Edino g.Ćekuta se je izgubil zadnje čase…To smo pa že enkrat vidli

    • Q_ je rekel/-la:

      ….@jurc, ima smisel.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    “Zaznavamo nekatere špice, ki le preveč štrlijo in motijo mir v slovenskem in jugoslovanskem prostoru. Posopati bomo morali z več represije, kot smo jo doslej imeli:”

    ( Tomaž Ertl na kolegiju sekretarja za notranje zadeve 15. 4. 1988)

    “Odcepitev od Jugoslavija bi bila za Slovenijo samomor.”

    ( Janez Stanovnik v intervjuju za Pobjedo, povzetek v Delu 1o. 4. 1989)

    “O odcepitvi Slovenije je težko celo misliti, ker ni bila nikoli moja najintimnejša opcija.Z njo se ne morem sprijazniti.”

    ( Milan Kučan za Danas, povzeto po Delu z dne 31.1, 1990)

    “Samo renični naivneži si lahko zamišljajo, da že razglasitev rezultatov plebiscita pomeni prehod v novo državnost”.

    (Danilo Tuerk za DELO 3. 12. 1990)

    • anton je rekel/-la:

      Mefisto, lahko me boste preganjali zaradi “iztrganega citata”… “samo renični(?) naivneži si lahko zamišljajo, da že razglasitev rezultatov plebiscita pomeni prehod v novo državnost”, ( Danilo Tuerk za Delo 3. 12. 1990).
      Trdim, da je imel takratni “Tuerk” v celoti prav!
      Danes lahko izvedete plebiscit s “110%” udeležbo… “za!”, pa ne boste dobili državnosti. Ali države.
      “Tuerk” pa je, demokratično izvoljeni, predsednik RS!
      Also, ne ga srat!

    • dado je rekel/-la:

      Ja Tonček no, razumi vendar, da vsak človek mora “srat”, da ga ne zapeče.
      Čeprav mislim, da bi ti s to besedo rad zameglil resnična dejstva, ki jih navaja Mefisto…a ne?
      Pa še ena malenkost: tudi demokratično izvoljen človek je lahko zmotljiv…morda pa ima še kakšno drugo negativno lastnost, poleg pozitivnih seveda!

    • Q_ je rekel/-la:

      ….ah, Mefisto je dobil “talking points” iz štaba. Beda, ki ne naslavlja niti ene izmed misli avtorja članka.

  • MEFISTO je rekel/-la:

    V preteklem mandatu je vsak dan več dela iskalo delavce, zdaj pa vsak dan več delavcev išče delo, ki ga ni.

    Imamo že 100.000 brezposelnih pleg 78.000 kandidatov za prijavo na Zavodu za zaposlovanje, ki delajo v družbah, ki jim država regresira skrajšan delovni čas ali so na čakanju!.

    Matjaž Vizjak pa nič, ker raje brez konteksta zlorablja Sveto pismo!

    • Q_ je rekel/-la:

      Za prvo je zaswlužen ĐĐ, za drugo kriv Barbika. Svetovna kriza se dogaja zaradi slovenskih volitev.

      … idiot.

  • anton je rekel/-la:

    Vsaka vojna je tveganje. Novejše vojne so predvsem tveganje za civilno prebivalstvo. Skoral nobena “moderna vojna” pa ni bila tveganje za politike in “vojskovodje”. Ti so svoje riti vedno pravočasno odnesli na varno. Denimo, kolaborantski vodje pri nas, po koncu 2. SV, ob tem pa niso pozabili niti na “zlate rezerve”… za nov začetek.
    Danes se zdi, da je “ducat močnih fantov”, ki so sedeli v protiatomskem zaklonišču, osamosvojilo Slovenijo. Vsi tisti, ki so… z lahkim orožjem v rokah… ležali okoli oklepnikov… so skoraj pozabljeni!
    Civilisti? Hja, priča sem bil, ko je bil dan ukaz… iz zaklonišča…, naj se napade vojašnica v sredini mesta, civilisti naj se pa skrijejo, pod stopnice, ali v klet. Tisti civilisti, ki so stanovali manj kot sto metrov od vojašnice. K sreči je bil razglašen letalski alarm in vojašnice niso napadli!

