4. avgust, 2009 | Vesna Vravnik

Javni poziv za pregon Busheve administracije

Po mnenju Zofijinih ljubimcev je z neobsojo Busheve administracije ogrožena legalizacija zahodnih demokracij.
  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS

Zofijini ljubimci – društvo za razvoj humanistike izhaja iz civilno družbene iniciative v boju proti politični apatičnosti in širjenju kritične misli, še posebej politične mobilizacije na področju Maribora. Že od leta 1996 in kot društvo od 2001 odpirajo javni prostor za kritično analizo in refleksijo družbenih dogodkov ter skušajo prebuditi apatične zemljane v aktivno državljanstvo. V ta namen vsako sredo med drugim organizirajo t.i. šolo politične pismenosti ter tako ali drugače intervenirajo v javni prostor.

Ena izmed zadnjih intervencij je tudi javni poziv k pregonu administracije Georga W. Busha za zločine proti človeštvu, v katerem so izpostavili tri ključne točke in sicer dejanje agresije na tujo državo, avtorizacijo in uporabo mučenja in nelegalno pridržanje oseb. O tem, kam je mednarodna politika in pravo zaplavala po 11. septembru 2001, kdo lahko sedaj odigra ključno vlogo in kako lahko slovenska vlada pripomore k obsojanju ameriških zločinov pojasni Miha Andrić, predstavnik Zofijinih ljubimcev:

Vprašanje je tudi, ali ima sedanji ameriški predsednik Barack Obama to revolucionarno moč, ki jo je nakazal v predvolilnem boju. Miha Andrić pojasnjuje:

Zofijini ljubimci s podpisom pod izjavo Margaret Mead sporočajo: »Nikoli ne dvomite ali lahko majhna skupina resnih in predanih ljudi spremeni svet«.

Vesna Vravnik

 


  • DELICIOUS
  • Google
  • RSS
130 x komentirano
  • joze je rekel/-la:

    ja kaj se pa greste
    poglej kaj se dogaja dokler se vi zajebavate
    http://www.newstatesman.com/asia/2009/07/military-bases-world-war-iraq
    in ne si mislit da bo kdorkoli v sloveniji rekel kaj proti odkar smo se prodali v nato

    • šifra je rekel/-la:

      ..no ja… ne ga kr po/pljuvati…! tale (vsaj) javno spre/govori….!
      je pa čist točn ,da treba najprej pred svojim pragom po/mesti..!

  • retman je rekel/-la:

    LOL res. Malo ste passe. Če že želite pokazati, da imate jajca in predvsem možgane začnite pljuvati proti lastnim kriminalcem (beri politikom) in začnite zbirati podpise za izstop Slovenije iz NATA. Začnite raziskovati kako je vpletena oplitika v gosodarstvo, kako je politika uničila slovensko gospodarstvo od osamosvojitve,…

    JOJ kolko je v Sloveniji tega wanna be-ja…mene že glava boli.

    Vsi vi znate le lepo govorit…a nihče ne zna kaj praktičnega narediti.

    Še eden mali razvajenček, ki ne ve kaj je realen svet. Pojdi nazaj na Facebook, MSN,… in igrice igrat.

    Če imaš jajca pojdi na ulice in protestiraj!!!
    Mladi ste, dvignite glas…ne se utapljat v računalnikih, TV, alkoholu in ostalih drogah.

    • šifra je rekel/-la:

      ja tko kot si reku…. ,”združevanje”… “re/generacija”…in še kaj druzga!..
      bo že ….!?

    • joze je rekel/-la:

      tako je

      referendum za izstop probajte to organizirat pa vam bodo se zacele dogajat zanimive stvari

    • en_tipson je rekel/-la:

      Tale tvoj “bolj kul kot proti je biti proti-proti!” je umrl sredi 90h let prejšnjega stoletja. Enkrat je še malo zatrzal v letih 2002-2006, ko so ljudje začel spoznavat, da mogoče oblast HOČE spravit folk na ulice in ga naredit nasilnega, saj ga potem najlažje zatre z enim udarom.

      Moje sožalje, ampak _tvoje_ stališče je totalno “passe”. Ljudje niso več tako naivni, da se bodo kar pojavli na ulici in prosili za batine…

    • Mrš! je rekel/-la:

      Bebček, če že ti ničesar ne narediš nimaš pravice drugim onemogočat da delajo prave stvari…
      Kaj si pa ti naredu da misliš da maš pravico govort? Boljš bi blo da bi bil tiho!
      Jajc majo pa tile velik več kot jih maš ti…

  • Urh je rekel/-la:

    BRAVO ZOFIJINI. PRAVA STVAR.

  • šifra je rekel/-la:

    ..in tale zihr, še ni vidu …. ameriško slovenskega prijateljstva?!

  • Tomaž Štih je rekel/-la:

    Naj prosim povejo še svoje mnenje o relativnostni teoriji in o kolobarjenju v Prekmurju.

  • luka je rekel/-la:

    mah nimam nič proti temu, da se konča ta človeška apatija…ampak pobčki; vi proti bushu…proti njegovim botrom…proti nadnacionalnim bankirjem…močna!:)!…predlagam, da začnete doma…in razčistite svinjarijo, ki se dogaja v slovenski politiki in gospodarstvu….šele nato bo to vaša referenca, da se spravite nad svetovno elito….

    hehe:)

    • Tomaž Štih je rekel/-la:

      Pobčki so najboljši kandidati za nadaljevanje svinjarij doma, za subvencionirance, za državna stanovanja, za politične pozicije v kakšnih držo-firmicah in jim tudi na kraj pameti ne pade, da bi kaj razčiščevali. :-) Oni bi da doma stvari ostanejo prav takšne, kot so oziroma zanje kvečjemu postanejo še bolj “udobne”.

    • luka je rekel/-la:

      pri kateri stranki so mladi?

  • BarrierStorm je rekel/-la:

    Mislim da je tudi ta ideja Zofijinih super. Treba je poskrbeti za pravico. Ter hkrati sprašujem cenjene komentatorje, zakaj, če se tako ne strinjajo s tem, da se poskrbi za krivice, ki jih je izvajala Busheva administracija, češ dajmo poskrbet za svoje, torej, zakaj sami ne storijo nič v tej smeri. Namreč Zofijini se gibljejo tudi po teh področjih.
    Sicer pa, bravo Zofijini! Končno se je nekdo spomnil na to.

    • joze je rekel/-la:

      pa kaj ti pa je a ne veste da ima eu in spanija mislim ter svica ze obtoznice oddane za blaira busha ipd
      a mislite da se bo res kaj zgodilo?

  • Student je rekel/-la:

    In strokovnjak česa je ta Miha? Al je to imel temo pri debatnem krožku oš?

  • Petrossi je rekel/-la:

    Tomaž Štih, daj, zavali se nazaj v svoj svinjak.

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      Petrossi, Lumpi ne je v svinjaku, ampak je najljubši gost Ronalda McDonalda. Po drugi strani pa, hmmm …

  • Petrossi je rekel/-la:

    Morate razumeti, med komentatorji mrgoli neoliberalcev in desničarjev. Tomaža Štiha pa direktno propagirajo Busheve republikanske fundacije. Ali on njih. Poglejte njegove povezave (Cato institute)
    itd. na njegovem blogu

    http://libertarec.blogspot.com/

    In zdaj pričakovati, da Štih ne bo branil Busha?

  • Bor je rekel/-la:

    http://www.youtube.com/watch?v=cjsiGLxT9mg

    Fighting the New World Order: Information Revolution 2009

  • MEFISTO je rekel/-la:

    Fantje očitno ne najdejo boplj pametnih opravkov!

    Zanimivo bi bilo vedeti, če se njihovo “civilno družbeno” gibanje tudi financira iz proračuna, kot nekateri drugi nekoristni subjekti tako imenovane civilne družbe anarhistične in leve provenience?

  • tomaž je rekel/-la:

    Oglejte si vse dokumente glede pregona Busha, pametnjakoviči.

    DODATEK

    Napotila

    Javni poziv

    http://www.zofijini.net/bodica_poziv.html

    Vincent Bugliosi – Sodni pregon G.W. Busha zaradi umora

    http://www.zofijini.net/modrost_sodni.html

    Zbirka različnih povezav na temo pregona administracije G.W. Busha

    http://www.warcriminalsout.com/The_Prosecution_of_George_W_Bush.html

    Wikipedia (med drugimi)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Movement_to_impeach_George_W._Bush,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_the_Iraq_War,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Legitimacy_of_the_2003_invasion_of_Iraq,

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_International_Criminal_Court_and_the_2003_invasion_of_Iraq

    http://en.wikipedia.org/wiki/Torture_and_the_United_States

    Podpora zapornikom Guantanama

    http://www.cageprisoners.com/articles.php?id=27259

    Will Bush Officials Face War Crimes Trials? Few Expect It

    http://www.commondreams.org/headline/2008/12/20-0

    Will War Crimes Be Outed?

    http://www.thenation.com/doc/20081229/brecher_smith

    Demands for war crimes prosecutions are now growing in the mainstream

    http://www.salon.com/opinion/greenwald/2008/12/18/prosecutions/

    Peticija

    http://www.thepetitionsite.com/1/charge-george-bush-on-war-crimes#signatures

    The Prosecution of George W. Bush for Murder

    http://www.amazon.com/Prosecution-George-W-Bush-Murder/dp/159315481X

    http://www.prosecutionofbush.com/

    http://www.youtube.com/watch?v=jRlJk1qhWVw

    Obama Wants Amnesty for Torturers

    http://www.democrats.com/obama-wants-amnesty-for-torturers

    Hard Evidence Of Bush’s Crime Of Iraq

    http://bushcrimes.net/

    SENATE ARMED SERVICES COMMITTEE INQUIRY INTO THE TREATMENT OF DETAINEES IN U.S. CUSTODY

    http://levin.senate.gov/newsroom/supporting/2008/Detainees.121108.pdf

    Attorney Scott Horton on “Justice After Bush: Prosecuting an Outlaw Administration”

    http://www.democracynow.org/2008/12/3/attorney_scott_horton_on_justice_after

    Obama: Torture and secrecy betray core American values

    http://www.barackobama.com/2007/10/04/obama_torture_and_secrecy_betr.php

    Justice after Bush: Prosecuting an outlaw administration

    http://harpers.org/archive/2008/12/0082303

    Torturing Democracy

    http://www.torturingdemocracy.org/

    WASHINGTON, YOU’RE FIRED

    http://www.washingtonyourefired.com/

    Frontline

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/

    »Primer Bush«

    Georga W. Busha je skupaj z njegovim kabinetom mogoče obtožiti vojnih zločinov za naslednja dejanja:

