HK119
Björk je v Q magazine o HK119 dejala “perfektna blondinka”, ko jo je izbrala za svojo najljubšo umetnico leta. Lo-fi, ‘sam-svoj-mojster’ odnos Heidi Kilpeläinen do snemanja glasbe (na začetku sama, na digitalni 8-kanalni snemalnik) in snemanje glasbenih videov, v katerih je oblečena v vsakdanje materiale (kot sta aluminijasta folija in papir), ...Björk je v Q magazine o HK119 dejala “perfektna blondinka”, ko jo je izbrala za svojo najljubšo umetnico leta.
Lo-fi, ‘sam-svoj-mojster’ odnos Heidi Kilpeläinen do snemanja glasbe (na začetku sama, na digitalni 8-kanalni snemalnik) in snemanje glasbenih videov, v katerih je oblečena v vsakdanje materiale (kot sta aluminijasta folija in papir), so ji zagotovili dovolj materiala za osnovo odrskih nastopov v živo, na katerih njeni videi pogosto predstavljajo ozadje, sama pa poje na ‘backing track’ svojih pesmi. Lik HK119 je bil izraz ironične kritike množičnega potrošništva, razmišljanja umetnice (o človeških odnosih, socializmu, kapitalizmu, tehnologiji, kulturi slavnih …) pa so vedno pospremljena s humorističnim podtonom.
HK119 from Cityofwomen on Vimeo.
Pred in po koncertnem performansu je plesišče ogrevala DJ KAA
DJ KAA from Cityofwomen on Vimeo.