    • obama je rekel/-la:

      dej ne seri..bli smo zraven in nimamo spomina zlate ribice..
      tudi na živce nam gre,da so zdej olastninili in predstavljajo veterenansko organizacijo neki Mihe Butare,ki so bili odstavljeni zaradi nesposobnosti s poveljniškega položaja 2 dan vojne.
      On in neki Pajerji pa SD Rine Klinar zdejle branijo Ertla..ma begaj…

    • aha je rekel/-la:

      Kaj je obama, si streljal takrat? Boš sedaj, če si kdo misli svoje o tisti vojni kar na gobec, “onako vojnički” - kot se je to ravno očitalo, da počne JNA, če ji stopiš na rep.

  • jurc je rekel/-la:

    Še tri zanimive primerjave… Ertl in “njegovi” miličniki so “daljnega leta” preprečili srbski miting resnice v Ljubljani. (Mimogrede rečeno, zanimivo je, da nihče, vsaj jaz nisem zasledil takšne kritike, ne problematizira Ertlu podeljenega državnega priznanja zaradi tega, ker je preprečil miting. Naj nam je ideologija mitingašev še tako “tuja” in se z njo ne strinjamo, je dejstvo, da je zelo čudno če se “proces demokratizacije in samostojnost” brani s prepovedjo demonstracij. Čeprav je Ertl dobil priznanje zaradi operacije Sever, nihče ne problematizira nič v vezi s samo operacijo; očitno je preprečevanje demonstracij OK, če se z demonstranti ne strinjamo, kne?) Torej Ertl je daljnega leta preprečil “ulico”, s to preprečitvijo se je takrat in se očitno še danes strinja tudi Ivan Janša; Zdaj pa sam Janša spomladi obljublja “ulico” v lastni organizaciji. :)))) Če je “govor ulice” OK, zakaj Janša ne kritizira Ertlovo preprečitev “ulice” pred leti? Hm, morda pa Janše ne moti “ulica”, če ta “ulica” misli tako kot on, ali če jo celo sam organizira. Janša bi očitno prepovedal le tisto “ulico, ki ne misli tako kot on. To pa pomeni, da nima pojma, kaj je to odprta družba in svoboda govora.

    Druga primerjava: Ertl je “ne-demokrat”, ker je odgovoren za aretacijo Janše, ki je pred “davnimi leti” posedoval tajni vojaški dokument. Posedovanje takšnih dokumentov je bilo takrat kaznivo dejanje (in marsikje je še danes, tudi v ti. demokratičnih državah). Takratni organi pregona so našli tajni dokument pri Janši, ta je bil utemeljeno osumljen kaznivega dejanja. Torej - v čem je problem aretacije Janše? Je bila ta v nasprotju s takratnimi zakoni? Ne, po mnenju pravnikov aretacija ni bila v nasprotju z zakoni. Je pa bila v nasprotju z zakoni ugrabitev (= nezakonita privedba) in pretepanja Smolnikarja v Depali vasi! Spomnimo, Janša je to ugrabitev opravičeval s tem, da Smolnikar poseduje tajne vojaške dokumente! Kakšne so podobnosti in razlike med aretacijama - tako Janša kot Smolnikar sta bila obdolžena posedovanja tajnih vojaških dokumentov (to je podobnost); razlike: aretacija Janše je potekala v skladu z zakonom; aretacija Smolnikarja je bila ugrabitev; še več - podtaknjeni dokumenti v njegov avto pa ponarejeni. Janševi pretepači so bili vpleteni tudi v ponarejanje uradnih dokumentov, kar je kaznivo početje.