    - Ponarejanje dokazov, ki so vodili do vojne v Iraku (According to the Center for Public Integrity, President Bush’s administration made a total of 935 false statements between 2001 and 2003 about Iraq’s alleged threat to the United States),
    - nelegalna podlaga za napad na drugo državo (s podporo VB),
    - delovanje v nasprotju z odločitvijo in določbami Združenih narodov,
    - mučenje in ubijanje ujetnikov,
    - ustanavljanje in vodenje skritih zaporov po svetu (v sodelovanju z državami zaveznicami), ki niso upravljani z nobenim mednarodno veljavnim predpisom,
    - uporaba prepovedanih orožij (beli fosfor),
    - podpora in sodelovanje z »genocidnimi« režimi po svetu itd…

    Vir: http://bushcrimes.net/

    »11.12.2008 je posebna komisija senata, ki je preiskovala ravnanje s pridržanimi zaporniki, ki so v pristojnosti ZDA, izdala poročilo, ki temelji na 18 mesečnem preiskovanju. Predsedujoča komisiji, senatorja Carl Levin in John McCain, sta v poročilu zaključila, da je bilo mučenje in zloraba zapornikov, ki so bili pridržani s strani ZDA, neposreden rezultat praks, avtoriziranih in vpeljanih v prakso s strani najvišjih organov administracije G. W. Busha, na čelu z samim predsednikom, obrambnim ministrom Donaldom Rumsfeldom, podpredsednikom Dickom Cheneyem, pravnim svetovalcem Davidim Addingtonom in svetovalcem Pentagona, generalom Williamom J. Haynesom II. V 19. točkah – sklepih je v poročilu podana podlaga za kazenski pregon Busheve administracije za vojne zločine.«

    Sklepi: http://levin.senate.gov/newsroom/supporting/2008/Detainees.121108.pdf

    Ameriška administracija je prekršila (vsaj) naslednje mednarodne konvencije:

    Command responsibility

    http://en.wikipedia.org/wiki/Command_responsibility
    Geneva Conventions, posebej Common Article 3

    http://en.wikipedia.org/wiki/Geneva_Conventions
    United Nations Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment

    http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Convention_Against_Torture
    International Convention on the Suppression and Punishment of the Crime of Apartheid

    Crime of Apartheid

    Vir:http://www.prosecutionofbush.com/

    Izbrani citati

    »We owe it to the American people and history to pursue the wrongdoing of this administration whether or not it helps us politically…. Our actions will properly define the Bush Administration in the eyes of history.« Rep. Robert Wexler (D-FL)

    »The secret authorization of brutal interrogations is an outrageous betrayal of our core values, and a grave danger to our security. We must do whatever it takes to track down and capture or kill terrorists, but torture is not a part of the answer - it is a fundamental part of the problem with this administration’s approach. Torture is how you create enemies, not how you defeat them. Torture is how you get bad information, not good intelligence. Torture is how you set back America’s standing in the world, not how you strengthen it. It’s time to tell the world that America rejects torture without exception or equivocation. It’s time to stop telling the American people one thing in public while doing something else in the shadows. No more secret authorization of methods like simulated drowning. When I am president America will once again be the country that stands up to these deplorable tactics. When I am president we won’t work in secret to avoid honoring our laws and Constitution, we will be straight with the American people and true to our values,« Barack Obama

    Vir: http://www.barackobama.com/2007/10/04/obama_torture_and_secrecy_betr.php

    »It would be unfair to prosecute dedicated men and women working to protect America for conduct that was sanctioned in advance by the Justice Department,« Attorney General Eric Holder

    »The future will be threatened by additional examples of executive lawlessness by leaders who fear no personal consequences« DEAN LAWRENCE VELVE

    In an interview with Jane Mayer of /The New Yorker/, a former senior CIA official with knowledge of the administration’s torture program summarized its attitude more bluntly: »Laws? Like who the fuck cares?«

    It is not without justification that Bush was able to claim in 2005, “We had an accountability moment, and that’s called the 2004 elections.” Such taunts recall the (likely apocryphal) moment when William Tweed, the corrupt head of New York’s Tammany Hall, was confronted with indisputable evidence of graft. “Well,” he said, “what are you going to do about it?”

    18 U.S.C. § 2340 makes it a crime for any “person acting under the color of law” to “inflict severe physical or mental pain or suffering (other than pain or suffering incidental to lawful sanctions) upon another person within his custody or physical control.” The penalty for this crime—as Bush’s Office of Legal Counsel carefully noted in a 2003 memo on the subject—is up to twenty years in federal prison.

    This may explain why, when Will Bunch of the /Philadelphia Daily News/ asked Barack Obama in August “whether an Obama administration would seek to prosecute officials of a former Bush Administration,” the senator’s response was guarded. “I can’t prejudge that, because we don’t have access to all the material right now. I think that you are right: if crimes have been committed, they should be investigated. You’re also right that I would not want my first term consumed by what was perceived on the part of Republicans as a partisan witch hunt, because I think we’ve got too many problems we’ve got to solve.” Obama adviser Cass Sunstein has similarly warned that pursuing prosecutions of Bush Administration officials would generate a “cycle” of partisan recriminations.

    Vir: http://harpers.org/archive/2008/12/0082303

    Filmi na temo pregona in kazenske odgovornosti ameriške administracije

    »Torturing Democracy«
    http://www.torturingdemocracy.org/

    »Washington You Are Fired«
    http://www.washingtonyourefired.com/

    »Taxi to the Dark Side«

    http://www.taxitothedarkside.com/taxi/

    »Ghosts of abu Ghraib«

    http://www.hbo.com/docs/programs/ghostsofabughraib/

    »Standard Operating Procedure«

    http://www.sonyclassics.com/standardoperatingprocedure/

    »The Road to Guantanamo«

    http://www.roadtoguantanamomovie.com/

    »Torture: The Guantanamo Guidebook«

    http://www.teamdelta.net/GuantanamoGuidebook.htm

    »American Faust: From Condi to Neo-Condi«

    http://www.imdb.com/title/tt1385473/

    »Why We Fight«

    http://www.sonyclassics.com/whywefight/

    »PBS Frontline Bush’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/bushswar/

    »Cheney’s Law«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/cheney/

    »Spying on the Home Front«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/homefront/

    »News War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/newswar/

    »The Enemy Within«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/enemywithin/

    »The Dark Side«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/darkside/

    »The Torture Question«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/torture/

    »Rumsfeld’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/pentagon/

    »Truth, War, and Consequences«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/truth/

    »The War Behind Closed Doors«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/iraq/

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/

    IZBRANA VPRAŠANJA

    (za še kakšno pišite na zofijini@yahoo.com)

    Kakšen je namen poziva Zofijinih?

    Kot je omenjeno v javnem pozivu, je naša želja predvsem spodbuditi razpravo in pritisk na ustrezne institucije, ki so dolžne ukrepati po načelu, da smo pred zakonom vsi enaki. Ob tem si vsekakor želimo slišati tudi kakšno stališče do tega vprašanja zavzema slovenska vlada in nenazadnje seveda tudi slovenska javnost. Poziv je namenjen tudi temu, da ponovno opomni na potrebo po kazenskem pregonu omenjenih ljudi in na tragične posledice v kolikor se to ne bi zgodilo….

    Kam smo poziv naslovili?

    Poziv smo primarno naslovili na slovensko javnost, slovensko vlado in njene institucije….

    Kdo je pristojen za kazenski pregon?

    Seveda so za pregon v prvi vrsti pristojna sodišča v ZDA in VB, v kolikor pa tega ustrezno ne bodo rešili v svojih državah, je na potezi mednarodna skupnost na čelu z institucijami, ki so vzpostavljene za takšne primere, kot je recimo mednarodno kazensko sodišče, ki sicer neposredno za pregon državljanov ZDA nima pristojnosti, vendar mu lahko, kot je pokazal primer Sudana, pristojnosti podeli varnostni svet ZN, česar pa glede na moč ZDA v ZN seveda ni realno pričakovati, vendar opcija vsaj teoretično obstaja. Potem je opcija vzpostavitev posebnega sodišča za konkretno kršitev, podobnega tistemu v Nurembergu ali nedavnim posebnim tribunalom za zločine v Ruandi in na Balkanu. Če pristojne mednarodne organizacije kljub tem možnostim ne bodo uspešne, še vedno obstaja možnost, da se obtožbe pripravi na bolj lokalnem nivoju, se pravi na ravni Evropske unije ali pa, če tudi to ne bo možno, kar znotraj posameznih držav, kjer to seveda omogoča zakon. To možnost med drugimi na nek način že izkorišča Španija…

    Treba je razumeti, da svetovna skupnost na srečo glede tega vprašanja ne sedi “križem rok”, dogaja se ogromno, ker se bolj ali manj vsi zavedamo posledic, če se ekscesov kot smo jim bili priča v vojni proti terorizmu ne kaznuje ustrezno. Potrebno je napeti vse sile, da bodo pobude, ki se trenutno sprožajo, tudi uspešne, da bodo skratka pripeljale do ustreznih kazenskih postopkov. Pomembno je tudi to, da se ne zadovoljimo le z kaznovanjem t.i. “malih rib”, temveč, da se dejansko kaznuje najbolj odgovorne….

    Je Amerika z novim predsednikom pripravljena odstirati zgodovinska dejstva? Ima Barack Obama to revolucionarno moč?

    Predsednik ZDA je institucija, ki je zavezana branjenju ameriških interesov in ti gotovo niso v tovrstnem priznavanju šibkosti, sploh v današnjem času, ko ZDA in njen status ogroža kar nekaj dejavnikov. Obama ima glede tega vprašanja zelo načelen problem. Po eni strani mora varovati ameriške interese in dominacijo ZDA na vseh možnih frontah, po drugi pa svoja načela in obljube, ki jih, vsaj na videz, želi zastopati. Ta razdvojenost je lepo razvidna iz njegovih dejanj in besed v zvezi z tem primerom. Povsem realno seveda ni pričakovati, da bi Obama žrtvoval svojo politično kariero za tovrsten poseg v ameriški ponos, gotovo pa ne v prvem mandatu, ko tudi pod pretvezo, da so druge stvari trenutno pomembnejše, zaenkrat še uspeva brzdati pritiske. V kolikor pa mu uspe pridobiti tudi drugi mandat in če bi bile razmere za to ugodne, pa je tudi pri Obami vse mogoče. Vendar ta zadeva niti ni v tolikšni meri v pristojnosti (ali moči) predsednika. Če bodo ustrezne institucije naredile vse kar od njih zahteva ameriška zakonodaja, bi moralo do kazenskega postopka priti po “naravni poti”. To je namreč tudi izgovor ZDA zakaj se tako vztrajno brani vseh mednarodnih sodišč, menijo namreč, da je ZDA pravna država, ki vse tovrstne anomalije lahko uredi sama. Sodstvo je neodvisna veja oblasti, ki lahko in mora kaznovati vse po istem ključu, problem je samo, ker tega ne počne ali pa, ker te zadeve tako dolgo trajajo. Vsaj glede časa smo lahko brez skrbi, zločini proti človeštvu namreč ne zastarajo. Problem je lahko samo v tem, ker lahko (ali pa so že) v Bushovem mandatu vpeljane spremembe obveljajo kot legitimne…

    Kakšno vlogo lahko odigra naša vlada in druge pristojne institucije?

    Kot že rečeno, lahko naša vlada (vsaj teoretično) vrši pritisk na ustrezne mednarodne institucije, da pričnejo opravljati svoj posel. Lahko podaja predloge, lobira in kar je še podobnih načinov pritiska, da se nekaj dejansko začne premikati. Lahko je tudi slaba vest mednarodne skupnosti v kolikor glasovi potihnejo, se pravi da uradno opozarja na potrebo po pregonu ljudi, ki zakrivijo vojne zločine. Pri tem velja morda opozoriti, da se to ne nanaša samo na konkreten primer ZDA, ki bi res, v kolikor bi se udejanjil, pomenil zgodovinsko preokretnico v mednarodnem pravu, pač pa podobno velja tudi za druge države, ki kršijo skupno sprejeta načela človeškosti - ob tem velja posebej izpostaviti Izrael, Kitajsko, Rusijo itd., skratka vse tiste primere, ki ostanejo nedorečeni samo zato, ker jih zagreši nekdo, ki je dovolj močan, da mu za storjeno ni potrebno odgovarjati…

    Pravno pojasnilo brezplačne pravne pomoči (PIC)

    Glede postopkov v Sloveniji: kazenske postopke v Sloveniji praviloma sprožajo tožilci (iz Okrožnih državnih tožilstev), pri katerih je možno tudi podati ovadbo. Za določena kazniva dejanja je možno postopke pred domačimi sprožiti tudi brez tožilstva - kadar zakon omogoča zasebno tožbo. Vendar je pred tem potrebno v omenjenem primeru upoštevati tudi to, da je možno kazenski postopek (v katerem se ugotavlja kazenska odgovornost) sprožiti samo za vnaprej določena kazniva dejanja, ki jih v Sloveniji določa Kazenski zakonik:

    http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r05/predpis_ZAKO905.html (veljal leta 2001)

    V kolikor dejanje v času storitve ni kaznivo dejanje (čeprav to postane kasneje), osebe za takšno kaznivo dejanje ni možno obsoditi. Potrebno bo tako najprej poiskati kaznivo dejanje, da bi se lahko sprožil postopek, ki ga imate v mislih (oz. da se na tak način ugotovi ali je to sploh možno).

    Sprožitev kazenskega postopka zoper dejanje, za katerega ne vemo katero kaznivo dejanje je (oziroma ga ne opredelimo kot neko kaznivo dejanje), ni možno.

    Glede mednarodnih postopkov: splošnih mednarodnih kazenskih sodišč (po vzoru domačih) ne poznamo, temveč se mednarodna kazenska sodišča praviloma ustanovijo z mednarodnimi pogodbami in za točno določena kazniva dejanja - npr. vojne zločine na določenem območju. V tem primeru mednarodna pogodba sama določa, kako je z vodenjem postopka (kako sprožiti) oz. se materija uredi v statutu in drugih aktih sodišča. Za odgovornost kot jo omenjate posebna mednarodna pogodba po našem vedenju ne obstaja.

    Glede na navedeno in poslanih podatkov vas tako težko usmerimo na pravi naslov, kjer bi bilo možno tak postopek sprožiti.

    Vir: http://www.pic.si/

  • tomaž je rekel/-la:

    Poziv k pregonu administracije Georgea W. Busha za zločine proti človeštvu
    Javni poziv Zofijinih ljubimcev

    »Edini pogoj za triumf zla je, da pošteni človek ne stori ničesar«.

    Edmond Burke

    Po 11. septembru 2001 je svet mednarodne politike in prava neprikrito vstopil v obdobje številnih nepravilnosti in pravnega relativizma, kar je dodobra ogrozilo legitimnost političnih sistemov v zahodnih demokratičnih družbah. Neposredno odgovornost za tovrstno omajanje zaupanja, s pravno spornimi dejanji in postopki, nosi predvsem takratna administracija ZDA oziroma njen uradni zastopnik, George W. Bush. Za povrnitev zaupanja v pravo in človeško dostojanstvo, bi odgovorna administracija za svoja dejanja morala odgovarjati pred ustreznimi mednarodnimi sodišči. Ob tem bi bilo potrebno raziskati tudi vlogo, ki jo je pri domnevnih zločinih proti človeštvu igrala takratna administracija Velike Britanije in njen zastopnik Tony Blair, ki je ZDA pri njenem početju podpirala in ji stala ob strani, nemalokrat pa tudi sama delovala v nasprotju z mednarodnim pravom.

    Vpričo rastočega števila obremenjujočih dokazov, v svetu iz dneva v dan raste pritisk, da se obtožbe razišče in, v kolikor se izkažejo za utemeljene, administraciji tudi obtoži. Ker brez širše svetovne podpore in pritiska kaj takega ne bo mogoče, pozivamo slovensko vlado, in vse druge pristojne institucije, da se glede omenjenega primera uradno izrečejo in v skladu z črko zakona tudi ukrepajo. Pozivamo, da proti odgovornim sprožijo pravne postopke pred ustreznimi mednarodnimi sodišči.

    George W. Bush in njegova administracija je med drugim prekršila naslednje točke mednarodnega prava, za katere jo lahko preganja tudi Slovenija:

    - Dejanje agresije na tujo državo,

    - avtorizacija in uporaba mučenja,

    - nelegalno pridržanje oseb.

    Organizacija Združenih narodov (ZN) je bila vzpostavljena po drugi svetovni vojni z namenom, da bi preprečila nadaljnje vojne. Z tem je mednarodna skupnost vzpostavila telo, ki bi naj bilo sposobno mirnega reševanja konfliktov. ZDA so Irak napadle popolnoma v nasprotju s temi načeli in zakoni. Razlogi za vojno, predstavljeni zaveznicam in svetu, so se izkazali za lažne. V procesu je umrlo sto tisoče ljudi, v glavnem civilistov. Kot ilegalno je zavezniško invazijo na Irak, ob številnih drugih pravnih strokovnjakih, označil tudi takrat predsedujoči Združenim narodom Kofi Annan. Pomembno je, da sledimo priporočilu ZN in njen poziv prenesemo v splošno debato ter administracijo, ki je primarno odgovorna za kršitve mednarodnega prava, pripeljemo pred sodišče. Če George W. Bush in njegovi sodelavci ne bodo predani »roki pravice«, se bomo kmalu znašli v politični nočni mori, ki nas bo verjetno spomnila na marsikatero domnevno že naučeno lekcijo iz zgodovine.

    George W. Bush in njegova administracija je neposredno odgovorna tudi za sistematično mučenje in zlorabe zapornikov, ki so se dogajale pod njenim vodstvom. Mučenje je vojni zločin. Ženevska konvencija v skupnem tretjem členu specifično prepoveduje vsako nasilje nad življenjem ali osebo, nihče ne sme biti podvržen mučenju, nečloveškemu ali ponižujočemu ravnanju. Ob tej in podobnih kršitvah, ki mnoge med njimi zadevajo tudi notranje vprašanje ZDA in jih morajo na ustrezne institucije nasloviti njihovi državljani, je potrebno slediti in izpolniti tudi obljubo ZN po varnejšem in bolj pravičnem svetu. To lahko uresničimo samo z vestnim in nediskriminatornim preganjanjem vseh, ki prekršijo skupno sprejete standarde človečnosti. To je zaveza, h kateri je v procesu osamosvajanja pristopila tudi Slovenija.

    »Nikoli ne dvomite ali lahko majhna skupina resnih in predanih ljudi spremeni svet«.

    Margaret Mead

    Zofijini ljubimci

    Napotila

    http://www.warcriminalsout.com/The_Prosecution_of_George_W_Bush.html

    http://www.zofijini.net/modrost_sodni.html

    • luka je rekel/-la:

      Vi mislite, da je bil majmun najvišja avtoriteta v USA….:) Prvo bi blo treba raziskati tistega, ki mu je dal banane (botre, sponzorje)… šele nato se je korektno spraviti nad majmuna…..Tko bi jaz naredu….Bebel z IQjem 85, ki mu malo manjka do odvzema poslovne sposobnosti, pač po defoltu ne more bit pravi lider in iniciator vseh kozlarij….