    Tretja primerjava: ta se ne tiče zakonitosti, pač pa surovosti. Dovolj je, če primerjamo fotografijo privedbe Janše, ki brez vklenjenih rok koraka za “totalitarističnima agentoma”, in fotografijo s strani “demokratičnih” Janševih pribočnikov premikastenega, od bušk zabuhlega in polnega modric Smolnikarja v bolnici. Morda pa bi tudi Janša opazil razliko med fotografijama, če bi mu jo nekdo razložil na enak način, kot jo je on Smolnikarju.

    • obama je rekel/-la:

      če bi mu jo nekdo razložil na enak način, kot jo je on Smolnikarju.

      ..recimo agent Peter iz Sove

  • pirančan je rekel/-la:

    Pivnica - ulica - sladka brezpogojna komanda - bunker….

    SS demokracija!

    Nič zato, če vsi vemo, kako se bo končalo - ko je bilo pa tako sladko biti diktator, pa čeprav samo za kratko!

    “Ali kdo ve, kako prirediti letne čase, da bi bilo več pomladi ”
    “Nujno jih potrebujem, ker nas ta bizgec od Pahorja vztrajno ignorira, pa čeprav mu osebno in politično plj
    uvamo v obraz najhujše pljunke (Virant in JJ) in to nas spravlja v bes!!!”

    “Mefisto pomagaj z nebesi ali vicami - vseeno - božjega kraljestva ne bom videl.ker sem že v peklu!”

    In še tam “vidim Fince!!

    • dado je rekel/-la:

      Pirančan, ti si pa prav gotovo že dolga desetletja v peklu s Skandinavci, verjetno
      kje v levem bunkerju in ne vidiš pomladnih rožic kako lepo cvetijo in dehtijo…

    • pirančan je rekel/-la:

      Vedno rajši v peklu s Skandinavci kot v raju (božjem kraljestvu) s elitno gardo SDS.

  • sudba je rekel/-la:

    Matjažek in njemu podobni, morebiti še obstaja, Fond za kontakte iz Beethovnove ulice

  • Poslovni Načrt je rekel/-la:

    Vsak v podjetju ve, zakaj rabi poslovni načrt. Kdaj se pogoji spremenijo in zakaj mora takoj drugače ukrepati.
    Ali ste kje opazili, da bi nam kdo predstavil ekipo , ki bo Slovenijo popeljala s pomočjo poslovnega načrta v bolše gospodarjenje s premoženjem zbranim v skladih, “pokojninski in zdravstveni” zavarovalnici?
    Kako skrbijo za državne uradnike, da ne tratenje denarja in časa?
    Gospodar upravlja s svojim premoženjem in časom!
    Ali ste kot zaposleni skrbeli za to kdo bo skrbel za vaš denar, ki ste vplačali “zavarovalnici” ?
    Kakšen je donos kapitala, če so delavci pred 5 leti pri neto plači 400 plačali 15.8 % + 8,5 % od bruto za pokojnino?
    Koliko so v skladu prigospodarili v 5 letih, ker je po 5. letih 600 EUR sedaj enako vrednih, kot prej 400?

    Ali to razumete? Če ja, potem lahko verjamete, da je bilo 20 DEM pred 20 leti enakovredno kot sedaj 240 EUR vplačanih prispevkov od plače.

    Koliko ste za stavovanje plačali “Jazbinšku” in koliko je to stanovanje danes vredno?

    Po kom bomo čez 50 let imenovali ulice?
    Verjetno po tistem, ki bo danes začel graditi “ZELENO” mesto, prijazno okolju in ljudem, ki bojo v naslednjih 50. letih tam tudi uživali svojo pokojnino.

    P.S. Koliko ljudi se po osamosvojitvi Slovenije upokoji in ima najboljši izračun prihodkov ustvarjen v SFRJ? Ali ni čas, da si s svojim delom ves čas kupujemo zavarovaja, če želimo ustvarjati dodano vrednost in se pri tem delu lahko poškodujemo?