  • tomaž je rekel/-la:

    »Primer Bush«

    Georga W. Busha je skupaj z njegovim kabinetom mogoče obtožiti vojnih zločinov za naslednja dejanja:

    - Ponarejanje dokazov, ki so vodili do vojne v Iraku (According to the Center for Public Integrity, President Bush’s administration made a total of 935 false statements between 2001 and 2003 about Iraq’s alleged threat to the United States),
    - nelegalna podlaga za napad na drugo državo (s podporo VB),
    - delovanje v nasprotju z odločitvijo in določbami Združenih narodov,
    - mučenje in ubijanje ujetnikov,
    - ustanavljanje in vodenje skritih zaporov po svetu (v sodelovanju z državami zaveznicami), ki niso upravljani z nobenim mednarodno veljavnim predpisom,
    - uporaba prepovedanih orožij (beli fosfor),
    - podpora in sodelovanje z »genocidnimi« režimi po svetu itd…

    Vir: http://bushcrimes.net/

    »11.12.2008 je posebna komisija senata, ki je preiskovala ravnanje s pridržanimi zaporniki, ki so v pristojnosti ZDA, izdala poročilo, ki temelji na 18 mesečnem preiskovanju. Predsedujoča komisiji, senatorja Carl Levin in John McCain, sta v poročilu zaključila, da je bilo mučenje in zloraba zapornikov, ki so bili pridržani s strani ZDA, neposreden rezultat praks, avtoriziranih in vpeljanih v prakso s strani najvišjih organov administracije G. W. Busha, na čelu z samim predsednikom, obrambnim ministrom Donaldom Rumsfeldom, podpredsednikom Dickom Cheneyem, pravnim svetovalcem Davidim Addingtonom in svetovalcem Pentagona, generalom Williamom J. Haynesom II. V 19. točkah – sklepih je v poročilu podana podlaga za kazenski pregon Busheve administracije za vojne zločine.«

    Sklepi: http://levin.senate.gov/newsroom/supporting/2008/Detainees.121108.pdf

    Ameriška administracija je prekršila (vsaj) naslednje mednarodne konvencije:

    Command responsibility

    http://en.wikipedia.org/wiki/Command_responsibility
    Geneva Conventions, posebej Common Article 3

    http://en.wikipedia.org/wiki/Geneva_Conventions
    United Nations Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment

    http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Convention_Against_Torture
    International Convention on the Suppression and Punishment of the Crime of Apartheid

    Crime of Apartheid

    Vir:http://www.prosecutionofbush.com/

    Izbrani citati

    »We owe it to the American people and history to pursue the wrongdoing of this administration whether or not it helps us politically…. Our actions will properly define the Bush Administration in the eyes of history.« Rep. Robert Wexler (D-FL)

    »The secret authorization of brutal interrogations is an outrageous betrayal of our core values, and a grave danger to our security. We must do whatever it takes to track down and capture or kill terrorists, but torture is not a part of the answer - it is a fundamental part of the problem with this administration’s approach. Torture is how you create enemies, not how you defeat them. Torture is how you get bad information, not good intelligence. Torture is how you set back America’s standing in the world, not how you strengthen it. It’s time to tell the world that America rejects torture without exception or equivocation. It’s time to stop telling the American people one thing in public while doing something else in the shadows. No more secret authorization of methods like simulated drowning. When I am president America will once again be the country that stands up to these deplorable tactics. When I am president we won’t work in secret to avoid honoring our laws and Constitution, we will be straight with the American people and true to our values,« Barack Obama

    Vir: http://www.barackobama.com/2007/10/04/obama_torture_and_secrecy_betr.php

    »It would be unfair to prosecute dedicated men and women working to protect America for conduct that was sanctioned in advance by the Justice Department,« Attorney General Eric Holder

    »The future will be threatened by additional examples of executive lawlessness by leaders who fear no personal consequences« DEAN LAWRENCE VELVE

    In an interview with Jane Mayer of /The New Yorker/, a former senior CIA official with knowledge of the administration’s torture program summarized its attitude more bluntly: »Laws? Like who the fuck cares?«

    It is not without justification that Bush was able to claim in 2005, “We had an accountability moment, and that’s called the 2004 elections.” Such taunts recall the (likely apocryphal) moment when William Tweed, the corrupt head of New York’s Tammany Hall, was confronted with indisputable evidence of graft. “Well,” he said, “what are you going to do about it?”

    18 U.S.C. § 2340 makes it a crime for any “person acting under the color of law” to “inflict severe physical or mental pain or suffering (other than pain or suffering incidental to lawful sanctions) upon another person within his custody or physical control.” The penalty for this crime—as Bush’s Office of Legal Counsel carefully noted in a 2003 memo on the subject—is up to twenty years in federal prison.

    This may explain why, when Will Bunch of the /Philadelphia Daily News/ asked Barack Obama in August “whether an Obama administration would seek to prosecute officials of a former Bush Administration,” the senator’s response was guarded. “I can’t prejudge that, because we don’t have access to all the material right now. I think that you are right: if crimes have been committed, they should be investigated. You’re also right that I would not want my first term consumed by what was perceived on the part of Republicans as a partisan witch hunt, because I think we’ve got too many problems we’ve got to solve.” Obama adviser Cass Sunstein has similarly warned that pursuing prosecutions of Bush Administration officials would generate a “cycle” of partisan recriminations.

    Vir: http://harpers.org/archive/2008/12/0082303

    Filmi na temo pregona in kazenske odgovornosti ameriške administracije

    »Torturing Democracy«
    http://www.torturingdemocracy.org/

    »Washington You Are Fired«
    http://www.washingtonyourefired.com/

    »Taxi to the Dark Side«

    http://www.taxitothedarkside.com/taxi/

    »Ghosts of abu Ghraib«

    http://www.hbo.com/docs/programs/ghostsofabughraib/

    »Standard Operating Procedure«

    http://www.sonyclassics.com/standardoperatingprocedure/

    »The Road to Guantanamo«

    http://www.roadtoguantanamomovie.com/

    »Torture: The Guantanamo Guidebook«

    http://www.teamdelta.net/GuantanamoGuidebook.htm

    »American Faust: From Condi to Neo-Condi«

    http://www.imdb.com/title/tt1385473/

    »Why We Fight«

    http://www.sonyclassics.com/whywefight/

    »PBS Frontline Bush’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/bushswar/

    »Cheney’s Law«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/cheney/

    »Spying on the Home Front«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/homefront/

    »News War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/newswar/

    »The Enemy Within«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/enemywithin/

    »The Dark Side«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/darkside/

    »The Torture Question«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/torture/

    »Rumsfeld’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/pentagon/

    »Truth, War, and Consequences«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/truth/

    »The War Behind Closed Doors«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/iraq/

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/

  • tomaž je rekel/-la:

    Arhiv

    Prispevek vest.si z dodatkom
    Javni poziv za pregon Busheve administracije
    Po mnenju Zofijinih ljubimcev je z neobsodbo Busheve administracije ogrožena legalnost zahodnih demokracij.

    Zofijini ljubimci – društvo za razvoj humanistike izhaja iz civilno družbene iniciative v boju proti politični apatičnosti in širjenju kritične misli, še posebej politične mobilizacije na področju Maribora. Že od leta 1996 in kot društvo od 2001 odpirajo javni prostor za kritično analizo in refleksijo družbenih dogodkov ter skušajo prebuditi apatične zemljane v aktivno državljanstvo. V ta namen vsako sredo med drugim organizirajo t.i. šolo politične pismenosti ter tako ali drugače intervenirajo v javni prostor.

    Ena izmed zadnjih intervencij je tudi javni poziv k pregonu administracije Georga W. Busha za zločine proti človeštvu, v katerem so izpostavili tri ključne točke in sicer dejanje agresije na tujo državo, avtorizacijo in uporabo mučenja in nelegalno pridržanje oseb. O tem, kam je mednarodna politika in pravo zaplavala po 11. septembru 2001, kdo lahko sedaj odigra ključno vlogo in kako lahko slovenska vlada pripomore k obsojanju ameriških zločinov pojasni Miha Andrić, predstavnik Zofijinih ljubimcev:

    Vprašanje je tudi, ali ima sedanji ameriški predsednik Barack Obama to revolucionarno moč, ki jo je nakazal v predvolilnem boju. Miha Andrić pojasnjuje:

    Zofijini ljubimci s podpisom pod izjavo Margaret Mead sporočajo: »Nikoli ne dvomite ali lahko majhna skupina resnih in predanih ljudi spremeni svet«.

    Vesna Vravnik

    Vir: http://www.vest.si/2009/08/04/javni-poziv-za-pregon-busheve-administracije/

    DODATEK

    Napotila

    Javni poziv

    http://www.zofijini.net/bodica_poziv.html

    Vincent Bugliosi – Sodni pregon G.W. Busha zaradi umora

    http://www.zofijini.net/modrost_sodni.html

    Zbirka različnih povezav na temo pregona administracije G.W. Busha

    http://www.warcriminalsout.com/The_Prosecution_of_George_W_Bush.html

    Wikipedia (med drugimi)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Movement_to_impeach_George_W._Bush,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_the_Iraq_War,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Legitimacy_of_the_2003_invasion_of_Iraq,

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_International_Criminal_Court_and_the_2003_invasion_of_Iraq

    http://en.wikipedia.org/wiki/Torture_and_the_United_States

    Podpora zapornikom Guantanama

    http://www.cageprisoners.com/articles.php?id=27259

    Will Bush Officials Face War Crimes Trials? Few Expect It

    http://www.commondreams.org/headline/2008/12/20-0

    Will War Crimes Be Outed?

    http://www.thenation.com/doc/20081229/brecher_smith

    Demands for war crimes prosecutions are now growing in the mainstream

    http://www.salon.com/opinion/greenwald/2008/12/18/prosecutions/

    Peticija

    http://www.thepetitionsite.com/1/charge-george-bush-on-war-crimes#signatures

    The Prosecution of George W. Bush for Murder

    http://www.amazon.com/Prosecution-George-W-Bush-Murder/dp/159315481X

    http://www.prosecutionofbush.com/

    http://www.youtube.com/watch?v=jRlJk1qhWVw

    Obama Wants Amnesty for Torturers

    http://www.democrats.com/obama-wants-amnesty-for-torturers

    Hard Evidence Of Bush’s Crime Of Iraq

    http://bushcrimes.net/

    SENATE ARMED SERVICES COMMITTEE INQUIRY INTO THE TREATMENT OF DETAINEES IN U.S. CUSTODY

    http://levin.senate.gov/newsroom/supporting/2008/Detainees.121108.pdf

    Attorney Scott Horton on “Justice After Bush: Prosecuting an Outlaw Administration”

    http://www.democracynow.org/2008/12/3/attorney_scott_horton_on_justice_after

    Obama: Torture and secrecy betray core American values

    http://www.barackobama.com/2007/10/04/obama_torture_and_secrecy_betr.php

    Justice after Bush: Prosecuting an outlaw administration

    http://harpers.org/archive/2008/12/0082303

    Torturing Democracy

    http://www.torturingdemocracy.org/

    WASHINGTON, YOU’RE FIRED

    http://www.washingtonyourefired.com/

    Frontline

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/

    »Primer Bush«

    Georga W. Busha je skupaj z njegovim kabinetom mogoče obtožiti vojnih zločinov za naslednja dejanja:

    - Ponarejanje dokazov, ki so vodili do vojne v Iraku (According to the Center for Public Integrity, President Bush’s administration made a total of 935 false statements between 2001 and 2003 about Iraq’s alleged threat to the United States),
    - nelegalna podlaga za napad na drugo državo (s podporo VB),
    - delovanje v nasprotju z odločitvijo in določbami Združenih narodov,
    - mučenje in ubijanje ujetnikov,
    - ustanavljanje in vodenje skritih zaporov po svetu (v sodelovanju z državami zaveznicami), ki niso upravljani z nobenim mednarodno veljavnim predpisom,
    - uporaba prepovedanih orožij (beli fosfor),
    - podpora in sodelovanje z »genocidnimi« režimi po svetu itd…

    Vir: http://bushcrimes.net/

    »11.12.2008 je posebna komisija senata, ki je preiskovala ravnanje s pridržanimi zaporniki, ki so v pristojnosti ZDA, izdala poročilo, ki temelji na 18 mesečnem preiskovanju. Predsedujoča komisiji, senatorja Carl Levin in John McCain, sta v poročilu zaključila, da je bilo mučenje in zloraba zapornikov, ki so bili pridržani s strani ZDA, neposreden rezultat praks, avtoriziranih in vpeljanih v prakso s strani najvišjih organov administracije G. W. Busha, na čelu z samim predsednikom, obrambnim ministrom Donaldom Rumsfeldom, podpredsednikom Dickom Cheneyem, pravnim svetovalcem Davidim Addingtonom in svetovalcem Pentagona, generalom Williamom J. Haynesom II. V 19. točkah – sklepih je v poročilu podana podlaga za kazenski pregon Busheve administracije za vojne zločine.«

    Sklepi: http://levin.senate.gov/newsroom/supporting/2008/Detainees.121108.pdf

    Ameriška administracija je prekršila (vsaj) naslednje mednarodne konvencije:

    Command responsibility

    http://en.wikipedia.org/wiki/Command_responsibility
    Geneva Conventions, posebej Common Article 3

    http://en.wikipedia.org/wiki/Geneva_Conventions
    United Nations Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment

    http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Convention_Against_Torture
    International Convention on the Suppression and Punishment of the Crime of Apartheid

    Crime of Apartheid

    Vir:http://www.prosecutionofbush.com/

  • MEFISTO je rekel/-la:

    So si Zofijini ljubimci nadeli ime po zofi, ki jo, ko drugi delajo ali pametno razmišljajo, tako pridno eksploatirajo?

  • tomaž je rekel/-la:

    »Primer Bush«

    Georga W. Busha je skupaj z njegovim kabinetom mogoče obtožiti vojnih zločinov za naslednja dejanja:

    - Ponarejanje dokazov, ki so vodili do vojne v Iraku (According to the Center for Public Integrity, President Bush’s administration made a total of 935 false statements between 2001 and 2003 about Iraq’s alleged threat to the United States),
    - nelegalna podlaga za napad na drugo državo (s podporo VB),
    - delovanje v nasprotju z odločitvijo in določbami Združenih narodov,
    - mučenje in ubijanje ujetnikov,
    - ustanavljanje in vodenje skritih zaporov po svetu (v sodelovanju z državami zaveznicami), ki niso upravljani z nobenim mednarodno veljavnim predpisom,
    - uporaba prepovedanih orožij (beli fosfor),
    - podpora in sodelovanje z »genocidnimi« režimi po svetu itd…

    Vir: http://bushcrimes.net/

    »11.12.2008 je posebna komisija senata, ki je preiskovala ravnanje s pridržanimi zaporniki, ki so v pristojnosti ZDA, izdala poročilo, ki temelji na 18 mesečnem preiskovanju. Predsedujoča komisiji, senatorja Carl Levin in John McCain, sta v poročilu zaključila, da je bilo mučenje in zloraba zapornikov, ki so bili pridržani s strani ZDA, neposreden rezultat praks, avtoriziranih in vpeljanih v prakso s strani najvišjih organov administracije G. W. Busha, na čelu z samim predsednikom, obrambnim ministrom Donaldom Rumsfeldom, podpredsednikom Dickom Cheneyem, pravnim svetovalcem Davidim Addingtonom in svetovalcem Pentagona, generalom Williamom J. Haynesom II. V 19. točkah – sklepih je v poročilu podana podlaga za kazenski pregon Busheve administracije za vojne zločine.«

  • Bor je rekel/-la:

    http://ccrjustice.org/issues

    The Center for Constitutional Rights

  • Bor je rekel/-la:

    video -
    The Center for Constitutional Rights

    http://ccrjustice.org/videos?phpMyAdmin=563c49a5adf3t4ddbf89b

  • Grigorij Zinovjev je rekel/-la:

    Tale akcija pa močno spominja na delovanje svetega Drnovška, ki je v letu in pol blaznosti reševal najzahtevnejše probleme sveta od Tibeta do Bolivije in pri tem porabil zanemarljivih 100.000 evrov in seveda svetu podelil toliko miru kot povprečna miss sveta. Nisem vedel, da podpiramo mednarodno pravo s tem, da slovenska vlada uradno obsodi Bushevo administracijo!? Ravno to je skregano z mednarodnim pravom. Slovenska vlada naj raje najprej obsodi zločine svojih političnih predhodnikov, proti katerim so Busheve napake in zločini prdec v prazno!!! A ne, Slovenija mora nadaljevati sveti boj proti impearialističnim silam buržozne reakcije…

    • nemesis je rekel/-la:

      Ja,dragi s svojo karmo se bojujoči Drnovšek,bi moral najprej stopiti pred svoj narod in jasno in glasno povedati imena vseh,ki so netransparentno uničevali in kradli naša podjetja,saj je vse vedel,jih kazensko ovaditi in iti za pričo,ko bi tako položil račun oz.pomagal Slovencem,da spregledajo,bi lahko nadaljeval drugje.Kot bi rekel ata Turk,najprej pometite v svoji domovini,potem pa …

    • Blubrr je rekel/-la:

      a ne kolk grozn da se danes nekdo trudi za pravičnost…

  • Bount je rekel/-la:

    Fant dobo misli in govori, komentatorčki raje malo bolj poslušajte in tudi slišite ter malo manj blebetate vaše bebave pogrutavščine. Wake up.

  • Matjaž Germ je rekel/-la:

    Kolk je star tale mulo..ne da bi bilo pomembno ampak, ko suvereno razgblabljaš o svetovnih problemih morda niti ni tako nepomembno, če si že kdaj seksal ali se punc še bojiš… :)

  • silvom je rekel/-la:

    Morda se bo pa tale Miha vključil v Lipo . Ravno pravi se mi zdi…

  • alka je rekel/-la:

    Matjaž Germ, ti se kar hvali s svojimi seksualnimi izkušnjami.
    Govorimo o Primeru Bush. Prestavi se na sex.info.

  • Matjaž Germ je rekel/-la:

    @alka :) ful si ujel/a kaj sem želel povedati :) tomatohead :)

  • alka je rekel/-la:

    Zelo sem ujel. Rad bi se pogovarjal o seksu. Žališ ljudi. Prestavi se.

  • Matjaž Germ je rekel/-la:

    Nisi ujel! Nočem se pogovarjati o seksu! Ne žalim ljudi, žalim nesmiselnost tele otročje teme, ki je na nivoju komunikacije Zmage Jelinčiča. Predlog, da naj slovenska vlada “izda javno stališče” in obsodi Bushevo administracijo oziroma jo celo sodno preganja je kretenizem na nivoju predloga o konferenci o razdelitvi ozemlja bivše Jugoslavije (ali nekaj podobnega) o kateri govori Jelinčič - če ni celo manjši. Če si filozof, intelektualec in nesporno ragledan človek še ne pomeni, da ne moreš biti kreten, če se lotevaš tem, ki jim nisi dorasel. Gospodič bi lahko tudi pojasnil zakaj se naj nacionalne države angažirajo, kaj pa nenacionalne…ali je pač uporabil besedo da je naložil par sekund več na vest?

  • Matjaž Germ je rekel/-la:

    Če ni tale tema celo večji kretenizem od Jelinčičeve, seveda :)

  • alka je rekel/-la:

    Žališ ljudi, žališ teme. Govoriš o otročjem izgledu. O spolnih izkušnjah. Napadaš ljudi, nič o stvari. Upam da se nimaš za intelektualca. SEX strani so prave zate.

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Njega dni je veljalo, da nisi imel kaj iskati v svetu odraslih, če še nisi spal pri dekletu!

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      A blaženega Slomška inu frulice njegove dni?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Če bi ti ljubimci zofe mislili resno, bi lahko doma začeli čistiti Avgijev hlev!

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Ne izgovarjaj po nemarnem Slomškovega imena!

      Najbrž si talrat šprical šolo, ko so vas učili, da sodi blagopokojni in blaženi škof Slomšek med najpomembnejše slovenske može vseh časov.

    • Carlos Contreras je rekel/-la:

      Mefisto, a misliš, da je blaženi Slomšek kdaj kakšno (ali kakšnega) naskočil?

    • MEFISTO je rekel/-la:

      Prizanesi vsaj svoji intelektualni in moralni integriteti, če že Slomška ne spoštuješ!

  • brane je rekel/-la:

    Lepa in simpatična ideja, ki verjetno ne bo doživela posluha pri slovenski vladi. Zato pa ni nič manj na mestu. Nič manj ni res, kar pravijo Zofijini ljubimci, če jim nihče ne prisluhne. Matjažu Germu pa : shame on you!

  • brane je rekel/-la:

    O takem predlogu bi se morale izreči stranke. Zofijini obrnite se na stranke.

  • zofijin je rekel/-la:

    @Matjaž Germ:

    Kolk je star tale mulo Germ..ne da bi bilo pomembno ampak, ko suvereno razgblabljaš o svetovnih problemih morda niti ni tako nepomembno, če si že kdaj seksal ali se punc še bojiš… :)

    Germ, argumenti niso na tvojem jedilniku, kaj?

    Filmi na temo pregona in kazenske odgovornosti ameriške administracije

    »Torturing Democracy«
    http://www.torturingdemocracy.org/

    »Washington You Are Fired«
    http://www.washingtonyourefired.com/

    »Taxi to the Dark Side«

    http://www.taxitothedarkside.com/taxi/

    »Ghosts of abu Ghraib«

    http://www.hbo.com/docs/programs/ghostsofabughraib/

    »Standard Operating Procedure«

    http://www.sonyclassics.com/standardoperatingprocedure/

    »The Road to Guantanamo«

    http://www.roadtoguantanamomovie.com/

    »Torture: The Guantanamo Guidebook«

    http://www.teamdelta.net/GuantanamoGuidebook.htm

    »American Faust: From Condi to Neo-Condi«

    http://www.imdb.com/title/tt1385473/

    »Why We Fight«

    http://www.sonyclassics.com/whywefight/

    »PBS Frontline Bush’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/bushswar/

    »Cheney’s Law«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/cheney/

    »Spying on the Home Front«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/homefront/

    »News War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/newswar/

    »The Enemy Within«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/enemywithin/

    »The Dark Side«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/darkside/

    »The Torture Question«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/torture/

    »Rumsfeld’s War«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/pentagon/

    »Truth, War, and Consequences«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/truth/

    »The War Behind Closed Doors«

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/iraq/

    http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/

    • Blubr je rekel/-la:

      Z enimi je brezveze kontaktirat saj jim lastno sovraštvo zakriva čist pogled na resnico. Ne glede na to koliko dokazov jim priložiš, njihovi privzgojeni sfiltriran pogled na realnost je hudo popačen…. nikoli ne bodo priznali da se motijo saj jim njihov napitan ego tega ne dovoli… take je dovolj ignorirat… saj za drucga kot za drekat itak niso… Zarad takih bleferjev naša država Slovenija umira…
      Ala mefisto, matjaž germ in podobni bleferji…

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      @Blubr… Z mano si začel komunicirat tako, da si mi reku, da si neumen. Resnica? Kdo pa si ti, da lahko govoriš o resnici? Kdo za vraga pa si ti, da poznaš resnico :)

    • šifra je rekel/-la:

      ..će bi svet poznal (samo)takšna “nežna” obmetavanaja…bi bilo(še) vse ok…!
      orej ostanita na tem (skoraj)”humorističnem” nivoju…!

  • zofijin je rekel/-la:

    Je Amerika z novim predsednikom pripravljena odstirati zgodovinska dejstva? Ima Barack Obama to revolucionarno moč?

    Predsednik ZDA je institucija, ki je zavezana branjenju ameriških interesov in ti gotovo niso v tovrstnem priznavanju šibkosti, sploh v današnjem času, ko ZDA in njen status ogroža kar nekaj dejavnikov. Obama ima glede tega vprašanja zelo načelen problem. Po eni strani mora varovati ameriške interese in dominacijo ZDA na vseh možnih frontah, po drugi pa svoja načela in obljube, ki jih, vsaj na videz, želi zastopati. Ta razdvojenost je lepo razvidna iz njegovih dejanj in besed v zvezi z tem primerom. Povsem realno seveda ni pričakovati, da bi Obama žrtvoval svojo politično kariero za tovrsten poseg v ameriški ponos, gotovo pa ne v prvem mandatu, ko tudi pod pretvezo, da so druge stvari trenutno pomembnejše, zaenkrat še uspeva brzdati pritiske. V kolikor pa mu uspe pridobiti tudi drugi mandat in če bi bile razmere za to ugodne, pa je tudi pri Obami vse mogoče. Vendar ta zadeva niti ni v tolikšni meri v pristojnosti (ali moči) predsednika. Če bodo ustrezne institucije naredile vse kar od njih zahteva ameriška zakonodaja, bi moralo do kazenskega postopka priti po “naravni poti”. To je namreč tudi izgovor ZDA zakaj se tako vztrajno brani vseh mednarodnih sodišč, menijo namreč, da je ZDA pravna država, ki vse tovrstne anomalije lahko uredi sama. Sodstvo je neodvisna veja oblasti, ki lahko in mora kaznovati vse po istem ključu, problem je samo, ker tega ne počne ali pa, ker te zadeve tako dolgo trajajo. Vsaj glede časa smo lahko brez skrbi, zločini proti človeštvu namreč ne zastarajo. Problem je lahko samo v tem, ker lahko (ali pa so že) v Bushovem mandatu vpeljane spremembe obveljajo kot legitimne…

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Da ne bo pomote. Busheve politike nisem nikoli odobraval, smatram jo za izprijeno in neprimerno, ampak dragi zofijin, človek, ali ti res verjameš, da se bo Georgeu Bushu kdaj sodilo zaradi zločinov proti človeštvu? Popolnoma konkretno vprašanje.

    • šifra je rekel/-la:

      …se (nekaj( dogaja!
      ..živi bili ,pa videli…!?

    • pregon rdečuhov je rekel/-la:

      za vas rdečuhe je DEMOKRACIJA španska vas…tako…tiho in bluzite naprej vaš nestrpnost in nazadnjaškost, samo ne ga srat o demokraciji……turki moji zlati…..

  • pregon rdečuhov je rekel/-la:

    raje bi preglali preglasne sterilne rdečuhe…in vse bi bilo bolje

  • pregon rdečuhov je rekel/-la:

    ti post-1945 balkanski ideološki nestrpni priseljenci pa serjejo naprej in naprej….. košček azije ( in turkov) v središču evrope……
    tudi modonna (prvič v njneni zgodovini) ni uspelo….saj sem jim pravil, da nima smisla…da LJ je v EU samo fizično ne pa kulturno…….v LJ uspejo le ciganske grupe….. niso verjeli….pa naj imajo…..

  • Grigorij Zinovjev je rekel/-la:

    ZDA so še vedno največji branik demokracije in posameznega človeka na svetu, vsem napakam (demokratom) navkljub! Ponovno pozivam Zofijjine ljubimce naj najprej pogledajo na lastni narod, ki je zagrešil zločine, kakršnih ameriški še sanjal ne bi…

    • en_tipson je rekel/-la:

      O, a zdaj pa priznavamo, da smo se pred manj kot 500 leti naselil v tej pokrajini, še bollj kruto kot Američani poklali staroselce, še bolj kruto zažigal vasi v državljanskih vojnah, še bolj kruto kot oni streljal v drugo-barvne, še bolj kruto širli svoj panslavistični imperializem kot oni svoj kapitalistični whatever in razvili še bolj kruta orožja za množično pobijanje…in skratka nismo tu že od nekdaj, miren narod z globoko vcepljenimi evropskimi vrednotami?

      Moramo bit pa že pošteno pokvarjeni, če smo zagrešil zločine, o katerih ameriški narod “še sanjal ne bi”.

    • krucefiks je rekel/-la:

      Branik demokracije in posameznega človeka. Haha. V holivudskih filmih res.

      http://www.iraqbodycount.org/

      Zločin proti človeštvu je zločin proti človeštvu, ne glede, kdo ga je zagrešil.

    • šifra je rekel/-la:

      @grigorij… si (že) slišal riba (vedno)smrdi pri glavi..torej..!?

  • lala je rekel/-la:

    Amerika branik demokracije HA HA HA, večje budaleštine pa še nisem slišal, pa kje eni ljudje živite???

    Da vam bo slika bol jasna priporočam ogled dok. WAR&DEMOCRACY od Johna Pillgerja, ne bo vam žal garantirano!!!!

  • luka je rekel/-la:

    ste se kar razpisali….:)

    iz te moke ne bo kruha…..

  • dare je rekel/-la:

    Lepa ideja, še več podpornikov potrebuje.

  • Anonymous je rekel/-la:

    :O

    Nevem kaj je z Zofijinimi da kar naenkrat branijo mednarodni pravni sistem, ki je zasnovan predvsem tako, da brani interese najmočnejših. Medtem ko ga je Bush parkrat res fino kršil, to v običajni praksi ni potrebno, večina svinjarij je namreč popolnoma izvedljiva znotraj njega.

    In da stopijo v bran še zahodnim demokracijam! Njihova legitimnost je zatonu že brez Busheve pomoči. Med strankami v parlamentarnih demokracijah tako rekoč ni več programskih razlik (razen nekaj redkih izjem). Podporo si pridobivajo z močnim PR-jem in marketinškimi kampanijami ne pa s svojimi politikami. Nobena izmed strank ne dela za ljudi ampak le za svoje in za interese kapitala. Vse to rezultira v vse manjši volilni udeležbi, ljudem postaja jasno da to, da greš vsake par let na volitve izbrat najmanj slabo opcijo, ki nato vlada v tvojem imenu brez da bi na to lahko kakorkoli vplival, ni demokracija.

    Skratka velik korak nazaj za Zofijine. Od sistemske kritike kapitalizma, ki vključuje nacionalno državo in mednarodni pravni sistem, kot elementa represije, ideologije in izkoriščanja, so padli na skoraj personalno, pravno-pozitivistično raven, kjer zahtevajo, da se to eno administracijo kazensko preganja.

    aja pa še glede Obame, mislim da bodo lahko čez 4 leta (oz kadarkoli se mu že izteče mandat), pripravili podobno objavo, v kateri ga pozivajo na sodišče, kot bi jo lahko tudi za vse njegove predhodnike. Funkcija predsednika ZDA pač ne dopušča toliko prostora za ‘človeški faktor’ kot nekateri morda upajo.

    Sicer pa je dobro videti, da so aktivni še med počitnicami :)

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Bom spet malo piker…Sumim, da imajo dovolj pod palcem za počitnice, če se ukvarjajo s podobnimi aktivnosti, kot je predmet tele razprave. :)

    • Anonymous je rekel/-la:

      Sumim, da je najbolj brezpredmeten stavek v mojem komentarju edini, ki si ga sposoben komentirati. Sploh pa to ni pikrost ampak cinizem, o problematičnosti obeh kot svetovnih nazorov pa lahko dalje raziskuješ sam.

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      @AnonymousNiti ne, z veseljem komentiram še kak drug del, denimo uporabo besede kampanija (kampanja), kaj drugega pa nebi, ker je bolj ali manj tvoje subjektivno mnenje, ki se ga da teško izmeriti. Sploh pa sem tvoj zadnji stavek vzel samo za iztočnico za relativno bedasto pripombo, ki pa je v svoji srži vendarle imela neko vsebino - o njej bi bilo nesmiselno razpravljati, ker me bi potem postrani gledala večina filozofske stroke in bentila čez mojo neumnost ob tem, ko bodo prav mogoče končali z nakupi v Mercatorju, kadili cigatete Marlboro in parkirali svojega Golfa. Torej ne razumem tvojega komentarja in rahlega napada, ki si ga podprepil s tem, da si me samozavestno etiketiral kot bebca :)

      Pa še nekaj o spletni kulturi, vedno bolj velja, da se je za komentiranje na osebnem nivoju lepo predstaviti (še posebej naslovniku) s kakšnim prepoznavnim imenom (portal vest.si ti omogoča objavo povezave in uporabniškega imena).

    • Anonymous je rekel/-la:

      Raje, kot da rečeš, da z veseljem komentiraš in nato ne komentiraš, komentiraj, če pa bo komentar zgolj slovnične narave mi ga raje kar prihrani.

      Sicer pa so vsi komentarji subjektivna mnenja, ne bolj ali manj ampak absolutno, se pa seveda vedno najdejo ljudje, ki se postavljajo nad ostale in trdijo da govorijo v imenu čiste, objektivne resnice (religija, znanost itd.). Če torej ne želiš komentirati subjektivnih mnenj lahko na tej točki za vedno utihneš.

      Da je moj komentar težko izmeriti? Seveda, saj je neizmerljiv. Če pa govoriš o njegovi veljavnosti, pri čemer razumem veljavnost kot družbeni konsenz, pa mislim da lahko za vse kar sem napisal dobim veliko virov, čeravno temu nisem namenjal veliko pozornosti med pisanjem, s tem se bom ukvarjal če dobim kakšno vsebinsko kritiko.

      O problematiki ki jo na nek način odpiraš vsekakor ni nesmiselno razpravljati, pravzaprav ti sodeč po tvoji pripombi svetujem da ji posvetiš vsaj še nekaj časa. Da bi preživeli v kapitalizmu smo se vsi prisiljeni podrediti sistemu, postati njegov del. Skratka vsi smo do neke mere konformisti, vsaj kar se tiče naših vsakdanjih življenj (Mercator, Marlboro, Golf), tako da je to nesmiselno komurkoli očitati (razen seveda če se dotični tega ne zaveda, mislim da Zofijini se) in najpomembneje; to na noben način ne vpliva na legitimnost kritike. Kar pa se tiče filozofske stroke pa se strinjam s tabo, da je res že čas, da se posvetijo vsaj filozofiji prakse, če že ne praksi filozofije.

      Pri tvojem komentarju me je najbolj zmotil cinizem in pa nenavezanost na vsebino mojega, mislil sem, da imam opravka s še enim trdobučnim verskim fanatikom, etno-šovinistom ali neoliberalcem, ki jih je vest.si polna, od tu tudi nekoliko netaktna izbira besed, za kar se ti na tem mestu opravičujem. Ti pa svetujem da se poglobiš v zadeve ki jih komentiraš oz si v nasprotnem primeru pripravljen sprejeti tudi kritike.

      Kdo sem ni pomembno (v navezavi na 4. odstavek), tu sem to kar pišem, osebnega nivoja pa se poskušam izogibati.

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Ne verjamem, da je bila napaka slovnične narave ampak vsebinske, mogoče si prebereš kaj o PR-ju in marketinških kampanjah ;). S tvojimi prvim komentarjem pa se pravzaprav v veliki meri strinjam, tisto o nemerljivosti je bil zame samo signal, da se v debato ne nameravam spuščati zaradi svojega vrednostnega sistema rezultatov komuniciranja ;). Zaradi svoje nevednosti pa bom z veseljem napel ušesa ob kakšnem odgovoru na vprašanje o stvareh, ki jih ne razumem? Denimo zakaj je vsak komentar absolutno subjektiven in ali je vsak “komentar” na vesti komentar? Glede cinizma pa, nekateri pravijo, da je kreativen, drugi, da je nekonstruktiven, stvar nazora. Je pa res, da ciničen komentar zahteva cinično pripombo, drugačna je lahko pripomba zgolj žaljiva :)
      Prijeten pozdrav še naprej in veliko lepih debat (upam, da tudi to ni izpadlo cinično, mišljeno je povsem prijazno;)

    • blanka je rekel/-la:

      ? pa a nisi ravnokar naštel dovolj argumentov zakaj naj bi se tovrstni javni poziv izvedel..

      kaj torej svetuješ? da si zakopljemo glavo v pesek in si govorimo jah…. takle pač mamo… dejmo še bolj upognt hrbtenico?

      poglej si teorijo plazov… začne se (lahko) z majhno kepo ki se ob kotaljenju povečuje… na koncu ta kepa postane upoštevanja vredna… zakaj to že v kali preprečiti?

  • Filip Z.Podlipnik je rekel/-la:

    Zofijini ljubimci -da te kap. Enega od njih je nadlegovala študentka (delal je pravi stalking). Ded se je posral…

    Ta zgleda kot neki hermafrodit ali evnuh.

    Prvi sicer kdaj kaj napiše v Večer, ta pa….

    Če ste že za spreminjanje sveta, začnite doma:

    1. Predlagajte zakone za sprejem v parlamentu (našem, ne ameriškem!)
    2. Predlagajte uredbe vladi.
    3. Organizirajte (če si upate) kakšne poštene demonstracije vsaj enkrat letno.
    4. Idite na obisk k voditeljem culokafrije Slovenije in gnjavite.
    5. Vsaj e-pišite tipom pod 4.
    6. Angažirajte se pred volitvami tako, da sesuvate barabe (obsotječa oblast je že dober kandidat, da to poskusite čez tri leta).
    7. Če ne gre nič od 1 do 6 pa dajte vsaj to ubogo deželico spraviti iz NATA, te dobro znane združbe kriminalcev in njihovih pomagačev. OK?

    Lahko ste pa tiho do konca svojih dni - ne bo večje škode.

    LP, FzP

    • en_tipson je rekel/-la:

      Skratka, praviš jim, da naj delajo tako, kot jim ti narekaš, ali pa naj se poberejo. Argumenta se ti in tebi podobni lenuhi niti ne dotaknete; najprej napadete osebno, potem pa začnete kr nekaj bluzit in ima vsak svoje ideje, kako najbolje reševat svet.

      Tak odnos gre meni na jetra bolj od dejstva, da se dandanes poskuša izvajat sistemske spremembe znotraj sistema samega. Če imate boljšo idejo, potem osnujte svoja združenja in se začnite še sami izpostavljat v akciji, ne pa da vsepovprek kurcate, ker bi bili radi bolj uporniški od upornikov.

      Luzerji…

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      En tipson… ne obstajajo boljše in slabše ideje, samo primerne in neprimerne. In neprimerne je včasih bolje zadržati zase, oziroma, če se spustim na nivo “tistih”, ki jih tako lepo opisuješ zgoraj :) držati gobec :) haha

    • zagor tej nej je rekel/-la:

      ne ni treba da so tiho… prav je da so glasni…

  • marko je rekel/-la:

    Matjaž Germ, ki človek zmerjaš s tem, da nima spolnih izkušenj, se imaš
    verjetno za zelo globoko argumentirajočega človeka in celo intelektualca….
    Za bruhat. In zdaj bi nekateri morali držati še gobec…. čestitke, verjetno boš
    kmalu diplomiral, ne???

  • marko je rekel/-la:

    Hja, dobili bomo diplomanta medijskih komunikacij, ki k pozivu proti pregonu Busha nima za dodati drugega kot da je tipček nekredibilen zaradi svojega videza in (menda odsotnih) spolnih izkušenj, nujno potrebnih da poda svoje stališče. Še en dosežek mariborske univerze, Germ??? Ne bi poskusil raje s seksologijo na medicinski?

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Ne vem, če majo program.. :) . pa nič kar si napisal nisem izjavil na tak način.. ob tem, da sem napisal še cel kup drugih stvari… tako, da ne nameravam več odgovarjati na tvoje poste, ker se s tabo pač očitno ne “znam”pogovarjati :/ nice day and good luck…

    • pregon rdečuhov je rekel/-la:

      marko, dobra tale…ha, ha, ha, tej ideološki bolniki so zares pravi pacienti….ki zanjo le tulit in cvilit…..

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Pa še nekaj… Kot sem nazadnje slišal je tudi naš batman iz filozofske menda študent :)

  • zofijin je rekel/-la:

    Kakšno vlogo lahko odigra naša vlada in druge pristojne institucije?

    Kot že rečeno, lahko naša vlada (vsaj teoretično) vrši pritisk na ustrezne mednarodne institucije, da pričnejo opravljati svoj posel. Lahko podaja predloge, lobira in kar je še podobnih načinov pritiska, da se nekaj dejansko začne premikati. Lahko je tudi slaba vest mednarodne skupnosti v kolikor glasovi potihnejo, se pravi da uradno opozarja na potrebo po pregonu ljudi, ki zakrivijo vojne zločine. Pri tem velja morda opozoriti, da se to ne nanaša samo na konkreten primer ZDA, ki bi res, v kolikor bi se udejanjil, pomenil zgodovinsko preokretnico v mednarodnem pravu, pač pa podobno velja tudi za druge države, ki kršijo skupno sprejeta načela človeškosti - ob tem velja posebej izpostaviti Izrael, Kitajsko, Rusijo itd., skratka vse tiste primere, ki ostanejo nedorečeni samo zato, ker jih zagreši nekdo, ki je dovolj močan, da mu za storjeno ni potrebno odgovarjati…

    Pravno pojasnilo brezplačne pravne pomoči (PIC)

    Glede postopkov v Sloveniji: kazenske postopke v Sloveniji praviloma sprožajo tožilci (iz Okrožnih državnih tožilstev), pri katerih je možno tudi podati ovadbo. Za določena kazniva dejanja je možno postopke pred domačimi sprožiti tudi brez tožilstva - kadar zakon omogoča zasebno tožbo. Vendar je pred tem potrebno v omenjenem primeru upoštevati tudi to, da je možno kazenski postopek (v katerem se ugotavlja kazenska odgovornost) sprožiti samo za vnaprej določena kazniva dejanja, ki jih v Sloveniji določa Kazenski zakonik:

    http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r05/predpis_ZAKO905.html (veljal leta 2001)

    V kolikor dejanje v času storitve ni kaznivo dejanje (čeprav to postane kasneje), osebe za takšno kaznivo dejanje ni možno obsoditi. Potrebno bo tako najprej poiskati kaznivo dejanje, da bi se lahko sprožil postopek, ki ga imate v mislih (oz. da se na tak način ugotovi ali je to sploh možno).

    Sprožitev kazenskega postopka zoper dejanje, za katerega ne vemo katero kaznivo dejanje je (oziroma ga ne opredelimo kot neko kaznivo dejanje), ni možno.

    Glede mednarodnih postopkov: splošnih mednarodnih kazenskih sodišč (po vzoru domačih) ne poznamo, temveč se mednarodna kazenska sodišča praviloma ustanovijo z mednarodnimi pogodbami in za točno določena kazniva dejanja - npr. vojne zločine na določenem območju. V tem primeru mednarodna pogodba sama določa, kako je z vodenjem postopka (kako sprožiti) oz. se materija uredi v statutu in drugih aktih sodišča. Za odgovornost kot jo omenjate posebna mednarodna pogodba po našem vedenju ne obstaja.

    Glede na navedeno in poslanih podatkov vas tako težko usmerimo na pravi naslov, kjer bi bilo možno tak postopek sprožiti.

    Vir: http://www.pic.si/

  • Bor je rekel/-la:

    “No one can predict the future,” Nader added hopefully. “No one knows the variables. No one predicted the move on tobacco. No one predicted gay rights. No one predicted the Berkeley student rebellion. The students were supine. You never know what will light the fire. You have to keep the pressure on. I know only one thing for sure: The whole liberal-progressive constituency is going nowhere.”

    http://www.truthdig.com/report/item/20090810_nader_was_right_liberals_are_going_nowhere_with_obama/

  • Bor je rekel/-la:

    Ray McGovern: The “Memo” shows a premeditated war of aggression with intent to deceive. The Downing Street Memo

    http://www.youtube.com/watch?v=uMHIiYmpXmU&eurl

  • superman__ je rekel/-la:

    POGLEJTE SI INTERVJU !!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=nVlM0eX_BTc PART 1

    http://www.youtube.com/watch?v=W1OTOy0yRDI&feature=related PART 2

    TO SE TIČE VSEH NAS V EVROPI IN PO SVETU!!!!!!!!!!!!

    • Q_ je rekel/-la:

      Če odštejem par ideoloških podstati, zelo racionalno & cinično & realno & smrtno nevarno.

  • en_tipson je rekel/-la:

    “ne obstajajo boljše in slabše ideje, samo primerne in neprimerne. In neprimerne je včasih bolje zadržati zase, oziroma, če se spustim na nivo “tistih”, ki jih tako lepo opisuješ zgoraj :) držati gobec :) haha”

    Ne, obstajajo boljše ideje in obstajajo slabše ideje…reciva, če hočeš branit zgoraj navedeno predpostavko … bo boljša ideja, če obstoja pojma “dobre ideje” itd. ne priznaš. Ali pa bi rajši rekel, da je za to postavko _neprimerna_ ideja, če to priznaš? Ker konc koncev…ne vem kaj bi sploh rad povedal s sukanjem semantike od dobrega k primernemu. Res ne.

    ‘Neprimerne ideje je včasih bolje zadržat zase’…je tako zelo bolana postavka, da moram še malo bolj podrezat vate - rad bi dobil vpogled v glavo študenta, živečega v 21. stoletju, ki kljub svobodni trgovini in domnevnem napredku v znanju hodi naokrog po svetu s tako mentaliteto…
    a.) kako definiraš ‘neprimerno idejo’?
    b.) komu bi ti prepustil, da namesto tebe, zate, definira pojem ‘neprimerne ideje’?
    c.) zakaj je bolje ‘neprimerno idejo’ zadržat zase?
    d.) zakaj zgolj ‘včasih’? (bodimo dosledni!)
    e.) komu bi ti pustil, da namesto tebe izbere, kdaj je napočil tisti ‘včasih’, ko je treba držat gobec?

    Eh, tvoj haha ob tako kritični temi itak pove veliko o tem, koliko te vse skup gane.

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Če želiš vpogled v glavo študenta, živečega v 21. stoletju, ti predlagam, da se oglasiš na kakšni fakulteti, predtem pa mogoče premisliš o tem, kdo za vraga sploh si, da bi takšen vpogled lahko pričakoval :)
      Tisto o dobrih, slabih, primernih in neprimernih idejah pa je bila samo besedna igra - mogoče sem čudak, se pač s tem ukvarjam. Za izjavo ni bilo nobenega posebnega argumenta, je pa za njo vsebina, če jo znaš videti brez filozofskih definicij :) Zdaj razumeš odgovore na vprašanja, ki si jih postavil ali se moram potrudit še cigle zložit? :) Pa lep in prijazen pozdrav…

    • Q_ je rekel/-la:

      …pejt cekle zložit. Je bl simpl k štrikanje.

  • superman__ je rekel/-la:

    http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw —-> OBAMA DECEPTION DOCUMENTARY !!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=jM6US0Qk5_8 —> ENDGAME DOCUMENTARY !!!!!!!

    http://WWW.INFOWARS.COM

  • luka je rekel/-la:

    ajde, k še ni konc dopusta!!??

  • en_tipson je rekel/-la:

    @Germ: joj, si zmuzljiv in eleganten. Na vprašanja pa vseeno ne znaš odgovorit.

    • en_tipson je rekel/-la:

      Aja, pa tudi bereš bolj površno…jaz: “rad bi dobil vpogled v glavo študenta, živečega v 21. stoletju, _ki kljub svobodni trgovini in domnevnem napredku v znanju hodi naokrog po svetu s tako mentaliteto_ …” …ti: “Če želiš vpogled v glavo študenta, živečega v 21. stoletju, ti predlagam, da se oglasiš na kakšni fakulteti …”

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      sorry..sm pozabu tri pikece za prvim delom citata :) ..

  • šifra je rekel/-la:

    …dejstvo je,da stvari na netu zemlja ne potekajo tako ,kot bi lahko…napredek in znanje” ne kažeta napredka ….
    ..če je napredek? uničevanje…naravnih zakonov….,

    • en_tipson je rekel/-la:

      Hm, dejstvo je prej, da se ljudje s podobo uničujočega napredka vse prelahko sprijaznemo…in imenujemo tak napredek “dejstvo”, ne da bi vsaj poskušal delovat, kakor da napredek v znanosti ne bi smel bit zlorabljen. In lej, isto velja za ves ta topic: argumeti proti pregonu Busha tamle zgoraj so bolj ali manj demoralizirani v stilu “lol ka pa je z vami, a ste nori, sej itak ne morete nič dosečt”. (Osebno tukaj ne vidim fore v tem, da se Busha zapre, ampak prej v tem, da se razgali zločine njegove klike in hinavščino pripadnikov uspavane ‘potrošniške družbe’, ki se ne upajo postavit po robu nikomur, ki se zdi močnejši od njih…)

      Eno tako ta pravo, trdno dejstvo je recimo to, da bomo prej ali slej vsi pocrkali. Zakaj potem sploh živet? (če postavim najbolj preprosto analogijo, ki se je lahko domislim)

    • šifra je rekel/-la:

      …preprosto in logično si “nadgradil misli dejstva ,ki sem jih na kratko nakzala.upam ,da se ne bo kašen “pametnajkovič ,ki bi iz čiste bebavosti v nadalnjih komentarjih “iztiril”tvojo “tezo” ,ki bi moralal biti vsakemu človeku dobrodošla. in v razmislek…!

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Se strinjam s tezo en_tipson. Imaš popolnoma prav, iz zašitega klobuka še ni prilezel noben zajec :). Me pa rahlo moti, ker v tejle celi debati še vedno nihče ni jasno izrazil mnenja o tem zakaj je George Bush večji zločinec od njemu podobnih zločincev, ki jim svet ni sodil in jim verjetno nikoli ne bo? Pa hvala, da me ne bo kdo napadel s kako, o tem, da sem debil, ker nisem sto posto u spiki, da je george bush zakrivil zločine proti človeštvu :)

    • šifra je rekel/-la:

      @ matjaž
      ..pa zakva pr tristo kosmatih ,tulk “memešaš jaćka z korenčki…!
      napiši “kolumno” ki bi lahko razvila kometarjie v smeri ,ki bi bila “aktualna”po tvojem …in stvar rešena..!

      v tej kolumni je pač na “tapeti” busch&co …jasno… se ti bi moralo biti res, jasno..!

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      ok… I understand now :)

    • šifra je rekel/-la:

      @matjaž ..jupije..:) sej gre anede…! prave besede najdejo pravo mesto…!
      lp vse dobro…!

    • Matjaž Germ je rekel/-la:

      Nič kaj pozitivnega nisem mislil s tem kar sem napisal veš ;)

    • en_tipson je rekel/-la:

      “Me pa rahlo moti, ker v tejle celi debati še vedno nihče ni jasno izrazil mnenja o tem zakaj je George Bush večji zločinec od njemu podobnih zločincev, ki jim svet ni sodil in jim verjetno nikoli ne bo? Pa hvala, da me ne bo kdo napadel s kako, o tem, da sem debil, ker nisem sto posto u spiki, da je george bush zakrivil zločine proti človeštvu :)”

      Ah dej dej, saj tu smo vsi ta domač. ;) George Bush je eden od še živečih simbolov brezobzirnega kapitalizma, dvoličnosti demokracije in pohojanja človekovih pravic; ni nujno, da je večji zločinec od Idi Amina ali Charlesa Taylorja, pomemben je, ker je bivši predsednik ZDA, ki je zlorabil demokracijo za profit svojih ljudi; ves svet je moral to opazovat in, kar je pomembno, zraven še bit tiho, ko je model butalil o “izvozu demokracije, svoboščin in prostega trga” in zraven raketiral Basro.

      Sploh pa je takoj po 11. septembru 2001 postavil ves svet pred ultimat; ali greste z mano oznanjat evangelij prostega trga ali pa ste terorist … in s take vrste propagando naredil ogromno škodo modernemu pojmovanju človeških svoboščin, denimo svobodi govora ali proste izbire.

      Skratka, pomemben po mojem mnenju ni zarad tega, ker bi bil poklal več ljudi kot kdorkoli drug, pomemben je zaradi vsega, kar simbolizira - pokvarjeno, nizko izobraženo elito z agendo širjenja črno-belega pogleda na politiko in gospodarstvo. Če bi se kdaj dosegla njegova obsodba pred legitimnim sodiščem, bi to za človeštvo pomenilo … no, kar lep korak naprej.

    • šifra je rekel/-la:

      @ tipson..
      hvala ..mislim,a si matjažu dobro ob”razložil…samo bi še dodala to, kako se sami amerikanci(že) “prijemajo za glavo.”… zaradi(bizarnega) “TERORISTIČNEGA “ZAKONA..,ki so ga busch&co .. “uspeli”..izsiliti..
      …ko lahko( tudi) 3.letne otroke.obravnavajo potem zakonu….in vklenjajajo 8-12 letnike ,samo zato ,ker so “demonstrantom delili vodo…. lahko bi(še) naštevali…!

  • Bor je rekel/-la:

    Iz arhivov: Marching up to freedom land

    Joan Baez:

    http://www.youtube.com/watch?v=-np4Ke4o94E&feature

  • poznič je rekel/-la:

    Občudujem nečimrnost številnih komentatorjev. Na stotine nedolžnih trupel, ki so posledica Bushevih kriminalnih dejanj. Oni pa bi jajčkali o tem, kako Bush ni kriv, kako pozivi proti njemu nimajo smisla in kako so tisti, ki pozivajo k pregonu, stupid. Res je, vi ne potrebujete komentarja!

  • Bor je rekel/-la:

    Nekaj me zanima:

    Kdo bo plačal CO2 odtis iz Iraške, Afganistanske in Pakistanske brutalizacije? Te vojne so naredile 50 letni odtis.

    Ali bosta Bush in Blair odprla svoji mošnji?